Ow ja, sorry. drie ondeugden in één benamingquote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kuch kuch, neoconservatieve kapitalistische zionist.
Wel goed doen he.
Dank u. Dat is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind je wel redelijk en intelligent overkomen eigenlijk
Ach geeft niet, ik geniet nog steeds van jouw gezicht op de meet toen ik jou wat vertelde.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, sorry. drie ondeugden in één benaming
Hm nee, zo'n gladjakker ben ik ook weer niet. Bedenk er een drankhoofd bijquote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
Koos z'n galakiekje:
[ afbeelding ]
Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm nee, zo'n gladjakker ben ik ook weer niet. Bedenk er een drankhoofd bij
Wat? Bedoel je dat je gay wordt na tien biertjes?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn.
Homo's zeggen altijd dat 't verschil tussen homo en hetero 10 bier is, dus hoppa Koos.
Welnee, er word mij altijd gezegd dat hetero's het dan geen fuck meer uit maakt wat ze pakken.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je dat je gay wordt na tien biertjes?
Meestal niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, er word mij altijd gezegd dat hetero's het dan geen fuck meer uit maakt wat ze pakken.
Edoch, soms klopt het.
Beetje wishful thinking van jullie kantquote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, er word mij altijd gezegd dat hetero's het dan geen fuck meer uit maakt wat ze pakken.
Edoch, soms klopt het.
Door schaarste van vrouwen ja. In de vrije wereld zijn er genoeg vrouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef fokthesystem het volgende:
Gevangenissen schijnen ook wel al dan niet vrijwillige part-time homos te leveren
Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als 'uit onderzoek blijkt' dat menig 'poten rammer' een hetero is die in de gevangenis tot niet-vrijwillig-'homo' is gedegradeerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef waht het volgende:
Door schaarste van vrouwen ja. In de vrije wereld zijn er genoeg vrouwen.
Het zijn vaak mensen die het deurtje van de kast nog niet hebben gevondenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als 'uit onderzoek blijkt' dat menig 'poten rammer' een hetero is die in de gevangenis tot niet-vrijwillig-'homo' is gedegradeerd.
Daar heb ik geen onderzoek voor nodig. Verkrachting leidt tot negatieve externaliteiten. Dus economisch ongewenst.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk ook niet verbazen als 'uit onderzoek blijkt' dat menig 'poten rammer' een hetero is die in de gevangenis tot niet-vrijwillig-'homo' is gedegradeerd.
Wat is er dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef JoaC het volgende:
RTL 4 zometeen, kan iemand verslag doen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef JoaC het volgende:
RTL 4 zometeen, kan iemand verslag doen?
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/15/binnenland/miljoenennota-in-teken-van-onzekerheid.xmlquote:MILJOENENNOTA IN TEKEN VAN ONZEKERHEID
De Miljoenennota, die morgen officieel openbaar wordt, staat in het teken van onzekerheid over de toekomst. Tot die conclusie komt onze Haagse redactie die de stukken al heeft ingezien. De titel van het eerste hoofdstuk is dan ook: 'Koersvast in onzekere tijden'.
"De huidige situatie vraagt om duidelijkheid en standvastigheid. Bovendien worden de overheidsfinanciën nog steeds overschaduwd door aanzienlijke onzekerheden", zo schrijft het kabinet. Het kabinet stelt zich tot doel te blijven zorgen voor financiële degelijkheid. "De grote onzekerheden in de wereldeconomie en het euro-gebied benadrukken dat belang."
Veel welvaart, maar ook kwetsbaarheid
Verder schrijft het kabinet: "De open economie, de Europese integratie en de grote financiële sector hebben Nederland veel welvaart gebracht, maar betekenen ook een kwetsbaarheid voor externe schokken."
Rekening niet doorschuiven naar komende generaties
De onzekerheid over de eurocrisis en de effecten daarvan op Nederland komen keer op keer terug in de Miljoenennota. Het kabinet wil maatregelen nemen om er voor te zorgen dat ons land zo goed mogelijk door de crisis komt. En dat gaat ons allemaal geld kosten, zo schrijft het kabinet: "Die rekening kan echter niet kostenloos worden doorgeschoven naar toekomstige generaties. Daarom zal het kabinet het regeer- en gedoogakkoord onverkort uitvoeren en de begrotingsregels handhaven."
Waarschuwing aan Geert Wilders
En dat wordt gezien als een waarschuwing aan gedoogpartner PVV. Geert Wilders moet rekening houden met extra bezuinigingen, ook al is hij tegen. Het kabinet waarschuwt niet alleen voor 2012, maar ook voor de jaren daarna. "Met de huidige saldoverwachting komt het signaalpad uit de startnotitie aan het eind van deze kabinetsperiode gevaarlijk dicht in de buurt." En deze ambtenarentaal is een aankondiging voor extra bezuinigingen.
Moment van extra bezuinigingen komt dichterbij
In het regeerakkoord is een tijdpad afgesproken voor de daling van het financieringstekort. Als daar meer dan 1% in negatieve zin wordt afgeweken, moet er extra bezuinigd worden, zo luidt de afspraak. Het kabinet zegt nu zelf dat dát moment gevaarlijk dichtbij komt.
Mwah het zijn ook geen hordes, maar ken wel "hetero's" (toch maar tussen aanhalingsteken) die met drank wat makkelijker worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje wishful thinking van jullie kant
Doei gedoogkabinetquote:Op donderdag 15 september 2011 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/15/binnenland/miljoenennota-in-teken-van-onzekerheid.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |