abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102081715
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:14 schreef mouzzer het volgende:

[..]

_O- Ik zat te denken volgens mij ben jij een pure Alex Jones sockpuppet die hier de opinie aan het bespelen is zodat meer mensen naar zijn show kijken/luisteren = meer reclame inkomsten..
Alex Jones... Nah ....

Als je als script zijnde nog niet snapt dat geen enkel raakvlak met Jones heb, dan ben je nodig aan een update toe.
pi_102081968
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan je denken. Ik kan dat ook nogal paranoïde vinden.
Pak je lineaaltje erbij en meet het op :)

Misschien heb je gelijk ;)
pi_102082877
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
Even over de beelden die fake zouden moeten zijn:

Ik denk niet dat een overheid in een miljoenenstad met camera's in vele mobieltjes de beelden compleet vervalst hebben. Dat risico is gewoon te groot.
In 2001 hadden mobieltjes geen camera's. Misschien een enkele... maar zeker niet van kwaliteit.

quote:
Anderzijds zie ik ook de vreemde verschijnselen in de beelden zoals die vleugel etc.
Mocht dit opzet zijn dan houd je als overheid met een paar zaken rekening:

1. geen risico lopen met compleet gedigitaliseerde beelden. De 2de inslag was later en tegen die tijd is er veel aandacht en zijn de camera's al gericht. En dan bedoel ik de camera's van mensen op straat en hobby filmers.
Er zijn geen hobby beelden. Okay... misschien dat er iets is... maar 99,9% komt van pro's. Magnum foto's is een belangrijke in deze. De echte hobby beelden, moet ik nog zien.

quote:
2. Gebruik maken van massa hysterie. Als het "lijkt op" heb je al voldoende. Die paar die stellig blijven beweren compleet wat anders gezien te hebben houd je buiten de media. Het kleine overschot wat toch de aandacht krijgt staat zo zwak dat het volk ze vanzelf uit gaat lachen.
De journalisten werkte als staged plants: "Did you see the plane ma'am.. did you see it?"

Kortom... mensen wat shit aanpraten. Dat is niet zo moeilijk.

quote:
Beetje dat in gedachten denk ik eerder dat men met afstand bestuurbare vliegtuigen heeft gewerkt. En nadien de beelden (of on the fly) heeft bewerkt om te verdoezelen dat het afwijkende vliegtuigen waren.
Die gedachte heb ik ook gehad, maar na een tijdje realiseer je dat dat niet eens nodig is. Puur beeldmanipulatie en volle medewerking van de belangrijkste media is min of meer voldoende.

quote:
De kans is gewoon te groot dat het mis gaat. Stel dat die beelden volledig CGI zijn en er eigenlijk grote raketten naar binnen zijn gevlogen, of misschien helemaal niks.
De kans dat er toevallig ergens in de buurt iemand met een HD camera staat met een redelijke zoom is gewoon te groot. Dan legt alles bloot.
HD camera's bestonden in 2001 niet.

quote:
Men kan tegenwoordig veel en snel. En daarbij doet internet de rest (discussie aangaan, grijze wolk van twijfel optrekken). Maar men kan niet alles.
Tegenwoordig is de techniek zover, dat wij nep en echt (bijna) niet meer van elkaar kunnen onderscheiden. Ik wil iedereen daarvoor waarschuwen. Helaas pakken weinig mensen deze boodschap op. Toch moet iedereen er voor waken dat hetgeen dat in de toekomst te zien zal zijn via diversen media, niet altijd (lees: meestal niet) de waarheid zal zijn. De techniek gaat ons in de zeik nemen. Let maar op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 02:03:08 ]
pi_102082954
[Conspiracy modus]
Men zegt dat hier een vliegtuig is gecrashed, maar er is geen krater? Hoe kan dat?
De brokstukken die er liggen zijn te klein voor een vliegtuig.
Ieder weldenkend mens ziet toch dat dat vliegtuig in die foto is geplakt?

http://img198.imageshack.us/img198/4796/j6jtxy.jpg (copy/paste deze link)
http://img42.imageshack.us/img42/8452/1316294514961b.jpg (copy/paste deze link)
http://img15.imageshack.us/img15/8862/1316296475911.jpg (copy/paste deze link)

[/Conspiracy modus]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_102083066
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:04 schreef Venus-Castina het volgende:
[Conspiracy modus]
Men zegt dat hier een vliegtuig is gecrashed, maar er is geen krater? Hoe kan dat?
De brokstukken die er liggen zijn te klein voor een vliegtuig.
Ieder weldenkend mens ziet toch dat dat vliegtuig in die foto is geplakt?

[ http://img198.imageshack.us/img198/4796/j6jtxy.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img42.imageshack.us/img42/8452/1316294514961b.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img15.imageshack.us/img15/8862/1316296475911.jpg (copy/paste deze link) ]

[/Conspiracy modus]
Ik snap niet wat dit ongeluk in dit topic doet.

Sjoee...webscipt... opzouten! Je zit vol bugs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 02:09:48 ]
pi_102083102
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 01:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alex Jones... Nah ....

Als je als script zijnde nog niet snapt dat geen enkel raakvlak met Jones heb, dan ben je nodig aan een update toe.
Niet? Deze nieuwe onzin claim van je is namelijk een letterlijke beschuldiging van Alex Jones:
Alex Jones : The CIA is spamming the Internet Pentagon sock puppet trolls attack alt media .WE must speak out and make our voices heard!

Duidelijk praat je Alex Jones na, you are his puppet ;)
pi_102083150
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Niet? Deze nieuwe onzin claim van je is namelijk een letterlijke beschuldiging van Alex Jones:
Alex Jones : The CIA is spamming the Internet Pentagon sock puppet trolls attack alt media .WE must speak out and make our voices heard!

Duidelijk praat je Alex Jones na, you are his puppet ;)
Jij bent degene die hem volgt.... blijkbaar....ik niet...
CIA sockpuppet! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 02:12:06 ]
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 02:23:38 #108
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102083352
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In 2001 hadden mobieltjes geen camera's. Misschien een enkele... maar zeker niet van kwaliteit.

Toch wel. Maar in die tijd was het ook heel hip om met een zakformaat digtiale camera te lopen. En die konden ook filmpjes maken.
quote:
Er zijn geen hobby beelden. Okay... misschien dat er iets is... maar 99,9% komt van pro's. Magnum foto's is een belangrijke in deze. De echte hobby beelden, moet ik nog zien.

Dat is het punt niet. Het gaat om het logische gevolg van het risico.
quote:
De journalisten werkte als staged plants: "Did you see the plane ma'am.. did you see it?"

Kortom... mensen wat shit aanpraten. Dat is niet zo moeilijk.

Correct.
Of twijfel zaaien met beelden die niet helemaal overeenkomen met wat ze gezien hebben. Ook effectief. Want de mens zal ondanks de twijfel wel inschikken omdat de mass media en de politiek het wel bij het rechte end zal hebben.

quote:
Die gedachte heb ik ook gehad, maar na een tijdje realiseer je dat dat niet eens nodig is. Puur beeldmanipulatie en volle medewerking van de belangrijkste media is min of meer voldoende.

Veel te intensief en gevoelig. De techniek van nu is inmiddels een factor 5000 beter dan toen.
Nee, het ligt gewoon niet voor de hand.
"Bijgeschaafde" beelden kan ik me wel in vinden.

quote:
HD camera's bestonden in 2001 niet.

Lol. Die bestaan al sinds de jaren 40 vorige eeuw. Omdat jij nu sinds kort kennis maakt met HD via Blu-Ray en je kabelboer wil niet zeggen dat het nieuw is.
Sterker, HD camera's nemen zelfs meer pixels op dan de nu gestandaardiseerde HD norm.

Echter, rond die tijd was de HD camera voor de hobbyist wel beperkt. Dat heeft simpel met de prijs en doelgroep te maken, zoals dat nu ook is. Maar ze waren er wel degelijk.

quote:
Tegenwoordig is de techniek zover, dat wij nep en echt (bijna) niet meer van elkaar kunnen onderscheiden. Ik wil iedereen daarvoor waarschuwen. Helaas pakken weinig mensen deze boodschap op. Toch moet iedereen er voor waken dat hetgeen dat in de toekomst te zien zal zijn via diversen media, niet altijd (lees: meestal niet) de waarheid zal zijn. De techniek gaat ons in de zeik nemen. Let maar op.
Tegenwoordig, inderdaad.
Toen niet.

Met grote computers kon je toen aardig renderen om "levensecht" lijkende beelden te krijgen, maar on the fly was toen nagenoeg niet mogelijk.
Tevens heb je hier te maken met motion. Dat wil zeggen dat het vliegtuig niet zomaar in je opname kan vliegen aangezien de camera t.o.v. de achtergrond beweegt. Dat moet steady weergegeven worden. Die techniek is pas sinds de laatste jaren verfijnd.

Dus nee, dat gaat er bij mij niet in.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 18 september 2011 @ 02:25:09 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102083385
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit net ff te denken en kom ineens tot de conclusie dat hoppahoppa, tuinhek, venus-castina, falling_away, terecht, boyv, mouzzer en alle andere debunkers niets anders zijn dan webscripts. Pure CIA sockpuppets die hier de opinie aan het bespelen zijn. Oppassen meelezers... Trap hier niet in.
Iets in die trant begon mij ook al heel vroeg te dagen. In het oude Rusland sovjet whatever, is toegegeven dat het voornaamste taak van de inlichtingendiensten was. Om publieke mening te sturen. Te sturen richting haat tegen het kapitalistische V.S. En wat zien wij vandaag terug in eigen land. precies. Niet de demonisatie en constante media-aandahct gericht op marokkaanse straat-jochies. Maar Moslims in het algemeen! En het werkt..

Weet je wat mij verder nog dwarszit bij de schaapjes? Complotten van hogeraf kunnen alleen in het buitenand. Maar nooit in eigen land. Of alleen in de geschiedenis maar nu opeens niet meer. Onlogisch much?

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 18-09-2011 02:39:50 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 18 september 2011 @ 09:05:57 #110
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_102086542
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ik heb geen gegevens die er op wijzen dat de officiële verklaring incorrect is, vandaar dat ik die aanhoudt totdat er wel tegenstrijdig materiaal aan de orde komt.
Wat vind je dan correct aan de officiële wijze?!
Je beseft dat je samen met Tuinhek en Terecht tot de laatste der Mohikanen behoort.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 18 september 2011 @ 09:10:42 #111
52357 Lambiekje
pi_102086585
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hier reageren heeft sowieso geen zin, mits je het eens bent met de no plane theorie, vicsims, of al die andere dingen. Aangeven dat je er op enige manier bij betrokken bent is ook niet slim, dan ben je een leugenaar. Ik zeg: laten wij als mensen die niet in bovengenoemde zaken geloven onze energie steken in andere zaken en ons vooral beseffen dat die dag onze wereld veranderd heeft. Laten we elkaar in waarde laten en de slachtoffers niet bedoezelen. Zelfs al geloof je in vicsims, heb dan in ieder geval medeleven voor die mensen die er getraumstiseerd door zijn.
mensen zijn al getraumatiseerd door Benidorm Bastards of andere ongein op TV.

Maar volgens mij lijden veel Fokkers aan PDD-NOS.
quote:
Fantasie en werkelijkheid zijn voor mensen met PDD-NOS niet altijd gemakkelijk te scheiden. Vooral jongeren hebben de neiging alles heel letterlijk op te vatten; als ze bijvoorbeeld in een televisieserie iemand dood zien gaan, dan is de eerste impuls te denken dat de acteur nu ook echt dood is.
bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 18 september 2011 @ 09:23:49 #112
52357 Lambiekje
pi_102086689
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
Even over de beelden die fake zouden moeten zijn:

Ik denk niet dat een overheid in een miljoenenstad met camera's in vele mobieltjes de beelden compleet vervalst hebben. Dat risico is gewoon te groot.
De kracht van televisie, herhaling, autoriteit en groepsdruk is in deze veel zwaarwegender dan echte waarneming.

Een waarneming kan heerlijk vertroebeld raken van bovenstaande mechanismes.

quote:
Anderzijds zie ik ook de vreemde verschijnselen in de beelden zoals die vleugel etc.
Mocht dit opzet zijn dan houd je als overheid met een paar zaken rekening:

1. geen risico lopen met compleet gedigitaliseerde beelden. De 2de inslag was later en tegen die tijd is er veel aandacht en zijn de camera's al gericht. En dan bedoel ik de camera's van mensen op straat en hobby filmers.
2. Gebruik maken van massa hysterie. Als het "lijkt op" heb je al voldoende. Die paar die stellig blijven beweren compleet wat anders gezien te hebben houd je buiten de media. Het kleine overschot wat toch de aandacht krijgt staat zo zwak dat het volk ze vanzelf uit gaat lachen.
precies... Shock and Awe. De roes..
quote:
Beetje dat in gedachten denk ik eerder dat men met afstand bestuurbare vliegtuigen heeft gewerkt.
beschildere JASM missles. eerder.
Maar vergeet niet een van de eerste impact beelden misten COMPLEET een object wat de toren zou raken.

quote:
En nadien de beelden (of on the fly) heeft bewerkt om te verdoezelen dat het afwijkende vliegtuigen waren.

De kans is gewoon te groot dat het mis gaat.
Nee de kans is te groot als er echte vliegtuigen gebruikt worden.

quote:
Stel dat die beelden volledig CGI zijn en er eigenlijk grote raketten naar binnen zijn gevlogen, of misschien helemaal niks.
De kans dat er toevallig ergens in de buurt iemand met een HD camera staat met een redelijke zoom is gewoon te groot. Dan legt alles bloot.
Het was vroeg in de ochtend. En digitale camera;s was er gewoon amper... maar dat even terzijde. Als wel je snort die ene figuur op .. en he wat gek nu. Nu is hij dood.

quote:
Men kan tegenwoordig veel en snel. En daarbij doet internet de rest (discussie aangaan, grijze wolk van twijfel optrekken). Maar men kan niet alles.
Pas na 2006 is er veel bekend geworden van Fakery en BBC voortijdige WTC7 rapportage. Pas toen is de integrale 48u van alles 6 (of meer) grote TV-zenders vrijgegeven.
2001 was tevens het internet COMPLEET anders dan nu. Video en beeldmateriaal upload was er gewoonweg niet. Beseft dat wel.

Anno nu zou een 911 niet meer gewerkt hebben. Doordat gros een smartphone heeft. En letterlijk binnen 5 minuten videos online kan hebben.
  zondag 18 september 2011 @ 09:28:07 #113
52357 Lambiekje
pi_102086724
quote:

De techniek is zover dat het realtime op een live-feed inzetbaar is. Mensen toevoegen, verwijderen enz.
pi_102086819
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit net ff te denken en kom ineens tot de conclusie dat hoppahoppa, tuinhek, venus-castina, falling_away, terecht, boyv, mouzzer en alle andere debunkers niets anders zijn dan webscripts. Pure CIA sockpuppets die hier de opinie aan het bespelen zijn. Oppassen meelezers... Trap hier niet in.
:')

Bodem bereikt
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102087059
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 09:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:')

Bodem bereikt
Ik ga er even vanuit dat deze theorie zelfs voor J0kkebr0k iets te ver gaat en hij een beetje humor bracht in dit topic op een zaterdagavond.

Ik kan me dan wel weer voorstellen dat Lambiekje het serieus nam ;)
Alpha kenny one
pi_102087472
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:02 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat deze theorie zelfs voor J0kkebr0k iets te ver gaat...
Kijk eens in wat voor topic je zit :')
  zondag 18 september 2011 @ 10:41:31 #117
52357 Lambiekje
pi_102087701
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Toch wel. Maar in die tijd was het ook heel hip om met een zakformaat digtiale camera te lopen. En die konden ook filmpjes maken.

[..]

Dat is het punt niet. Het gaat om het logische gevolg van het risico.

[..]

Correct.
Of twijfel zaaien met beelden die niet helemaal overeenkomen met wat ze gezien hebben. Ook effectief. Want de mens zal ondanks de twijfel wel inschikken omdat de mass media en de politiek het wel bij het rechte end zal hebben.

[..]

Veel te intensief en gevoelig. De techniek van nu is inmiddels een factor 5000 beter dan toen.
Nee, het ligt gewoon niet voor de hand.
"Bijgeschaafde" beelden kan ik me wel in vinden.

[..]

Lol. Die bestaan al sinds de jaren 40 vorige eeuw. Omdat jij nu sinds kort kennis maakt met HD via Blu-Ray en je kabelboer wil niet zeggen dat het nieuw is.
Sterker, HD camera's nemen zelfs meer pixels op dan de nu gestandaardiseerde HD norm.

Echter, rond die tijd was de HD camera voor de hobbyist wel beperkt. Dat heeft simpel met de prijs en doelgroep te maken, zoals dat nu ook is. Maar ze waren er wel degelijk.

[..]

Tegenwoordig, inderdaad.
Toen niet.

Met grote computers kon je toen aardig renderen om "levensecht" lijkende beelden te krijgen, maar on the fly was toen nagenoeg niet mogelijk.
Tevens heb je hier te maken met motion. Dat wil zeggen dat het vliegtuig niet zomaar in je opname kan vliegen aangezien de camera t.o.v. de achtergrond beweegt. Dat moet steady weergegeven worden. Die techniek is pas sinds de laatste jaren verfijnd.

Dus nee, dat gaat er bij mij niet in.
Lying with Pixels en dat is dan commercieel gebruik.
  zondag 18 september 2011 @ 10:54:33 #118
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102087987
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Kijk eens in wat voor topic je zit :')
Zit te zitten. Ook popcorn? :P
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_102088141
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:02 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat deze theorie zelfs voor J0kkebr0k iets te ver gaat en hij een beetje humor bracht in dit topic op een zaterdagavond.
Ik hoop het.
quote:
Ik kan me dan wel weer voorstellen dat Lambiekje het serieus nam ;)
Ik verwacht het.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 18 september 2011 @ 11:01:48 #120
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102088195
quote:
In 2001 hadden een hele boel mensen een eigen camera. Heel veel van deze mensen hebben na de impact van het eerste vliegtuig hun camera van stal gehaald, en dus zijn er HEEL veel mensen die de inslag vastgelegd hebben. Om het nog maar niet te hebben over die duizenden mensen die het hebben zien gebeuren. Dus al die beelden zijn gemanipuleerd, en al deze mensen hadden LSD in hun grande latte gekregen bij de starbucks?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 18 september 2011 @ 11:07:25 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102088332
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 09:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mensen zijn al getraumatiseerd door Benidorm Bastards of andere ongein op TV.

Maar volgens mij lijden veel Fokkers aan PDD-NOS.

[..]

Omschrijf je nu jezelf? Die omschrijving past wel erg mooi bij wat we bij jou regelmatig zien doen als je weer eens een sterk verhaal klakkeloos lijkt te geloven ;) Meer kritiek hebben lijkt me een goed iets. Moet je eens overwegen om daar wat meer mee te doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102088744
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij bent degene die hem volgt.... blijkbaar....ik niet...
CIA sockpuppet! :D
Ja zou ik ook zeggen als ik een Alex Jones puppet was.. maar hem ondertussen bijna letterlijk napraten..

Was trouwens gewoon de eerste hit als je zoekt op alex jones sockpuppet ;)
  zondag 18 september 2011 @ 11:24:33 #123
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102088765
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dus al die beelden zijn gemanipuleerd, en al deze mensen hadden LSD in hun grande latte gekregen bij de starbucks?
:D
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_102088860
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

In 2001 hadden een hele boel mensen een eigen camera. Heel veel van deze mensen hebben na de impact van het eerste vliegtuig hun camera van stal gehaald, en dus zijn er HEEL veel mensen die de inslag vastgelegd hebben. Om het nog maar niet te hebben over die duizenden mensen die het hebben zien gebeuren. Dus al die beelden zijn gemanipuleerd, en al deze mensen hadden LSD in hun grande latte gekregen bij de starbucks?
Jezus... :')

De standaard uit de duim gezogen aannames zijn weer van de partij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 11:29:51 ]
  zondag 18 september 2011 @ 11:40:51 #125
52357 Lambiekje
pi_102089178
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omschrijf je nu jezelf? Die omschrijving past wel erg mooi bij wat we bij jou regelmatig zien doen als je weer eens een sterk verhaal klakkeloos lijkt te geloven ;) Meer kritiek hebben lijkt me een goed iets. Moet je eens overwegen om daar wat meer mee te doen.
Het is wel eventjes zo dat ik documentaires bekijk, boeken lees. En alles bekritiseer.
Als ik jouw zo observeer kijk en lees jij volstrekt niets. En blijft stug volharden in totaal achterhaalde autoriteit bullshit. MSM en wetenschap >>> is<<< bedrog, manipulatie en indoctrinatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')