quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou het originele shot er zo uit hebben gezien?
Maar goed... ik vind het dus vreselijk jammer dat er geen goede beelden van dit shot zijn. Wellicht dat dat jullie zou overtuigen, hoewel ik dat betwijfel.
Het komt natuurlijk door de kwaliteit dat er geen gat in het gebouw te zien is, daar waar de rechtervleugel al in het gebouw is ... zoals hieronder op het gifje te zien is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waren de torens nou recht of niet? Of kwam dit door de impact?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo en nu ga ik een biertje drinken. Goed weekend
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wil dat leren dat vind ik zo gaaf joh. Hier nog een video waar je steil vanachterover gaat. Hoe krijgen zij de kleur van alle verschillende beeldjes zo op mekaar afgestemd. En dan allemaal perfekt in perspectief. Hoeveel planning zit daarachter, ongelooflijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Verder had probably_on_pcp de volgende volledige recente docu gevonden van AE for 9/11 truth:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
cross-post:
[..]
Zoals Bush reageerde terwijl hij in dat kleuterschooltje zat. Het leek er voor mij op dat hij wist wat er zou gebeuren en hij keek echt zo van: and now it's for fucking real.
Ik denkt trouwens nogsteeds dat hij die kinderen als onderpand heeft gebruikt. Iedereen wist waar Bush zou zijn die dag. Dat wordt vantevoren bekend gemakt. Dat de terroristen hem niet hebben uitgeschakkkeld lijkt mij echt volkomen onlogisch. Als US Irak binnenvalt gaan ze toch ook direct achter Sadam aan?
Ik bedoel ipv dat hij zelf oprotte om die kinderen te beschermen omdat hij 'target' was, bleef die eikel gewoon zitten.
Ik denk dat zijn vader het een en ander voor hem geregeld heeft want een succesvolle selfmade zakenman was hij niet. En dat zijn állemaal feiten.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef Beaudelaire het volgende:
Bush wilde gewoon niet in paniek raken in bijzijn van de kinderen of ervoor zorgen dat die kinderen in paniek raakten. Daarom bleef hij eerst rustig zitten om een paar minuten later 'rustig' voor de ogen van de kinderen te verdwijnen.
Als het goed is boorde de eerste vliegtuig een van de twin-towers. Bush werd in Sarasota Elemntary School hiervan op de hoogte gesteld vóórdat hij begon voortelezen aan de kinderen. Secret Service zei "we getting the f* out of here" maar Bush werd niet onder de arm meegenomen. Bush bleef rustig zitten en ging voorlezen. tot 9:30 en toen gaf hij een korte speech vanuit die kleuter/peuterschool.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef Beaudelaire het volgende:
Bush wilde gewoon niet in paniek raken in bijzijn van de kinderen of ervoor zorgen dat die kinderen in paniek raakten. Daarom bleef hij eerst rustig zitten om een paar minuten later 'rustig' voor de ogen van de kinderen te verdwijnen.
Maar dik een half uur blijven zitten bij kleuters tot beide twin-towers zijn geraakt. De eerste inslag was voordat hij begon met voorlezen. En ondertussen weten dat je mogelijk een target bent en het leven van kleuters in gevaar brengt. Waarom ging hij dan niet weg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Venus-Castina het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet, Schenkstroop. Mij is geleerd dat in je in een noodsituatie ten alle tijde paniek onder de mensen moet voorkomen en ze wanneer mogelijk "out of the loop" van de omstandigheden moet houden.
Tja. Maar stel nou dat dat zo is? Dat er een ander geluidstrack onder gezet is? Waarom dan? Het is niet dat er op het originele geluid iets te horen was wat het grote complot zou onthullen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... Dat het audiospoor sowieso nep is. Kom op zeg, dat hoort toch iedereen. Gewoon wat willekeurige samples van wat hysterisch gillende wijven...
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het gebeurt zo vaak in nieuwsreportages dat men opnames combineert en geluid van de ene opname onder de andere zet.
Omdat Bush zelf verantwoordelijk was natuurlijk. CONSPIRACY!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar dik een half uur blijven zitten bij kleuters tot beide twin-towers zijn geraakt. De eerste inslag was voordat hij begon met voorlezen. En ondertussen weten dat je mogelijk een target bent en het leven van kleuters in gevaar brengt. Waarom ging hij dan niet weg?
Sterk inhoudelijk commentaar, werkelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]! Heel goed argument hoor, werkelijk.
Bedankt, ik werk er hard aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sterk inhoudelijk commentaar, werkelijk
Eindelijk, iemand met alle antwoorden. Nou brand maar los.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Omdat Bush zelf verantwoordelijk was natuurlijk. CONSPIRACY!
![]()
![]()
![]()
Hou toch eens op met dit soort bullshit topics.
Het is geen andere geluidstrack. Het is een samenraapsel van samples. Dat hoor jij toch ook wel? Daar ben je nuchter genoeg voor om dat te constateren, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Maar stel nou dat dat zo is? Dat er een ander geluidstrack onder gezet is? Waarom dan? Het is niet dat er op het originele geluid iets te horen was wat het grote complot zou onthullen?
Om shock en awe te vergroten, zegt Biekje dan. Maar kommop, ff serieus. Het gebeurt zo vaak in nieuwsreportages dat men opnames combineert en geluid van de ene opname onder de andere zet.
Wat diepzinnig van je joh. Nee natuurlijk, de regering zou het vlekkeloos uitvoeren. Nog meer van die kleuter argumenten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Natuurlijk. Net zoals de "we zijn niet op de maan geweest"-conspiracy. De Amerikaanse regering faket een vlieguiginslag in het WTC en wil dit in de doofpot stoppen, maar maakt vervolgens een filmpje waaruit op simpele wijze zou blijken dat het allemaal nep is.
En dat allemaal aan de hand van een filmpje wat qua kwaliteit het gemiddelde UFO-filmpje niet ontstijgt. Bravo, Sherlock.
Als je een dergelijk grote conspiracy voor elkaar wilt krijgen, dan denk ik wel dat ze wat meer aandacht aan zo'n filmpje zouden hebben besteed, is het niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat diepzinnig van je joh. Nee natuurlijk, de regering zou het vlekkeloos uitvoeren. Nog meer van die kleuter argumenten?
Op simpele wijze? Mja, achteraf wel ja. Maar eigenlijk zijn we met zijn allen te stom en trappen we in dit soort trucs. Je kunt je ook afvragen waarom vrijwel alle video's van de impact van slechte kwaliteit zijn.... misschien doelbewust, zodat argumenten als de jouwe steekhoudend zullen zijn voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Natuurlijk. Net zoals de "we zijn niet op de maan geweest"-conspiracy. De Amerikaanse regering faket een vlieguiginslag in het WTC en wil dit in de doofpot stoppen, maar maakt vervolgens een filmpje waaruit op simpele wijze zou blijken dat het allemaal nep is.
En dat allemaal aan de hand van een filmpje wat qua kwaliteit, aantal frames per seconde en resolutie het gemiddelde UFO-filmpje niet ontstijgt. Bravo, Sherlock.
Er zijn 2 vliegtuigen in het WTC gevlogen en uiteindelijk zijn de torens ingestort.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bedankt, ik werk er hard aan.
[..]
Eindelijk, iemand met alle antwoorden. Nou brand maar los.
Ja, Newtons 3rd law of motion.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:31 schreef Venus-Castina het volgende:
J0kkebr0k, een vraagje. Heb je nu daadwerkelijk onderbouwde argumentatie dat een vliegtuig niet zo kan inslaan of kun je het simpelweg niet voorstellen?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op simpele wijze? Mja, achteraf wel ja. Maar eigenlijk zijn we met zijn allen te stom en trappen we in dit soort trucs. Je kunt je ook afvragen waarom vrijwel alle video's van de impact van slechte kwaliteit zijn.... misschien doelbewust, zodat argumenten als de jouwe steekhoudend zullen zijn voor de meeste mensen.
Kun je dit uitleggen? Als natuurkundige zie ik niks vreemds aan dat filmpje, namelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, Newtons 3rd law of motion.
[ afbeelding ]
Suggestief gelul.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je een dergelijk grote conspiracy voor elkaar wilt krijgen, dan denk ik wel dat ze wat meer aandacht aan zo'n filmpje zouden hebben besteed, is het niet?
Ik vind ook dat er een hele hoop onzin in dit topic gezegd wordt maar om dan maar dom te gaan blaten zonder enig argument komt dan weer niet in mij op. Jammer dat het jou ontbreekt aan argumenten, is dat meer jou ding? In plaats van speuren lekker hersenloos kankeren op mensen die moeite doen om duidelijkheid te creëren. Doet mij een beetje denken aan kinderen met een tekort aan aandacht.quote:Het doet me sterk denken aan fanatici die menen aan de hand van de maanfilmpjes te kunnen concluderen dat het allemaal nep is. Dan zit er opeens een merkje in een rots, valt de schaduw niet goed of weet ik wat.
Maar speur vooral lekker verder, ik begrijp dat het maar wat spannend is om als select groepje te begrijpen wat de Amerikaanse regering allemaal voor boefjesacties uitvoert.
Lees dit en kijk dan goed naar het gifje:quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen? Als natuurkundige zie ik niks vreemds aan dat filmpje, namelijk
Je kan het dus gewoon allemaal niet bevatten en kiest voor de makkelijke uitweg, lekker struisvogelen en dom schreeuwen. Duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:37 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Er zijn 2 vliegtuigen in het WTC gevlogen en uiteindelijk zijn de torens ingestort.
Duidelijkheid creëeren door te poneren dat in een miljoenenstad tsjokvol media en toeristen een vliegtuiginslag in het WTC wordt gefaked?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:40 schreef HyperViper het volgende:
In plaats van speuren lekker hersenloos kankeren op mensen die moeite doen om duidelijkheid te creëren.
Ik zeg dat ze het proberen, niet dat ze het doen. Misschien een cursusje begrijpend lezen volgen voor je de wijsneus uit komt hangen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Duidelijkheid creëeren door te poneren dat in een miljoenenstad tsjokvol media en toeristen een vliegtuiginslag in het WTC wordt gefaked?
Aha.
Sorry hoor, maar als je dit echt als argument gebruikt, raad ik je echt aan om es een fatsoenlijk vak mechanica te volgen. Snap je concepten als impuls, traagheid en de 3 wetten van Newton?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees dit en kijk dan goed naar het gifje:
To every action there is always an equal and opposite reaction: or the forces of two bodies on each other are always equal and are directed in opposite directions.
Wat klopt er nou niet?
Jij ziet dus niet dat er geen weerstand op het vliegtuig wordt uitgeoefend? De vleugels gaan zonder ook maar iets van hun huidige vorm en stand te verliezen, zo dwars door stalen balken en vloerdelen heen. Het staartstuk gaat net zo hard naar binnen als het voorste deel en de romp van het toestel verliest ook niets van zijn vorm.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dit echt als argument gebruikt, raad ik je echt aan om es een fatsoenlijk vak mechanica te volgen. Snap je concepten als impuls, traagheid en de 3 wetten van Newton?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Laatste posts uit het vorige deel:
Verder had probably_on_pcp de volgende volledige recente docu gevonden van AE for 9/11 truth:
Dat is geen argument. Werk het uit en kom met structurele gegevens en berekeningen.quote:
Leg mij dan maar uit dat het normaal is dat die vleugel op deze wijze het gebouw penetreert zonder dat er ook schade aan het gebouw wordt toegebracht. Je ziet toch dat de vleugel al binnen is en er geen schade is... of niet dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Haushofer het volgende:
Nogmaals: begrijp je het concept van traagheid?
Je zou het natuurlijk eigenlijk met een experiment moeten vergelijken, maar de simplistische wijze waarop jij hier dat filmpje "analyseert" werkt eerlijk gezegd een beetje op mijn lachspieren. De definitie van Newton's 3e wet neerplempen en dan maar concluderen dat zo'n filmpje nep is; ik kan alleen maar hopen dat je nooit in een onderzoekscommissie hoeft.
Misschien heb je wel gelijk hoor, en deugt dat filmpje niet, maar op deze manier overtuig je niemand. Maar je hoeft het niet van mij aan te nemen, natuurlijk. Ik heb slechts natuurkunde gestudeerd, een handvol mechanica vakken gevolgd en jarenlang mechanica onderwezen en mechanicapractica begeleid.
Met jouw argumentatie zouden deze filmpjes dus ook onmogelijk moeten zijn:quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij ziet dus niet dat er geen weerstand op het vliegtuig wordt uitgeoefend? De vleugels gaan zonder ook maar iets van hun huidige vorm en stand te verliezen, zo dwars door stalen balken en vloerdelen heen. Het staartstuk gaat net zo hard naar binnen als het voorste deel en de romp van het toestel verliest ook niets van zijn vorm.
Deze beelden bekijkend, concludeer ik dat er geen weerstand was en dus kan dit niet.
Op het moment van de pauze in het gifje zie je dat er nog een klein deel van de rechter vleugel buiten het gebouw uit steekt. Het uiteinde van de vleugel zit nog precies daar waar ie was toen het toestel nog vrij in de lucht bewoog. Zelfs lucht oefent kracht uit op de vleugels. Nooit naar de vleugels gekeken toen je in een vliegtuig zat? Die bewegen.
Nou, wat mij vaak opvalt met mensen die complotideeën hebben is dat ze meer waarde hechten aan vage internetfilmpjes en verhalen, en dat serieuzer nemen dan meningen van mensen uit het desbetreffende vakgebied.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoog van de toren blazen met je opleiding en beroep is niets waard als je geen tegenargument hebt.
Q.E.D.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:01 schreef Haushofer het volgende:
Nou, wat mij vaak opvalt met mensen die complotideeën hebben is dat ze meer waarde hechten aan vage internetfilmpjes en verhalen, en dat serieuzer nemen dan meningen van mensen uit het desbetreffende vakgebied.
Bij die eerste zie je duidelijk Newtons wet in werking. Het toestel verandert van vormquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Met jouw argumentatie zouden deze filmpjes dus ook onmogelijk moeten zijn:
Wat is jouw punt eigenlijk? Het enige punt dat je hebt gegeven is..... "ik heb natuurkunde gestudeerd en heb mechanica onderwezen...so shut the fuck up"quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef Haushofer het volgende:
Dat filmpje van die F-4 die tegen een betonblok vliegt is inderdaad erg mooi, en verduidelijkt mijn punt
Als dat is wat je uit zijn verhaal haalt, dan lees je wel erg selectief. Nog zoiets waar je iedereen die het niet met je eens is van beschuldigt, terwijl je zelf ook geen 10 scoort bij begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is jouw punt eigenlijk? Het enige punt dat je hebt gegeven is..... "ik heb natuurkunde gestudeerd en heb mechanica onderwezen...so shut the fuck up"
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
De vertraging van het toestel is misschien meetbaar met een highspeed-camera. Misschien. Maar zeker niet uit een bewegend gifje of zelfs een reguliere opname.
Maar eigenlijk maakt het niet uit. Want Jokkebrok heeft al eens eerder gezegd dat het hem niet uitmaakt of het wel of niet kan, omdat er bakken met ander bewijs zijn. Dus zelfs als je hem met wetenschap zou kunnen overtuigen dat dit filmpje niets geks toont, dan nog maakt het niets uit.
Het is des te grappiger om te zien dat Jokkebrok (ondanks het feit dat dit hem dus niets kan schelen) toch bezig blijft met wetenschappers te overtuigen middels 1 frame per seconde gifjes.
En hoe komt dat? Omdat de inslag niet verticaal is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij die eerste zie je duidelijk Newtons wet in werking. Het toestel verandert van vorm
?quote:Die tweede, daar hebben we het ook al eens over gehad. Dat toestel slaat compleet te pletter. Ik ben het met je eens dat je met het blote oog geen vertraging kunt waarnemen, maar het toestel wordt vanaf de staart aangedreven en dat gedeelte blijft dan ook voorwaartse impuls uitoefenen totdat het te pletter slaat. Dat is in het geval van een passagierstoestel dat via motoren aan de vleugels wordt aangedreven, niet het geval.
Ja precies. Ik ben blij met je zelfreflectie. Haushofer heeft een wetenschappelijke achtergrond, en zo zijn er nog meer in dit topic.quote:
Nee, maar als dat het enige is wat je in mijn posts leest dan begrijp ik waarom ik BNW vaak probeer te vermijden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is jouw punt eigenlijk? Het enige punt dat je hebt gegeven is..... "ik heb natuurkunde gestudeerd en heb mechanica onderwezen...so shut the fuck up"
Als jij continu je posts zit te editen terwijl er al volgende posts worden geplaatst, ja dan mis je weleens wat tekst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar als dat het enige is wat je in mijn posts leest dan begrijp ik waarom ik BNW vaak probeer te vermijden.
Ik verdien mijn geld inderdaad met natuurwetenschappelijk onderzoek doen. Dat is an sich natuurlijk een autoriteitsargument, en dus een drogreden, maar ik probeer je ook aan te geven waarom je redenatie niet deugt. Uit je reacties maak ik op dat het je weinig doet, en dan wil ik mijn tijd ook niet verspillen. Kennelijk hecht je zoveel waarde aan je idee dat je eerder afgaat op vage internetredenaties dan op redenaties van mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik verdien mijn geld inderdaad met natuurwetenschappelijk onderzoek doen. Dat is an sich natuurlijk een autoriteitsargument, en dus een drogreden, maar ik probeer je ook aan te geven waarom je redenatie niet deugt. Uit je reacties maak ik op dat het je weinig doet, en dan wil ik mijn tijd ook niet verspillen. Kennelijk hecht je zoveel waarde aan je idee dat je eerder afgaat op vage internetredenaties dan op redenaties van mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben.
Ik ging ook ff wat doen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |