Inderdaad. Even een stukje overgeheveld naar het topic elders.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef remlof het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel: 'Teloorgang VS gaat gepaard met verzwakking Israël'
Die Israëliërs redden zich wel. Die snappen de gevaren van de "vrije" markt welquote:
Datzelfde kun je zeggen over een link waarmee jij zou aankomen die het tegendeel beweerd. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm juist, een blog die het libertarische gedachtegoed promoot. Vreemd dat zo'n stuk daar verschijnt. Beetje preken voor eigen parochie. Bovendien is het een opsomming van voordelen. Dat is natuurlijk selectief shoppen.
Het grootste gedeelte van het MKB kan zichzelf ws niet eens in stand houden zonder inkoopcombinaties waardoor ze kortingen af kunnen dwingen en kunnen concurreren met de grootbedrijven.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vrije markt bestaat ook nog eens niet, want dan is er maar 1 de grootste op enig moment.
Er zijn gewoon prijsafspraken etc. Juist bedrijven doen heel communistische zaken, zoals inkoopcombinaties stichten etc.
Wake up and smell the roses, als je blijft slapen , slaap-wandel je zo het riool in.
Jouw wekker maakt geen standaard wekkergeluidje. Die bleert "Israë-eeel!!", en je bent wakker.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Even een stukje overgeheveld naar het topic elders.
Ik zal direct bekennen dat ik zijn beweringen niet kan weerleggen. Althans, niet binnen zo'n kort tijdsbestek. Bovendien is de kans aanwezig dat hij simpelweg gelijk heeft. Verder moet ik in al mijn bescheidenheid simpelweg bekennen dat ik niet met zekerheid kan zeggen of meer marktwerking wel of geen positief effect heeft. De reden dat ik tegen ben, komt dan ook vooral voort uit ideologische overwegingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk is het selectief shoppen, maar dat is ook met FOK!. Niemand brengt de negatieve aspecten van hun standpunt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw wekker maakt geen standaard wekkergeluidje. Die bleert "Israë-eeel!!", en je bent wakker.
Nou moet ik toegeven dat ik ook vaak hoor over het falen van private zorg, met als voorbeeld de USA.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal direct bekennen dat ik zijn beweringen niet kan weerleggen. Althans, niet binnen zo'n kort tijdsbestek. Bovendien is de kans aanwezig dat hij simpelweg gelijk heeft. Verder moet ik in al mijn bescheidenheid simpelweg bekennen dat ik niet met zekerheid kan zeggen of meer marktwerking wel of geen positief effect heeft. De reden dat ik tegen ben, komt dan ook vooral voort uit ideologische overwegingen.
Of een zoemwekker, bs'd, bs'd, bs'd, bs'dquote:Op donderdag 15 september 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw wekker maakt geen standaard wekkergeluidje. Die bleert "Israë-eeel!!", en je bent wakker.
De verzwakking van Israel is inderdaad een voordeel.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef remlof het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel: 'Teloorgang VS gaat gepaard met verzwakking Israël'
Wikipedia is dan ook gewoon kut.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef robin007bond het volgende:
De oprichter van Wikipedia is ook een libertariër
Geloof ik wel, "anderen je boekkies laten vullen" lijkt me wel zijn ding.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef robin007bond het volgende:
De oprichter van Wikipedia is ook een libertariër
De Nederlandse wel. De Engelse is van redelijke kwaliteit .quote:Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wikipedia is dan ook gewoon kut.
Het zou voor Israël zelf ook een goede zaak zijn. Met de huidige status quo moet het land altijd in staat van opperste paraatheid blijven en worden de burgers gegijzeld door de ene opruiende regering na de andere. Een beetje meer op gelijke voet staan met de buurlanden zorgt voor verlichting.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De verzwakking van Israel is inderdaad een voordeel.
De tweede Holocaust die zal volgen op een verzwakte positie is natuurlijk enkel in een positief licht te bejubelen of niet remlof en consort Disana? Maar goed, valt uiteraard perfect in lijn met je eerdere statement dat naties maar moeten worden opgeheven en imperialistisch onderverdeeld tussen Europese grootmachten.
Fascist pur sang dat je d'r bent.
Probleem is dat je nooit honderd procent zeker kunt weten of de wiki de volledige waarheid vertelt. Studenten mogen wiki ook niet gebruiken als bron.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Nederlandse wel. De Engelse is van redelijke kwaliteit .
Dat is gebleken inderdaad in het verleden toen de verhoudingen nog wat gelijker lagen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou voor Israël zelf ook een goede zaak zijn. Met de huidige status quo moet het land altijd in staat van opperste paraatheid blijven en worden de burgers gegijzeld door de ene opruiende regering na de andere. Een beetje meer op gelijke voet staan met de buurlanden zorgt voor verlichting.
Men kan ook niet anders met de huidige situatie in Noord-Afrika.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou voor Israël zelf ook een goede zaak zijn. Met de huidige status quo moet het land altijd in staat van opperste paraatheid blijven en worden de burgers gegijzeld door de ene opruiende regering na de andere. Een beetje meer op gelijke voet staan met de buurlanden zorgt voor verlichting.
Wanneer Israel qua defensie gaat wankelen en de steun van het Westen niet meer vanzelfsprekend is? Jazeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
VS, denk je nou werkelijk dat de joden worden uitgeroeid door die malle baarden?
Sinds het begin van de jaartelling hebben talloze volkeren en geloven het geprobeert, maar toch blijken er altijd een paar te overleven.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
VS, denk je nou werkelijk dat de joden worden uitgeroeid door die malle baarden?
Lijkt me niet. Eerder is dit geprobeerd en men faalde.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
Wanneer Israel qua defensie gaat wankelen en de steun van het Westen niet meer vanzelfsprekend is? Jazeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |