Ik neem die wel serieus. Ik zie niet in waarom niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees even de laatste 2 topics terug. Dit is al uitgebreid aan bod gekomen
[..]
Die moet je ook niet serieus nemen. Maar ik begrijp wel dat je dat doet. Ik heb het zelf ook gedaan.
Hahaha. En je gelooft nog echt dat je bewijs hebt geleverd ook. Geniaal dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak dingen bewezen, dat ik het niet meer voor een vijfde keer wil herhalen, hetzelfde als de discussie op deze pagina's is al tig keer voorbij gekomen, rendement =0,0
Zoals de magische schokgolf die op een heel specifieke plek schade deed? En de magische nuke die geen straling achter liet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak dingen bewezen, dat ik het niet meer voor een vijfde keer wil herhalen, hetzelfde als de discussie op deze pagina's is al tig keer voorbij gekomen, rendement =0,0
Je mag getuigen alleen geloven als ze de theorie van jokkebrok ondersteunen. Anders zijn het namelijk acteurs.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik neem die wel serieus. Ik zie niet in waarom niet.
Ik heb ook voor de petitie getekend.
soms klopt dat welquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je mag getuigen alleen geloven als ze de theorie van jokkebrok ondersteunen. Anders zijn het namelijk acteurs.
idd bewezen,maar aangezien dat je hier niks leest en kijkt, zul je altijd onwetend blijven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals de magische schokgolf die op een heel specifieke plek schade deed? En de magische nuke die geen straling achter liet?
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd bewezen,maar aangezien dat je hier niks leest en kijkt, zul je altijd onwetend blijven.
Alleen in jouw fantasie wereldquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd bewezen,maar aangezien dat je hier niks leest en kijkt, zul je altijd onwetend blijven.
Castina, heb jij daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat 9/11 helemaal geen inside job had kunnen zijn, of kun je het je simpelweg gewoon niet voorstellen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:31 schreef Venus-Castina het volgende:
J0kkebr0k, een vraagje. Heb je nu daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat een vliegtuig niet zo kan inslaan of kun je het simpelweg niet voorstellen?
Jij leeft ook behoorlijk in La-la-land. "Overheid kan nooit kwaad, complotten bestaan niet !"quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alleen in jouw fantasie wereld
Jij gelooft zeker ook dat de maanlanding nep was!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij leeft ook behoorlijk in La-la-land. "Overheid kan nooit kwaad, complotten bestaan niet !"
Er klopt een hoop niet aan de maanlandig. Ga dat nog meer eens fijn verder onderzoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook dat de maanlanding nep was!
Bij die complottheorie worden argumenten van hetzelfde (pseudowetenschappelijke) niveau aangehaald.. in eerste instantie klinkt het ook nog best geloofwaardig tot je eens echt rationeel gaat nadenken over de complicaties en gevolgen etc.
(pff waarom laat ik mij weer verleiden tot het reageren in dit topic)
.. en wetenschap kan geen fout maken en wetenschappers zijn integer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij leeft ook behoorlijk in La-la-land. "Overheid kan nooit kwaad, complotten bestaan niet !"
Ze kan ook niet zo goed voorstellen dat videobewerking realtime verwerkt kan worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Castina, heb jij daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat 9/11 helemaal geen inside job had kunnen zijn, of kun je het je simpelweg gewoon niet voorstellen?
Dat heb ik al lang en breed gedaan, en niet oppervlakkig ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er klopt een hoop niet aan de maanlandig. Ga dat nog meer eens fijn verder onderzoeken.
1) Een wingtip vortex is alleen zichtbaar in rook of damp.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:58 schreef THEFXR het volgende:
er was geen wave vortex, dus geen vliegtuig
Ik heb geen gegevens die er op wijzen dat de officiële verklaring incorrect is, vandaar dat ik die aanhoudt totdat er wel tegenstrijdig materiaal aan de orde komt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Castina, heb jij daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat 9/11 helemaal geen inside job had kunnen zijn, of kun je het je simpelweg gewoon niet voorstellen?
Dat maken jij en anderen er nog steeds van, hoe vaak ik het ook verbeter. Heeft zo ook niet veel nut hequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat kan je denken. Ik kan dat ook nogal paranoïde vinden.quote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit net ff te denken en kom ineens tot de conclusie dat hoppahoppa, tuinhek, venus-castina, falling_away, terecht, boyv, mouzzer en alle andere debunkers niets anders zijn dan webscripts. Pure CIA sockpuppets die hier de opinie aan het bespelen zijn. Oppassen meelezers... Trap hier niet in.
En ook dat is onzin. Hoewel ik wel denk dat de meeste wel integer zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. en wetenschap kan geen fout maken en wetenschappers zijn integer.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit net ff te denken en kom ineens tot de conclusie dat hoppahoppa, tuinhek, venus-castina, falling_away, terecht, boyv, mouzzer en alle andere debunkers niets anders zijn dan webscripts. Pure CIA sockpuppets die hier de opinie aan het bespelen zijn. Oppassen meelezers... Trap hier niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |