abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102015058
Volgens mij raak je op een gegeven moment als conspiracydenker zelf een beetje het plaatje kwijt, omdat je aan álles gaat twijfelen.

Op die afstand en met die camera's kunnen er wel wat toevalligheden opkomen, maar vooralsnog heb ik nog alleen maar materiaal gezien waaruit blijkt dat het gewoon twee vliegtuigen waren.
Dit, dus.
pi_102015271
Nog een leuke:

-in my past experience these lifevests are packaged tight into a little cube under each seat (check below for one in its "proper" and usual state*). i assume they are checked before each flight, at least to make sure each passenger has one (tho in some planes your seat actually doubles as a lifevest so you wont find these inflatable types). given the limited time between turn overs for flights, i assume if such a check is conducted, where a crew goes thru the plane and checks under each seat, i assume they are rather binary in deciding to replace them. i mean they dont try to repair them or waste alot of time on them, they look at the sealed package and if the seal is broken anywhere, they remove and replace that unit. so in order to facilitate the speed / efficiency of this particular preflight check, the specific packaging of each individual lifevest is crucial, for its that packaging thats used as the main criteria in wether or not to replace one.

but as you can see, the one on the rooftop is open. if it came from under a seat on an actual passenger plane - one that was taking a "normal" flight - it should be compressed neatly and tightly, and even if burned, it should maintain that same overall compact stature/shape and STILL be packaged. this rooftop vest on the other hand, is NOT packaged and its open wide, showing very little burn residue (hard to believe i know) except at one edge. imo whatever happened to it, didnt happen while it was bagged and sitting under a would-be passenger's seat, especially on a plane that crashed AND exploded all the way THROUGH a building. so it appears to me to have been planted imo - specifically because of its AA mark - with the intention of substantiating the presence of AA Flight 11 at the scene.

how these lifevests are normally stored:

*from a Delta Airlines Safety video:

Kwam ik zojuist tegen op: http://letsrollforums.com(...)lifevest-t24292.html
pi_102015662
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog een leuke:

[ afbeelding ]

-in my past experience these lifevests are packaged tight into a little cube under each seat (check below for one in its "proper" and usual state*). i assume they are checked before each flight, at least to make sure each passenger has one (tho in some planes your seat actually doubles as a lifevest so you wont find these inflatable types). given the limited time between turn overs for flights, i assume if such a check is conducted, where a crew goes thru the plane and checks under each seat, i assume they are rather binary in deciding to replace them. i mean they dont try to repair them or waste alot of time on them, they look at the sealed package and if the seal is broken anywhere, they remove and replace that unit. so in order to facilitate the speed / efficiency of this particular preflight check, the specific packaging of each individual lifevest is crucial, for its that packaging thats used as the main criteria in wether or not to replace one.

but as you can see, the one on the rooftop is open. if it came from under a seat on an actual passenger plane - one that was taking a "normal" flight - it should be compressed neatly and tightly, and even if burned, it should maintain that same overall compact stature/shape and STILL be packaged. this rooftop vest on the other hand, is NOT packaged and its open wide, showing very little burn residue (hard to believe i know) except at one edge. imo whatever happened to it, didnt happen while it was bagged and sitting under a would-be passenger's seat, especially on a plane that crashed AND exploded all the way THROUGH a building. so it appears to me to have been planted imo - specifically because of its AA mark - with the intention of substantiating the presence of AA Flight 11 at the scene.

how these lifevests are normally stored:

*from a Delta Airlines Safety video:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kwam ik zojuist tegen op: http://letsrollforums.com(...)lifevest-t24292.html
Kan het niet gewoon een van de lifevests zijn die door de stewardessen worden gebruikt tijdens de instructie zoals te zien is het filmpje op 3:20? Die worden namelijk niet netjes opgevouwen in zakje onder de stoel maar meestal simpel in baggagerek gepropt.
pi_102015710
Ik zie gewoon brandmerken bij de hals. En dat ie uit z'n pakkie is; kan het niet zo zijn dat in alle chaos 1 of andere passagier dacht dat het vliegtuig misschien wel in water zou neerkomen en het daardoor al vast uit zijn verpakking heeft gehaald? En dat hij dan op een gebouw ergens land; dat zal heel goed iets te maken kunnen hebben met het feit dat er heel veel kracht bij die explosie is vrijgekomen, zon vest schiet weg, richting waar dan ook.

Over die vogels en vliegtuigen: Vogels vliegen ook. Een gebouw staat stil. Ik ben geen natuurkundige natuurlijk, maar iets dat op mij af komt en ik ren daar op af, veroorzaakt een hardere botsing natuurlijk dan wanneer ik stil blijf staan.
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:51:43 #280
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_102015716
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij raak je op een gegeven moment als conspiracydenker zelf een beetje het plaatje kwijt, omdat je aan álles gaat twijfelen.
Ik denk dat dat voor velen ook het doel is, om maar door te kunnen blijven discussieren. Precies hetzelfde proces kun je zien bij holocaustrevisionisten en creationisten, die verleggen telkens de discussie en gaan steeds meer zaken betwijfelen om de controverse maar levend proberen te houden.
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:52:09 #281
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102015734
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:50 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon een van de lifevests zijn die door de stewardessen worden gebruikt tijdens de instructie zoals te zien is het filmpje op 3:20? Die worden namelijk niet netjes opgevouwen in zakje onder de stoel maar meestal simpel in baggagerek gepropt.
Ja....Maar.... Jij denkt wel erg goed na hoor. :P
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102015842
Ach, voor zoveel van die foto's en theorien zijn een heleboel verklaringen te bedenken. Maar 'wij' kunnen absoluut niet zeker zeggen dat iets zo is gebeurt zoals een verklaring gaat. Dat het andersom ook zo is doet niet ter zake geloof ik.
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:58:07 #283
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_102015965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ach, voor zoveel van die foto's en theorien zijn een heleboel verklaringen te bedenken. Maar 'wij' kunnen absoluut niet zeker zeggen dat iets zo is gebeurt zoals een verklaring gaat. Dat het andersom ook zo is doet niet ter zake geloof ik.
Nope, want dat is precies de 'controverse' die ze zoeken. Over individuele details kun je eindeloos steggelen maar als je al die details in een groter plaatje moet passen dan gaat het mis.
pi_102016020
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:50 schreef mouzzer het volgende:

[..]

quote:
Figure 6 presents photographs taken at the roof level of the building. Part a of the figure is a photograph looking east across the roof. Silver U-shaped aluminum panels from tower 2 can be seen in the figure together with life vests from American Airlines (AA) Flight 11 that struck the north face of tower 1 (approximately 120 meters from 130 Liberty Plaza). Part b of the figure is a photograph looking west across the roof. Aluminum panels and AA life vests are also visible in this figure. Parts c and d of the figure are close-up photographs of an AA life vest and a seat from the AA Flight 11.
http://img15.imageshack.us/img15/5895/figure6au.jpg (copy/paste deze link)
http://img840.imageshack.us/img840/4519/figure6b.jpg (copy/paste deze link)
http://img543.imageshack.us/img543/6994/americanairlinesseat.jpg (copy/paste deze link)

http://img214.imageshack.us/img214/6918/slide1xz.jpg (copy/paste deze link)
http://img607.imageshack.us/img607/2225/slide2j.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 14:01:22 ]
pi_102016342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

[ http://img15.imageshack.us/img15/5895/figure6au.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img840.imageshack.us/img840/4519/figure6b.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img543.imageshack.us/img543/6994/americanairlinesseat.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://img214.imageshack.us/img214/6918/slide1xz.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img607.imageshack.us/img607/2225/slide2j.jpg (copy/paste deze link) ]
Nou, het zijn er meerdere, zie mijn post. Ik denk namelijk niet dat de passagiers toen wisten dat ze het WTC zouden raken. Misschien dachten ze gewoon neer te storten, evt, in het water. Wat doe je dan? Juistem.
pi_102016513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, het zijn er meerdere, zie mijn post. Ik denk namelijk niet dat de passagiers toen wisten dat ze het WTC zouden raken. Misschien dachten ze gewoon neer te storten, evt, in het water. Wat doe je dan? Juistem.
Kijk ook even naar deze afbeelding:

http://img214.imageshack.us/img214/6918/slide1xz.jpg (copy/paste deze link)

Is het waarschijnlijk dat die lifevests en stoelen op het Bankers Trust gebouw zijn terecht gekomen?
pi_102016622
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is het waarschijnlijk dat die lifevests en stoelen op het Bankers Trust gebouw zijn terecht gekomen?
Hmm, ik ben geen natuurkundige. Maar gezien de hoogte van de inslag, de afstand, en de kracht wat er vrij is gekomen bij de botsing/explosie lijkt het me in elk geval niet onmogelijk.

Ik wil niet alles logisch verklaren overigens hoor, en ik wil je ook niet op je zenuwen werken. Ik zie gewoon dingen die ik op mijn (misschien wat simpele) manier probeer te verklaren om de meest normale manier. Ik zeg ook niet dat wat ik zeg de waarheid is. Puur mogelijkheden die ik als eerst in overweging neem, en mochten die onjuist blijken komt de volgende mogelijkheid.
pi_102016635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als het niet waarschijnlijk is, had degene die die vests daar geplant heeft dat dan ook niet kunnen bedenken? En ze dan ergens neergelegd waar het wel logisch is....?

Of, zou het kunnen misschien, dat er bij dit soort gebeurtenissen zoveel onvoorspelbare (en vrijwel niet berekenbare) krachten vrijkomen (thermiek bijvoorbeeld) dat het gewoon onzinnig is om te beweren dat zo'n vest ergens wel en ergens niet terecht zou moeten kunnen komen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:33:41 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102017185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het vliegtuig niet door de gevel zou kunnen komen. De manier waarop... daar gaat het me om, maar goed... dat weet je natuurlijk best.

Bovendien is op sommige beelden, als je ze in slow motion afspeelt, gewoon te zien dat de rechter vleugel al in het gebouw is verdwenen zonder dat er sprake is van schade aan dat deel waar de vleugel in het gebouw verdwijnt.

Ook zie je dat er al sprake is van een kleine explosie aan de gevel van het gebouw waar het door de neus geraakt zal worden, op het moment dat de neus het gebouw nog niet eens raakt. Kun je gewoon zelf checken. Maar ja... je zult eeuwig allerlei excuses blijven verzinnen om het officiële verhaal maar te kunnen verdedigen.
Ik heb wel vaker zulke filmpjes gezien ja. Die waren te wazig en/of zo op de rand van wat het beeldsysteem aankan dat je dergelijke conclusies als jij trekt helemaal niet kan maken, aan de hand van die data.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102022569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker zulke filmpjes gezien ja. Die waren te wazig en/of zo op de rand van wat het beeldsysteem aankan dat je dergelijke conclusies als jij trekt helemaal niet kan maken, aan de hand van die data.
Hoewel je vreselijk in herhaling valt (maar ja, hoe kan dat ook als 'de ander' dat ook doet): DIT DUS!
pi_102023473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:51 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor velen ook het doel is, om maar door te kunnen blijven discussieren. Precies hetzelfde proces kun je zien bij holocaustrevisionisten en creationisten, die verleggen telkens de discussie en gaan steeds meer zaken betwijfelen om de controverse maar levend proberen te houden.
En dat maakt het juist zo leuk! :D
pi_102023632
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hoewel je vreselijk in herhaling valt (maar ja, hoe kan dat ook als 'de ander' dat ook doet): DIT DUS!
Zucht... nee, niet "DIT DUS!" Er is zoveel op diverse video's aan te merken.. Vleugels die wegvallen, vleugels die in het gebouw verdwijnen zonder dat er een gat te zien is en een fractie van een seconde later is er ineens wel een gat... dat soort dingen. JIJ echter, wilt echter alles aan de slechte kwaliteit toeschrijven, maar dat zou dan betekenen dat slechte kwaliteit selectief te werk gaat.

Hier, weer zoiets:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 17:42:05 ]
pi_102024860
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zucht... nee, niet "DIT DUS!" Er is zoveel op diverse video's aan te merken.. Vleugels die wegvallen, vleugels die in het gebouw verdwijnen zonder dat er een gat te zien is en een fractie van een seconde later is er ineens wel een gat... dat soort dingen. JIJ echter, wilt echter alles aan de slechte kwaliteit toeschrijven, maar dat zou dan betekenen dat slechte kwaliteit selectief te werk gaat.

Hier, weer zoiets:

Dus het audiospoor is aangepast? Net als de kleuren van de broadcast. En wat is je punt?
pi_102025252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:21 schreef Gray het volgende:

[..]

En dat maakt het juist zo leuk! :D
Maar soms is het wel vermoeiend...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_102026191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dus het audiospoor is aangepast? Net als de kleuren van de broadcast. En wat is je punt?
Hehe... Dat het audiospoor sowieso nep is. Kom op zeg, dat hoort toch iedereen. Gewoon wat willekeurige samples van wat hysterisch gillende wijven... :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 20:03:27 ]
pi_102030474

Zou het originele shot er zo uit hebben gezien? :+

Maar goed... ik vind het dus vreselijk jammer dat er geen goede beelden van dit shot zijn. Wellicht dat dat jullie zou overtuigen, hoewel ik dat betwijfel.

Het komt natuurlijk door de kwaliteit dat er geen gat in het gebouw te zien is, daar waar de rechtervleugel al in het gebouw is ... zoals hieronder op het gifje te zien is.

En waren de torens nou recht of niet? Of kwam dit door de impact?

Zo en nu ga ik een biertje drinken. Goed weekend :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 20:36:01 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:31:06 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102031115
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
UNDERSTANDING THE TV FAKERY

[ afbeelding ]

Ik wil dat leren dat vind ik zo gaaf joh. Hier nog een video waar je steil vanachterover gaat. Hoe krijgen zij de kleur van alle verschillende beeldjes zo op mekaar afgestemd. En dan allemaal perfekt in perspectief. Hoeveel planning zit daarachter, ongelooflijk.

En nu ga ik je comment lezen :)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:35:28 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102031316
Verder had probably_on_pcp de volgende volledige recente docu gevonden van AE for 9/11 truth:

quote:
4s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:51:31 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102032092
cross-post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:54 schreef Terecht het volgende:
Zo is dat gegaan dus, en dat verklaart Bush' Freudiaanse slip-up.
Zoals Bush reageerde terwijl hij in dat kleuterschootje zat. Het leek er voor mij op dat hij wist wat er zou gebeuren en hij keek echt zo van: and now it's for fucking real.

Ik denkt trouwens nogsteeds dat hij die kinderen als onderpand heeft gebruikt. Iedereen wist waar Bush zou zijn die dag. Dat wordt vantevoren bekend gemakt. Dat de terroristen hem niet hebben uitgeschakkkeld lijkt mij echt volkomen onlogisch. Als US Irak binnenvalt gaan ze toch ook direct achter Sadam aan?

Ik bedoel ipv dat hij zelf oprotte om die kinderen te beschermen omdat hij 'target' was, bleef die eikel gewoon zitten.

Ik denk dat zijn vader het een en ander voor hem geregeld heeft want een succesvolle selfmade zakenman was hij niet. En dat zijn állemaal feiten.
pi_102032234
Bush wilde gewoon niet in paniek raken in bijzijn van de kinderen of ervoor zorgen dat die kinderen in paniek raakten. Daarom bleef hij eerst rustig zitten om een paar minuten later 'rustig' voor de ogen van de kinderen te verdwijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')