Als het goed is is BE daar nu achteraan aan het bellen mbt het weekend. Wij kregen de sleutel van de binnenruimte en konden die dus afsluiten als we buiten waren. De binnenruimte is dan echt voor jullie en daar kan dan niet iedereen in en uit lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:24 schreef trui het volgende:
ireth, kan dat ook in het weekend? hoe doen ze dat met 'gewone' bezoekers?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Sorry damesSinds mijn dreumes een peuter is, sta ik niet meer zo stil bij de jongere leeftijdsklassen; my bad!
Natuurlijk baggeren dreumesjes ook graag
quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jullie kunnen zo weer met mij meerijden hoor(als het een datum gaat worden waarop ik vrij ben van werk),ging naar Groofsken toch ook hartstikke goed met de 2 kereltjes achterin?Zelfs de terugweg vond ik goed gaan.
Even zien hoe ver Beesd is, nog nooit van gehoord... ah maar een half uurtje!
Ik moet wel ASAP, In novemver krijgt Rienk een broertjequote:Op dinsdag 20 september 2011 10:18 schreef trui het volgende:
[..]
wat een enthousiasme!
maar ik kom ook graag, als 't even kan!
Oh ja, maar daar had een 'niet' tussen gemoetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:17 schreef trui het volgende:
vlindur, je schreef dat je verder wilde rijden dan Utrecht. daar doelde ik op.
Maar wat was er mis met deze locatie? leek me ook wel geschiktquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef Keshet het volgende:
http://www.taichi-utrecht.nl/locatie.html < suggestie.
Jij komt dan toch ook wel he??quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Reilain het volgende:
Ik kom even binnen vallen..
Eilandsteede is ook erg leuk! Woon ik in de buurt en we hobbelen regelmatig die kant op!
Als ik iets voor jullie moet navragen dan hoor ik het wel
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jij komt dan toch ook wel he??Het kan niet zo zijn dat ik Oona iedere week zie en ik jou nog nooit gezien heb
Uhm..? :-P en iets met een vliegende bh? Hihi.quote:Op woensdag 21 september 2011 04:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou stiekem ook best willenHeb half FOK! al eens irl gezien behalve de dames van OUD
Vragen kan geen kwaad toch, ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 21 september 2011 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik dat Eilandsteede straks bellen en wat info vragen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 07:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Uhm..? :-P en iets met een vliegende bh? Hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vicky weet wel dat wij in de buurt wonenquote:Op woensdag 21 september 2011 07:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wist ze vast niet!
Leuk dat je ook komt!
Nah, was een boys are stupid/meiden/cosmopolitan/tapas/pyjama/verjaardagsmeet, en opeens gingen er een paar bh's uit waarvan er 1ntje in de pesto viel ;')quote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef trui het volgende:
dus jullie hebben iemand anders z'n BH in de pesto gegooid? ik weet niet of ik nog durf te komen als jullie ook van de partij zijn!
BE, graag!
ligt aan de datum... Oktober zit hier aardig volquote:Op woensdag 21 september 2011 04:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Vicky, mogen wij mee rijden dan? Je woont toch om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |