abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:24:42 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_102025768
Zolang er geen bewijs is dat de directie niet functioneert en zolang men beschuldigingen uit op basis van niet gecontroleerde bronnen, kan ik niet anders dan concluderen dat de protestacties worden gevoerd door mensen die als een soort terroristen de club kapot proberen te maken. Niet omdat ze dat doel bewust nastreven, wel omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Het resultaat is iig dat we steeds negatief gezeik horen in één van de zeldzame periodes dat het sportief een beetje goed gaat. Laten we dat gewoon koesteren i.p.v. vervalste bewijsstukken op internet zetten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_102025843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef TC03 het volgende:
Zolang er geen bewijs is dat de directie niet functioneert en zolang men beschuldigingen uit op
basis van niet gecontroleerde bronnen, kan ik niet anders dan concluderen dat de protestacties worden gevoerd door mensen die als een soort terroristen de club kapot proberen te maken. Niet omdat ze dat doel bewust nastreven, wel omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Het resultaat is iig dat we steeds negatief gezeik horen in één van de zeldzame periodes dat het sportief een beetje goed gaat. Laten we dat gewoon koesteren i.p.v. vervalste bewijsstukken op internet zetten.
We zitten al bijna 3 jaar in categorie 1. In 5 jaar is de schuld met zo'n 30 miljoen toegenomen.
Hoe is dat geen genoeg bewijs?

Weer dit riedeltje :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:27:17 #4
53267 TC03
pi_102025855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dus? Je wordt toch gewoon direct afgerekend op prestaties. Hij is geen algemeen directeur van de plaatselijke schaakclub.
Dat klopt. Maar gezien het beleid wat toen gevoerd werd en de negatieve uitkomst die toen nog niet bekend was kan ik zijn besluit wel begrijpen. Laten we het omdraaien, waarom zou hij een plan wat al in werking was gezet voordat hij aangesteld werd ineens moeten gaan blokkeren?
pi_102025871
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar gezien het beleid wat toen gevoerd werd en de negatieve uitkomst die toen nog niet bekend was kan ik zijn besluit wel begrijpen. Laten we het omdraaien, waarom zou hij een plan wat al in werking was gezet voordat hij aangesteld werd ineens moeten gaan blokkeren?
Omdat dat het beste was geweest voor Feyenoord misschien?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:28:15 #6
53267 TC03
pi_102025892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef Caland het volgende:

[..]

We zitten al bijna 3 jaar in categorie 1. In 5 jaar is de schuld met zo'n 30 miljoen toegenomen.
Hoe is dat geen genoeg bewijs?

Weer dit riedeltje :')
Die schuld is toegenomen op basis van eerder gevoerd beleid. De enige echte verantwoordelijke, Jacobs, gaat weg.
pi_102025898
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan niet alles zwart op wit zetten, alleen je kan wel *iets* zwart op wit zetten. Tot nu toe is er geen enkel bewijs gepubliceerd. Dat is toch wel vreemd voor een groepering die zo goed is ingevoerd, zodanig goed dat ze zelfs persoonlijk contact hebben gehad met Poelmann. Als er grote fouten zijn gemaakt, moet dat aantoonbaar zijn, dus moet je het aantonen, simpel.

Zo lang dat allemaal niet gebeurd stel ik mijzelf de volgende vraag: zou een andere directie het beter gaan doen dan de directie die er nu zit? Voorlopig zie ik geen aanleiding om te denken dat dat het geval zal zijn.
Stel je jezelf niet de verkeerde vraag? Het lijkt mij zeer sterk dat een andere directie het uberhaupt zover had laten komen. Er zijn wel degelijk dingen bewezen maar dan moet je het wel willen zien. Kijk naar dat gedoe rond die lease-contracten. Dat staat wel zwart op wit. De Guzman heeft zelf toegegeven dat er wel degelijk een bod was van Man. City. Ik begrijp dat je kritisch bent en dat moet je ook zijn, maar naar mijn mening ben je daar iets te stellig in.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:28:28 #8
53267 TC03
pi_102025905
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat dat het beste was geweest voor Feyenoord misschien?
Op basis van wat had hij dat moeten concluderen op dat moment?
pi_102025926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Op basis van wat had hij dat moeten concluderen op dat moment?
De financiele positie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:29:26 #10
53267 TC03
pi_102025938
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Stel je jezelf niet de verkeerde vraag? Het lijkt mij zeer sterk dat een andere directie het uberhaupt zover had laten komen. Er zijn wel degelijk dingen bewezen maar dan moet je het wel willen zien. Kijk naar dat gedoe rond die lease-contracten. Dat staat wel zwart op wit. De Guzman heeft zelf toegegeven dat er wel degelijk een bod was van Man. City. Ik begrijp dat je kritisch bent en dat moet je ook zijn, maar naar mijn mening ben je daar iets te stellig in.
Dat bod van Manchester City blijft een vaag verhaal, maar dan nog. Het heeft geen nut om de directie nu te veranderen, dus doe dat dan ook maar niet.
pi_102025958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die schuld is toegenomen op basis van eerder gevoerd beleid. De enige echte verantwoordelijke, Jacobs, gaat weg.
Van Well echter, voorzitter, blijft doodleuk zitten. Die is wmb zelfs meer verantwoordelijk dan heel die Jacobs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102025993
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat bod van Manchester City blijft een vaag verhaal, maar dan nog. Het heeft geen nut om de directie nu te veranderen, dus doe dat dan ook maar niet.
Waarom heeft dat geen nut? Waar komt jouw vertrouwen in de huidige directie vandaan? Ze hebben toch gefaald? Anders speelden we nu structureel mee in de top. Verkeerd besluit nemen en je rotzooi repareren wat je eerder hebt veroorzaakt zijn twee verschillende dingen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:32:47 #13
53267 TC03
pi_102026061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Waarom heeft dat geen nut? Waar komt jouw vertrouwen in de huidige directie vandaan? Ze hebben toch gefaald? Anders speelden we nu structureel mee in de top. Verkeerd besluit nemen en je rotzooi repareren wat je eerder hebt veroorzaakt zijn twee verschillende dingen.
Er is gefaald, maar met het aantrekken van Van Geel en de huidige sanering wordt voorlopig goed gehandeld. Sanering is nu prioriteit nummer 1, en ik heb de indruk dat Gudde dat wel kan. Daarom zie ik geen reden om iemand anders aan te stellen.

Als Feyenoord sportief en financieel gezien weer uit het dal is lijkt Gudde me niet de juiste man op de juiste plek, maar tot die tijd zie ik geen reden voor vervanging.
pi_102026224
De kritiek op de directie zal nu ook wel verstommen en flink afnemen.

We zullen uiteindelijk volgend jaar zien of we uit categorie 2 komen. Op dat moment zal iig Gudde ook wel ontslagen worden verwacht ik. Van Well zullen ze wel laten zitten zodat hij optimaal kan meeprofiteren met het luchtkasteel genaamd 'het nieuwe stadion' en verder blijven aanmodderen in de RVC. Heb sowieso nooit begrepen hoe je iemand voorzitter kan laten worden die naamsbekendheid kreeg door de bouwfraude.

Tevens zullen we er ook binnen een jaar of 5-10 uiteindelijk achter komen wat nu werkelijk de intenties zijn van de VVF.

De tijd zal het leren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:44:15 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_102026463
Morgen lekker protesteren met zn allen :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_102026534
Lekker bier drinken de hele dag ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:47:40 #17
53267 TC03
pi_102026607
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:37 schreef Caland het volgende:
De kritiek op de directie zal nu ook wel verstommen en flink afnemen.

We zullen uiteindelijk volgend jaar zien of we uit categorie 2 komen. Op dat moment zal iig Gudde ook wel ontslagen worden verwacht ik. Van Well zullen ze wel laten zitten zodat hij optimaal kan meeprofiteren met het luchtkasteel genaamd 'het nieuwe stadion' en verder blijven aanmodderen in de RVC. Heb sowieso nooit begrepen hoe je iemand voorzitter kan laten worden die naamsbekendheid kreeg door de bouwfraude.

Tevens zullen we er ook binnen een jaar of 5-10 uiteindelijk achter komen wat nu werkelijk de intenties zijn van de VVF.

De tijd zal het leren.
Ik hou me liever bezig met de plek op de ranglijst, met een beetje geluk staan we zondag boven Ajax en PSV. :9~
pi_102026617
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef TC03 het volgende:
Zolang er geen bewijs is dat de directie niet functioneert en zolang men beschuldigingen uit op basis van niet gecontroleerde bronnen, kan ik niet anders dan concluderen dat de protestacties worden gevoerd door mensen die als een soort terroristen de club kapot proberen te maken. Niet omdat ze dat doel bewust nastreven, wel omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Even los van die al dan niet bestaande bewijsstukken. Sowieso is het eerste en belangrijkste punt dat tegen de directie spreekt, het bestaan van de FiF. Ik ben al niet zo'n fan van geld lenen van investeerders, maar zeker in die constructie zijn grote fouten gemaakt. De investeerders investeren niet in Feyenoord, maar ze gebruiken de club als bank. Een bank die bovendien nog minimaal 3% meer rente betaald.

Wat meer fout gaat binnen de club, is het verlies van de identiteit van de club. Het clubgevoel verdwijnt. De tradities. Bij de directie heerst geen clubgevoel. En dat is pijnlijk, want dat gaat ten koste van de tradities. Het spandoekenbeleid, nog zo'n voorbeeld. De gebrekkige communicatie tussen de club en supporters, nog zoiets. Het falen van het Legioen en het daarbijbehorende stemrecht. De Puma-winkel. Etc. Etc.

En het bezuinigen is allemaal mooi en aardig, maar je moet ook aan de inkomstenkant iets doen. Inkomsten zijn niet alleen afhankelijk van prestaties, maar ook van sponsors en andere manieren. Waarom niet meer Feyenoordtruien verkopen? LN doet dat en het is een groot succes. Een mooie trui bijvoorbeeld. Dat mis ik ook bij de club. De handigheid om inkomsten te verwerven.

Het boeit mij geen ene fuck of er bonussen zijn, maar ook op andere vlakken twijfel ik of de directie capabel genoeg is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_102026669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er is gefaald, maar met het aantrekken van Van Geel en de huidige sanering wordt voorlopig goed gehandeld. Sanering is nu prioriteit nummer 1, en ik heb de indruk dat Gudde dat wel kan. Daarom zie ik geen reden om iemand anders aan te stellen.

Als Feyenoord sportief en financieel gezien weer uit het dal is lijkt Gudde me niet de juiste man op de juiste plek, maar tot die tijd zie ik geen reden voor vervanging.
Dit dus. Vervanging kost onnodig veel tijd en geld terwijl je dan ook nog maar moet afwachten wat je ervoor terugkrijgt. Het lijkt op dit moment goed te gaan dus bij vervanging zal het eerder slechter dan beter gaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102026689
Laten we niet vergeten het stelselmatig schofferen van clubiconen en/of nabestaanden daarvan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:52:26 #21
53267 TC03
pi_102026780
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef Muto het volgende:

[..]

Even los van die al dan niet bestaande bewijsstukken. Sowieso is het eerste en belangrijkste punt dat tegen de directie spreekt, het bestaan van de FiF. Ik ben al niet zo'n fan van geld lenen van investeerders, maar zeker in die constructie zijn grote fouten gemaakt. De investeerders investeren niet in Feyenoord, maar ze gebruiken de club als bank. Een bank die bovendien nog minimaal 3% meer rente betaald.

Wat meer fout gaat binnen de club, is het verlies van de identiteit van de club. Het clubgevoel verdwijnt. De tradities. Bij de directie heerst geen clubgevoel. En dat is pijnlijk, want dat gaat ten koste van de tradities. Het spandoekenbeleid, nog zo'n voorbeeld. De gebrekkige communicatie tussen de club en supporters, nog zoiets. Het falen van het Legioen en het daarbijbehorende stemrecht. De Puma-winkel. Etc. Etc.

En het bezuinigen is allemaal mooi en aardig, maar je moet ook aan de inkomstenkant iets doen. Inkomsten zijn niet alleen afhankelijk van prestaties, maar ook van sponsors en andere manieren. Waarom niet meer Feyenoordtruien verkopen? LN doet dat en het is een groot succes. Een mooie trui bijvoorbeeld. Dat mis ik ook bij de club. De handigheid om inkomsten te verwerven.

Het boeit mij geen ene fuck of er bonussen zijn, maar ook op andere vlakken twijfel ik of de directie capabel genoeg is.
Het is uiteraard belangrijk om een goed contact met de supporters onderhouden. Ik heb zelf alleen geen seizoenskaart en als ik het in stadion kom heb ik nergens last van. Oftewel, niet behorend tot de harde kern heb ik zelf persoonlijk nergens last van en boeit het me ook niet zoveel.

Wel zou het slim zijn om fanshop wat beter aan te kleden als ik het zo hoor, maar dat is meer leuk dan dat het echt zoden aan de dijk zet. Met een paar mooie truien wordt Feyenoord geen kampioen.

Feyenoord moet gewoon alle zeilen bij zetten om er financieel weer bovenop te komen, dat is het belangrijkste, en volgens mij gaat dat best redelijk momenteel. Over de identiteit van de club etc. zou best wat verstandiger omgegaan kunnen worden, maar ik kan er zelf niet over oordelen en ik stoor me er zelf ook niet aan.
pi_102026806
Houtman en De Wolf over Guidetti

pi_102026865
Stelselmatig schofferen van clubiconen :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102026872
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Paul-89 het volgende:
Houtman en De Wolf over Guidetti

Is dat Caland?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_102027080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is uiteraard belangrijk om een goed contact met de supporters onderhouden. Ik heb zelf alleen geen seizoenskaart en als ik het in stadion kom heb ik nergens last van. Oftewel, niet behorend tot de harde kern heb ik zelf persoonlijk nergens last van en boeit het me ook niet zoveel.

Wel zou het slim zijn om fanshop wat beter aan te kleden als ik het zo hoor, maar dat is meer leuk dan dat het echt zoden aan de dijk zet. Met een paar mooie truien wordt Feyenoord geen kampioen.

Feyenoord moet gewoon alle zeilen bij zetten om er financieel weer bovenop te komen, dat is het belangrijkste, en volgens mij gaat dat best redelijk momenteel. Over de identiteit van de club etc. zou best wat verstandiger omgegaan kunnen worden, maar ik kan er zelf niet over oordelen en ik stoor me er zelf ook niet aan.
Uiteraard. De berichten in oktober worden van levensbelang. Dan moet je minimaal quitte draaien, anders is het over.
pi_102027107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:14 schreef Muto het volgende:
En dan LN die beweert dat ze goed onderzoek naar de echtheid hadden gedaan. :')

Nogmaals een zeer stomme fout van zowel FRFC en LN. Je speelt hier de directie alleen maar mee in de kaart.
De zoveelste keer dat LN gewoon bullshit verkondigd. Boycotten die zooi
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102029052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
Stelselmatig schofferen van clubiconen :')
Piet Bouts, weduwen van Coen Moulijn en Blankemeijer, Fred Blankemeijer zelf, Gerard Meijer.

Voorbeelden te over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102029164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Muto het volgende:

[..]

Is dat Caland?
Ik zie mezelf net niet staan. Of ja, ik zie m'n trainingsbroek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102029460
Dus we kunnen stellen dat Guidetti morgen speelt? Ik dacht dat hij morgen ook nog in Zweden zat.
Zag wel twitterberichten waarbij vermeld stond dat hij wel kon spelen, of zelfs samen met Fernandez kon spelen.
Feyenoord Rotterdam
pi_102029681
quote:
Waarom het wel lukt onder Koeman

De Kuip lacht weer, de sfeer zit er goed in en men kijkt met vertrouwen naar de volgende wedstrijd. Dat is De Graafschap thuis. Woensdag begon de voorbereiding en wat ik me nou eens afvroeg: wat doet Ronald Koeman dan anders dan Mario Been?

Het zagen aan de poten van Mario Been is allang passé en ik ben blij voor die kleine dat hij een leuke club heeft gevonden in België. Alleen we kunnen er niet onderuit dat Feyenoord onder Koeman een stuk beter speelt dan vorig seizoen en dat terwijl de meeste fans enorm sceptisch waren over zijn komst. Hoewel de selectie met Otman Bakkal en John Guidetti wat meer in balans is, had ook Been vorig seizoen gelijkwaardige middelen met de talenten Leroy Fer, Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum.

Toch lijkt het in ieder geval op het veld aardig te gaan met de Rotterdammers. Wat doet Koeman dan? Is hij een inspirator? Of is het eigenlijk gewoon een ‘gelukje?’ Vanuit dat perspectief ging ik kijken bij de training van Feyenoord op woensdag 16 september.
De training zag er als volgt uit:

Training 10.30: Binnentraining
Training 14.30: 11 minuten warming-up
Daarna werd de groep in tweeën gesplitst.
Veld 1: 20 minuten passen en trappen in de Y-vorm
20 minuten positiespel 5 tegen 3
15 minuten partijspel 4 tegen 4
Veld 2: 20 minuten passen en trappen in een driehoek
10 minuten kort sprintwerk, eerst 5 meter daarna steeds verder
20 minuten 3 tegen 3 met twee grote doelen. De overige 3 spelers deden weer sprintwerk.
Het eerste wat me opviel is dat Koeman vooral observeerde en dat assistenten Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel de leiding hadden tijdens de oefeningen. Koeman liep tussen veld 1 en veld 2 rond, om te kijken hoe de spelers de oefeningen uitvoerden. Het spel dat Feyenoord wilt spelen zag je zeker terug in de training. Passen en trappen, tsjah dat is basistechniek. Maar het ging ook om het maken van driehoekjes, diepte zoeken en op de juiste snelheid aanspelen zowel met links als met rechts.

Het positiespel 5 tegen 3 was vooral gericht om openingen te zoeken. Er wordt druk gezet in de hoek, dan moet er geopend worden naar de andere kant. Het 3 tegen 3 op veld 2 ging er pittig aan toe. Er werd naar voren verdedigt en de spelers kregen weinig ruimte. Oftewel: leren om in de kleine ruimtes te voetballen als aanvallende partij en verdedigend als collectief druk te zetten. Koeman was weer aandachtig toeschouwer. Van Gastel coachte, motiveerde en bepaalde wat er gebeurde. De donderdag training bestond uit positiespelletjes en een afrond oefening onder leiding van Roy Makaay. Het eindigde in een partijspel 10 tegen 10.

Vrijdag trainen ze achter gesloten deuren, dus daar kan ik niet over oordelen. Puur op de afgelopen twee trainingen zie je dat Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay, maar vooral Jean-Paul van Gastel veel aan het woord is. Als we dan kijken dat het de selectie het vorig jaar moest doen, met alle respect, Leon Vlemmings dan kan je enkel en alleen maar concluderen dat er meer voetbalknowhow om het veld heen staat. Dat is het grote verschil met vorig seizoen. Mensen zoals Van Bronckhorst, Van Gastel en Makaay weten wat er van je wordt verwacht op dit niveau en kunnen vooral in de details heel veel betekenen. En natuurlijk heeft Ronald Koeman zelf een schat aan ervaring als voetballer. Tel daarbij de duidelijkheid op die er onder hem heerst. Geen gepuzzel met opstellingen, je gaat niet van tribuneklant naar basisspeler en weer vice versa. Geen gekke uitspraken na de wedstrijd, maar er is vooral veel rust om dit Feyenoord.

Daarom lukt het Koeman wel om naar behoren te presteren. Goede assistenten, geen gekke fratsen en een schat aan voetbalervaring zullen Feyenoord dit seizoen naar het Europees voetbal begeleiden. Zonder Koeman daarmee te kort te doen, maar dat zou Feyenoord dan te danken hebben aan het vakwerk van Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel.
Leuk stukje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102031427
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef eight het volgende:

[..]

De zoveelste keer dat LN gewoon bullshit verkondigd. Boycotten die zooi
Boycotten? Omdat jij liever met oogkleppen op blijft zitten?

Ze hebben een domme fout gemaakt door de juistheid van de documenten niet te controleren. Dachten eindelijk de doorbraak te hebben om de directie een hak te zetten. Helaas...

Al het andere waar ze ooit over gepost hebben is wel allemaal van henzelf uit gekomen, niet van een externe bron. De hele lijst van punten uit het vorige topic zijn zaken waar zijzelf of de VG direct mee te maken hebben gehad. Twijfelen aan de juistheid van die berichten doe ik dus niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102031437
Schelvis geeft Mario er even van langs op VI.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:47:35 #33
53267 TC03
pi_102031902
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
Schelvis geeft Mario er even van langs op VI.
Wat zei hij?
pi_102031952
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat zei hij?
Dat als Mario zo'n echte Feyenoorder is hij gewoon van die 80% doorbetaling afziet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102031957
quote:
Waarom het wel lukt onder Koeman

De Kuip lacht weer, de sfeer zit er goed in en men kijkt met vertrouwen naar de volgende wedstrijd. Dat is De Graafschap thuis. Woensdag begon de voorbereiding en wat ik me nou eens afvroeg: wat doet Ronald Koeman dan anders dan Mario Been?

Het zagen aan de poten van Mario Been is allang passé en ik ben blij voor die kleine dat hij een leuke club heeft gevonden in België. Alleen we kunnen er niet onderuit dat Feyenoord onder Koeman een stuk beter speelt dan vorig seizoen en dat terwijl de meeste fans enorm sceptisch waren over zijn komst. Hoewel de selectie met Otman Bakkal en John Guidetti wat meer in balans is, had ook Been vorig seizoen gelijkwaardige middelen met de talenten Leroy Fer, Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum.

Toch lijkt het in ieder geval op het veld aardig te gaan met de Rotterdammers. Wat doet Koeman dan? Is hij een inspirator? Of is het eigenlijk gewoon een ‘gelukje?’ Vanuit dat perspectief ging ik kijken bij de training van Feyenoord op woensdag 16 september.
De training zag er als volgt uit:

Training 10.30: Binnentraining
Training 14.30: 11 minuten warming-up
Daarna werd de groep in tweeën gesplitst.
Veld 1: 20 minuten passen en trappen in de Y-vorm
20 minuten positiespel 5 tegen 3
15 minuten partijspel 4 tegen 4
Veld 2: 20 minuten passen en trappen in een driehoek
10 minuten kort sprintwerk, eerst 5 meter daarna steeds verder
20 minuten 3 tegen 3 met twee grote doelen. De overige 3 spelers deden weer sprintwerk.
Het eerste wat me opviel is dat Koeman vooral observeerde en dat assistenten Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel de leiding hadden tijdens de oefeningen. Koeman liep tussen veld 1 en veld 2 rond, om te kijken hoe de spelers de oefeningen uitvoerden. Het spel dat Feyenoord wilt spelen zag je zeker terug in de training. Passen en trappen, tsjah dat is basistechniek. Maar het ging ook om het maken van driehoekjes, diepte zoeken en op de juiste snelheid aanspelen zowel met links als met rechts.

Het positiespel 5 tegen 3 was vooral gericht om openingen te zoeken. Er wordt druk gezet in de hoek, dan moet er geopend worden naar de andere kant. Het 3 tegen 3 op veld 2 ging er pittig aan toe. Er werd naar voren verdedigt en de spelers kregen weinig ruimte. Oftewel: leren om in de kleine ruimtes te voetballen als aanvallende partij en verdedigend als collectief druk te zetten. Koeman was weer aandachtig toeschouwer. Van Gastel coachte, motiveerde en bepaalde wat er gebeurde. De donderdag training bestond uit positiespelletjes en een afrond oefening onder leiding van Roy Makaay. Het eindigde in een partijspel 10 tegen 10.

Vrijdag trainen ze achter gesloten deuren, dus daar kan ik niet over oordelen. Puur op de afgelopen twee trainingen zie je dat Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay, maar vooral Jean-Paul van Gastel veel aan het woord is. Als we dan kijken dat het de selectie het vorig jaar moest doen, met alle respect, Leon Vlemmings dan kan je enkel en alleen maar concluderen dat er meer voetbalknowhow om het veld heen staat. Dat is het grote verschil met vorig seizoen. Mensen zoals Van Bronckhorst, Van Gastel en Makaay weten wat er van je wordt verwacht op dit niveau en kunnen vooral in de details heel veel betekenen. En natuurlijk heeft Ronald Koeman zelf een schat aan ervaring als voetballer. Tel daarbij de duidelijkheid op die er onder hem heerst. Geen gepuzzel met opstellingen, je gaat niet van tribuneklant naar basisspeler en weer vice versa. Geen gekke uitspraken na de wedstrijd, maar er is vooral veel rust om dit Feyenoord.

Daarom lukt het Koeman wel om naar behoren te presteren. Goede assistenten, geen gekke fratsen en een schat aan voetbalervaring zullen Feyenoord dit seizoen naar het Europees voetbal begeleiden. Zonder Koeman daarmee te kort te doen, maar dat zou Feyenoord dan te danken hebben aan het vakwerk van Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel.
Ik vond het interessant om te lezen maar als de verdediging zijn werk niet doet dan schiet het ook niet op.
Ik bedoel ik vertrouw middenveld en aanval op hun kwaliteiten, dat gaat allemaal wel goed komen maar ik ben hoop dat de verdedigers van feijenoord eens een keer wakker worden i.p.v. dat geklungel achterin.
Dat is mijn mening, maar wie ben ik.
pi_102032025
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:37 schreef Happel het volgende:
Ze hebben een domme fout gemaakt door de juistheid van de documenten niet te controleren.
Is het maken van 1 domme fout volgens diezelfde mensen niet genoeg om meteen een harde trap onder je reet te krijgen? 1 Fout van de jurist in het contract van Castaignos, 1 fout bij de vermeende deal met MCFC, 1 fout met de FIF, 1 fout met de leasecontracten, enzovoorts. Maar ach, zo'n achterlijke blunder van je eigen kant, dat kan gebeuren. :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_102032049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat als Mario zo'n echte Feyenoorder is hij gewoon van die 80% doorbetaling afziet.
En terecht.
pi_102032383
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Boycotten? Omdat jij liever met oogkleppen op blijft zitten?

Ze hebben een domme fout gemaakt door de juistheid van de documenten niet te controleren. Dachten eindelijk de doorbraak te hebben om de directie een hak te zetten. Helaas...

Al het andere waar ze ooit over gepost hebben is wel allemaal van henzelf uit gekomen, niet van een externe bron. De hele lijst van punten uit het vorige topic zijn zaken waar zijzelf of de VG direct mee te maken hebben gehad. Twijfelen aan de juistheid van die berichten doe ik dus niet.
Lekker hypocriet. Als het bestuur dit zou doen schreeuwt Happel moord en brand. Maar doet LN dit is het slechts een 'fout'. Je zou een goede politicus zijn.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:06:35 #39
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102032841
De hele LN-club is gewoon niet betrouwbaar. Als ze dit al niet controleren, wat hebben ze dan nog meer niet gecontroleerd in hun ellenlange verhalen waar het 4 alinea's duurde om to the point te komen? Ze hebben zichzelf gediskwalificeerd als betrouwbare partij.
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 21:18:24 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102033386
Jongens, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er zin in morgen :Y
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 21:21:36 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102033519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef nostra het volgende:

[..]

Is het maken van 1 domme fout volgens diezelfde mensen niet genoeg om meteen een harde trap onder je reet te krijgen? 1 Fout van de jurist in het contract van Castaignos, 1 fout bij de vermeende deal met MCFC, 1 fout met de FIF, 1 fout met de leasecontracten, enzovoorts. Maar ach, zo'n achterlijke blunder van je eigen kant, dat kan gebeuren. :')
Het was dan wel een belachelijke sneue blunder, maar het was bedoeld tegen het bestuur dus dan is het niet zo erg want de intenties waren goed. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 21:24:09 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102033645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef nostra het volgende:

[..]

Eens. :)
4045
onlogisch
pi_102033767
Wel jammer dat hij het dan over 3 fouten gaat, maargoed.

Belangrijkere zaken maar weer:

sannadahlstrom twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 21:00:29 On our way to the airport to pick up @superguidetti :) reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102034704
We zou die vandaag gegeten hebben ?
pi_102035060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef Merkie het volgende:
De hele LN-club is gewoon niet betrouwbaar. Als ze dit al niet controleren, wat hebben ze dan nog meer niet gecontroleerd in hun ellenlange verhalen waar het 4 alinea's duurde om to the point te komen? Ze hebben zichzelf gediskwalificeerd als betrouwbare partij.
Je gaat mij niet vertellen dat ze dit niet gecontroleerd hebben. Zal waarschijnlijk alleen niet bij de juiste persoon oid geweest zijn.
Maar omdat dit een fout blijkt te zijn, zijn alle overige punten natuurlijk ook uit de lucht gegrepen :N
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:49:55 #46
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102035213
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat ze dit niet gecontroleerd hebben. Zal waarschijnlijk alleen niet bij de juiste persoon oid geweest zijn.
Maar omdat dit een fout blijkt te zijn, zijn alle overige punten natuurlijk ook uit de lucht gegrepen :N
Ze hebben nooit bewezen een betrouwbare bron te zijn. Het staat me vooral tegen dat ze altijd een verhaal van 3 zinnen in 3 A4'tjes willen vertellen en niet feitelijk te werk gaan en heel veel aannames doen die niet onderbouwd worden.
pi_102035293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ze hebben nooit bewezen een betrouwbare bron te zijn. Het staat me vooral tegen dat ze altijd een verhaal van 3 zinnen in 3 A4'tjes willen vertellen en niet feitelijk te werk gaan en heel veel aannames doen die niet onderbouwd worden.
Dat is jouw mening. Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat er wel degelijk goede stukken zijn geschreven. Hier komen we nooit uit denk ik ;)
pi_102035574
Oooh kut wat heeft dit Voice-over in de hand gespeeld _O- Dat wordt weer een portie flink ergeren, al kan ik hem in deze niet eens ongelijk geven als hij gaat zitten janken over de doorgesnoven hoeligens van loenatik niews

:')
pi_102036935
Een fout vergelijken met de tientallen die Feyenoord heeft gemaakt. Ja, dat Lunatic News moet die gozert een trap onder de reet geven inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
pi_102038295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Piet Bouts, weduwen van Coen Moulijn en Blankemeijer, Fred Blankemeijer zelf, Gerard Meijer.

Voorbeelden te over.
Is allemaal uit zijn verband gerukt door mensen die daar belang bij hebben.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102038452
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja de weduwen van wijlen Fred Blankemeijer en Coen Moulijn hebben er idd een enorm belang bij.

Hou ajb je mond dicht als je niet weet waar je over praat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102038707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ff serieus. Mevrouw Moulijn was niet meer welkom op het ereterras of de business unit omdat Coen er niet meer was oid. Fred Blankemeijer was eerst ontslagen omdat hij niet meer functioneerde. Verbeek joeg Gerard Meijer de Kuip uit. Is toch allemaal schandalig of vind je van niet?
pi_102038916
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja de weduwen van wijlen Fred Blankemeijer en Coen Moulijn hebben er idd een enorm belang bij.

Hou ajb je mond dicht als je niet weet waar je over praat.
Je stelt je weer eens enorm aan. Hier mevrouw Moulijn zelf aan het woord:
http://p1.soundcloud.com/(...)F23%2Frtvrijnmond%2F

Niets dan lof.

En dan nog dit:

quote:
De biografie van Coen Moulijn is niet alleen een geste in de richting van het trouwe supporterslegioen, maar ook een bijzonder gebaar naar Adrie Moulijn-Paauwe, de weduwe van Coen. Dankzij de samenwerking tussen de uitgever, de auteurs die meegewerkt hebben aan het boek, de club en sponsors zal mevrouw Moulijn aan de tweede druk van het boek over haar man gegarandeerd een bedrag met vijf nullen overhouden.
En reclame maken voor die kledingzaak natuurlijk.
Maar vooral lekker stoken man. Ben je goed in. ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_102038978
Stuk uit zo'n huis-aan-huis krantje in Rotterdam:

quote:
Uit de mond van Fred Blankemeijer viel nooit een onvertogen woord over de club uit Rotterdam-Zuid, weet Joke. ‘In het openbaar sprak hij zich nooit uit. Maar thuis wel hoor. ‘Wat ze nou weer gekocht hebben… die gast kan er geen klote van, zei hij dan na een training. En altijd kreeg hij gelijk. Blijf dan thuis, zei ik. Nee, ik wil me ergeren, zei hij dan.’

Dat de loyaliteit van Blankemeijer geen grenzen kende, bleek ook aan het einde van zijn loopbaan bij Feyenoord. Nadat hij door Gerard Kerkum en Eric Gudde aan de kant was geschoven, moest het Feyenoord-icoon zelf zijn bureau leeg komen maken. Joke: ‘Ik had gezegd: Val maar ter plekke dood. Ze hebben hem echt vreselijk behandeld. Maar Fred bleef altijd positief over de club. Ik heb mij dikwijls afgevraagd hoe hij dat heeft volgehouden. Ik denk dat het clubliefde is.’

Skybox

De twee weduwen horen na het overlijden van hun mannen ook eigenlijk niet meer bij de ereleden van de club, die bij alle thuiswedstrijden welkom zijn. Maar enkele ras-Feyenoorders hebben daar al een stokje voor gestoken. ‘Er zit daar een warme groep mensen die ons al een plaatsje in de skybox hebben aangeboden. Gelukkig maar. Want van die nieuwen hoeven wij niks te verwachten. Nee, er is een hoop mis bij die club.’
Nee inderdaad joh, vooral de Feyenoord.nl propagandamachine geloven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102039185
Pleur op man, Fred heeft tot op zeer hoge leeftijd zijn baan mogen houden. Ook al deed hij qua werk geen reet meer. Pas toen hij half dement door de catacomben liep te spoken hebben ze hem met zachte hand de deur gewezen. Omdat het echt niet meer kon.

quote:
Feyenoord liet 'ome Fred' in december weten dat hij moest stoppen. Blankemeijer behoudt zijn salaris, zijn plaats in de directorsbox, zijn parkeerplaats, alles. Ook blijft het Maasgebouw zijn territorium tijdens thuiswedstrijden. Hij hoeft alleen niet meer te komen 'werken' vanwege de specifieke mankementen
Schandalig inderdaad ;(
Groetjes, Ezio.
pi_102039261
Ik geloof liever de woorden van directe betrokkenen, zoals een vrouw bijvoorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102039476
Ik geloof meer in een middenweg tussen beide verhalen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_102039938
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Steven184 het volgende:
Hier sluit ik me bij aan :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:17:01 #59
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102039947
Is toch mooi als de vrouw van Coen er geld aan overhoudt mag wel na van die rot jaren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102040132
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Steven184 het volgende:
De PVDA-oplossing _O_

Nee, maar ik zou ook graag in een tussenweg geloven. Maar er zijn ondertussen al zoveel voorbeelden. De directie/club vergroot gewoon steeds meer het gat tussen supporters en club. Tuurlijk gebeurt dat dan andersom ook, logische reactie.

Juist de kracht van een club ligt het hem dat je als één optreedt.Dat je elkaar aanvoelt en niet bijvoorbeeld een ludiek spandoekje tegen Twente verbiedt. Zo jammer dat dat al jarenlang niet meer het geval is. Het zou Feyenoord zo onnoemelijk sterker maken. Niet alleen op het gebied van sfeer of traditie. Maar ook met je merchandise bijvoorbeeld, valt zoveel meer uit te halen dan die troosteloze bende die je nu aantreft in één van de Feyenoord Puma-fanshops.

Doet pijn om te zeggen, maar neem wat dat betreft eens een kijkje in de keuken in Amsterdam of Enschede.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102040242
Overigens ging Coen meestal alleen of met Willem naar de wedstrijd, zijn vrouw ging überhaupt zelden tot nooit mee :')
Groetjes, Ezio.
pi_102040424
En waar slaat die TT trouwens op Caland? Nog steeds hetzelfde standaard-gezeik, of is het daadwerkelijk onrustig bij de club?
Groetjes, Ezio.
pi_102040442
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]

De PVDA-oplossing _O_

Nee, maar ik zou ook graag in een tussenweg geloven. Maar er zijn ondertussen al zoveel voorbeelden. De directie/club vergroot gewoon steeds meer het gat tussen supporters en club. Tuurlijk gebeurt dat dan andersom ook, logische reactie.

Juist de kracht van een club ligt het hem dat je als één optreedt.Dat je elkaar aanvoelt en niet bijvoorbeeld een ludiek spandoekje tegen Twente verbiedt. Zo jammer dat dat al jarenlang niet meer het geval is. Het zou Feyenoord zo onnoemelijk sterker maken. Niet alleen op het gebied van sfeer of traditie. Maar ook met je merchandise bijvoorbeeld, valt zoveel meer uit te halen dan die troosteloze bende die je nu aantreft in één van de Feyenoord Puma-fanshops.

Doet pijn om te zeggen, maar neem wat dat betreft eens een kijkje in de keuken in Amsterdam of Enschede.
Wat je hier beschrijft is modern football. Het is allemaal veel commerciëler geworden, dit moet ook haast wel, zo kan je het meeste geld behalen.
pi_102040500
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
En waar slaat die TT trouwens op Caland? Nog steeds hetzelfde standaard-gezeik, of is het daadwerkelijk onrustig bij de club?
Is toch zo, eindelijk rust rondom het elftal, nog steeds hetzelfde voortkabbelende gezeik tussen directie en supporters. Met weer een paar nieuwe trieste hoofdstukken vandaag.
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Wat je hier beschrijft is modern football. Het is allemaal veel commerciëler geworden, dit moet ook haast wel, zo kan je het meeste geld behalen.
Ja, alleen dat laatste gebeurt nou net niet. Daar ligt het hele pijnpunt. En er is niks 'modern football' aan om gewoon je producten af te stemmen op de wensen van je afnemers hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102040565
Wees blij dat het sportief en financieel eindelijk eens goede kant op gaat man. En die Gudde rot heus wel weer een keer op.
Groetjes, Ezio.
pi_102040589
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Wees blij dat het sportief en financieel eindelijk eens goede kant op gaat man. En die Gudde rot heus wel weer een keer op.
Ja en dat het financieel weer goed gaat is gebaseerd op?
pi_102040604
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of het financieel de goede kant op gaat. Het aan- en verkoopbeleid gaat wel de goede kant op. Bedrijfsmatig blijft het allemaal één groot raadsel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102040626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja en dat het financieel weer goed gaat is gebaseerd op?
Op de jaarcijfers?
Groetjes, Ezio.
pi_102040648
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op de jaarcijfers?
Die pas in december bekend gemaakt worden? Want de laatste keer was het weer schrikken geblazen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102040760
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Die pas in december bekend gemaakt worden? Want de laatste keer was het weer schrikken geblazen.
Nee was helemaal niet schrikken geblazen:

quote:
16-12-2010 Jaarcijfers seizoen 2009/10 volgens verwachting
Tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders zijn vorige week de jaarcijfers van Feyenoord over het seizoen 2009/2010 officieel vast gesteld. Eerder al accordeerden de Raad van Commissarissen dezelfde cijfers na een goedkeurende verklaring van accountantskantoor PricewaterhouseCoopers. Per heden is het jaarverslag op deze site terug te vinden.

Zoals de afgelopen maanden al langs diverse kanalen is gecommuniceerd heeft Feyenoord het financiële jaar 2009/2010 afgesloten met een negatief bedrijfsresultaat van ¤ 4,0 miljoen (2008/2009 negatief ¤ 8,2 miljoen). Aangevuld met een negatief resultaat uit financiële baten en lasten van ¤ 1,4 miljoen bedroeg het negatieve operationele resultaat ¤ 5,4 miljoen (2008/2009 negatief ¤ 9,3 miljoen). Het totale negatieve resultaat na belastingen bedroeg ¤ 14,5 miljoen (2008/2009 negatief ¤ 16,8 miljoen) mede als gevolg van het negatieve resultaat verkoop spelers van ¤ 9,1 miljoen (2008/2009 negatief ¤ 7,5 miljoen).

‘Het betreft de cijfers van de periode vóór de kapitaalsinjectie en deze zijn conform eerder uitgesproken verwachtingen en in lijn met de in ons plan van aanpak uitgezette marsroute’, laat financieel directeur Onno Jacobs optekenen. ‘We gaan verder op de reeds ingezette weg om financieel gezond te worden.’
Dus met de kapitaalinjectie en de verkoop van Fer en Wijnaldum + verdere sanering in de spelerssalarissen kun je zelf ongeveer uitrekenen waar we nu staan.
Groetjes, Ezio.
pi_102040941
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee was helemaal niet schrikken geblazen:

[..]

Dus met de kapitaalinjectie en de verkoop van Fer en Wijnaldum + verdere sanering in de spelerssalarissen kun je zelf ongeveer uitrekenen waar we nu staan.
Die verkopen vallen buiten de jaarrekening. Die loopt namelijk tot 31 juni 2011, dacht ik.
pi_102041040
Negatief, negatief, negatief, negatief. Inderdaad erg positief.

Tevens stond er in dat jaarverslag nog een flinke opwaardering van de selectie, iets dat (achteraf blijft) helemaal nergens op gebaseerd was.

Zegt ook wel genoeg dat we tot op heden, dus ook na dit jaarverslag, nog geen enkele positieve beoordeling hebben gehad van de KNVB.

Blijft de vraag waar we nu staan, en dat kan je met geen mogelijkheid zelf uitrekenen. De KNVB kijkt bijvoorbeeld ook naar het bedrijfsresultaat. Transfers hebben daar 0 invloed op. Je merchandiseinkomsten bijvoorbeeld wel ;) Om maar even een flauwe opmerking te plaatsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102041163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Die verkopen vallen buiten de jaarrekening. Die loopt namelijk tot 31 juni 2011, dacht ik.
Maar ze dragen wel flink bij aan het weer gezond worden van de club.
Blokland VvF hebben sowieso tot 2012 de tijd om de boel verder aan te pakken. En tot nu toe hebben ze het prima aangepakt. Van de keuze voor de trainersstaf tot het aantrekken van V Geel.

Veel vertrouwen in die gasten ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_102041357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef Caland het volgende:

Tevens stond er in dat jaarverslag nog een flinke opwaardering van de selectie, iets dat (achteraf blijft) helemaal nergens op gebaseerd was.

Zegt ook wel genoeg dat we tot op heden, dus ook na dit jaarverslag, nog geen enkele positieve beoordeling hebben gehad van de KNVB.

Blijft de vraag waar we nu staan, en dat kan je met geen mogelijkheid zelf uitrekenen. De KNVB kijkt bijvoorbeeld ook naar het bedrijfsresultaat. Transfers hebben daar 0 invloed op. Je merchandiseinkomsten bijvoorbeeld wel ;) Om maar even een flauwe opmerking te plaatsen.
Dat is dus voor de injectie, staat er toch ook bij man? Dat het daarvoor ernstig knudde is wisten we toch allemaal of niet?
En dat die transfergelden geen invloed hebben op het bedrijfsresultaat is natuurlijk helemaal bull. Geld dat binnen is gekomen uit die transfers is regelrecht naar de schuldenpot gegaan. En natuurlijk heeft dat aan het einde van de rit invloed op je netto resultaat. En daar gaat het de KNVB om.
Groetjes, Ezio.
pi_102041475
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat is dus voor de injectie, staat er toch ook bij man? Dat het daarvoor ernstig knudde is wisten we toch allemaal man.
En dat die transfergelden geen invloed hebben op het bedrijfsresultaat is natuurlijk helemaal bull. Geld dat binnen is gekomen uit die transfers is regelrecht naar de schuldenpot gegaan. En natuurlijk heeft dat aan het einde van de rit invloed op je netto resultaat.
Netto-resultaat en bedrijfsresultaat worden apart beoordeeld door de KNVB. Bij het tweede mogen transferinkomsten niet opgenomen worden uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102041552
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Netto-resultaat en bedrijfsresultaat worden apart beoordeeld door de KNVB. Bij het tweede mogen transferinkomsten niet opgenomen worden uiteraard.
Oke dat weet ik niet man.
Maar nu flink die schulden saneren heeft toch uiteindelijk een positieve invloed op beide cijfers?
Groetjes, Ezio.
pi_102041685
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Oke dat weet ik niet man.
Maar nu flink die schulden saneren heeft toch uiteindelijk een positieve invloed op beide cijfers?
Ja, maar tegelijkertijd zul je ook inkomsten moeten genereren op bedrijfsmatig vlak. Ik heb geen idee of dat lukt. Zowel TV-gelden als merchandiseinkomsten nemen jaarlijks af. Vorig jaar was er een éénmalige toelage van 2,5 miljoen van ASR die je dit jaar niet krijgt.

Daarom wel frappant dat er opeens een nieuwe sponsor is deze week. Teken van goed beleid of is Feyenoord bang aan het worden voor de licentie en dus lenen ze weer ergens geld? Wie het weet mag het zeggen.

Wat mij betreft mag het ook wel wat transparanter op dat vlak, je weet gewoon nog steeds totaal niet waar ze nu mee bezig zijn. Als ze kunnen aantonen dat het goed gaat zal dat zoveel druk wegnemen op de directie. Dat ze dat al tijdenlang verzuimen, zegt dat ook niet iets?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102042212
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef Caland het volgende:

In de cijfers van vorig jaar zag je een duidelijke verbetering en van Geel heeft laten weten dat we volgend jaar in cat.2 zitten.

Als je geen inzicht hebt op de financiën waar baseer je dan je kritiek op?
pi_102042231
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef eight het volgende:

[..]

In de cijfers van vorig jaar zag je een duidelijke verbetering en van Geel heeft laten weten dat we volgend jaar in cat.2 zitten.

Als je geen inzicht hebt op de financiën waar baseer je dan je kritiek op?
Op de meetpunten van de KNVB. Die negatief blijven.

Op bijvoorbeeld een uitspraak van Gudde dat we het volgende boekjaar wel winst 'zouden kunnen' draaien dat resulteerde in uiteindelijk nog een verlies van enkele tonnen. Had 'ie nog geluk dat Castaignos en Rekik/Ake werden verkocht. Anders had je nu met een paar verliespunten de competitie ingegaan. Dat soort dingen dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102042295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, maar tegelijkertijd zul je ook inkomsten moeten genereren op bedrijfsmatig vlak. Ik heb geen idee of dat lukt. Zowel TV-gelden als merchandiseinkomsten nemen jaarlijks af. Vorig jaar was er een éénmalige toelage van 2,5 miljoen van ASR die je dit jaar niet krijgt.

Daarom wel frappant dat er opeens een nieuwe sponsor is deze week. Teken van goed beleid of is Feyenoord bang aan het worden voor de licentie en dus lenen ze weer ergens geld? Wie het weet mag het zeggen.

Wat mij betreft mag het ook wel wat transparanter op dat vlak, je weet gewoon nog steeds totaal niet waar ze nu mee bezig zijn. Als ze kunnen aantonen dat het goed gaat zal dat zoveel druk wegnemen op de directie. Dat ze dat al tijdenlang verzuimen, zegt dat ook niet iets?
Er zijn van te voren een aantal evaluatiemomenten vastgesteld. En die deal met HDI-Gerling betreft een sponsordeal die ons dus alleen geld zou moeten gaan opleveren.
Ik zie het straks wel met de jaarcijfers., voorlopig ziet het er allemaal goed uit. Ook het aantrekken van V Geel is een prima zet gebleken financieel.
Groetjes, Ezio.
pi_102042320
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat de doelstelling om nog eerder in cat.2 te komen niet gehaald is werd vooraf bekend gemaakt.
Volgens van Geel komen we volgend seizoen in cat.2 als er geen onverantwoordelijke uitgaves worden gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door eight op 17-09-2011 00:18:36 ]
pi_102042347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Op bijvoorbeeld een uitspraak van Gudde dat we het volgende boekjaar wel winst 'zouden kunnen' draaien dat resulteerde in uiteindelijk nog een verlies van enkele tonnen. Had 'ie nog geluk dat Castaignos en Rekik/Ake werden verkocht. Anders had je nu met een paar verliespunten de competitie ingegaan. Dat soort dingen dus.
Wanneer was het laatste negatieve meetpunt dat naar buiten is gebracht dan?
Groetjes, Ezio.
pi_102042367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

augustus
pi_102042371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vlak voor het begin van de competitie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102042406
In november komt er weer een, toch?
pi_102042457
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef eight het volgende:
In november komt er weer een, toch?
Edit, in oktober en maart.

Allebei moeten positief zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:17:25 #87
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102042468
Cat. 2 komen ze dit jaar nog niet hoor. Ajax zal eerder naar cat.3 gaan dan Feyenoord naar cat.2
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102042581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Edit, in oktober en maart.

Allebei moeten positief zijn.
Oktober mag toch nog negatief zijn, zolang maart en augustus maar positief zijn?
pi_102042646
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Cat. 2 komen ze dit jaar nog niet hoor. Ajax zal eerder naar cat.3 gaan dan Feyenoord naar cat.2
quote:
Als een club na 9 meetpunten (precies drie jaar) niet uit categorie 1 is, vervalt de licentie onherroepelijk. U kunt dit nalezen in het licentiereglement (bladzijde 67, artikel 12, lid 1, onder e) van de KNVB. Feyenoord dient dus uiterlijk bij het indienen van de begroting 2012-2013 in juni 2012 uit categorie 1 te komen. Anders is het gewoon klaar, over en uit.

Weinig keus dus.
Groetjes, Ezio.
pi_102042648
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef eight het volgende:

[..]

Oktober mag toch nog negatief zijn, zolang maart en augustus maar positief zijn?
Nope. In juni volgend jaar moeten we eruit zijn. Of zitten we nu op meetmoment 8?
quote:
Er zijn 3 meetpunten per jaar, te weten de “Halfjaar-/prognosecijfers” in maart, de “Begroting” in juni en de “Jaarcijfers” in oktober. De resultaten van de meetpunten worden echter pas maanden later bekend gemaakt door de KNVB. Zo is op dit moment het laatst uitgebrachte meetpunt “Halfjaar-/prognosecijfers” in maart van dit jaar.
[/quote]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102042776
Groetjes, Ezio.
pi_102042826
quote:
Oktober moet dus al positief zijn inderdaad. Dus volgende maand al.
Dat maakt die sponsordeal nog interessanter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102042875
Voetbal dan maar weer:

FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 22:50:05 Ronald Koeman zei op de persconferentie wekelijks een besloten training te houden met #Feyenoord. Hij wil dan trainen op standaardsituaties. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 22:54:48 Jordy Clasie wil op termijn naar het buitenland toe, maar wil voorlopig bij #Feyenoord blijven. Hij staat open voor contractverlenging. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102042902
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij denkt dus dat die nieuwe sponsor een verkapte lening is? Dat zou dan toch ook moeten uitkomen bij de KNVB.
Onderdeel van de maatregelen is toch dat Feyenoord niet mag bijlenen?
Groetjes, Ezio.
pi_102042942
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij denkt dus dat die nieuwe sponsor een verkapte lening is? Dat zou dan toch ook moeten uitkomen bij de KNVB.
Onderdeel van de maatregelen is toch dat Feyenoord niet mag bijlenen?
Nee, dat denk ik niet. Maar het is wel een optie. Helemaal in het licht van de beoordeling van volgende maand, zou niet de eerste keer zijn dat er met dergelijke constructies wordt gewerkt.

Vooralsnog ga ik maar gewoon uit van de goednieuwsshow. :+

superguidetti twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 00:31:16 back from sweden ! was a nice goodbye to my grandpa today RIP ! now focus for the game 3 points and hope to hear the great fan sing :) night reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043048
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad.
Oktober is meetmoment nr 8. Bij meetmoment nr 9 moet je dus in cat 2 zitten en daar kom je pas in als je 2x positief scoort achter elkaar.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:34:02 #97
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102043070
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Weinig keus dus.
Denk je dat de KVNB Feyenoord haar licentie afneemt? Feyenoord is nog steeds een grote club met veel aanhang en historie :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102043098
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Denk je dat de KVNB Feyenoord haar licentie afneemt? Feyenoord is nog steeds een grote club met veel aanhang en historie :{.
Nee, lijkt me sterk. Zal wel puntenaftrek worden.
pi_102043104
quote:

[..]

Om heel eerlijk te zijn zie ik dat ook niet gebeuren. Volgens mij zijn er altijd nog diverse 'escape-opties'. Geloof er gewoonweg niet in dat een club als Feyenoord kapot kan gaan.

Of zo'n 50 KNVB-officials moeten voor hun leven willen vrezen ;)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043111
quote:

[..]

Dan komt de gemeente ons wel redden.
Zou me niks verbazen dat ze daar stiekem al rekening mee houden ook.
Groetjes, Ezio.
pi_102043149
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan komt de gemeente ons wel redden.
Zou me niks verbazen dat ze daar stiekem al rekening mee houden ook.
Hadden ze dan wel mogen doen voordat de VVF ons kwamen 'redden'.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:37:51 #102
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102043191
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Hadden ze dan wel mogen doen voordat de VVF ons kwamen 'redden'.
Idd, a la psv :P Gemeente Rotterdam heeft meer geld lijkt mij dan Eindhoven.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102043228
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Idd, a la psv :P
Maar die KNVB regels zijn ergens wel raar gewoon man. Jullie hebben toch knaken zat en toch zit je dan in Cat2 :?
Groetjes, Ezio.
pi_102043233
quote:

[..]

Idd, a la psv :P
Alhoewel ik daar moreel sterk op tegen ben was het misschien nog wel de beste oplossing inderdaad. Gewoon de boel op het spits drijven. Feyenoord vertegenwoordig zo'n gigantische maatschappelijke waarde voor de stad Rotterdam dat ze nooit hadden toegelaten dat we failliet gingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043261
quote:

[..]

Idd, a la psv :P Gemeente Rotterdam heeft meer geld lijkt mij dan Eindhoven.
Ze hebben allerlei ambitieuze projecten (CS, Markthal, nieuwe postkantoor) in de binnenstad en nog steeds teveel werkeloze paupers.
Geld is een beetje op ben ik bang.
Groetjes, Ezio.
pi_102043299
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze hebben allerlei ambitieuze projecten (CS, Markthal, nieuwe postkantoor) in de binnenstad en nog steeds teveel werkeloze paupers.
Zoiets hoeft de gemeente geen geld te kosten. Ze moeten alleen een groot risico willen dragen.
Zie Eindhoven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Zoiets hoeft de gemeente geen geld te kosten. Ze moeten alleen een groot risico willen dragen.
Zie Eindhoven.
In Eindhoven hebben ze gewoon de grond verkocht. Die grond van ons is natuurlijk allang verpacht.

Nieuw stadion zou de gemeente ook gewoon miljoenen kunnen opleveren a la ajax. Maar dan moet je dat geld wel hebben liggen nu, kennelijk is dat er gewoon niet.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:44:21 #108
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102043394
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ohja, was het CS vergeten :P. Ja, Amsterdam heeft daarom o.a. ook de uitbreiding van de Arena afgeblazen. Noord-zuid lijn en CS van Adam ftw :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Smoofie op 17-09-2011 00:54:42 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102043417
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

In Eindhoven hebben ze gewoon de grond verkocht. Die grond van ons is natuurlijk allang verpacht.

Nieuw stadion zou de gemeente ook gewoon miljoenen kunnen opleveren a la ajax. Maar dan moet je dat geld wel hebben liggen nu, kennelijk is dat er gewoon niet.
Klopt inderdaad ja. Foute vergelijking.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043501
quote:
Feyenoord blijft zoals verwacht in categorie I

15 augustus 2011

Feyenoord is zoals verwacht bij de bekendmaking van de nieuwe categorie-indeling bij de KNVB opnieuw in categorie I geplaatst. Aan het einde van het seizoen moet Feyenoord categorie I verlaten om de licentie niet in gevaar te laten komen. Andere clubs in categorie I zijn AGOVV, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Emmen, Excelsior, Feyenoord, Helmond Sport, NAC Breda, N.E.C., Roda JC, SC Veendam, Willem II en FC Zwolle
In dit persbericht hebben ze het over het einde vh seizoen (meetmoment juni dus).
Vraag me af hoe het nu werkelijk zit.
pi_102043507
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ohja, was het CS vergeten :P. Ja, Amsterdam heeft daarom o.a. ook de uitbreiding van de Arena afgeblazen. Noord-zuid loon en CS van Adam ftw :')
Daarom
Ik denk dat dat nieuwe stadion er evengoed wel komt, over 10 -15 jaar of zo.

Om te groeien essentieel, ok. Maar dan nog moet er met dit geweldige stadion en al die supporters toch wel fatsoenlijk mee kunnen doen met de top van de Eredivisie?
Groetjes, Ezio.
pi_102043532
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daarom
Ik denk dat dat nieuwe stadion er evengoed wel komt, over 10 -15 jaar of zo.

Om te groeien essentieel, ok. Maar dan nog moet er met dit geweldige stadion en al die supporters toch wel fatsoenlijk mee kunnen doen met de top van de Eredivisie?
Als de kansen van de club optimaal benut worden wel ja. Zolang dat niet gebeurt niet.
Op technisch vlak hebben we wat dat betreft de juiste stap gemaakt op het eerste oog, nu de rest nog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043544
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef eight het volgende:

[..]

In dit persbericht hebben ze het over het einde vh seizoen (meetmoment juni dus).
Vraag me af hoe het nu werkelijk zit.
Laatste meetpunt was kennelijk nog steeds negatief, details komen einde van deze maand naar buiten.
En we hebben tot eind juni om te zorgen dat we uit Cat 1 komen.

De rol van die meetpunten is me ook niet helemaal duidelijk.
Groetjes, Ezio.
pi_102043590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Als de kansen van de club optimaal benut worden wel ja. Zolang dat niet gebeurt niet.
Op technisch vlak hebben we wat dat betreft de juiste stap gemaakt op het eerste oog, nu de rest nog.
Exact
Zo'n Twente beurt jaarlijks miljoenen door een goede uitbating van de horeca. Waarom dat hier dan niet kan is mij een raadsel.
We zullen toch wel genoeg bier zuipen?
Groetjes, Ezio.
pi_102043647
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Exact
Zo'n Twente beurt jaarlijks miljoenen door een goede uitbating van de horeca. Waarom dat hier dan niet kan is mij een raadsel.
Bij Twente is de horeca en alles daarom heen volledig in handen van de club. Dus als jij een broodje unox wegvreet daar gaat dat geld gewoon bijna netto naar Twente. Wij besteden het uit.

Zal wel iets met bepaalde rechten van doen hebben ofzo, snap dat ook nooit zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043669
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Exact
Aan het huidige stadion kán het haast niet liggen. De entreeprijzen zullen ook wel overal zowat gelijk zijn. Het verschil kan nooit alleen de horeca zijn.
pi_102043709
De Kuip is natuurlijk wel peperduur in onderhoud en er zit geen enkele rek meer in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 september 2011 @ 00:56:12 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102043731
Hoeveel kost 0.5 liter bier in de Kuip eigenlijk ?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102043790
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel kost 0.5 liter bier in de Kuip eigenlijk ?
4 euro. Amstel lite :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102043839
Smerig bocht.
Groetjes, Ezio.
pi_102043844
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Caland het volgende:

[..]

4 euro. Amstel lite :r
Amstel, hoe verzin je het ;(
pi_102043874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef eight het volgende:

[..]

Amstel, hoe verzin je het ;(
Rotterdam heeft (gelukkig) geen bierbrouwers meer.
Anders zaten we aan de Oranjeboom :r :r :r
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:05:20 #123
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102043949
Ja beetje raar. Feyenoord met Amstel bier en Ajax met Grolsch. Bij ons kost het trouwens 5.50 voor 0.5 liter Grolsch :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102043952
Het maasgebouw had ook tijdenlang een witte reclame links, een rode in het midden, en weer een witte rechts. Gaf een mooi effect 's avonds :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:06:07 #125
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102043962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
Het maasgebouw had ook tijdenlang een witte reclame links, een rode in het midden, en weer een witte rechts. Gaf een mooi effect 's avonds :')
Daar waren de Feyenoordsupporters vast erg blij mee :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102044032
Volgens mij is het nog steeds het geval, zal er morgen eens op letten :')

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102044040
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Smoofie het volgende:
Ja beetje raar. Feyenoord met Amstel bier en Ajax met Grolsch. Bij ons kost het trouwens 5.50 voor 0.5 liter Grolsch :')
In Enschede zal de Grolsch wel het goedkoopst zijn. Begrijp sowieso niet hoe ze daar miljoenen kunnen verdienen met alleen de horeca in slechts 17 thuiswedstrijden
pi_102044078
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:09 schreef eight het volgende:

[..]

In Enschede zal de Grolsch wel het goedkoopst zijn. Begrijp sowieso niet hoe ze daar miljoenen kunnen verdienen met alleen de horeca in slechts 17 thuiswedstrijden
Daar is het bier het duurst van alle Nederlandse clubs _O-
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 17 september 2011 @ 01:11:54 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102044091
Ik weet trouwens niet of de inkomsten bij Ajax naar Ajax gaan of naar de Arena. Of beide :P. Bij de hoofdtribune iig niet. Daar huren ze Maison van den Boer in.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102044669
Ik vermoed dat Guidetti wel eens porno kijkt!

superguidetti John Guidetti
@sannadahlstrom is not traveling with me becuse of her earinfection :( but her father is CUMing here so some one will take care of her :)

Wordt volgens mij wel een topper. Morgen naar stadion erg veel zin in!!
pi_102046585
zaterdagmiddag pmds ftw!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 09:56:38 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102047210
Zouden er nog acties zijn vandaag?
4045
onlogisch
pi_102047363
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 september 2011 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Zouden er nog acties zijn vandaag?
Ik ga er wel vanuit.
Elite
Tegen TTIP
pi_102047666
Ik vraag het me af. De geloofwaardigheid van de supportersgroepen heeft gisteren een flinke deuk opgelopen.
pi_102047986
Vanavond eindelijk weer naar de kuip :)
pi_102047998
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:31 schreef Muto het volgende:
Ik vraag het me af. De geloofwaardigheid van de supportersgroepen heeft gisteren een flinke deuk opgelopen.
Mij lijkt het i.i.g. niet verstandig. Beter even hergroeperen en bezinnen om vandaaruit weer verder te gaan.

Dit
is overigens wel een goed artikel. Wordt precies uiteengezet wat de schuld is en wat het verwachte resultaat van seizoen 2010/2011 zal worden.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 11:19:06 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102048407
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Mij lijkt het i.i.g. niet verstandig. Beter even hergroeperen en bezinnen om vandaaruit weer verder te gaan.

Dit
is overigens wel een goed artikel. Wordt precies uiteengezet wat de schuld is en wat het verwachte resultaat van seizoen 2010/2011 zal worden.
Ach, als ik het stuk zo door lees, en ik kom al weer zinnen tegen als :

quote:
Het is slechts een grove schatting maar onze verwachting is dat dit dicht bij de waarheid ligt.
Weet ik alweer voldoende.

quote:
Eric, weet je wie discipline had ? Jorien van den Herik ! Niet dat we hem zo graag terug willen maar hij had dit NOOIT zo ver laten komen. Hoogmoed ( door Onno Jacobs ) is over de rug van het Legioen ten val gekomen
Ipv het strikt te houden bij objectieve constatering kan men het toch niet laten om wéér een sneer richting Gudde te plaatsen.

De schrijvers hebben veel weg van de lunatic boys. Gezien de spelfouten kan dit haast niet missen :')
4045
onlogisch
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:25:29 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102048545
quote:

[..]

Dit
Dat vind ik nou ook een goed artikel. Alleen vind ik de negatieve insteek t.o.v. Blokland nog steeds raar. Zo wordt er bijvoorbeeld cynisch gedaan over het feit dat 6% dividend over de winst betaald moet worden. Het kan aan mij liggen, maar 6% dividend over winst (winst is sowieso ver weg) of 5% rente over ¤16 miljoen... De keuze lijkt mij vrij eenvoudig. Ik vind het naïef om te denken dat mensen gratis geld geven, maar de Blokland-regeling houdt Feyenoord financieel gezien een stuk minder in een wurggreep.

Overigens is de rentedragende schuld volgens dat artikel ¤13 miljoen, als je daar de verkoop van Fer en Wijnaldum bij optelt moet het 0-punt toch in zicht zijn. Dus ik snap niet zo goed waarom dat artikel dan zegt dat het nog 3 of 4 jaar gaat duren voordat Feyenoord schuldenvrij is.
pi_102048566
Kom er pas net achter dat Ruben Schaken al 29 is :')
pi_102048673
quote:

[..]

Dit
Het lijkt me op dit moment beter om het te laten liggen en gewoon december af te wachten (jaarverslag). Vanuit daar kan je weer wat betere conclusies trekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102048769
Hoeveel gaat het worden vandaag?

Ik zeg 4-1 voor Vitesse. Haha wat flauw voor Feijenoord uiteraard.
pi_102048782
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Antaris het volgende:
Hoeveel gaat het worden vandaag?

Ik zeg 4-1 voor Vitesse. Haha wat flauw voor Feijenoord uiteraard.
:{
pi_102048827
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:{
Daar bedoelde ik een andere wedstrijd mee.
pi_102048851
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:36 schreef Antaris het volgende:

[..]

Daar bedoelde ik een andere wedstrijd mee.
En dat vond jij grappig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102049109
ik vind 6% dividend een normale uitkering. dat je voor 30 miljoen 49% aandelen krijgt is veels te weinig. echter op dat moment was het slikken of stikken. het is een vriendelijk gebaar van de vvf, met een zakelijk rood/wit hart.
Hell To The Liars
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:49:41 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102049225
Je moet je sowieso beseffen dat elke euro toekomstige winst die je maakt, nooit tot stand had gekomen zonder de VvF. Dus in die zin is 6% dividend een hele schappelijke uitkering.
pi_102049260
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]

En dat vond jij grappig?
Niet echt
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 12:04:39 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102049697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:09 schreef eight het volgende:

[..]

Zoals al gezegd beheren ze de horeca daar zelf en pakken dus ook de winst.
Even een snele rekensom. Laten we uitgaan van 20 thuiswedstrijden. In die Veste passen 24.000 man.
Dat is dus 480.000 per jaar.
Laat die nou gemiddeld een tientje per persoon uitgeven, dan zit je op 4.8 miljoen omzet. Een winstpercentage van 20% is realistisch, waarmee je op een klein miljoen winst uitkomt.

Dit is natuurlijk even grof uit de losse pols gerekend, maar het zal er niet zo gek ver naast liggen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_102051490
Schaken is al 29 jaar?
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_102052076
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:45 schreef Droopie het volgende:
ik vind 6% dividend een normale uitkering. dat je voor 30 miljoen 49% aandelen krijgt is veels te weinig. echter op dat moment was het slikken of stikken. het is een vriendelijk gebaar van de vvf, met een zakelijk rood/wit hart.
Voor 30 miljoen bijna de helft aan aandelen krijgen in zo'n grote club is natuurlijk voor iedere investeerder een droomdeal. Zodra Feijenoord terugkeert in de absolute top gaan ze daar flink mee verdienen.
Anderzijds is het ook goed dat ze bij sportief succes gebaat zijn, zodoende kun je er vanuit gaan dat ze er alles aan doen om Feijenoord weer terug te brengen waar het hoort.
pi_102052142
Ach joh, die gasten speculeren gewoon op dat nieuwe stadion.

Als straks de gemeente nee zegt heb je de poppen aan het dansen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:19:29 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102052233
Guidetti zit weer bij Vapiano's. Lekker man, niks mis mee.
pi_102052343
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
Guidetti zit weer bij Vapiano's. Lekker man, niks mis mee.
Je begint een beetje trekjes van een stalker te krijgen, doe je rustig aan met die jongen?
Elite
Tegen TTIP
pi_102052368
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:14 schreef eight het volgende:

[..]

Voor 30 miljoen bijna de helft aan aandelen krijgen in zo'n grote club is natuurlijk voor iedere investeerder een droomdeal. Zodra Feijenoord terugkeert in de absolute top gaan ze daar flink mee verdienen.
Anderzijds is het ook goed dat ze bij sportief succes gebaat zijn, zodoende kun je er vanuit gaan dat ze er alles aan doen om Feijenoord weer terug te brengen waar het hoort.
Logisch, ze willen hun geld terug hebben. Over vijf jaar willen ze het.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:26:07 #155
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_102052445
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef Smoofie het volgende:
Grolsch :r :r :r

Alle andere pils is lekkerder dan G fucking rolsch :r :r :r
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_102052712
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:16 schreef Caland het volgende:
Ach joh, die gasten speculeren gewoon op dat nieuwe stadion.

Als straks de gemeente nee zegt heb je de poppen aan het dansen.
Dan hebben ze nog altijd de aandelen als backup plan. Verkopen ze die straks aan een rijke arabier.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:

[..]

Grolsch :r :r :r

Alle andere pils is lekkerder dan G fucking rolsch :r :r :r
No way. Het waterige Heineken, het mierzoete bavaria of de gegarandeerde hoofdpijn Oranjeboom zijn veel erger.
pi_102053440
Unibet geeft 8,20 voor winst graafschap en 5,50 voor een gelijkspel.

tientje op beide, heb ik toch een goede avond als het naar de klote gaat vanavond _O-
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:59:57 #158
321382 vandermar
pi_102053629
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Unibet geeft 8,20 voor winst graafschap en 5,50 voor een gelijkspel.

tientje op beide, heb ik toch een goede avond als het naar de klote gaat vanavond _O-
Ik heb sowieso altijd een slechte dag wanneer Feyenoord verliest :P misschien dat het daarom tot nu toe goed gaat met de studie :')
RvP; Feyenoord
pi_102053662
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik heb sowieso altijd een slechte dag wanneer Feyenoord verliest :P misschien dat het daarom tot nu toe goed gaat met de studie :')
Dit is dan ook milde compensatie. De afgelopen twee jaar ben ik op deze manier ook 200 euro rijker geworden :D Was desondanks toch de moeite niet waard :(
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:02:38 #160
321382 vandermar
pi_102053711
Ik heb nog 1,05 op Unibet, alles op Feyenoord _O_

Ik ga proberen met dit geld aan het eind van het jaar rond de 100 ofzo te hebben. Elke week op zekerheidjes inzetten XD

Zei ik 1,05? Ik bedoel 1,67 :P
RvP; Feyenoord
pi_102053816
Been krijgt dus dubbel betaald volgens Schelvis (het zal wel al gemeld zijn).
pi_102054146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog 1,05 op Unibet, alles op Feyenoord _O_

Ik ga proberen met dit geld aan het eind van het jaar rond de 100 ofzo te hebben. Elke week op zekerheidjes inzetten XD

Zei ik 1,05? Ik bedoel 1,67 :P
Kan nooit zo hoog zijn,
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:17:08 #163
321382 vandermar
pi_102054178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan nooit zo hoog zijn,
Nah maar we doen het rustig aan. Lekker rustig aan sparen voor een macbook pro.
RvP; Feyenoord
pi_102054302
Is Unibet nou beter dan Toto? ik heb altijd net een wedstrijd fout ;(
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:21:50 #165
321382 vandermar
pi_102054368
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb 1x dikke mazzel gehad en een combo van 7 goed gehad. Leverde mij ¤700 op. Toen 600 er af gehaald en met 100 niet serieus gedaan :') Nu heb ik er nog 1,67 op staan en daarmee doe ik elke week of misschien om de paar dagen op een zekerheidje. En zo langzamerhand groeit het bedrag en wil ik genoeg hebben voor een macbook pro.

Maar als je combo's wilt doen moet je gewoon van 3 wedstrijden ofzo waar je zeker van bent. Zo heb je meer kans op winst maar goeit het bedrag minder snel. Maar het is imo leuker wanneer je elke week een beetje wint dan dat je 1 keer in het jaar veel wint.
RvP; Feyenoord
pi_102054858
Heb je trouwens een clubkaart nodig voor de Graafschap wedstrijd? Ik heb vanavond niks te doen maar heb nog geen clubkaart
pi_102054873
quote:
Op Toto heb je ook Single bets hé. Maar Unibet en vooral Bwin vind ik beter. Toto heeft te weinig wedstrijden en op Bwin kan je veel met handicap spelen (= op zeker).
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 14:48:11 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102055120
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:05 schreef Sloggi het volgende:
Been krijgt dus dubbel betaald volgens Schelvis (het zal wel al gemeld zijn).
80% werd gezegd. Doorbetaald terwijl Been zélf de handdoek in de ring heeft gegooid én inmiddels een nieuwe club heeft. Al dat gezeur over niet goed omgaan met club-iconen en spandoekjes die worden weggehaald, dat geloof ik allemaal wel. Maar dít is echt een blunder van formaat. Namelijk een formaat van dik een half miljoen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:03:09 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102055516
Wie gaat er vanavond overigens nog mee met die protestmars vanaf Varkenoord?
pi_102056436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:48 schreef Gert het volgende:

80% werd gezegd. Doorbetaald terwijl Been zélf de handdoek in de ring heeft gegooid én inmiddels een nieuwe club heeft. Al dat gezeur over niet goed omgaan met club-iconen en spandoekjes die worden weggehaald, dat geloof ik allemaal wel. Maar dít is echt een blunder van formaat. Namelijk een formaat van dik een half miljoen.
Schandalig als het waar is, ook van onze "echte feijenoorder" Been trouwens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Vorige keer liepen ze met een doodskist.
Ben benieuwd waar die geestelijk gehandicapten nu weer mee op de proppen komen ;(
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:35:03 #171
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102056535
Ik snap niet wat het salaris van Genk met Been te maken heeft. Het is toch logisch dat dat 0,0 invloed heeft op zijn regeling met Feyenoord?
pi_102056696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet wat het salaris van Genk met Been te maken heeft. Het is toch logisch dat dat 0,0 invloed heeft op zijn regeling met Feyenoord?
Vaak betaald de oude club het salaris door totdat de oud-trainer een nieuwe club heeft gevonden. Dat die afspraak nu blijkbaar niet gemaakt is heel vreemd. Al helemaal als je bedenkt dat hij zelf is opgestapt en eigenlijk helemaal niets zou moeten krijgen.
pi_102056708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:35 schreef Merkie het volgende:
Ajax had bijvoorbeeld een regeling met Jol dat als hij een nieuwe club zou vinden zijn salaris bij Ajax stopgezet zou worden. Feyenoord heeft dit weer eens verzuimd.

Zo, ik ga de kroeg in. *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102056843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:40 schreef eight het volgende:

[..]

Vaak betaald de oude club het salaris door totdat de oud-trainer een nieuwe club heeft gevonden. Dat die afspraak nu blijkbaar niet gemaakt is heel vreemd. Al helemaal als je bedenkt dat hij zelf is opgestapt en eigenlijk helemaal niets zou moeten krijgen.
Maar volgens Gudde heeft Been wel een heel mooi financieel gebaar gemaakt. :{

Benieuwd wat dat dan was. :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:47:33 #175
321382 vandermar
pi_102056938
Hele directie moet gewoon optiefen, dramatisch beleid al jaren lang.
RvP; Feyenoord
pi_102056983
start de zweed?
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:50:12 #177
321382 vandermar
pi_102057009
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:48 schreef knight18 het volgende:
start de zweed?
Of Fernandez, nog nergens officiele opstelling te vinden helaas.
RvP; Feyenoord
pi_102057019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:50 schreef vandermar het volgende:

[..]

op feyenoord.nl vermoedelijke opstelling start fernandez :(
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:53:12 #179
321382 vandermar
pi_102057121
Is Cor Adriaanse btw familie van Co Adriaanse?
RvP; Feyenoord
pi_102057309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef eight het volgende:
Ben benieuwd waar die geestelijk gehandicapten nu weer mee op de proppen komen ;(
Je zou er zo tussen passen.
Elite
Tegen TTIP
pi_102057364
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef vandermar het volgende:
Is Cor Adriaanse btw familie van Co Adriaanse?
waarom dat? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102057429
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Je zou er zo tussen passen.
Ben je weer op de teentjes getrapt ;( Het is toch ook net een jostiband in optocht.
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:04:17 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102057468
Ik ga vanavond wel even kijken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:03 schreef eight het volgende:
Het is toch ook net een jostiband in optocht.
Men zet iets vreedzaams op poten, en dan zijn het weer josti's :') het is ook nooit goed.
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:10:19 #184
321382 vandermar
pi_102057640
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:00 schreef rubje het volgende:

[..]

waarom dat? :?
Dunno, dacht misschien is het zo :P
RvP; Feyenoord
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:40:48 #185
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_102058570
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik heb 1x dikke mazzel gehad en een combo van 7 goed gehad. Leverde mij ¤700 op. Toen 600 er af gehaald en met 100 niet serieus gedaan :') Nu heb ik er nog 1,67 op staan en daarmee doe ik elke week of misschien om de paar dagen op een zekerheidje. En zo langzamerhand groeit het bedrag en wil ik genoeg hebben voor een macbook pro.

Maar als je combo's wilt doen moet je gewoon van 3 wedstrijden ofzo waar je zeker van bent. Zo heb je meer kans op winst maar goeit het bedrag minder snel. Maar het is imo leuker wanneer je elke week een beetje wint dan dat je 1 keer in het jaar veel wint.
Zekerheidjes bestaan niet in de voetbalwereld. Je zult de meeste wellicht goed hebben, maar uiteindelijk ga je tegen de lamp wanneer een topclub het weer eens laat afweten tegen een club als excelsior/graafschap.
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 18:34:41 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102062298
FeyenoordNL twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 18:29:14 Let op: in de omgeving van De Kuip (en dus ook in De Kuip) is het wegens een storing niet mogelijk om te pinnen. reageer retweet
Opletten dus voor wie nog gaat :)
4045
onlogisch
pi_102062367
Goede overwinning van de A1 laatst. 1-3 winnen bij het fysiek sterke PSV.
Moet als Feyenoord supporter ook fijn voelen om het grootste aanvallende talent van Nederland binnen de gelederen te hebben.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:37:38 #188
321382 vandermar
pi_102062404
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef DeNummer10 het volgende:
Moet als Feyenoord supporter ook fijn voelen om het grootste aanvallende talent van Nederland binnen de gelederen te hebben.
En dan gisteren gelijkspelen tegen RKC WIllem 2 _O-
RvP; Feyenoord
pi_102062596
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, zoveel geef ik daar niet meer om na het Luc-verhaal. Was ook een super groot talent, kijk hoe hij is weggegaan.
pi_102062661
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat heb je met jeugdvoetbal, grillig tot en met. Is ook totaal niet erg, gaat om de ontwikkeling.
pi_102062687
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:43 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ach, zoveel geef ik daar niet meer om na het Luc-verhaal. Was ook een super groot talent, kijk hoe hij is weggegaan.
Echter is Castaignos een veel meer beperkte speler, wiens toekomst toch al niet in Nederland lag. Zie Makaay.
pi_102062691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

Resultaat is niet zo belangrijk imo voor de jeugdteams.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:47:47 #193
321382 vandermar
pi_102062746
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:45 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Echter is Castaignos een veel meer beperkte speler, wiens toekomst toch al niet in Nederland lag. Zie Makaay.
Castaignos is totaal niet beperkt, Achahbar en Castaignos zijn echt wel totaal verschillende spelers. Achahbar kan je meer vergelijken met een Messi en Castaignos kan je meer vergelijken met een Eto'o of een Milito. Beide hebben ze hun sterke en minder sterke kwaliteiten.
RvP; Feyenoord
pi_102062974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef vandermar het volgende:

[..]

Castaignos is totaal niet beperkt, Achahbar en Castaignos zijn echt wel totaal verschillende spelers. Achahbar kan je meer vergelijken met een Messi en Castaignos kan je meer vergelijken met een Eto'o of een Milito. Beide hebben ze hun sterke en minder sterke kwaliteiten.
Eto'o en Milito zijn toch ook maar beperkt in vergelijking met Messi? Maar wat ze kunnen, kunnen ze goed.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:54:10 #195
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_102062980
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Als ze nou eens een collecte of zo gingen doen, dan halen ze tenminste nog geld op. Doen ze tenminste iets positiefs in plaats van alleen maar te zeiken. :X
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:55:09 #196
321382 vandermar
pi_102063016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Eto'o en Milito zijn toch ook maar beperkt in vergelijking met Messi? Maar wat ze kunnen, kunnen ze goed.
EN Luc kan zijn ding ook goed, geweldige loopactie en prima in de afronding.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:55:36 #197
124676 RobertoCarlos
pi_102063031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:50 schreef vandermar het volgende:

[..]

Waarom zou ie niet meedoen? Hij is toch al weer een tijdje fit?
pi_102063078
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:55 schreef vandermar het volgende:

[..]

EN Luc kan zijn ding ook goed, geweldige loopactie en prima in de afronding.
Klopt, maar dan is het toch nog steeds een beperkte speler? Hij heeft trouwens wel de juiste competitie en club uitgezocht.
Huntelaar is ook een hele goede afmaker, maar hij is toch ook gewoon vrij beperkt.
pi_102063119
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Waarom zou ie niet meedoen? Hij is toch al weer een tijdje fit?
Guidetti moet gewoon basis, Fernandez banken. Schaken (dat ik dat ooit nog eens zou schrijven) en Cabral op de vleugels.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:59:52 #200
321382 vandermar
pi_102063200
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, maar dan is het toch nog steeds een beperkte speler? Hij heeft trouwens wel de juiste competitie en club uitgezocht.
Huntelaar is ook een hele goede afmaker, maar hij is toch ook gewoon vrij beperkt.
Huntelaar is gewoon een heel matige spits. Geen snelheid, geen techniek en alleen bruikbaar bij totale dominatie en voorzetten vanaf de zijkant. Tegen grote sterke verdedigers moet hij het trouwens ook ontberen. Luc heeft dan wel veel snelheid en heeft ook nog wel techniek.
RvP; Feyenoord
pi_102063201
Waarom de snelste speler van de eredivisie op de bank zetten?
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:05:53 #202
321382 vandermar
pi_102063424
Guidetti staat in de spits
RvP; Feyenoord
pi_102063484
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Mercurial het volgende:

[..]

Guidetti moet gewoon basis, Fernandez banken. Schaken (dat ik dat ooit nog eens zou schrijven) en Cabral op de vleugels.
FeyenoordNL twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 19:04:27 John Guidetti start vandaag voor het eerst in de basis. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
pi_102063522
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:59 schreef vandermar het volgende:

[..]

Huntelaar is gewoon een heel matige spits. Geen snelheid, geen techniek en alleen bruikbaar bij totale dominatie en voorzetten vanaf de zijkant. Tegen grote sterke verdedigers moet hij het trouwens ook ontberen. Luc heeft dan wel veel snelheid en heeft ook nog wel techniek.
Als spits is hij zeker niet compleet maar in the box is Huntelaar een vd meest trefzekere spitsen die er nu rondlopen.
pi_102064135
Ik zie Koeman al bij de voorbespreking;

'Sorry Guyon, maar Guidetti is nou eenmaal een echte baas'
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:29:08 #206
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_102064254
quote:
Quotering bij Unibet is beter dan die bij Toto.
Toto heeft dan wel weer de Toto13, dat dan weer wel.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_102064269
Hoe staat het nou met Dani Fernandez eigenlijk? Niets meer over gehoord na zijn rentree.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_102064368
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:29 schreef nostra het volgende:
Hoe staat het nou met Dani Fernandez eigenlijk? Niets meer over gehoord na zijn rentree.
Waarom zou je Leerdam eruit halen op dit moment?
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:33:30 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102064383
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Als ze nou eens een collecte of zo gingen doen, dan halen ze tenminste nog geld op. Doen ze tenminste iets positiefs in plaats van alleen maar te zeiken. :X
of in de bestuur tegen de muur tshirts.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:40:44 #210
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_102064623
3 - 1 vanavond
pi_102064728
Yes Guidetti!!!
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 19:47:39 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102064848
Sta nu op varkenoord, best druk
4045
onlogisch
pi_102064888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:59 schreef vandermar het volgende:

[..]

Zijn techniek is niet bovengemiddeld. En aangezien Achabar completer is, is Castaignos beperkter t.o.v. hem. Simpel.
pi_102064956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:33 schreef Cara het volgende:

[..]

Waarom zou je Leerdam eruit halen op dit moment?
Niet, maar Leerdam 1 linie naar voren schuiven geen optie?
Friedman on Donahue
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:51:38 #215
321382 vandermar
pi_102064986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:50 schreef nostra het volgende:

[..]

Niet, maar Leerdam 1 linie naar voren schuiven geen optie?
Naar links halen dat wel, Ramsteijn op de back is niet zo veel en dat wisten we voor het seizoen ook al.
RvP; Feyenoord
pi_102065019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

Naar links halen dat wel, Ramsteijn op de back is niet zo veel en dat wisten we voor het seizoen ook al.
Dan zou ik eerder Martins Indi daar verwachten, of Nelom eens proberen.
Friedman on Donahue
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:55:33 #217
321382 vandermar
pi_102065126
Verrassend, Fer doet gewoon mee bij #Feyenoord lockerz.com/s/139567114

MKrabby

:') wat een mongolen die die programma boekjes maken :')
RvP; Feyenoord
pi_102065665
wel raar dar Ramsteijn blijft staan, die is echt slecht
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:33:42 #219
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102066629
Ga er toch wel vanuit dat we vannacht weer op de juiste plek staan
pi_102066756
Supporters bestormen maasgebouw. ME grijpt in
pi_102066798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:55 schreef vandermar het volgende:
Verrassend, Fer doet gewoon mee bij #Feyenoord lockerz.com/s/139567114

MKrabby

:') wat een mongolen die die programma boekjes maken :')
inmiddels ook bekend op de FP:
quote:
Feyenoord stelt Fer op tegen De Graafschap

Voetballer Leroy Fer​ verkaste in de afgelopen transferperiode van Feyenoord naar FC Twente en speelde al enkele malen voor de Tukkers, maar kennelijk is nog niet iedereen bij de Rotterdamse club hiervan op de hoogte.

Tot verbazing van de Feyenoord-fans staat Fer namelijk vanavond volgens het programmaboekje in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap gewoon in de basis. Martijn Krabbendam, journalist van Voetbal International, merkte het voorval op en plaatste hier een foto van op zijn Twitteraccount. De betreffende foto is hier te vinden.
pi_102066876
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:36 schreef Freudie het volgende:
Ik dacht je maakt een fatoe. Schijnbaar niet. Tsja. WTF willen ze bereiken?
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:40:36 #223
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102066903
Triestelingen :') .
pi_102066907
quote:
Hopelijk worden ze flink aangepakt door de ME.
Kotsmisselijk wordt je van dat tuig.
pi_102066917
Pfffff
pi_102066974
Jammer dat de trainingshirts 40 euro kosten, vind ze erg mooi dit seizoen
pi_102066996
quote:
Ruige shit. :o
pi_102067015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Jammer dat de trainingshirts 40 euro kosten, vind ze erg mooi dit seizoen
Prachtig inderdaad.
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:43:23 #229
53267 TC03
pi_102067036
quote:
Kneuzen.
pi_102067043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga vanavond wel even kijken.

[..]

Men zet iets vreedzaams op poten, en dan zijn het weer josti's :') het is ook nooit goed.
Gaat er lekker vreedzaam aan toe daar bij het maasgebouw :{
pi_102067063
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef eight het volgende:

[..]

Gaat er lekker vreedzaam aan toe daar bij het maasgebouw :{
Waar volg je dat? :P
pi_102067151
Zo te zien waren het er een hoop, want het hele vak is leeg..
pi_102067371
quote:
Bestorming Maasgebouw

AMSTERDAM - Een groep van ongeveer 200 Feyenoordsupporters hooligans heeft het Maasgebouw, onderdeel van De Kuip, geprobeerd te bestormen. De fans zijn het al geruime tijd oneens met het beleid van het bestuur. In hun ogen voert de clubleiding al jarenlang een wanbeleid.

Met getrokken pistool konden agenten voorkomen dat de opgewonden fans de roltrap naar boven konden nemen om het bestuur en de directie van de Rotterdamse club te belagen.
pi_102067516
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef eight het volgende:

[..]

Pff, lijkt het sportief eindelijk wat de goede kant op te gaan, krijg je dit weer.

Als het organisatorisch slecht gaat en sportief goed: rellen.
Als het sportief slecht gaat en organisatorisch goed: rellen.

Zou het aan die groep supporters liggen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102067622
quote:

[..]

De hele sociale werkplaats :')

Die paupers weten niks van leidinggeven af.
pi_102067754
quote:

[..]

de tering wat een mongolen zij het ook.....
* Verwijderd *
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:58:50 #237
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_102067770
quote:

[..]

ik schaam me diep om Feyenoorder te zijn zo af en toe.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_102067772
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

De hele sociale werkplaats :')

Die paupers weten niks van leidinggeven af.
Die zijn knettergek ja. Hoog tijd voor Engelse straffen.
pi_102067994
Die Jochem Jansen heeft voorlopig schijt aan Cabral
pi_102068892
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:32:29 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102069174
Dieptriest dit.

Overigens hadden we allang minstens 2-0 voor moeten ;( .
pi_102069259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Dieptriest dit.

Overigens hadden we allang minstens 2-0 voor moeten ;( .
Gewoon weer kei-hard geneukt door de arbitrage. Vorige week 2 penalty's onthouden, vandaag 1... Teringzooi.
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:38:26 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102069439
T-shirts met "bestuur tegen de muur", vervalse salarisstrookjes, met geweld het Maasgebouw bestormen. Wat een idiote groepering. Elke seconde die Feyenoord met dit soort figuren om de tafel gaat zitten is een seconde teveel. Levenslang stadionverbod.
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:39:40 #244
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_102069507
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Merkie het volgende:
T-shirts met "bestuur tegen de muur", vervalse salarisstrookjes, met geweld het Maasgebouw bestormen. Wat een idiote groepering. Elke seconde die Feyenoord met dit soort figuren om de tafel gaat zitten is een seconde teveel. Levenslang stadionverbod.
amen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_102069589
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Merkie het volgende:
Absoluut. Het is zo jammer dat dit het Happel en mij moeilijker en moeilijker maakt de op zich wel goede kritiekpunten van de VG te verdedigen tegen figuren als voice-over.

Sterker nog, die moeite ga ik niet eens meer nemen. Ik kan deze mensen niet ondersteunen :N
pi_102069928
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Absoluut. Het is zo jammer dat dit het Happel en mij moeilijker en moeilijker maakt de op zich wel goede kritiekpunten van de VG te verdedigen tegen figuren als voice-over.

Sterker nog, die moeite ga ik niet eens meer nemen. Ik kan deze mensen niet ondersteunen :N
Goed standpunt.
Toch zou het me niets verbazen als hier straks weer allerlei reacties staan als "het was niet zo erg" en "het wordt door de media aangedikt"
pi_102070012
Guidetti _O-
pi_102070626
GUIDETTI *O*
pi_102070638
Die gozer toen Schaken scoorde _O- Het hele publiek ophitsen
pi_102071054
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEZE CLUB IS KONING _O_
pi_102071565
Jammer dat guidetti eruit is ;( anders had hij die tweede penal er ook ingeknald

3 keer gescoord, 3 penal's zou geniaal zijn geweest :D
pi_102071827
Vind het best leuk dat jullie het zo goed doen :@
★★★
pi_102072260
_O_ KOP-LO-PERS _O_
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:37:10 #254
53267 TC03
pi_102072466
_O_

Er is nog veel werk te verrichten, maar 14 punten uit 6 wedstrijden is een ongelofelijk goed begin. :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:37:26 #255
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102072481
Netjes weer - ook mooi om te zien hoe Guidetti na z'n goal tegen z'n teammaten aangaf de kop erbij te houden. Echter, die eerste helft was weer erg gevaarlijk - je had zomaar bij rust achter kunnen staan.

Mijn rood-witte hart is weer trots :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:37:47 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102072502
pi_102072552
Vind Guidetti nou niet echt veel beter dan Fernandez
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:38:34 #258
124676 RobertoCarlos
pi_102072560
GUDDE MOET BLIJVEN!! _O_ _O_
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:39:18 #259
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102072605
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind Guidetti nou niet echt veel beter dan Fernandez
Hij moet inderdaad werken aan z'n effectiviteit - weer waren er opgelegde kansen voor 'm.
pi_102072640
quote:
Na 19 jaar teletekst kijken denk ik nog steeds dat er Heracles A1 staat ;(
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:41:36 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102072727
Het was niet heel goed. Maar:
1. 90 minuten gedomineerd
2. Weinig weggegeven
3. Verzorgd voetbal
4. 4-0 winst tegen een tegenstander waar de voorgaande jaren niet van wonnen

Ik kan niet anders dan dik tevreden zijn.
pi_102072729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hij moet inderdaad werken aan z'n effectiviteit - weer waren er opgelegde kansen voor 'm.
GUIDETTI _O_ 1 op 1 lopen _O_

:D :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:42:27 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_102072775
Moet overigens wel stellen dat Guidetti erg zelfverzekerd is met z'n pingels. Geen gezeik, gewoon die bal erin... eigenlijk net als Kiprich back in the day :)
pi_102072802
Met Guidetti is er wat meer voetbal in het elftal.
pi_102072813
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Moet overigens wel stellen dat Guidetti erg zelfverzekerd is met z'n pingels. Geen gezeik, gewoon die bal erin... eigenlijk net als Kiprich back in the day :)
Ons blikje zoetigheid (fernandez :')) schoot hem er anders ook mooi in
pi_102072847
Ben wel bang wat er gaat gebeuren tegen AZ ;(

AZ heeft een team waarmee je de EL kan winnen
pi_102072886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef Merkie het volgende:
Het was niet heel goed. Maar:
1. 90 minuten gedomineerd
2. Weinig weggegeven
3. Verzorgd voetbal
4. 4-0 winst tegen een tegenstander waar de voorgaande jaren niet van wonnen

Ik kan niet anders dan dik tevreden zijn.
2e helft weinig weggeven, eerste helft heeft de Graafschap wel een paar leuke kansen gehad.
Maar ook hier dik tevreden, jammer alleen van het incident vooraf.
pi_102072900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef Tito_Makani het volgende:

Lichtelijk (lees: zwaar) overdreven, maar ik snap wat je bedoelt.

Al heeft AZ het toch over het algemeen wel moeilijk tegen ons.
pi_102072909
Guidetti is gewoon sterker en een beter aanspeelpunt - en dat is goud waard.
pi_102072928
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef Tito_Makani het volgende:

Weten we ook meteen waar we staan.
pi_102072932
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:44 schreef eight het volgende:
Maar ook hier dik tevreden, jammer alleen van het incident vooraf.
Haal dat nou niet aan _O- Laten we allemaal doen alsof het nooit gebeurd is
pi_102072943
Volgens mij was het veld erg glad.
pi_102072972
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:44 schreef Cara het volgende:
Guidetti is gewoon sterker en een beter aanspeelpunt - en dat is goud waard.
Grote toegevoegde waarde, nu nog wat effectiever.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:45 schreef Antaris het volgende:
Volgens mij was het veld erg glad.
Of de verkeerde noppen gebruikt. Het waren telkens dezelfde spelers die uitgleden.
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:45:59 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102072986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haal dat nou niet aan _O- Laten we allemaal doen alsof het nooit gebeurd is
Wegkijken lijkt me nou niet de juiste oplossing. Sites als LN zouden een excuusbrief naar Feyenoord moeten sturen over de ontstane situatie. Maar dat zullen ze wel niet doen, zijn allemaal hooliganvriendjes van elkaar :r .
pi_102073044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wegkijken lijkt me nou niet de juiste oplossing. Sites als LN zouden een excuusbrief naar Feyenoord moeten sturen over de ontstane situatie. Maar dat zullen ze wel niet doen, zijn allemaal hooliganvriendjes van elkaar :r .
Zoals ik zei: het doel kan ik me iets bij voorstellen, de middelen leiden er toe dat ik me ver, VER distantieer van deze randdebielen. In zoverre kan je voice-over nog wel gelijk geven ook.
pi_102073093
De betrokkenen een levenslang stadionverbod geven, die zijn dan vast zo wanhopig dat ze gelijk van de erasmusbrug afspringen
pi_102073188
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef Tito_Makani het volgende:
De betrokkenen een levenslang stadionverbod geven, die zijn dan vast zo wanhopig dat ze gelijk van de erasmusbrug afspringen
Hopelijk hebben ze het op camerabeelden kunnen vastleggen.
pi_102073286
Godver, het zou mooi zijn als ik binnenkort weer eens op jullie kan kankeren.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:51:52 #279
321382 vandermar
pi_102073311
Mooi voor Schaken, gunde ik hem wel na vorig seizoen.

Cabral in de 2e helft _O_ Leerdam speelde ook weer uitstekend.
RvP; Feyenoord
pi_102073402
Dit Feyenoord gaat gewoon meespelen om de titel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 17-09-2011 22:58:56 ]
pi_102073502
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef vandermar het volgende:
Mooi voor Schaken, gunde ik hem wel na vorig seizoen.

Cabral in de 2e helft _O_ Leerdam speelde ook weer uitstekend.
Was echt een hele goede actie van schaken. Speelt al weken uitstekend.
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:56:12 #282
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102073558
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef eight het volgende:

[..]

Was echt een hele goede actie van schaken. Speelt al weken uitstekend.
Zeker. Erg goede goal. Scherp, goed doorgelopen, goed afgemaakt. Niks mis mee.
pi_102073654
Eerste helft slecht, tweede helft zeer degelijk.
Alleen vooral El Ahmadi en (buiten zn schuld) Ramsteijn waren zwaar onder de maat.
Ook fijn Dani Fernandez weer te zien en ik gun het Schaken van harte!
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:01:20 #284
321382 vandermar
pi_102073873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Cara het volgende:
Eerste helft slecht, tweede helft zeer degelijk.
Alleen vooral El Ahmadi en (buiten zn schuld) Ramsteijn waren zwaar onder de maat.
Ook fijn Dani Fernandez weer te zien en ik gun het Schaken van harte!
Ik vond El Ahmadi helemaal niet slecht spelen, zette steeds druk en veroverde veel ballen en speelde bijna niet voor postbode, aan de bal is hij echt subliem, niet van de bal te krijgen. 1e helft was wat ongelukkig in de laatste pass. 2e helft ging het niveau omhoog, veel meer tempo en Cabral was helemaal los.
RvP; Feyenoord
pi_102074014
El Ahmadi vond ik ook erg sterk spelen.

Echt een jagertje.
pi_102074261
Ik zag alleen maar veel onnodig gedribbel, onnodig vertragen van het spel en toch ministens 6 keer durfde hij de steekbal niet te geven.
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:09:15 #287
53267 TC03
pi_102074350
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Cara het volgende:
Ik zag alleen maar veel onnodig gedribbel, onnodig vertragen van het spel en toch ministens 6 keer durfde hij de steekbal niet te geven.
Viel reuze mee vandaag. Het is idd zijn manco, maar niet vandaag.

Ik dacht btw eerst even dat je het over Wijnaldum had. Dan had je gelijk gehad.
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:10:52 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102074458
FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:08:41 Emotionele Gudde maakt zich klaar voor persconferentie. #Feyenoord #feygra reageer retweet
pi_102074527
Mh, ik ga niet mee op de El Ahmadi bandwagon, hij doet het precies verkeerd. Aanvallend nooit risico durven nemen, maar verdedigend wel.
pi_102074538
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 23:08:41 Emotionele Gudde maakt zich klaar voor persconferentie. #Feyenoord #feygra reageer retweet
Ik ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Kun je dat nog ergens volgen?
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:12:36 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102074559
Geen idee. Ik zou FR1908Nieuws blijven volgen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:14:20 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102074658
pi_102074685
Wat een fucking debielen. Nu op NL 1
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:14:58 #294
321382 vandermar
pi_102074696
Waarom moeten ze nou toch weer die bende vernielen, het kan ook nooit normaal.
RvP; Feyenoord
pi_102074700
Beelden nu bij de NOS, wat een gekte joh. De tering nog aan toe. :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:15:25 #296
53267 TC03
pi_102074722
Misschien moeten we een protestmars lopen tegen idioten die de club kapot maken.
pi_102074752
Ik ben er helemaal klaar mee, dat volk
pi_102074753
quote:
Politie gaf toestemming voor mars

ROTTERDAM - De politie van Rotterdam had toestemming geven voor een 'mars van onvrede' die Feyenoordsupporters wilden houden uit protest tegen het beleid van de voetbalclub. Volgens een woordvoerster waren daarom een flink aantal eenheden op de been. Daaronder waren de mobiele eenheid en de bereden brigade. Een deel van de agenten was in het Maasgebouw aanwezig.

Het was de bedoeling dat de boze supporters om De Kuip heen zouden lopen. Na aanvang van de mars ging het meteen mis. Een man of 50 probeerde het naast De Kuip staande Maasgebouw binnen te komen. Zij vernielden de deur en het glas ernaast. Op dat moment voelden politiemensen zich genoodzaakt om hun vuurwapen te trekken.

Twee fans zijn aangehouden. De politie verwacht meer arrestaties te verrichten, vooral ook na het bekijken van de beelden die zijn gemaakt van de ongeregeldheden.

Ook zijn een tiental auto's van sponsoren vernield. Er is schade aan de voorgevel. Voorzover bekend is er één beveiligsmedewerker licht gewond geraakt.
Uitgerekend auto's van sponsors 8)7 Ze zijn echt bezig onze club kapot te maken. ;(
pi_102074792
Die idioten maken de club kapot. Je kunt het oneens zijn met het bestuur, maar dit is niet de oplossing. Ze maken zichzelf belachelijk en dat gaat nog eens ten koste van de club ook.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:18:03 #300
321382 vandermar
pi_102074865
Ze moeten het niet zo agressief aanpakken. Een demonstratie is prima maar om nou de boel te vernielen?
RvP; Feyenoord
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 23:18:39 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102074898
Gudde nu op rijnmond.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: