Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:02 schreef rubbereend het volgende:
wat was dat een geniaal programma toen.
"Je hebt een lekker wijf Marco!", riep Ruudquote:
Die viel toch ook een keer geweldig op haar muil kan ik me herinneren? Iets met een evenwichtsbalk? Ik kan me ook nog herinneren dat ik zat te kijken naar 4 streams tegelijk met zo een programmaatje dat je kon installeren, geen idee meer hoe dat heette.quote:
Sekiquote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Wel jammer dat de Bus uit 2000 stamt. Ik had mijn grote held Seki graag een eigen topic hier gegund
er ging toch ook nog zo'n hele lieve schattige studente in, Anouk ofzo?quote:
Was Anouk niet uit BB2? Ik haal die mensen altijd doorelkaar eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er ging toch ook nog zo'n hele lieve schattige studente in, Anouk ofzo?
Die neukte toch al snel met die pinda, georgio ofzo?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet toevallig deze Anouk?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, dat was Kim. Dat was een piepjonge en bloedmooie studente. Kim Röben heette ze.quote:Op zondag 18 september 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Was Anouk niet uit BB2? Ik haal die mensen altijd doorelkaar eigenlijk
Oh ja! Inderdaad door elkaar gehaald.quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, dat was Kim. Dat was een piepjonge en bloedmooie studente. Kim Röben heette ze. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 00:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet toevallig deze Anouk?
Vanaf 9:37
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |