WTC1 en WTC2 zijn de enige stalen constructie gebouwen ter wereld die ooit zijn ingestort door brand. Het kan eigenlijk niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vind ik nogal naïef. Bij brand in een stalen constructie is dat één van de dingen waar je dus wel rekening mee zou moeten houden. Helemaal als brandweer zijnde.
Allereerst: Wat begrijp je niet aan het woordje "grotendeels"?quote:Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Onzin. Buitenkant was van staal, binnenkant was beton. Misschien iets meer lezen en iets minder blaten?
My thoughts exactly. Zoveel getuigen: dat kan nooit.quote:Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zijn duizenden mensen alleen als uit de WTC torens geevacueerd, laat staan al die mensen die naar de toren keken op het moment dat het 2e vliegtuig erin vloog. In totaal heb je waarschijnlijk zo'n 10000 man die het met eigen ogen gezien hebben. En dan was er geen vliegtuig? Ja, dat al die mensen aan de LSD waren is inderdaad de meest logische verklaring![]()
Een inside job is prima te geloven. Of beter gezegd; het is makkelijk je voor te stellen dat hier meer mensen dan alleen 'terroristen' baat bij hebben gehad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Castina, heb jij daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat 9/11 helemaal geen inside job had kunnen zijn, of kun je het je simpelweg gewoon niet voorstellen?
Zo ontzettend veel getuigen, dat ze dus acteurs hebben moeten inzetten?quote:Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Zoveel getuigen: dat kan nooit.
Ja, en toen werd je wakker.quote:Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
WTC1 en WTC2 zijn de enige stalen constructie gebouwen ter wereld die ooit zijn ingestort door brand. Het kan eigenlijk niet.
(Eigenlijk zijn de funderingen seconden voor de vliegtuigcrash opgeblazen, daarom liggen ook vele ramen eruit. Daarna tijdens brandje met cuttercharges de vloerankers en staalkolommen opblazen, word het een standaard controlled demolition. Mooi visueel effectje ook. helemaal af, alhoewel nog even bewijs afvoeren, broer van president is hoofd security van WTC, dus gelegenheid genoeg om de explosieven aan te brengen, "onderhoud"
Aannames van jouw kant.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel getuigen, dat ze dus acteurs hebben moeten inzetten?
Er zijn niet zoveel getuigen als dat iedereen maar denkt. Ik heb het daar al zo vaak over gehad. Die getuigen zijn zeldzaam en uiterst discutabel.
Die metingen en experimenten zijn een beetje zinloos he, als dit soort footage fake is. Dat snap jij toch ook wel?quote:Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zolang het er geen overtuigend bewijs is om aan te nemen dat het niet klopt is de ORIGINELE footage legitiem inderdaad.
Ik kan je wel als advies meegeven, dat je deze strijd met de wereld elite niet gaat winnen op basis van een paar vage argumenten over vage filmpjes en foto's. Ga je verdiepen in het mogelijke en onmogelijke binnen dit verhaal. Benader het met metingen/experimenten e.d. Aan de hand van die uitkomsten heb je legitieme bewijsstukken, mits de uitkomsten jouw vermoedens ondersteunen.
Grotendeels impliceert dat het gebouw 90% staal was. Zowel de centrale core als de vloeren waren van beton. Het is hoogstens 50/50% staal beton. Je kunt ongetwijfeld op internet de exacte hoeveelheden vinden.quote:Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allereerst: Wat begrijp je niet aan het woordje "grotendeels"?
Bij een explosie verpulvert beton sowies. Het kan enorm veel gewicht dragen, maar beton buigt niet. Bij de impact zijn een aantal verdiepingen aan beton volledig opgeblazen, en dat betonstof lag dus op straat. Je hebt zelf de beelden van het instorten gezien.quote:Verklaar dan even hoe dat beton, wat zich volgens jou binnen in het gebouw bevond, verpulverd is tot gruis en tientallen, zo niet honderden meters verderop de straten met een dikke laag heeft bedekt.... buiten het gebouw dus.
Bij deze. Ik ben benieuwd wat voor'n drogredenaties je hier tegenin gaat brengenquote:Doe je best!
Ik als leek (geen bouwkundige opleiding of iets in die richting), denk er als volgt over: De constructie was verzwakt. Verdieping valt op verdieping, de druk wordt steeds groter, alles wordt naar 'buiten' geblazen. Stofwolk: het gewicht van het vallende gebouw verpulvert alles. Gebouw komt neer en 'duwt' stofwolk naar voren. We hebben geen vergelijkingsmateriaal van zo'n groot gebouw wat op deze manier instort (gelukkig maar) en zullen dus nooit weten of die wolk 'normaal' is.quote:Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verklaar dan even hoe dat beton, wat zich volgens jou binnen in het gebouw bevond, verpulverd is tot gruis en tientallen, zo niet honderden meters verderop de straten met een dikke laag heeft bedekt.... buiten het gebouw dus.
Doe je best!
Vast niet door een Boeing 747 die de toren in volle vaart ramde.quote:Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verklaar dan even hoe dat beton, wat zich volgens jou binnen in het gebouw bevond, verpulverd is tot gruis en tientallen, zo niet honderden meters verderop de straten met een dikke laag heeft bedekt.... buiten het gebouw dus.
Doe je best!
Jezusquote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er zijn niet zoveel getuigen als dat iedereen maar denkt. Ik heb het daar al zo vaak over gehad. Die getuigen zijn zeldzaam en uiterst discutabel.
Zie jij tijdens de explosies bakken betonstof door de lucht vliegen? Stof dwarrelt... de lucht zou compleet grijs zijn als ze een paar kiepauto's boven de stad leeggooien.quote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef boyv het volgende:
[..]
Vast niet door een Boeing 747 die de toren in volle vaart ramde.
Er zijn heel veel getuigen. Daar kan je niet omheen. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De gebouwen stonden nog... zie dat filmpje!quote:Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik als leek (geen bouwkundige opleiding of iets in die richting), denk er als volgt over: De constructie was verzwakt. Verdieping valt op verdieping, de druk wordt steeds groter, alles wordt naar 'buiten' geblazen. Stofwolk: het gewicht van het vallende gebouw verpulvert alles. Gebouw komt neer en 'duwt' stofwolk naar voren. We hebben geen vergelijkingsmateriaal van zo'n groot gebouw wat op deze manier instort (gelukkig maar) en zullen dus nooit weten of die wolk 'normaal' is.
De slachtoffers zijn geindentificeerd aan de hand van dna. Dat zegt dan toch al genoeg? Er is zoveel kracht geweest dat alles verpulverd is. En dat dat heel lastig te geloven is, daar heb ik zelf ook last van, zoals ik al eerder aan gaf. Maar ik heb idd tot op heden geen dingen gezien waardoor ik geloof dat het geen vliegtuigen waren...
Waarom staar jij je blind op fake filmpjes dan? Probeer de originele footage te achterhalen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die metingen en experimenten zijn een beetje zinloos he, als dit soort footage fake is. Dat snap jij toch ook wel?
Dat was ook zo. Dat zie je in de docu inside 9/11. De lucht was niet grijs, maar zwart. En niet heel even, maar dat duurde echt lang.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie jij tijdens de explosies bakken betonstof door de lucht vliegen? Stof dwarrelt... de lucht zou compleet grijs zijn als ze een paar kiepauto's boven de stad leeggooien.
Wijs ze aan alsjeblieft. Doe het! Tot nu toe faalt iedereen hard, die dat probeert. Ik hoop dat het jou wel lukt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Er zijn heel veel getuigen. Daar kan je niet omheen. Dat is gewoon een feit.
Ik snap niet wat daar "lastig aan te geloven is". Het is een fucking skyscraper die instort. Daar komt echt bizar veel kracht bij vrij. En HEEL veel verpulverd beton. Moet je eens kijken wat er gebeurt als er 1 betonnen vloer op je valt, dan blijft al niks van je over, laat staan als het er 100 zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Fiddlergurl het volgende:
De slachtoffers zijn geindentificeerd aan de hand van dna. Dat zegt dan toch al genoeg? Er is zoveel kracht geweest dat alles verpulverd is. En dat dat heel lastig te geloven is, daar heb ik zelf ook last van, zoals ik al eerder aan gaf. Maar ik heb idd tot op heden geen dingen gezien waardoor ik geloof dat het geen vliegtuigen waren...
Fuck he, wat heb jij gerookt!quote:Op zondag 18 september 2011 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wijs ze aan alsjeblieft. Doe het! Tot nu toe faalt iedereen hard, die dat probeert. Ik hoop dat het jou wel lukt.
Sorry, ik bedoelde na het instorten.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De gebouwen stonden nog... zie dat filmpje!
Ben geen expert en ben ook van mening dat geen persoon ter wereld als autoriteit op dit gebied bestaat. Er zijn zoveel variabelen bij deze (unieke) aanslag, dat het altijd een grijs gebied zal blijven wat nou de precieze oorzaak is van de instorting.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie jij tijdens de explosies bakken betonstof door de lucht vliegen? Stof dwarrelt... de lucht zou compleet grijs zijn als ze een paar kiepauto's boven de stad leeggooien.
De lucht WAS compleet grijs? Misschien moet je even al het beeldmateriaal gaan bekijken in plaats van een filmpje van 3 frames waarin een vliegtuig 'verdwijnt'.quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Euh, dat weten ze al lang hoor?quote:Op zondag 18 september 2011 18:04 schreef boyv het volgende:
Ben geen expert en ben ook van mening dat geen persoon ter wereld als autoriteit op dit gebied bestaat. Er zijn zoveel variabelen bij deze (unieke) aanslag, dat het altijd een grijs gebied zal blijven wat nou de precieze oorzaak is van de instorting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |