abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 17:52:46 #176
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_102104102
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vind ik nogal naïef. Bij brand in een stalen constructie is dat één van de dingen waar je dus wel rekening mee zou moeten houden. Helemaal als brandweer zijnde.
WTC1 en WTC2 zijn de enige stalen constructie gebouwen ter wereld die ooit zijn ingestort door brand. Het kan eigenlijk niet.

(Eigenlijk zijn de funderingen seconden voor de vliegtuigcrash opgeblazen, daarom liggen ook vele ramen eruit. Daarna tijdens brandje met cuttercharges de vloerankers en staalkolommen opblazen, word het een standaard controlled demolition. Mooi visueel effectje ook. helemaal af, alhoewel nog even bewijs afvoeren, broer van president is hoofd security van WTC, dus gelegenheid genoeg om de explosieven aan te brengen, "onderhoud"
Feyenoord!!! * Barça
pi_102104121
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Onzin. Buitenkant was van staal, binnenkant was beton. Misschien iets meer lezen en iets minder blaten? :')
Allereerst: Wat begrijp je niet aan het woordje "grotendeels"?

Verklaar dan even hoe dat beton, wat zich volgens jou binnen in het gebouw bevond, verpulverd is tot gruis en tientallen, zo niet honderden meters verderop de straten met een dikke laag heeft bedekt.... buiten het gebouw dus.

Doe je best!
pi_102104143
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er zijn duizenden mensen alleen als uit de WTC torens geevacueerd, laat staan al die mensen die naar de toren keken op het moment dat het 2e vliegtuig erin vloog. In totaal heb je waarschijnlijk zo'n 10000 man die het met eigen ogen gezien hebben. En dan was er geen vliegtuig? Ja, dat al die mensen aan de LSD waren is inderdaad de meest logische verklaring :')
My thoughts exactly. Zoveel getuigen: dat kan nooit.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_102104226
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Castina, heb jij daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat 9/11 helemaal geen inside job had kunnen zijn, of kun je het je simpelweg gewoon niet voorstellen?
Een inside job is prima te geloven. Of beter gezegd; het is makkelijk je voor te stellen dat hier meer mensen dan alleen 'terroristen' baat bij hebben gehad.

Maar dat vliegtuig nep, nee.
pi_102104265
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

My thoughts exactly. Zoveel getuigen: dat kan nooit.
Zo ontzettend veel getuigen, dat ze dus acteurs hebben moeten inzetten? :?

Er zijn niet zoveel getuigen als dat iedereen maar denkt. Ik heb het daar al zo vaak over gehad. Die getuigen zijn zeldzaam en uiterst discutabel.
pi_102104302
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

WTC1 en WTC2 zijn de enige stalen constructie gebouwen ter wereld die ooit zijn ingestort door brand. Het kan eigenlijk niet.

(Eigenlijk zijn de funderingen seconden voor de vliegtuigcrash opgeblazen, daarom liggen ook vele ramen eruit. Daarna tijdens brandje met cuttercharges de vloerankers en staalkolommen opblazen, word het een standaard controlled demolition. Mooi visueel effectje ook. helemaal af, alhoewel nog even bewijs afvoeren, broer van president is hoofd security van WTC, dus gelegenheid genoeg om de explosieven aan te brengen, "onderhoud"
Ja, en toen werd je wakker.

Dat laat zoveel sporen na, da's niet te realiseren.
Dit, dus.
  zondag 18 september 2011 @ 17:57:44 #182
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102104321
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zijn niet zoveel getuigen als dat iedereen maar denkt. Ik heb het daar al zo vaak over gehad. Die getuigen zijn zeldzaam en uiterst discutabel.
Aannames van jouw kant.

quote:
Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jezus...

De standaard uit de duim gezogen aannames zijn weer van de partij.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102104352
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Zolang het er geen overtuigend bewijs is om aan te nemen dat het niet klopt is de ORIGINELE footage legitiem inderdaad.

Ik kan je wel als advies meegeven, dat je deze strijd met de wereld elite niet gaat winnen op basis van een paar vage argumenten over vage filmpjes en foto's. Ga je verdiepen in het mogelijke en onmogelijke binnen dit verhaal. Benader het met metingen/experimenten e.d. Aan de hand van die uitkomsten heb je legitieme bewijsstukken, mits de uitkomsten jouw vermoedens ondersteunen.
Die metingen en experimenten zijn een beetje zinloos he, als dit soort footage fake is. Dat snap jij toch ook wel?
  zondag 18 september 2011 @ 17:58:41 #184
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102104354
De reden dat die filmpjes zo amateuristisch overkomen (slechte acteurs, slechte setting) is misschien wel omdat er waarschijnlijk niet al te veel mensen in betrokken mochten zijn? Zelfs met een onbeperkt budget; je kan niet zomaar wat mensen inhuren die aan zoiets willen meewerken?
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  zondag 18 september 2011 @ 17:58:51 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102104357
quote:
13s.gif Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Grotendeels impliceert dat het gebouw 90% staal was. Zowel de centrale core als de vloeren waren van beton. Het is hoogstens 50/50% staal beton. Je kunt ongetwijfeld op internet de exacte hoeveelheden vinden.

quote:
Verklaar dan even hoe dat beton, wat zich volgens jou binnen in het gebouw bevond, verpulverd is tot gruis en tientallen, zo niet honderden meters verderop de straten met een dikke laag heeft bedekt.... buiten het gebouw dus.
Bij een explosie verpulvert beton sowies. Het kan enorm veel gewicht dragen, maar beton buigt niet. Bij de impact zijn een aantal verdiepingen aan beton volledig opgeblazen, en dat betonstof lag dus op straat. Je hebt zelf de beelden van het instorten gezien.

quote:
Doe je best!
Bij deze. Ik ben benieuwd wat voor'n drogredenaties je hier tegenin gaat brengen :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102104361
quote:

[..]

Doe je best!
Ik als leek (geen bouwkundige opleiding of iets in die richting), denk er als volgt over: De constructie was verzwakt. Verdieping valt op verdieping, de druk wordt steeds groter, alles wordt naar 'buiten' geblazen. Stofwolk: het gewicht van het vallende gebouw verpulvert alles. Gebouw komt neer en 'duwt' stofwolk naar voren. We hebben geen vergelijkingsmateriaal van zo'n groot gebouw wat op deze manier instort (gelukkig maar) en zullen dus nooit weten of die wolk 'normaal' is.

De slachtoffers zijn geindentificeerd aan de hand van dna. Dat zegt dan toch al genoeg? Er is zoveel kracht geweest dat alles verpulverd is. En dat dat heel lastig te geloven is, daar heb ik zelf ook last van, zoals ik al eerder aan gaf. Maar ik heb idd tot op heden geen dingen gezien waardoor ik geloof dat het geen vliegtuigen waren...
pi_102104388
quote:

[..]

Doe je best!
Vast niet door een Boeing 747 die de toren in volle vaart ramde.
  zondag 18 september 2011 @ 18:01:04 #188
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102104436
quote:

Jezus :')

Je woont / werkt in (de buurt van) Manhattan. Er is een explosie in een van de WTC toren met een HELE DIKKE FIK die omdat het de HOOGSTE torens in Manhattan zijn van meer dan 50km afstand te zien zijn. Hoeveel mensen denk je dat er in een straal van 50km van die torens afwonen en aangezien het de hoogste torens van Manhattan waren gewoon vrij zich hadden?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102104443
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef boyv het volgende:

[..]

Vast niet door een Boeing 747 die de toren in volle vaart ramde.
Zie jij tijdens de explosies bakken betonstof door de lucht vliegen? Stof dwarrelt... de lucht zou compleet grijs zijn als ze een paar kiepauto's boven de stad leeggooien.
pi_102104448
quote:

[..]

Er zijn heel veel getuigen. Daar kan je niet omheen. Dat is gewoon een feit.
pi_102104463
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik als leek (geen bouwkundige opleiding of iets in die richting), denk er als volgt over: De constructie was verzwakt. Verdieping valt op verdieping, de druk wordt steeds groter, alles wordt naar 'buiten' geblazen. Stofwolk: het gewicht van het vallende gebouw verpulvert alles. Gebouw komt neer en 'duwt' stofwolk naar voren. We hebben geen vergelijkingsmateriaal van zo'n groot gebouw wat op deze manier instort (gelukkig maar) en zullen dus nooit weten of die wolk 'normaal' is.

De slachtoffers zijn geindentificeerd aan de hand van dna. Dat zegt dan toch al genoeg? Er is zoveel kracht geweest dat alles verpulverd is. En dat dat heel lastig te geloven is, daar heb ik zelf ook last van, zoals ik al eerder aan gaf. Maar ik heb idd tot op heden geen dingen gezien waardoor ik geloof dat het geen vliegtuigen waren...
De gebouwen stonden nog... zie dat filmpje! :{
  zondag 18 september 2011 @ 18:02:02 #192
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102104470
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die metingen en experimenten zijn een beetje zinloos he, als dit soort footage fake is. Dat snap jij toch ook wel?
Waarom staar jij je blind op fake filmpjes dan? Probeer de originele footage te achterhalen.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102104475
En hoe zit het dan met de passagiers uit de vliegtuigen die dus eigenlijk niet bestaan?
pi_102104485
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie jij tijdens de explosies bakken betonstof door de lucht vliegen? Stof dwarrelt... de lucht zou compleet grijs zijn als ze een paar kiepauto's boven de stad leeggooien.
Dat was ook zo. Dat zie je in de docu inside 9/11. De lucht was niet grijs, maar zwart. En niet heel even, maar dat duurde echt lang.
pi_102104494
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Er zijn heel veel getuigen. Daar kan je niet omheen. Dat is gewoon een feit.
Wijs ze aan alsjeblieft. Doe het! Tot nu toe faalt iedereen hard, die dat probeert. Ik hoop dat het jou wel lukt.
  zondag 18 september 2011 @ 18:03:05 #196
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102104504
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik snap niet wat daar "lastig aan te geloven is". Het is een fucking skyscraper die instort. Daar komt echt bizar veel kracht bij vrij. En HEEL veel verpulverd beton. Moet je eens kijken wat er gebeurt als er 1 betonnen vloer op je valt, dan blijft al niks van je over, laat staan als het er 100 zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wijs ze aan alsjeblieft. Doe het! Tot nu toe faalt iedereen hard, die dat probeert. Ik hoop dat het jou wel lukt.
Fuck he, wat heb jij gerookt!

Nogmaals, wat dacht je van alle mensen in een straal van circa 50km?
pi_102104544
quote:

[..]

De gebouwen stonden nog... zie dat filmpje! :{
Sorry, ik bedoelde na het instorten.

Getuigen ga ik niet aanwijzen. Stel dat ik dat doe, dan maak ik ze het alleen maar moeilijker. Dat wil ik absoluut voorkomen.
pi_102104566
quote:

[..]

Ben geen expert en ben ook van mening dat geen persoon ter wereld als autoriteit op dit gebied bestaat. Er zijn zoveel variabelen bij deze (unieke) aanslag, dat het altijd een grijs gebied zal blijven wat nou de precieze oorzaak is van de instorting.
  zondag 18 september 2011 @ 18:05:00 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102104581
quote:
De lucht WAS compleet grijs? Misschien moet je even al het beeldmateriaal gaan bekijken in plaats van een filmpje van 3 frames waarin een vliegtuig 'verdwijnt'.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:04 schreef boyv het volgende:
Ben geen expert en ben ook van mening dat geen persoon ter wereld als autoriteit op dit gebied bestaat. Er zijn zoveel variabelen bij deze (unieke) aanslag, dat het altijd een grijs gebied zal blijven wat nou de precieze oorzaak is van de instorting.
Euh, dat weten ze al lang hoor?
pi_102104606
Als je al die filmpjes gelooft was de duivel zelfs nog aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')