SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik werd wakker met Whigfield op de radio. Dat was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik werd wakker met Whigfield op de radio. Dat was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word een beetje moe van z'n date-verhalen. Niet interessant en ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Adelante het volgende:
Die ochendfrank is niet echt leuk
Geen wonder dattie via de radio een vrouw moet zoeken
Muziek is
HOLD UP No Diggity is op, ik onderbreek mijn post om even m'n groove on te getten en zo.![]()
Ik vond die Frank Jensen ook een etterbal. Vooral bij 538.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Adelante het volgende:
Die ochendfrank is niet echt leuk
Geen wonder dattie via de radio een vrouw moet zoeken
Muziek is
Inderdaad, waffel dicht houden en koken en afwassen die grieten!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond die Frank Jensen ook een etterbal. Vooral bij 538.
Begin hem toch wel een beetje meer te waarderen eigenlijk, zeker tijdens zijn uitstapje met Koen Zwijnenberg om 16:00.
Beter als die blije wijven op 3FM
Vrouwen horen geen radio te maken.
Ik heb alles wat de man ooit heeft uitgebracht in huis, maar dit nummer trek ik gewoon niet... Zo mee kapot gegooid toen, volgens mij erger dan waar nu wel eens over geklaagd wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, waffel dicht houden en koken en afwassen die grieten!
Sersjee, Bryan Adams!
Dat kon wel eens. Ik heb geen zin om richting YouTube te gaan, maar het was duidelijk in NL en in grachten...quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:54 schreef Cee het volgende:
Mrs. Robinson van The Lemonheads. Yeah! Die clip was toch opgenomen in de grachten van Amsterdam of zo?
Nu komt die Annemiek ofzo, die hadden ze nooit op de radio moeten toelaten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond die Frank Jensen ook een etterbal. Vooral bij 538.
Begin hem toch wel een beetje meer te waarderen eigenlijk, zeker tijdens zijn uitstapje met Koen Zwijnenberg om 16:00.
Beter als die blije wijven op 3FM
Vrouwen horen geen radio te maken.
Hij komt weer met band! 43 euro voor kaartjes in Sportpaleis Antwerpen. Nog wel te doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb alles wat de man ooit heeft uitgebracht in huis, maar dit nummer trek ik gewoon niet... Zo mee kapot gegooid toen, volgens mij erger dan waar nu wel eens over geklaagd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |