Kom jij dan niet?quote:
voor mij is Utrecht prima!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef Keshet het volgende:
Ok, dus Zuid-Holland, Zeeland en Drenthe zijn vertegenwoordigd inmiddels. Waar blijven de andere provincies?
Zou Utrecht voor iedereen te doen zijn?
Sluit me hierbij aan en ik ga ook eens een poging wagenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Poppejans het volgende:
Midden Nederland meldt zich, Utrecht zou perfect zijn!
Jaaaa, Dyon wil ik wel eindelijk eens in het echt bewonderen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan en ik ga ook eens een poging wagen
mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Orea het volgende:
Meldt
Ik verplaats wel, als het maar een leuke locatie is! Bij voorkeur niet heel hutje mutje maar met de ruimte
Count on me, babe!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Vlindur het volgende:
Data: ASAP
Locatie. ik wil verder rijden dan Utrecht. En waarschijnlijk wil ik helemaal niet rijden, dus ik hoop dat McLaura chaffeurt
Hoeveel zuidelijker is een stukje zuidelijker?quote:Op zondag 18 september 2011 16:29 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook! Afhankelijk van datum en te verwachten baby enzo.
Locatie van vorig jaar en 2009 kan helaas niet meer want het hele restaurant bestaat niet meer![]()
Zijn nieuwe werk is ook heel leuk, daar hebben ze verschillende ruimtes die je kunt afhuren, evt incl. eten, en een pannenkoekenrestaurant met grote speelruimte en een gigantisch landgoed om te wandelen enzo. Is alleen wel wat minder makkelijk te bereiken met OV, en 't is een klein stukje zuidelijker dan Utrecht.
Das voor mij juist gunstiger....maar voor het merendeel dat hier gepost heeft volgens mij juist niet.....quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
29 km volgens Google. Tis al wel Gelderland iig (nog geen Brabant)
Oh, Utrecht centraal is ook al 1.42quote:Op zondag 18 september 2011 18:06 schreef innepin het volgende:
Hoe ver is Utrecht dan voor je? want 't scheelt echt niet zo heel veel.
(je kunt eventueel voor de terugweg opladen bij mij thuis hoor)
U zei pannenkoeken?quote:Op zondag 18 september 2011 16:29 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook! Afhankelijk van datum en te verwachten baby enzo.
Locatie van vorig jaar en 2009 kan helaas niet meer want het hele restaurant bestaat niet meer![]()
Zijn nieuwe werk is ook heel leuk, daar hebben ze verschillende ruimtes die je kunt afhuren, evt incl. eten, en een pannenkoekenrestaurant met grote speelruimte en een gigantisch landgoed om te wandelen enzo. Is alleen wel wat minder makkelijk te bereiken met OV, en 't is een klein stukje zuidelijker dan Utrecht.
Als jouwes komt, komt mijnes ookquote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:
In Beesd ben ik nog nooit geweesd.Is voor ons 139 km, anderhalf uur dus. Is te overzien.
Komen er mannen? Miss, komt Schaap mee?
Als ik kom (als ik vrij ben) kan ik natuurlijk ook langs het station rijden he en vast wel meer mensenquote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef Twinkly het volgende:
Hoe lang is het nog reizen met de bus vanaf het station? Ik weet niet of wij komen hoor, het is ook al best lang naar station Beesd.
Quote van Nils: "Als die gozer komt, vind ik het wel gezellig."quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jouwes komt, komt mijnes ook
De beschrijving van innepin klinkt wel goed. Ik vind het voorstel van Keshet om even na te vragen wat prijzen en beschikbare data zijn dan ook een goede!
Nou, dat is dan geregeld: als we komen, komen we met mannenquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Quote van Nils: "Als die gozer komt, vind ik het wel gezellig."
Weet hij iig dat er altijd iemand is die met hem meeleeftquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Toch wel een zinnetje dat elk jaar weer terugkomt met die meets hè?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Orea het volgende:
Wat Flugel zegt! Hier ook nachtmerrie en daarbij staat/kruipt/loopt mijn 14-maander-meisje nog niet.. (billenschuiven wel...en snel ook) dus zij heeft er niet heel veel aan en ik nog veel minder
(zou ze wel kruipen/lopen/staan en het leuk vinden zou ik me er wel overheen zetten, maar tot die tijd
)
Het valt op zich mee hoor (op een doordeweekse dag). Yaro is er nu een paar keer geweest en zittend en kruipend is het best te doen. Ik ben juist het eerste jaar gegaan, dan is het nog gratis kon ik het uittesten. Nu gaan we naar Plaswijckpark zit o.a. een grote ballenbak bij en we hebben toch een abonnement.quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Orea het volgende:
Wat Flugel zegt! Hier ook nachtmerrie en daarbij staat/kruipt/loopt mijn 14-maander-meisje nog niet.. (billenschuiven wel...en snel ook) dus zij heeft er niet heel veel aan en ik nog veel minder
(zou ze wel kruipen/lopen/staan en het leuk vinden zou ik me er wel overheen zetten, maar tot die tijd
)
Jullie kunnen zo weer met mij meerijden hoor(als het een datum gaat worden waarop ik vrij ben van werk),ging naar Groofsken toch ook hartstikke goed met de 2 kereltjes achterin?Zelfs de terugweg vond ik goed gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef Twinkly het volgende:
Hoe lang is het nog reizen met de bus vanaf het station? Ik weet niet of wij komen hoor, het is ook al best lang naar station Beesd.
Woei! Feessie!quote:Op maandag 19 september 2011 17:08 schreef Sorbootje het volgende:
9 oktober kunnen McLaura en Vlindur niet, want dan vier Isabeau d'r verjaardag(weten jullie dat ook weer dames)
Verder kijk ik wel gewoon welke datum eruit rolt. Als ik kom, kom ik met manlief. Dat weet hij nog niet, maar als er veel vrouwen en een paar leuke mannen komen dan vindt hij het vast wel prima.
Oh, kiek nou... wat een ukkepukke daar nog allemaal...quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Sorbootje het volgende:
Wat waren ze allemaal nog klein!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond Elin toen zó groot weet ik nog!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriend en ik <3
[ afbeelding ]
Helemaal hyper
[ afbeelding ]
't Was leuk!
Da's een oor van een schaap hoor. Heb je honger ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Ha! Nu weet ik waar Emma d'r kroepoekjesobsessie vandaan heeft!
Die foto had ik nog heul niet gezien joh!
Er is een magnetron aanwezig (wij hebben toen dus ook thuis 4 pakken pannekoeken staan te bakken en daar opgewarmd) en eventueel ook een 2 pits electronisch kookplaatje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik ook wel een supertip eigenlijk!
Wat ziet dat er mooi uit!
![]()
Dan zouden we bij wijze van spreken zelf iets van kant en klare poffertjes en pannekoeken kunnen halen in een supermarkt oid. Of zelf pannekoeken bakken van te voren en meenemen?
kan ik achter je aanrijden PD? mijn richtingsgevoel is echt zoooo slecht!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:15 schreef Poppedein het volgende:
Ohh wat een superlokatie!! Ik ben uiteraard ook helemaal voor! Moet helaas wel veel weekenden werken in oktober, dus ik wacht even de data af...maar hoe dan ook superleuk dat er weer een grote centrale meet komt!
wat een enthousiasme!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Vlindur het volgende:
Data: ASAP
Locatie. ik wil verder rijden dan Utrecht.
Als het goed is is BE daar nu achteraan aan het bellen mbt het weekend. Wij kregen de sleutel van de binnenruimte en konden die dus afsluiten als we buiten waren. De binnenruimte is dan echt voor jullie en daar kan dan niet iedereen in en uit lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef trui het volgende:
ireth, kan dat ook in het weekend? hoe doen ze dat met 'gewone' bezoekers?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Sorry damesSinds mijn dreumes een peuter is, sta ik niet meer zo stil bij de jongere leeftijdsklassen; my bad!
Natuurlijk baggeren dreumesjes ook graag
quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jullie kunnen zo weer met mij meerijden hoor(als het een datum gaat worden waarop ik vrij ben van werk),ging naar Groofsken toch ook hartstikke goed met de 2 kereltjes achterin?Zelfs de terugweg vond ik goed gaan.
Even zien hoe ver Beesd is, nog nooit van gehoord... ah maar een half uurtje!
Ik moet wel ASAP, In novemver krijgt Rienk een broertjequote:Op dinsdag 20 september 2011 10:18 schreef trui het volgende:
[..]
wat een enthousiasme!
maar ik kom ook graag, als 't even kan!
Oh ja, maar daar had een 'niet' tussen gemoetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:17 schreef trui het volgende:
vlindur, je schreef dat je verder wilde rijden dan Utrecht. daar doelde ik op.
Maar wat was er mis met deze locatie? leek me ook wel geschiktquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef Keshet het volgende:
http://www.taichi-utrecht.nl/locatie.html < suggestie.
Jij komt dan toch ook wel he??quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Reilain het volgende:
Ik kom even binnen vallen..
Eilandsteede is ook erg leuk! Woon ik in de buurt en we hobbelen regelmatig die kant op!
Als ik iets voor jullie moet navragen dan hoor ik het wel
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jij komt dan toch ook wel he??Het kan niet zo zijn dat ik Oona iedere week zie en ik jou nog nooit gezien heb
Uhm..? :-P en iets met een vliegende bh? Hihi.quote:Op woensdag 21 september 2011 04:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou stiekem ook best willenHeb half FOK! al eens irl gezien behalve de dames van OUD
Vragen kan geen kwaad toch, ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 21 september 2011 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik dat Eilandsteede straks bellen en wat info vragen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 07:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Uhm..? :-P en iets met een vliegende bh? Hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vicky weet wel dat wij in de buurt wonenquote:Op woensdag 21 september 2011 07:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wist ze vast niet!
Leuk dat je ook komt!
Nah, was een boys are stupid/meiden/cosmopolitan/tapas/pyjama/verjaardagsmeet, en opeens gingen er een paar bh's uit waarvan er 1ntje in de pesto viel ;')quote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef trui het volgende:
dus jullie hebben iemand anders z'n BH in de pesto gegooid? ik weet niet of ik nog durf te komen als jullie ook van de partij zijn!
BE, graag!
ligt aan de datum... Oktober zit hier aardig volquote:Op woensdag 21 september 2011 04:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Vicky, mogen wij mee rijden dan? Je woont toch om de hoek
Dan zou ik net zo lief voor het Julianapark gaan omdat daar ook schone wc's etc. bij zijn, maar het ging juist om een binnenlocatie vanwege de kans op slecht weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef simmu het volgende:
is het anders niet een idee om lekker in het bos te gaan zitten? da's toch ook bij utrecht? utrechtse heuvelrug bv
Dat is bij mij om de hoek!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks voor het bellen As!
Er is er nog wel eentje die ook ruimte verhuurd, die was ehm... *zoeken gaat...
Deze:
Koppelsteede
Koppeldijk 115
Utrecht (Lunetten)
Telefoon
030 - 286 38 40
Er staat op de site dat het een geliefde plek voor kinderfeestjes is, dus afhuren moet kunnen.
Ik bel meteen wel even.
Hmmm, geen gehoor...
Bar, dat is toch de plek waar destijds ook gemeet is, toen die mooie foto's van Thijs gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef _Bar_ het volgende:
Bij austerlitz kun je ook je trouwfeest geven. Dus neemt voorzichtig aan dat er best wel ruimte is voor een meeting.
uhuh paar weken/dagen voor het overlijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef trui het volgende:
[..]
Bar, dat is toch de plek waar destijds ook gemeet is, toen die mooie foto's van Thijs gemaakt zijn?
quote:
en ik vind deze twee onder elkaar dan weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef As1981 het volgende:
Zal ik daar morgen dan even naar bellen om te vragen wat de mogelijkheden / prijzen / vrije dagen zijn?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
en ik vind deze twee onder elkaar dan weer
hoeveel personen verwachten jullie dan eigenlijk?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef trui het volgende:
flugeltje, dat is maar een heel kleine ruimte, dus die past niet.
ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ireth! Ik ben benieuwd.
Mascaraklodder, het zou zomaar druk kunnen worden en veel nemen 2 kindjes mee, dan is het al snel vol.
Heb je hier al antwoord op gekregen Lijnloos?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:05 schreef Lijnloos het volgende:
Bij ons in de straat zit ook een soort buurtgebouw/ex-peuterspeelzaal dat op dit moment volledig leeg staat. Ik heb een mailtje gedaan naar de buurtvereniging om te zien wat de mogelijkheden zijn.... wie weet kunnen we daar tegen weinig ook een dagdeel zitten... moeten we alleen wel stoelen en zo meenemen... Maar wel centraal (omgeving Amersfoort) en overdekt + een paar speeltoestellen ernaast/bij...
Ja dat had BE ook, vandaag dat ik het naar haar stuurdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Kan je het niet beter naar As pm'en? Die heeft ook eerder gebeld.
Ik verlies. Mijne moet met geweld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we gelijk wandelwagens vergelijken, en welke er het makkelijkst inklapt enzo
Ik stuur het je wel ff doorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef As1981 het volgende:
Ik wil morgen wel proberen te bellen. Ik ben wel op mijn werk, afhankelijk van hoe druk het op de groep is kan ik misschien wel een gaatje vinden. Heb ook geen idee of we met zijn 2-en of 3-en werken.
Misschien even een hele blonde vraag. Maar het berichtje dat doorgestuurd is kan ik niet volledig lezen, hij geeft alleen de eerste paar zinnen aan en dan staat er [...]. Oftewel er is meer, maar dat zie ik dus niet.
In dat deel staan dus ook de gegevens. Hoe kan ik die wel zien?
Ik denk wel meer, als ik zo de animo lees en het feit dat er ook nog partners meekomen. toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de Pm doorgestuurd naar As om te kijken of zij morgen kan bellen.
Ik ben weer druk dus ik weet niet of het er van komt.
Aantal personen zou ik houden op een een stuk of 15 met 1-2 kinderen elk.
Zoiets toch wel?
Lolz als ik mijn vriend meekrijg kun je me opvegenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef danic het volgende:
[..]
Ik denk wel meer, als ik zo de animo lees en het feit dat er ook nog partners meekomen. toch?
Haha dat stadium zijn wij hier jaren geleden al voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:57 schreef danic het volgende:
Whehe, niet dat ik de mijne nog meekrijg hoor. De vorige keer vond hij de vlindertuin wel leuk, maar merkte dat hij niet echt een klik had met de mensen. Tja, geloof ook niet dat hij er nou zoveel moeite voor heeft gedaan, maar hij moest eigenlijk gewoon van mij mee![]()
Lukt dus geen tweede keer meer.
Hij wordt ook altijd een beetje gek van mijn FOK!-obsessie
Maar volgens mij is zij daar gisteren geweest en heeft ze het regelen verder aan iemand anders overgelaten. Nu willen ze het dus graag regelen met iemand die ze gezien hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:24 schreef trui het volgende:
ireth woont op een steenworp afstand volgens mij.
Gooi alles maar ff in mijn pm-box, kan alleen niet beloven dat ik dat vandaag nog ga redden, ben ff heen en weer aan het schipperen tussen artsen, zkh en ander medisch gedoe/gezeur. Morgen zowiezo (en komende woensdag ben ik daar ook weer, dus desnoods regel ik met hem dat we dan ff babbelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef As1981 het volgende:
Ireth als jij dat zou willen doen dan graag. Neem jij dan zelf contact op, of wil je dat ik hem eerst nog mail dat je dat gaat doen. Zo ja wil je me dan even je naam PM-en? Als je de gegevens hebt, wil ik best e.e.a. hier uitzetten hoor.
Wil je dat ik je nog even PM met de vragen die ik had willen stellen?
Hijs zelfs 3 x binnengekomen, dus dat moet goed komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef As1981 het volgende:
PM is gestuurd. Iets later dan gepland, maar de info is nu bij jou als het goed is.
Echt??? Ik was op mijn werk, even snel tussendoor dacht ik. Maar hij pakte hem steeds niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs zelfs 3 x binnengekomen, dus dat moet goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |