Dan zou ik net zo lief voor het Julianapark gaan omdat daar ook schone wc's etc. bij zijn, maar het ging juist om een binnenlocatie vanwege de kans op slecht weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef simmu het volgende:
is het anders niet een idee om lekker in het bos te gaan zitten? da's toch ook bij utrecht? utrechtse heuvelrug bv
Dat is bij mij om de hoek!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks voor het bellen As!
Er is er nog wel eentje die ook ruimte verhuurd, die was ehm... *zoeken gaat...
Deze:
Koppelsteede
Koppeldijk 115
Utrecht (Lunetten)
Telefoon
030 - 286 38 40
Er staat op de site dat het een geliefde plek voor kinderfeestjes is, dus afhuren moet kunnen.
Ik bel meteen wel even.
Hmmm, geen gehoor...
Bar, dat is toch de plek waar destijds ook gemeet is, toen die mooie foto's van Thijs gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef _Bar_ het volgende:
Bij austerlitz kun je ook je trouwfeest geven. Dus neemt voorzichtig aan dat er best wel ruimte is voor een meeting.
uhuh paar weken/dagen voor het overlijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef trui het volgende:
[..]
Bar, dat is toch de plek waar destijds ook gemeet is, toen die mooie foto's van Thijs gemaakt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |