Moet hij zelf weten....... ik zou het niet doenquote:
Hoe kom je bij dit idee?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
En ik had nog steeds de illusie dat wij Hollanders een aardig mondje engels spraken. Wat voeren die gastjes uit op school
Die G-low werkt bij de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
En ik had nog steeds de illusie dat wij Hollanders een aardig mondje engels spraken. Wat voeren die gastjes uit op school
School? Deze heren hebben de kleuterschool nog niet eens afgemaakt, vermoed ikquote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
Dan nemen ze toch Pizza Peperoniquote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef DuchessX het volgende:
KFC's in NL dicht
Voor Amaranta(Tis toch pauze
)
That is ook true, but that geld not for allemall the Dutchquote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
http://mc-biggah.hyves.nl/quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Hebben we geen Facebook/Hyves etc. van deze gasten??
Nog steeds neem ik aanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat ook niet, dat hun Engels zo slecht is, toen ik een jaar of 16 was sprak ik ECHT wel beter Engels.
http://g-low4ever.hyves.nl/quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Vroeger.. toen de kippen nog vierkant waren zeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat ook niet, dat hun Engels zo slecht is, toen ik een jaar of 16 was sprak ik ECHT wel beter Engels.
Ik heb zeker een talenknobbel danquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen de kippen nog vierkant waren zeker.
Ik heb nog nooit iemand op TV gezien uit Nederland die fatsoenlijk Engels sprak, altijd dat steenkolen Engels.
Uitgezonderd van echte zakenlui. Kijk sporters/voetballers etc..
Op de computer jonguhquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Biggah: Sport: Fitness, Voetbal
2 minuten zeker..
Overeem jongehquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen de kippen nog vierkant waren zeker.
Ik heb nog nooit iemand op TV gezien uit Nederland die fatsoenlijk Engels sprak, altijd dat steenkolen Engels.
Uitgezonderd van echte zakenlui. Kijk sporters/voetballers etc..
Zou kunnenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zeker een talenknobbel dan
Jimskyquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Laten we er puberruil XXXXL van maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het lijkt wel op Albert Heijn XXXXL!
Iddquote:
In de USA hebben ze geen euroquote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
400 euro aan eten @ hollandindahood
500 euro drank @ oh oh cherso
Dan ga ik toch liever kip etenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
400 euro aan eten @ hollandindahood
500 euro drank @ oh oh cherso
Lijstjes zijn voor de meisjesquote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
hadden ze maar een lijstje gemaakt
godver wat een falende kokquote:
Ze hebben genoeg tijd andersquote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
Worden die mensen nou niet moe van dat handje schudden etc, elke keer ben je een kwartier bezig met elkaar te begroeten.
hebben ze überhaupt wel saus?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Dikke Salmonella straks als de kiep niet gaar is
Klopt, uitspraak is kut, en meestal spelen zenuwen ook wel mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Over dat slechte Engels, niet om ze helemaal vrij te pleiten, maar ik lees veel wetenschappelijke artikelen in het Engels, zonder problemen, elk programma in het Engels kan ik gewoon prima volgen, echter toen ik laatst in Amerika was, het spreken is gewoon minder ontwikkeld.
Dit jaquote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef n0ir het volgende:
Die Pomegranate Margharita vinden ze nooit
Shenejnehquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef michiel_merk het volgende:
zul je maar net zien dat ze geen drank mee krijgen
quote:
dat denk ik ookquote:
Echt hequote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef DuchessX het volgende:
Ongelooflijk wat heb ik last van plaatsvervangende schaamte![]()
Die Armeen heeft geen greencardquote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Echt raar die verkoper. En waarom ze wel wijn krijgen snap ik ook niet.
is vast de taalbarrièrequote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
zal vast wel een illegaal zijn die de juten niet achter zich aan wil hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Het doet gewoon pijn!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef DuchessX het volgende:
Ongelooflijk wat heb ik last van plaatsvervangende schaamte![]()
Echt nietquote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zwart en dan mag het!
alleen 1 aflevering met die stoeptegelgooierquote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik dacht dat de Villa van tv gehaald was
Nee, 1 specifieke uitzending..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik dacht dat de Villa van tv gehaald was
Oprah is a middle aged white woman.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Echt nietOprah heeft the black fokes gevraagd op te houden met zelf het woord te gebruiken.
Oooohquote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
alleen 1 aflevering met die stoeptegelgooier
he is black dus dat magquote:
Iets met bloods ofzo (al zal dat wel fake zijn).quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
G-Low krijgt weer motzijn ze ook racistisch zeker
Joh.......quote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Iets met bloods ofzo (al zal dat wel fake zijn).
godverquote:
Hij is geen nigga.quote:
maar een pindaquote:
Het was straight uit de hoed.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Was het weer net zo heerlijk als vorige week? (geen zin om de volgelulde topics door te lezen)
iets met Saphira oidquote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Captainp00face het volgende:
Wat was de naam van die negerin? : D
Moet je in het woordenboek kijken bij LA, daar schijnt haar foto te staanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Captainp00face het volgende:
http://twitter.com/#!/saaphyriquote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Captainp00face het volgende:
wat dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, 1 specifieke uitzending..
idd, heeft ie toch nog talent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef bascross het volgende:
Die Stallone imitatie van G-low was wel baas.
Ik vond haar meteen al een travestiet. Pruik, nepwimpers, teveel make-up en bling bling en fake boobs. Die rare stem is hiermee ook verklaard.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Die negerin was misschien wel een vent, iemand die kuiten van haar gezien?
damn wat een zeikerig kutstem heeft ze, en snap niet waarom ze dynamite uitlachte, hij was gekleed als een baas haha.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vond haar meteen al een travestiet. Pruik, nepwimpers, teveel make-up en bling bling en fake boobs. Die rare stem is hiermee ook verklaard.
Daarbij is het een travodrankhoer want 'ze' kwam alleen maar op dat feest vanwege een fles drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |