Mwah het zijn ook geen hordes, maar ken wel "hetero's" (toch maar tussen aanhalingsteken) die met drank wat makkelijker worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje wishful thinking van jullie kant
Doei gedoogkabinetquote:Op donderdag 15 september 2011 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/15/binnenland/miljoenennota-in-teken-van-onzekerheid.xml
De bestanden waren beveiligd met diginotar certificaten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef Disana het volgende:
De jongen die de nota heeft gevonden, heeft gewoon het adres van de vorige ingetikt en het jaartal veranderd
Dat nog niet eens, naar ik van Radio 1 begrijp.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De bestanden waren beveiligd met diginotar certificaten.
Mooi, dan kan ik nu het riool gaan belasten.quote:
Scheelt weer vochtinbrengende balsam.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef 3-voud het volgende:
Het moet niet gekker worden...
Liep net door een nette wijk waar een normale kerel de ruiten van zijn auto stond schoon te maken met glassex en papier.
Dat wijf had blauwe latexhandschoentjes aan.
Neuh. Newbies moeten niet zeiken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef JoaC het volgende:
Zat ik fout met mijn actie door een eerder dubbeltopic te sluiten?
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt wederom een coketransport door de douane weten te krijgen?
Het is niet voor het eerst dat je een topic van jezelf voor laat gaan terwijl een user eerder was. Vind dat wel een beetje jammer, want het is vast niet je bedoeling users te ontmoedigen een topic te openen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef JoaC het volgende:
Zat ik fout met mijn actie door een eerder dubbeltopic te sluiten?
Ah mooi zo. Dus morgen mag je gewoon weer naar huis?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:44 schreef betyar het volgende:
goed
Beetje pijn, de rest is goed verlopen, 50% minder speling in knie.
yepquote:Op donderdag 15 september 2011 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Dus morgen mag je gewoon weer naar huis?
In het geval van het Feedbacktopic is het gebruikelijk dat dit door een mod gebeurt.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst dat je een topic van jezelf voor laat gaan terwijl een user eerder was. Vind dat wel een beetje jammer, want het is vast niet je bedoeling users te ontmoedigen een topic te openen.
Prima verzorging, verpleegkundigen zijn echt aardig en nemen de tijd voor je.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar eerst nog een maaltijd uit het restaurantZijn ze een beetje aardig voor je?
Nee.... maar het gaat wel om geld inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt wederom een coketransport door de douane weten te krijgen?
Oh dus je kreeg geen volledige narcose. Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef betyar het volgende:
Prima verzorging, verpleegkundigen zijn echt aardig en nemen de tijd voor je.
Tijdens de OK werd ook continu verteld wat ze aan het doen waren en lieten de atributen zien die ze gebruikten
ik kon het goed hebben, De herrie bij een mri valt mee, neem een cd mee met je favoriete muziekquote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus je kreeg geen volledige narcose. Dat is wel fijn.
Krijg zelf vanavond een MRI-scan. Zie op tegen de smalle tunnel en de herrie.
Kan helaas even niet branden. Ik vind die tikken juist vreselijk, maar ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef betyar het volgende:
ik kon het goed hebben, De herrie bij een mri valt mee, neem een cd mee met je favoriete muziek
Je krijgt toch wel een koptelefoon met muziek??quote:Op donderdag 15 september 2011 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan helaas even niet branden. Ik vind die tikken juist vreselijk, maar ja.
Jawel, maar de vorige keer stond die best zacht. Weet niet of dat komt omdat hij op lucht werkt. Maar ik heb Ohropax, dat zal toch wel mogen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een koptelefoon met muziek??
Ik denk dat Wilders het beter dan jou begrijpt dat Nederland en Amerika flink verschillen wat dat betreft.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef remlof het volgende:
Vooral West-Europa en Japan voelen nu al de economische en budgettaire gevolgen van een vergrijzende bevolking. In de Verenigde Staten wordt de omvang van het probleem wat beperkt door de aanhoudende immigratie.
Dat laatste zinnetje zal Wilders wel wegstrepen uit de Miljoenennota
Amerika grenst aan een redelijk arm land, terwijl wij België en Duitsland als buren .quote:Op donderdag 15 september 2011 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders het beter dan jou begrijpt dat Nederland en Amerika flink verschillen wat dat betreft.
En ik denk dat ik beter dan jij en Wilders bij elkaar begrijp dat je wel immigratie nodig hebt om de vergrijzing tegen te gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders het beter dan jou begrijpt dat Nederland en Amerika flink verschillen wat dat betreft.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik denk dat ik beter dan jij en Wilders bij elkaar begrijp dat je wel immigratie nodig hebt om de vergrijzing tegen te gaan.
Dan heb jij dat verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik vanmorgen al eerder zei: toen ik het je 3 weken geleden ong., haarfijn uitlegde waarom dat onzin is, gaf je me gelijk.
Drank maakt meer kapot dan goed is...
quote:"Dit is een experiment dat we keer op keer hebben uitgevoer. het werkt gewoon niet. begrotingstekorten lopen juist op als je gaat bezuinigen tijden een crisis, omdat de economie meer gaat krimpen. Er is overweldigend bewijs. Waarom ze dat doen begrijp ik nier, maar politici negeren het bewijs. Ik wil de economische kennis van de Nederlandse premier niet in twijfel trekken, maar...
We hebben vooral veel mensen in de zorg nodig die premies betalen, daar hoef je niet hoogopgeleid voor te zijn en daarmee sla je twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
Immigratie is goed, maar dan enkel capabele studenten en welvarende skilled laborers en hun directe(!) aanhang.
De rest mag weg blijven.
Dat, en dat ze in Amerika het greencard systeem hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
Immigratie is goed, maar dan enkel capabele studenten en welvarende skilled laborers en hun directe(!) aanhang.
De rest mag weg blijven.
Onzin (en dat weet je zelf ook dondersgoed), netto kosten ze werkeloos nog steeds meer, daar veranderd die 100¤/maand (minder met zorgtoeslag) weinig aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben vooral veel mensen in de zorg nodig die premies betalen, daar hoef je niet hoogopgeleid voor te zijn en daarmee sla je twee vliegen in één klap.
Het is mooi weer hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |