Kom jij dan niet?quote:
voor mij is Utrecht prima!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef Keshet het volgende:
Ok, dus Zuid-Holland, Zeeland en Drenthe zijn vertegenwoordigd inmiddels. Waar blijven de andere provincies?
Zou Utrecht voor iedereen te doen zijn?
Sluit me hierbij aan en ik ga ook eens een poging wagenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Poppejans het volgende:
Midden Nederland meldt zich, Utrecht zou perfect zijn!
Jaaaa, Dyon wil ik wel eindelijk eens in het echt bewonderen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan en ik ga ook eens een poging wagen
mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Orea het volgende:
Meldt
Ik verplaats wel, als het maar een leuke locatie is! Bij voorkeur niet heel hutje mutje maar met de ruimte
Count on me, babe!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Vlindur het volgende:
Data: ASAP
Locatie. ik wil verder rijden dan Utrecht. En waarschijnlijk wil ik helemaal niet rijden, dus ik hoop dat McLaura chaffeurt
Hoeveel zuidelijker is een stukje zuidelijker?quote:Op zondag 18 september 2011 16:29 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook! Afhankelijk van datum en te verwachten baby enzo.
Locatie van vorig jaar en 2009 kan helaas niet meer want het hele restaurant bestaat niet meer![]()
Zijn nieuwe werk is ook heel leuk, daar hebben ze verschillende ruimtes die je kunt afhuren, evt incl. eten, en een pannenkoekenrestaurant met grote speelruimte en een gigantisch landgoed om te wandelen enzo. Is alleen wel wat minder makkelijk te bereiken met OV, en 't is een klein stukje zuidelijker dan Utrecht.
Das voor mij juist gunstiger....maar voor het merendeel dat hier gepost heeft volgens mij juist niet.....quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef innepin het volgende:
29 km volgens Google. Tis al wel Gelderland iig (nog geen Brabant)
Oh, Utrecht centraal is ook al 1.42quote:Op zondag 18 september 2011 18:06 schreef innepin het volgende:
Hoe ver is Utrecht dan voor je? want 't scheelt echt niet zo heel veel.
(je kunt eventueel voor de terugweg opladen bij mij thuis hoor)
U zei pannenkoeken?quote:Op zondag 18 september 2011 16:29 schreef innepin het volgende:
Ik wil ook! Afhankelijk van datum en te verwachten baby enzo.
Locatie van vorig jaar en 2009 kan helaas niet meer want het hele restaurant bestaat niet meer![]()
Zijn nieuwe werk is ook heel leuk, daar hebben ze verschillende ruimtes die je kunt afhuren, evt incl. eten, en een pannenkoekenrestaurant met grote speelruimte en een gigantisch landgoed om te wandelen enzo. Is alleen wel wat minder makkelijk te bereiken met OV, en 't is een klein stukje zuidelijker dan Utrecht.
Als jouwes komt, komt mijnes ookquote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:
In Beesd ben ik nog nooit geweesd.Is voor ons 139 km, anderhalf uur dus. Is te overzien.
Komen er mannen? Miss, komt Schaap mee?
Als ik kom (als ik vrij ben) kan ik natuurlijk ook langs het station rijden he en vast wel meer mensenquote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef Twinkly het volgende:
Hoe lang is het nog reizen met de bus vanaf het station? Ik weet niet of wij komen hoor, het is ook al best lang naar station Beesd.
Quote van Nils: "Als die gozer komt, vind ik het wel gezellig."quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jouwes komt, komt mijnes ook
De beschrijving van innepin klinkt wel goed. Ik vind het voorstel van Keshet om even na te vragen wat prijzen en beschikbare data zijn dan ook een goede!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |