Dat denk ik ook. En toch is het uiteindelijk een keuze en zijn er ook moslims, hoe ziek ik het ook vind, die er toch voor kiezen zo'n ding te dragen. Laatst was er toch zo'n vrouw van een terroristje op tv? Die leek me vrij zelfverzekerd, woont niet in een omgeving die zo'n ding vereist, toch draagt ze 'm. Tsja, niet mijn keuze, maar wel die van haar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het dragen van een boerka is vaak geen keuze. Die vrouwen worden gedwongen.
Het dragen van een boerka gaat niet tegen de grondwet in. Dat vrouwen zo'n ding om moeten omdat, weet ik veel, dat moet, dat zal ongetwijfeld een vrouwonvriendelijke achtergrond hebben, maar daar heeft de grondwet godzijdank niets mee te maken.quote:En er is niks fouts en onzinnigs aan een kledingverbod als de reden achter het dragen van de kleding tegen de grondwet is.
Wat hier in Nederland natuurlijk een dagelijkse stand van zaken is...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En je moet het nog dragen als de temperatuur boven de 40 graden is.
Hoe weet jij dat? Hangen er bordjes om hun nek 'Ik draag dit niet vrijwillig'?quote:Daarnaast is het vaak niet vrijwillig.
Nogmaals: Hoe weet jij dat? Je bent er geweest? Je hebt ze allemaal ondervraagd? Of geloof je zonder meer wat de PVV hierover vertelt?quote:Maar zelfs in landen waar het niet verplicht is, worden vrouwen soms gedwongen door hun familie om altijd een boerka te dragen
Klets. In islamitische landen zie je zelden tot nooit mannen met ontbloot bovenlijf. Integendeel. Het wordt toeristen naar die landen zelfs ontraden om buiten bepaalde gebieden (zwembaden, hotels) met bloot bovenlijf of in korte broek rond te lopen.quote:Terwijl de mannen met ontbloot bovenlijf rondlopen.
Want als je iets negatiefs over de islam (eigenlijk de sharia) durft te zeggen, stem je automatisch PVV?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat hier in Nederland natuurlijk een dagelijkse stand van zaken is...
[..]
Hoe weet jij dat? Hangen er bordjes om hun nek 'Ik draag dit niet vrijwillig'?
[..]
Nogmaals: Hoe weet jij dat? Je bent er geweest? Je hebt ze allemaal ondervraagd? Of geloof je zonder meer wat de PVV hierover vertelt?
[..]
Klets. In islamitische landen zie je zelden tot nooit mannen met ontbloot bovenlijf. Integendeel. Het wordt toeristen naar die landen zelfs ontraden om buiten bepaalde gebieden (zwembaden, hotels) met bloot bovenlijf of in korte broek rond te lopen.
Een wet moet je niet lezen maar de rechtregels interpreteren, dat zie jij hier over het hoofd, en dat is hier zaak, dus ik ziou met dat belerende vingertje niet gaan wijzen want als hier iemand geen brood heeft gegeten van recht dan is meneer welquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, ik zou je de goede raad willen geven geen rechten te gaan studeren. Of juist wel, misschien ga je het dan een beetje snappen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
En toevallig ken ik iemand die meerdere malen op vakantie is geweest naar zo'n land. Die heeft toch best veel mannen gezien die met ontbloot bovenlijf rondliepen, terwijl de vrouwen een boerka droegen. Ook al was het snikheet.
bravo, je kan een plaatje posten!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga eens in Bahrain kijken.
[ afbeelding ]
Wat wil je eigenlijk zeggen met dat plaatje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga eens in Bahrain kijken.
[ afbeelding ]
daar is inderdaad wel onderzoek naar gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef erik666 het volgende:
Ongezond ook om altijd bedekt over straat te gaan, geen zonlicht dus.
Misschien hebben ze al kromme benen gekregen (engelse ziekte) gebrek aan vitamine d.
Die poldertaliban die mij verbied een peniskoker te dragen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef Monidique het volgende:
Met poldertaliban bedoel je mensen die bepalen wat vrouwen wel en niet mogen dragen, toch?
Misschien zelf ook maar eens naar zo'n land gaan. Want wat voor boeken heb je gelezen? Hirsi Ali die verhaalt over haar verneukte leven? Ik zal niet ontkennen dat bepaalde vrouwen worden gedwongen om een burqa te dragen. Dat zal absoluut voorkomen. Maar is het niet net zo gek om vrouwen te verplichten dat apparaat niet te dragen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want als je iets negatiefs over de islam (eigenlijk de sharia) durft te zeggen, stem je automatisch PVV?
Ik stem D66.
Ik heb genoeg boeken gelezen van vrouwen uit islamitische landen om te weten hoe het er daar aan toegaat.
En toevallig ken ik iemand die meerdere malen op vakantie is geweest naar zo'n land. Die heeft toch best veel mannen gezien die met ontbloot bovenlijf rondliepen, terwijl de vrouwen een boerka droegen. Ook al was het snikheet.
What the hell...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tegenwoordig staat er zelfs bij de NYP http://www.newyorkpizza.nl/CustomPizza.aspx
dat de bacon halal is
BACON HOORT VARKENSVLEES TE ZIJN GOOODVERDOMME! EN GEEN KALFSVLEES!![]()
![]()
Nee. Dat is hetzelfde als stellen dat iemand intolerant is omdat hij intolerantie niet tolereert.quote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien zelf ook maar eens naar zo'n land gaan. Want wat voor boeken heb je gelezen? Hirsi Ali die verhaalt over haar verneukte leven? Ik zal niet ontkennen dat bepaalde vrouwen worden gedwongen om een burqa te dragen. Dat zal absoluut voorkomen. Maar is het niet net zo gek om vrouwen te verplichten dat apparaat niet te dragen?
Heel erg inderdaad. Goed voorbeeld van de islamisering van NLquote:
Je kan er lacherig over doen, maar halal bacon? Zeg nou zelf.quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel erg inderdaad. Goed voorbeeld van de islamisering van NL
Jij vindt burqa's een toonbeeld van intolerantie. Dat is een aanname. Maar je weet het niet. En ga me niet vertellen dat jullie allemaal voorstander zij van een verbod, omdat jullie het te doen hebben met de draagsters. Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee. Dat is hetzelfde als stellen dat iemand intolerant is omdat hij intolerantie niet tolereert.
Tsja, dat is toch de keus van New York Pizza? Of neem je het de moslims kwalijk? Als je niet zit te wachten op halal bacon, dan ga je toch lekker ergens anders eten?quote:Op zondag 18 september 2011 11:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Je kan er lacherig over doen, maar halal bacon? Zeg nou zelf.
Dus het dragen van maandverband is ook verboden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Artikel 1. Mannen en vrouwen zijn namelijk gelijk.
Je schiet door in het linkse gelijkheidsdenken. Alsof elke situatie hetzelfde is. Het verplicht dragen van een hoofddoek in Iran is niet vergelijkbaar met dit verbod.quote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt burqa's een toonbeeld van intolerantie. Dat is een aanname. Maar je weet het niet. En ga me niet vertellen dat jullie allemaal voorstander zij van een verbod, omdat jullie het te doen hebben met de draagsters. Daar gaat het niet om.
Kijk, ik vind burqa's vreselijk, maar als die mafketels zo'n apparaat willen dragen, dan gaan ze hun gang maar.
Klopt. Maar het is toch treurig dat NYP dit kennelijk nodig acht? Het is zelfcensuur.quote:Op zondag 18 september 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat is toch de keus van New York Pizza? Of neem je het de moslims kwalijk? Als je niet zit te wachten op halal bacon, dan ga je toch lekker ergens anders eten?
Tsja, zo zie ik dat wel. In beide gevallen wordt ingezetenen wat verplicht. Maar wees eerlijk, het is je niet te doen om die vrouwen, toch?quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Je schiet door in het linkse gelijkheidsdenken. Alsof elke situatie hetzelfde is. Het verplicht dragen van een hoofddoek in Iran is niet vergelijkbaar met dit verbod.
Ja, klote voor je. Ga lekker bij die lui aan de kop zeiken.quote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is toch treurig dat NYP dit kennelijk nodig acht? Het is zelfcensuur.
dat is ook suf en onnodig, maar wat het met het burka verbod in nederland heeft te maken zie ik nou nietquote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is toch treurig dat NYP dit kennelijk nodig acht? Het is zelfcensuur.
Ik ook niet. Ik reageerde slechts op een post.quote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
dat is ook suf en onnodig, maar wat het met het burka verbod in nederland heeft te maken zie ik nou niet
Aha, dus dat de staat iets verplicht maakt het vergelijkbaar. Zoals ik al zei, je schiet door in het gelijkheidsdenken.quote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, zo zie ik dat wel. In beide gevallen wordt ingezetenen wat verplicht. Maar wees eerlijk, het is je niet te doen om die vrouwen, toch?
Verbieden en verplichten zijn uit hetzelfde hout gesneden. Er is in beide gevallen sprake van dwang. Dat betekent overigens niet dat ik per definitie tegen het concept verbieden ben. Natuurlijk niet, maar in deze vind ik het wat onzinnig. Allereerst gaat het om een handjevol mensen, en daarnaast vind ik dat mensen lekker zelf moeten weten of ze zo'n apparaat dragen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Aha, dus dat de staat iets verplicht maakt het vergelijkbaar. Zoals ik al zei, je schiet door in het gelijkheidsdenken.
Is natuurlijk wel zo. Of wil je beweren dat het om een andere reden is gedaan dan dat het moet van allah en zijn 40 rovers?quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel erg inderdaad. Goed voorbeeld van de islamisering van NL
Wat een totale onzin! Een gebod en een verbod zijn NIET hetzelfde!quote:Op zondag 18 september 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verbieden en verplichten zijn uit hetzelfde hout gesneden. Er is in beide gevallen sprake van dwang. Dat betekent overigens niet dat ik per definitie tegen het concept verbieden ben. Natuurlijk niet, maar in deze vind ik het wat onzinnig. Allereerst gaat het om een handjevol mensen, en daarnaast vind ik dat mensen lekker zelf moeten weten of ze zo'n apparaat dragen.
Uitgangspunt blijft hetzelfde. Je gebiedt de ingezeten iets wel of niet te doen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een totale onzin! Een gebod en een verbod zijn NIET hetzelfde!
Volgens jou is een verbod op moord dus hetzelfde als een gebod op moord!
Zo kan je aan alles een subjectieve interpretatie geven. Sommige cartoons zijn haat-tekeningen. Wilders is het symbool van nazisme. Het standbeeld van manneke pis is het symbool van onzedelijkheid. Etc.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
De boerka is een symbool van vrouwenonderdrukking. In Nederland zijn mannen en vrouwen aan elkaar gelijk.
Onzin. Wij mogen als Europeanen prima zeggen dat dit islamitische gebruik hier niet welkom is. Klaar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo kan je aan alles een subjectieve interpretatie geven. Sommige cartoons zijn haat-tekeningen. Wilders is het symbool van nazisme. Het standbeeld van manneke pis is het symbool van onzedelijkheid. Etc.
Oftewel als symboliek de grondslag van een bepaalde wetgeving dient te zijn....tsja...
Haha. Het gros van de moslims waar je je zo aan stoort, is hier geboren en dus ook Europeaan. Bovendien vraag ik mij af namens wie jij denkt te spreken. Ik voel mij, als Europeaan, op geen enkele wijze verwant met jou.quote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin. Wij mogen als Europeanen prima zeggen dat dit islamitische gebruik hier niet welkom is. Klaar.
Ja ik mag ook geen 200 op de snelweg rijden in NL terwijl het in Duitsland wel mag. In een land heb je nu eenmaal geboden en verboden nodig om de boel te reguleren. Het is me wat zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitgangspunt blijft hetzelfde. Je gebiedt de ingezeten iets wel of niet te doen.
Ha. Ze mogen dan wel een paspoort hebben maar dat maakt ze nog geen Europeaan. Iets wat ze zelf trouwens zullen beamen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Het gros van de moslims waar je je zo aan stoort, is hier geboren en dus ook Europeaan. Bovendien vraag ik mij af namens wie jij denkt te spreken. Ik voel mij, als Europeaan, op geen enkele wijze verwant met jou.
Niks mis met bepaalde verboden. We hebben het nu echter over kledingstukken. In mijn optiek is er in beide gevallen sprake van een zekere mate van dwang. Wat je daarvan vindt, is natuurlijk weer een ander verhaal.quote:Op zondag 18 september 2011 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ik mag ook geen 200 op de snelweg rijden in NL terwijl het in Duitsland wel mag. In een land heb je nu eenmaal geboden en verboden nodig om de boel te reguleren. Het is me wat zeg.
Juist. Ik ben degene die bang ben. Aldus de user die compleet door het lint gaat omdat New York Pizza bacon van kalfsvlees op de pizza's flikkertquote:Op zondag 18 september 2011 15:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha. Ze mogen dan wel een paspoort hebben maar dat maakt ze nog geen Europeaan. Iets wat ze zelf trouwens zullen beamen.
En dat niet verwant voelen is insgelijks, want jij bent HET symbool van een slappe, bange linkse kwezel die bang is voor iedere confrontatie en om gewoon eens stelling te nemen.
Dus? Meerdere kledingstukken zijn verboden in de openbare ruimte.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met bepaalde verboden. We hebben het nu echter over kledingstukken. In mijn optiek is er in beide gevallen sprake van een zekere mate van dwang. Wat je daarvan vindt, is natuurlijk weer een ander verhaal.
Wat ik dus onzinnig vind.quote:Op zondag 18 september 2011 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Meerdere kledingstukken zijn verboden in de openbare ruimte.
Ja, jij bent bang voor confrontaties. Voor ongemakkelijke situaties. Om een keer in het echt in discussie te gaan. Bang voor ruzie. Daarom doe je alles af met 'laat maar waaien'. Want jou zou maar eens een keer iemand op zijn tenen trappen zeg. Oei oei oei.quote:Op zondag 18 september 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. Ik ben degene die bang ben. Aldus de user die compleet door het lint gaat omdat New York Pizza bacon van kalfsvlees op de pizza's flikkert
Crap. Jij bent de 1e die staat te huilen als de NVU in SS-uniform gaat marcheren.quote:
Ik vind een persoon die in een SS-uniform rond gaat lopen een klapmongool, absoluut. Maar ik zal niet pleiten voor een verbod.quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Crap. Jij bent de 1e die staat te huilen als de NVU in SS-uniform gaat marcheren.
Hypocriet gedrag.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. Ik ben degene die bang ben. Aldus de user die compleet door het lint gaat omdat New York Pizza bacon van kalfsvlees op de pizza's flikkert
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind een persoon die in een SS-uniform rond gaat lopen een klapmongool, absoluut. Maar ik zal niet pleiten voor een verbod.
Ik ben bang voor confrontaties? Hoe verklaar je dan dat ik in vrijwel elk topic in de clinch lig met jou? Ik heb geen enkel probleem met het tegenspreken van anderen. Maar houdt dat in dat ik mij op moet winden over vrouwen in burqa's of moslims die bidden op straat? Neen, want in tegenstelling tot jij geloof ik in een vrije en open samenleving. Een waarin ingezeten zich relatieve vrijheid toe kunnen dichten. Dat geldt voor moslims, christenen, atheisten, weet ik het allemaal.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, jij bent bang voor confrontaties. Voor ongemakkelijke situaties. Om een keer in het echt in discussie te gaan. Bang voor ruzie. Daarom doe je alles af met 'laat maar waaien'. Want jou zou maar eens een keer iemand op zijn tenen trappen zeg. Oei oei oei.
En het IS toch lachwekkend dat een NYP halal-bacon als enige keuze aanbied!? Halal-bacon!Je weet wel, bacon: VARKENSVLEES!
Maar nee, dat mag niet van de grote gemene allah dus gaan we sprookjesverhalen voor waar aannemen![]()
Maar goed, volgens jou is dat gedrag van NYP niet ingegeven door de islam he?
Ja, dan niet.quote:
Wat een sterk beargumenteerd antwoord. Chapeau.quote:Op zondag 18 september 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jaja vrijheid blijheid en iedereen bloemetjes in z'n haar.
Als je volwassen wordt zal je wel eens tot de conclusie komen dat niet iedereen even lief is en goede intenties heeft.
Dit provocatieve, uittestende gedrag moet gewoon de kop ingedrukt worden. De burqa past niet in de Europese samenleving, klaar. En na het verbod in Frankrijk, Belgie en nu waarschijnlijk NL zullen nog veel Europese landen gaan volgen denk ik. En terecht. Oprotten met die onzin. Weg.
40+ nog wel?quote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een sterk beargumenteerd antwoord. Chapeau.
Meneer Hofstadgroep vindt dat iets niet thuishoort in Europa en wil het daarom de kop indrukken. Wie ben jij om dat te bepalen, meneer de gefrustreerde veertig plusser? In mijn optiek staat Europa voor tolerantie en openheid. We zijn een samenleving waar plek is voor allerlei culturen en levensbeschouwelijke visies. Van christenen tot joden en van moslims tot agnosten. De wereld staat niet stil. Mensen met verschillende achtergronden verspreiden zich over de aardkloot. Nationaliteiten wordt steeds minder relevant. In jou zie ik een zuurpruim die vast probeert te houden aan het verleden. Iemand die de veranderende wereld niet bij kan of wil benen.
Ik claim nergens dat je dat niet zou mogen zeggen. Slecht lezen is ook een vak apart.quote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin. Wij mogen als Europeanen prima zeggen dat dit islamitische gebruik hier niet welkom is. Klaar.
Het is toch niet meer dan dat? Nationaliteit is één van de willekeurigste en zinlooste dingen op aarde. Het is niet meer dan landjepik op wereldschaal. Als je Nederlander bent, om de volstrekt toevallige reden dat je ouders Nederlanders waren, moet je blijkbaar van Nederland houden en niet van andere culturen. Ik laat dat tenminste niet afhangen van waar ik geboren ben.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een (Westerse) nationaliteit is voor jou een administratieve aangelegenheid.
Nee het is meer dan dat. Het is een manier om het leven in te richten en een vrij succesvolle: baken een gebied af en beheer dat.quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef twaalf het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan dat? Nationaliteit is één van de willekeurigste en zinlooste dingen op aarde. Het is niet meer dan landjepik op wereldschaal. Als je Nederlander bent, om de volstrekt toevallige reden dat je ouders Nederlanders waren, moet je blijkbaar van Nederland houden en niet van andere culturen. Ik laat dat tenminste niet afhangen van waar ik geboren ben.
Wat een bijzonder vreemde post. Ik wil hier eigenlijk niet al teveel woorden meer aan vuil maken, maar goed. Ik hecht zeker waarde aan onze Nederlandse, Europese of zelfs westerse cultuur. Maar die cultuur behelst voor mij ook een stukje tolerantie en openheid ten aanzien van andersdenkenden. Kijk bijvoorbeeld hoe veel buitenlanders ons land gade slaan. Zij beschouwen Nederland als het land waar de bevolking veel vrijheden kent. Dat is voor mij een belangrijk onderdeel van onze cultuur. De consequentie van een dergelijke opstelling is dat we mensen met een andere achtergrond accepteren. Tot op zekere hoogte althans. Het feit dat wij tolerant zijn betekent natuurlijk niet alles hier maar moet kunnen. Dat een imam wordt aangepakt omdat hij bewust haat zaait, is volledig legitiem in mijn optiek. Maar als het aan mij ligt worden er geen onzinnige verboden uitgevaardigd om niet-bestaande problemen op te lossen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
40+ nog wel?Wat lul jij nou weer debiel?
In JOUW optiek staat Europa voor niets. Ja voor laat maar waaien. Voor laat maar toe want anders kan men wel eens boos gaan worden. Voor mensen zoals jij bestaan er helemaal geen Europese culturen en moet alles maar toegelaten worden voor de lieve vrede. Uiteraard vergaap je je dan weer wel aan andere culturen, want die zijn toch zooooo onwijs mooi he en die bestaan uiteraard wel.
Een (Westerse) nationaliteit is voor jou een administratieve aangelegenheid. Zo is een fundi-moslim-Somalier met burqa voor jou net zo Nederlands als bv Linda de Mol is na het verkrijgen van het rode papiertje. Wat natuurlijk in de realiteit totale kolder is, behalve voor zieltjes die denken dat de echte wereld in een administratie te samenvatten is.
Uiteraard verandert de wereld en wordt er flink gemengd. Dat betekent echter niet dat ELKE vermenging een vooruitgang is en de introductie van de burqa is er daar 1 van. Dat is een ongewenst, middeleeuws en zeer religieus extremistisch wangedrocht wat wij niet moeten willen hier. En daar mag dus paal en perk aan gesteld worden, zoals nu ook gebeurt. Zo te zien ben JIJ dus degene die een zuurpruim is die de wereld niet kan bijbenen want die verboden zijn er al in 2 landen en meer zullen volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |