Moet hij zelf weten....... ik zou het niet doenquote:
Hoe kom je bij dit idee?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
En ik had nog steeds de illusie dat wij Hollanders een aardig mondje engels spraken. Wat voeren die gastjes uit op school
Die G-low werkt bij de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
En ik had nog steeds de illusie dat wij Hollanders een aardig mondje engels spraken. Wat voeren die gastjes uit op school
School? Deze heren hebben de kleuterschool nog niet eens afgemaakt, vermoed ikquote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
Dan nemen ze toch Pizza Peperoniquote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef DuchessX het volgende:
KFC's in NL dicht
Voor Amaranta(Tis toch pauze
)
That is ook true, but that geld not for allemall the Dutchquote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
http://mc-biggah.hyves.nl/quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Hebben we geen Facebook/Hyves etc. van deze gasten??
Nog steeds neem ik aanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat ook niet, dat hun Engels zo slecht is, toen ik een jaar of 16 was sprak ik ECHT wel beter Engels.
http://g-low4ever.hyves.nl/quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Vroeger.. toen de kippen nog vierkant waren zeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat ook niet, dat hun Engels zo slecht is, toen ik een jaar of 16 was sprak ik ECHT wel beter Engels.
Ik heb zeker een talenknobbel danquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen de kippen nog vierkant waren zeker.
Ik heb nog nooit iemand op TV gezien uit Nederland die fatsoenlijk Engels sprak, altijd dat steenkolen Engels.
Uitgezonderd van echte zakenlui. Kijk sporters/voetballers etc..
Op de computer jonguhquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Biggah: Sport: Fitness, Voetbal
2 minuten zeker..
Overeem jongehquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen de kippen nog vierkant waren zeker.
Ik heb nog nooit iemand op TV gezien uit Nederland die fatsoenlijk Engels sprak, altijd dat steenkolen Engels.
Uitgezonderd van echte zakenlui. Kijk sporters/voetballers etc..
Zou kunnenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zeker een talenknobbel dan
Jimskyquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Laten we er puberruil XXXXL van maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het lijkt wel op Albert Heijn XXXXL!
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |