ja ik ook, en je kon hem zo lekker neersmijten want er zat toch geen standaard opquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jep. En slechts 5 min. met zijwieltjes, toen wou ik ze er af hebben.
Nedersaksisch toch? Met een Twent klets ik ook zo mee, in Groningen had ik maandag ook weinig moeite met het volgen van gesprekken in het cafe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muntendam ligt op een steenworp afstand van Drenthe. En nouja, die platte en wat boerse talen uit het noorden/midden zijn redelijk één pot nat
Fries is natuurlijk ook een gevalletje apart. Liwadders gaat me steeds beter af om te volgen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nedersaksisch toch? Met een Twent klets ik ook zo mee, in Groningen had ik maandag ook weinig moeite met het volgen van gesprekken in het cafe.
In Drachten had ik er vorige week meer moeite mee
dat hoeft niet hoor....wellicht ga je eerder dood!quote:
tabeequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor....wellicht ga je eerder dood!
Wat wilde jij dan? Deze generatie werken tot hun 65ste en wij tot ons 75ste?quote:
Hoef je niet eens zoveel voor te doen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor....wellicht ga je eerder dood!
JA! Dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ook, en je kon hem zo lekker neersmijten want er zat toch geen standaard op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |