ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ireth! Ik ben benieuwd.
Mascaraklodder, het zou zomaar druk kunnen worden en veel nemen 2 kindjes mee, dan is het al snel vol.
Heb je hier al antwoord op gekregen Lijnloos?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:05 schreef Lijnloos het volgende:
Bij ons in de straat zit ook een soort buurtgebouw/ex-peuterspeelzaal dat op dit moment volledig leeg staat. Ik heb een mailtje gedaan naar de buurtvereniging om te zien wat de mogelijkheden zijn.... wie weet kunnen we daar tegen weinig ook een dagdeel zitten... moeten we alleen wel stoelen en zo meenemen... Maar wel centraal (omgeving Amersfoort) en overdekt + een paar speeltoestellen ernaast/bij...
Ja dat had BE ook, vandaag dat ik het naar haar stuurdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Kan je het niet beter naar As pm'en? Die heeft ook eerder gebeld.
Ik verlies. Mijne moet met geweld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we gelijk wandelwagens vergelijken, en welke er het makkelijkst inklapt enzo
Ik stuur het je wel ff doorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef As1981 het volgende:
Ik wil morgen wel proberen te bellen. Ik ben wel op mijn werk, afhankelijk van hoe druk het op de groep is kan ik misschien wel een gaatje vinden. Heb ook geen idee of we met zijn 2-en of 3-en werken.
Misschien even een hele blonde vraag. Maar het berichtje dat doorgestuurd is kan ik niet volledig lezen, hij geeft alleen de eerste paar zinnen aan en dan staat er [...]. Oftewel er is meer, maar dat zie ik dus niet.
In dat deel staan dus ook de gegevens. Hoe kan ik die wel zien?
Ik denk wel meer, als ik zo de animo lees en het feit dat er ook nog partners meekomen. toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de Pm doorgestuurd naar As om te kijken of zij morgen kan bellen.
Ik ben weer druk dus ik weet niet of het er van komt.
Aantal personen zou ik houden op een een stuk of 15 met 1-2 kinderen elk.
Zoiets toch wel?
Lolz als ik mijn vriend meekrijg kun je me opvegenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef danic het volgende:
[..]
Ik denk wel meer, als ik zo de animo lees en het feit dat er ook nog partners meekomen. toch?
Haha dat stadium zijn wij hier jaren geleden al voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:57 schreef danic het volgende:
Whehe, niet dat ik de mijne nog meekrijg hoor. De vorige keer vond hij de vlindertuin wel leuk, maar merkte dat hij niet echt een klik had met de mensen. Tja, geloof ook niet dat hij er nou zoveel moeite voor heeft gedaan, maar hij moest eigenlijk gewoon van mij mee![]()
Lukt dus geen tweede keer meer.
Hij wordt ook altijd een beetje gek van mijn FOK!-obsessie
Maar volgens mij is zij daar gisteren geweest en heeft ze het regelen verder aan iemand anders overgelaten. Nu willen ze het dus graag regelen met iemand die ze gezien hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:24 schreef trui het volgende:
ireth woont op een steenworp afstand volgens mij.
Gooi alles maar ff in mijn pm-box, kan alleen niet beloven dat ik dat vandaag nog ga redden, ben ff heen en weer aan het schipperen tussen artsen, zkh en ander medisch gedoe/gezeur. Morgen zowiezo (en komende woensdag ben ik daar ook weer, dus desnoods regel ik met hem dat we dan ff babbelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef As1981 het volgende:
Ireth als jij dat zou willen doen dan graag. Neem jij dan zelf contact op, of wil je dat ik hem eerst nog mail dat je dat gaat doen. Zo ja wil je me dan even je naam PM-en? Als je de gegevens hebt, wil ik best e.e.a. hier uitzetten hoor.
Wil je dat ik je nog even PM met de vragen die ik had willen stellen?
Hijs zelfs 3 x binnengekomen, dus dat moet goed komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef As1981 het volgende:
PM is gestuurd. Iets later dan gepland, maar de info is nu bij jou als het goed is.
Echt??? Ik was op mijn werk, even snel tussendoor dacht ik. Maar hij pakte hem steeds niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs zelfs 3 x binnengekomen, dus dat moet goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |