Sorry! Ik hoef niet zo nodig met mijn stem op de radio, net als dat ik niet met m'n hoofd op tv wilquote:
Hing een meid aan de lijn die in de zorg werktequote:Op zaterdag 17 september 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry! Ik hoef niet zo nodig met mijn stem op de radio, net als dat ik niet met m'n hoofd op tv wil![]()
Hoezo dacht je dat ik aan de lijn hing?
Ah, zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:28 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hing een meid aan de lijn die in de zorg werkte.
Ja, bagger is dat!quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Geweldige platen komen er voorbij op de achtergrond.
![]()
![]()
Goed zo, ik ook maarquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:29 schreef minthy het volgende:
Ik ga slapen (proberen tenminste), tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik werd wakker met Whigfield op de radio. Dat was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik werd wakker met Whigfield op de radio. Dat was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word een beetje moe van z'n date-verhalen. Niet interessant en ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Adelante het volgende:
Die ochendfrank is niet echt leuk
Geen wonder dattie via de radio een vrouw moet zoeken
Muziek is
HOLD UP No Diggity is op, ik onderbreek mijn post om even m'n groove on te getten en zo.![]()
Ik vond die Frank Jensen ook een etterbal. Vooral bij 538.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Adelante het volgende:
Die ochendfrank is niet echt leuk
Geen wonder dattie via de radio een vrouw moet zoeken
Muziek is
Inderdaad, waffel dicht houden en koken en afwassen die grieten!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond die Frank Jensen ook een etterbal. Vooral bij 538.
Begin hem toch wel een beetje meer te waarderen eigenlijk, zeker tijdens zijn uitstapje met Koen Zwijnenberg om 16:00.
Beter als die blije wijven op 3FM
Vrouwen horen geen radio te maken.
Ik heb alles wat de man ooit heeft uitgebracht in huis, maar dit nummer trek ik gewoon niet... Zo mee kapot gegooid toen, volgens mij erger dan waar nu wel eens over geklaagd wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, waffel dicht houden en koken en afwassen die grieten!
Sersjee, Bryan Adams!
Dat kon wel eens. Ik heb geen zin om richting YouTube te gaan, maar het was duidelijk in NL en in grachten...quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:54 schreef Cee het volgende:
Mrs. Robinson van The Lemonheads. Yeah! Die clip was toch opgenomen in de grachten van Amsterdam of zo?
Nu komt die Annemiek ofzo, die hadden ze nooit op de radio moeten toelaten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond die Frank Jensen ook een etterbal. Vooral bij 538.
Begin hem toch wel een beetje meer te waarderen eigenlijk, zeker tijdens zijn uitstapje met Koen Zwijnenberg om 16:00.
Beter als die blije wijven op 3FM
Vrouwen horen geen radio te maken.
Hij komt weer met band! 43 euro voor kaartjes in Sportpaleis Antwerpen. Nog wel te doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb alles wat de man ooit heeft uitgebracht in huis, maar dit nummer trek ik gewoon niet... Zo mee kapot gegooid toen, volgens mij erger dan waar nu wel eens over geklaagd wordt.
niet in Amsterdam. maar waar wel in Nederland weet ik niet. Ook niet in Utrecht, had ik ook wel herkendquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:54 schreef Cee het volgende:
Mrs. Robinson van The Lemonheads. Yeah! Die clip was toch opgenomen in de grachten van Amsterdam of zo?
Maakten zij verder niet alleen maar snoeiharde rock? Denk niet dat het grote publiek dat een gemis vindt...quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:24 schreef Againzender het volgende:
Zo jammer dat ze bij het grote publiek alleen bekend zijn van more than words.
snoeihard wil ik het niet noemen, gewoon goeie rock! Maar ik zat in die tijd ook wat meer in de Slayer hoekquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
Maakten zij verder niet alleen maar snoeiharde rock? Denk niet dat het grote publiek dat een gemis vindt...
gezondheidquote:
die film waar Timur het over had draait pas in oktober ofzo in leeuwardenquote:
+1quote:
jij bent toch Alors?quote:
ow....nou, als je maar weet dat jij altijd het weer met je meeneemt, waar je ook heen gaat!quote:
ok...quote:
I'm a slave 4 uquote:
wat typ je dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef alors het volgende:
Zo alweer 85 woordennog maar 1400 te gaan
een paperquote:
das mooi kut....quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:41 schreef alors het volgende:
[..]
een papermoet maandagochtend af, en ik ben er morgen(na)middag en avond niet, dus dan ook al geen tijd...
ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef Cee het volgende:
Sean Paul Sean Paul Sean Paul
Op de achtergrond in de schoenenwinkel.
zo'n winkel waar jij je kleren koopt dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:53 schreef alors het volgende:
icm met haar naam denk ik zo'n cheap ass winkel met veel nepleren witte pumpmet bij de accesoires veel goud en witte tassen
En de klant die ze hielp is een vrouw van in de 60 met geblondeerde, getoupeerd haar en ze rijdt een krijsend licht getint kind van 1 met gouden oorbelletjes voor zich in een kinderwagen. Haar dochter staat buiten te roken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:53 schreef alors het volgende:
icm met haar naam denk ik zo'n cheap ass winkel met veel nepleren witte pumpmet bij de accesoires veel goud en witte tassen
ik draag er tenminste nog stijlvolle panterprint leggings bijquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo'n winkel waar jij je kleren koopt dus
ja, als er met je wordt geflirt kun je kiezen: hapje eten óf 75euro!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Cee het volgende:
[..]
En de klant die ze hielp is een vrouw van in de 60 met geblondeerde, getoupeerd haar en ze rijdt een krijsend licht getint kind van 1 met gouden oorbelletjes voor zich in een kinderwagen. Haar dochter staat buiten te roken.
dan heb ik je volgens mij gisteren zien lopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
ik draag er tenminste nog stijlvolle panterprint leggings bij
Ik zou ook voor het geld gaan danquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, als er met je wordt geflirt kun je kiezen: hapje eten óf 75euro!
Ah, jij bent gewoon de nieuwe Nel Veerkamp!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
ik draag er tenminste nog stijlvolle panterprint leggings bij
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al een lief vriendje dus al is de jongen zo leuk dan ga ik nog voor het geld
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
[..]
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammerquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb al een lief vriendje dus al is de jongen zo leuk dan ga ik nog voor het geld
interesse?quote:
[..]
hangt ervanaf, als een leuk meisje met mij wil flirten ga ik voor het etentje.Sla gewoon het etentje over, al dat gedoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Sla gewoon het etentje over, al dat gedoe...
Dat wordt wel heel erg rustig met die pleisters op je smoelquote:
gelukkig lul ik uit mijn nek....quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel erg rustig met die pleisters op je smoel
Ok... Hier ga ik maar niet te diep op in, te vroeg op de dagquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig lul ik uit mijn nek....
mmm, lul uit mijn nek. ik ben een medisch wonder!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ok... Hier ga ik maar niet te diep op in, te vroeg op de dag
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, lul uit mijn nek. ik ben een medisch wonder!
En dat noem je ontopic?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zoiets![]()
Zullen we nu weer ontopic gaan? Welke clubs spelen vanavond en is de Championsleague al begonnen??
voor deze reeks is dat aaridg ontopic: 3fm, voetbal en seksquote:
Weet ik, weet ik, maar dat eeuwige voetbal ook altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor deze reeks is dat aaridg ontopic: 3fm, voetbal en seks
voor mij hoeft het ook niet zo hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik, maar dat eeuwige voetbal ook altijd
Ik weet hetquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik, maar dat eeuwige voetbal ook altijd
zegt iemand die vorig jaar oranje gebodypaint door de straten rende toen Nederland zo goed speelde....quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
En ik heb een hekel aan voetbal!
Voetbalquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Zo vergevingsgezind ben ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:38 schreef alors het volgende:
Where The Wild Roses Grow
Anouk en Blof zijn haar vergeven.
Ik ook. Elk weekend weer dat gedoe om die afstandsbedieningquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Je zou dat voor je houden heb je beloofd!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zegt iemand die vorig jaar oranje gebodypaint door de straten rende toen Nederland zo goed speelde....
Heropvoedenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. Elk weekend weer dat gedoe om die afstandsbediening![]()
Where the wild roses grow
ik heb er niet veel problemen mee, maar dat komt misschien ook omdat ik songtekst tig keer gelezen heb.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Drents is zo'n beetje mijn 2de taal, maar bij dit nummer heb ik zware moeite om het te verstaan
ik krijg het meeste wel mee, maar er zitten ook heel veel plaatsen/wegen/paden in, dus als je die niet kent dan herken je ze ook niet zo snel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Drents is zo'n beetje mijn 2de taal, maar bij dit nummer heb ik zware moeite om het te verstaan
Ik doe mijn bestquote:
Ik versta Drenths en Gronings en Skik versta ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
toen een GIant nogwatquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
welk merk fiets hadden jullie?
ik had een Alpina (citybike) en later een Pon Jubileum uit 1983
Ik had een Loekiequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ken vrij veel in Drenthe, ben een halfbloedjequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
ik krijg het meeste wel mee, maar er zitten ook heel veel plaatsen/wegen/paden in, dus als je die niet kent dan herken je ze ook niet zo snel.
Zo één in het rood alleen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een Loekie
[ afbeelding ]
zulk iets
Muntendam ligt op een steenworp afstand van Drenthe. En nouja, die platte en wat boerse talen uit het noorden/midden zijn redelijk één pot natquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken vrij veel in Drenthe, ben een halfbloedje(Drenthe/Overijssel). Hij zingt alleen vrij snel
Geen ideequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef alors het volgende:
[..]flink wat afgecrosst op dat ding
ja ik ook, en je kon hem zo lekker neersmijten want er zat toch geen standaard opquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jep. En slechts 5 min. met zijwieltjes, toen wou ik ze er af hebben.
Nedersaksisch toch? Met een Twent klets ik ook zo mee, in Groningen had ik maandag ook weinig moeite met het volgen van gesprekken in het cafe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muntendam ligt op een steenworp afstand van Drenthe. En nouja, die platte en wat boerse talen uit het noorden/midden zijn redelijk één pot nat
Fries is natuurlijk ook een gevalletje apart. Liwadders gaat me steeds beter af om te volgen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nedersaksisch toch? Met een Twent klets ik ook zo mee, in Groningen had ik maandag ook weinig moeite met het volgen van gesprekken in het cafe.
In Drachten had ik er vorige week meer moeite mee
dat hoeft niet hoor....wellicht ga je eerder dood!quote:
tabeequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor....wellicht ga je eerder dood!
Wat wilde jij dan? Deze generatie werken tot hun 65ste en wij tot ons 75ste?quote:
Hoef je niet eens zoveel voor te doen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor....wellicht ga je eerder dood!
JA! Dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ook, en je kon hem zo lekker neersmijten want er zat toch geen standaard op
de enige neefjes van MJ die niet misbruikt zijn!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef MaJo het volgende:
3T helemaal vergeten, daar had ik nog posters vanToen viel ik nog op donkere mannen
gingen mijn bovenburen en hun duitse vrienden een paar maanden geleden op los. ik dacht dat het plafond naar beneden zou komen!quote:
collega van me had het altijd over Kaassie en JoJo. die jongen is uitgelachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah mijn beste vriendinnetje en ik waren ook helemaal gek van donkere mannen, R Kelly, K-Ci en Jojo
!!! Etcetera. Daarvoor waren het mannen met lang haar, Guns n Roses enzo
!!
Ik was naast 3T helemaal verliefd op Patrick Kluivertquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah mijn beste vriendinnetje en ik waren ook helemaal gek van donkere mannen, R Kelly, K-Ci en Jojo
!!! Etcetera. Daarvoor waren het mannen met lang haar, Guns n Roses enzo
!!
Eigenlijk is het gewoon een dikke hoereplaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gingen mijn bovenburen en hun duitse vrienden een paar maanden geleden op los. ik dacht dat het plafond naar beneden zou komen!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was naast 3T helemaal verliefd op Patrick KluivertKamer vol posters, t-shirt van hem en elke week Ajax kijken speciaal voor hem
Daarna had ik helemaal niks meer met negers
Eigenlijk wel mee eens jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een dikke hoereplaat![]()
.
Ben er nu alweer zat van.
Lol ja Patrick Kluivertquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was naast 3T helemaal verliefd op Patrick KluivertKamer vol posters, t-shirt van hem en elke week Ajax kijken speciaal voor hem
Daarna had ik helemaal niks meer met negers
ik ben een neger! en ik heb havo!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Lol ja Patrick Kluivertdat was echt een knapperdje toen, nu is het zo'n papzakje. Ik vind donkere mannen nog steeds wel mooi hoor, maar niet alleen maar meer, en ik kom er ook bijzonder weinig tegen hier in het Noorden, en als dan zijn ze echt te dom om te poepen zeg maar
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een neger! en ik heb havo!
nee, ik liet een nat windje.....quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
heb je je schminkdoos erbij gepakt?
Een tweedehands Gazelle, gekregen toen ik m'n vormsel deed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
Tis een kwestie van geduld dat de Maas heel Limburg vult.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
Rowwen Heze!Daar ga ik eind deze maand weer naartoe.
ik heb helemaal geen motivatie ingevuldquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat ze mijn lijstje met gezever niet te pakken krijgen.
Heb je aangevinkt dat ze je mogen bellen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Waarom vul je hem dan in?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je aangevinkt dat ze je mogen bellen?
Ik was eergisteren al op de radio dus van mij hoeft het ook even niet
Omdat ik het toch stiekum wel leuk vind maar op de manier waarop Timur en Rámon het vervolgens oplezen zou ik me toch een beetje generen.quote:
Doet ie al, radio maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ie iets mee doen, met die stem.
Als je zo precies strak uit wilt komen moet je ook wel hè... anders gaat het ongeacht de DJ een paar keer mis.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is Bart "voicetrack" Arends weer!
nja, dat is op zich wel waar.....maar ik heb liever dat het dan een keer misgaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je zo precies strak uit wilt komen moet je ook wel hè... anders gaat het ongeacht de DJ een paar keer mis.
fout! Cappella!quote:
Klootzakken zijn het!quote:
Gelukkig kun je nu lekker swingen op Kingston Townquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef Swomp het volgende:
Oh noes, ma kwam binnen dus ik zet de muziek wat zachter...
Zet ik hem nu weer open zie ik dat er een stampnummer voorbij is gekomen
Echt te vaak gehoord, was een groot fanquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef alors het volgende:
Hihi ben ik de enige die dit mooi vindt?
Die over condoomgebruik is anders ook een snelgroeiend gezwel...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef alors het volgende:
Ei love you, jahoor een der grootste tumoren van de radioreclames is weer terug
Dit. Die van de NS is dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die over condoomgebruik is anders ook een snelgroeiend gezwel...
jouw UIquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef Lienzz het volgende:
GnR hebben toch veel geweldige platen gemaakt
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Spice girls hadden eigenlijk niet zoveel hits..
juwelquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Spice girls hadden eigenlijk niet zoveel hits..
Zo bedoelde ik het, want ze hebben niet heel lang bestaan (actief dan). In die tijd hebben ze veel hits gehad, maar het succes was snel overquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat?
Totaal misschien niet als een hele grote band, maar in het tijdsbestek hadden ze toch aardig wat hits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |