Nou, dat is dan geregeld: als we komen, komen we met mannenquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Quote van Nils: "Als die gozer komt, vind ik het wel gezellig."
Weet hij iig dat er altijd iemand is die met hem meeleeftquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Toch wel een zinnetje dat elk jaar weer terugkomt met die meets hè?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Orea het volgende:
Wat Flugel zegt! Hier ook nachtmerrie en daarbij staat/kruipt/loopt mijn 14-maander-meisje nog niet.. (billenschuiven wel...en snel ook) dus zij heeft er niet heel veel aan en ik nog veel minder
(zou ze wel kruipen/lopen/staan en het leuk vinden zou ik me er wel overheen zetten, maar tot die tijd
)
Het valt op zich mee hoor (op een doordeweekse dag). Yaro is er nu een paar keer geweest en zittend en kruipend is het best te doen. Ik ben juist het eerste jaar gegaan, dan is het nog gratis kon ik het uittesten. Nu gaan we naar Plaswijckpark zit o.a. een grote ballenbak bij en we hebben toch een abonnement.quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Orea het volgende:
Wat Flugel zegt! Hier ook nachtmerrie en daarbij staat/kruipt/loopt mijn 14-maander-meisje nog niet.. (billenschuiven wel...en snel ook) dus zij heeft er niet heel veel aan en ik nog veel minder
(zou ze wel kruipen/lopen/staan en het leuk vinden zou ik me er wel overheen zetten, maar tot die tijd
)
Jullie kunnen zo weer met mij meerijden hoor(als het een datum gaat worden waarop ik vrij ben van werk),ging naar Groofsken toch ook hartstikke goed met de 2 kereltjes achterin?Zelfs de terugweg vond ik goed gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef Twinkly het volgende:
Hoe lang is het nog reizen met de bus vanaf het station? Ik weet niet of wij komen hoor, het is ook al best lang naar station Beesd.
Woei! Feessie!quote:Op maandag 19 september 2011 17:08 schreef Sorbootje het volgende:
9 oktober kunnen McLaura en Vlindur niet, want dan vier Isabeau d'r verjaardag(weten jullie dat ook weer dames)
Verder kijk ik wel gewoon welke datum eruit rolt. Als ik kom, kom ik met manlief. Dat weet hij nog niet, maar als er veel vrouwen en een paar leuke mannen komen dan vindt hij het vast wel prima.
Oh, kiek nou... wat een ukkepukke daar nog allemaal...quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef Sorbootje het volgende:
Wat waren ze allemaal nog klein!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond Elin toen zó groot weet ik nog!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriend en ik <3
[ afbeelding ]
Helemaal hyper
[ afbeelding ]
't Was leuk!
Da's een oor van een schaap hoor. Heb je honger ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef Keshet het volgende:
Ha! Nu weet ik waar Emma d'r kroepoekjesobsessie vandaan heeft!
Die foto had ik nog heul niet gezien joh!
Er is een magnetron aanwezig (wij hebben toen dus ook thuis 4 pakken pannekoeken staan te bakken en daar opgewarmd) en eventueel ook een 2 pits electronisch kookplaatje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik ook wel een supertip eigenlijk!
Wat ziet dat er mooi uit!
![]()
Dan zouden we bij wijze van spreken zelf iets van kant en klare poffertjes en pannekoeken kunnen halen in een supermarkt oid. Of zelf pannekoeken bakken van te voren en meenemen?
kan ik achter je aanrijden PD? mijn richtingsgevoel is echt zoooo slecht!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:15 schreef Poppedein het volgende:
Ohh wat een superlokatie!! Ik ben uiteraard ook helemaal voor! Moet helaas wel veel weekenden werken in oktober, dus ik wacht even de data af...maar hoe dan ook superleuk dat er weer een grote centrale meet komt!
wat een enthousiasme!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Vlindur het volgende:
Data: ASAP
Locatie. ik wil verder rijden dan Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |