Nee man. Het is en blijft een ongeregeld zooitje.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer Israel qua defensie gaat wankelen en de steun van het Westen niet meer vanzelfsprekend is? Jazeker.
Als er onzin in komt te staan wordt dat bijna altijd door de community weer verbetert. Bij een normale encyclopedie ben je ook afhankelijk van de auteur. Er is zelfs onderzoek geweest: het blijkt dat Wikipedia minder fouten bezit dan Encarta.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat je nooit honderd procent zeker kunt weten of de wiki de volledige waarheid vertelt. Studenten mogen wiki ook niet gebruiken als bron.
Ik geloof niet dat 'haatbaarden' de joden willen uitroeien. Ja Ahmejinedad, maar die is gek en zit ver weg. Landen als Egypte willen uiteindelijk ook alleen maar goede verhoudingen... maar daarvoor is dus wel nodig dat Israël zich anders opstelt.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is gebleken inderdaad in het verleden toen de verhoudingen nog wat gelijker lagen.
Tenzij je uiteraard met verlichting doelt op het uitroeien van de Joden in het Midden-Oosten en daarmee de haatbaarden hun kleine victorie geven om daarna maar hush-hush stil te blijven over de regio.
So what?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee man. Het is en blijft een ongeregeld zooitje.
Er is zelfs onderzoek geweest:.....quote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef robin007bond het volgende:
Er is zelfs onderzoek geweest:
Als mieren een miereneter kolonie....quote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
So what?
Ik durf te verwedden dat zodra hun positie (en de onze) verzwakt die idioten daar gebruik van gaan maken en Israel aanvallen.
Sterker, ik denk dat de islamitische landen de wereld overnemen. Of niet, Geert?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what?
Ik durf te verwedden dat zodra hun positie (en de onze) verzwakt die idioten daar gebruik van gaan maken en Israel aanvallen.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, ik denk dat de islamitische landen de wereld overnemen. Of niet, Geert?
Je zegt dus dat de omringende landen afgunstig zijn op de status en dat de reden is van Israel's problemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou voor Israël zelf ook een goede zaak zijn. Met de huidige status quo moet het land altijd in staat van opperste paraatheid blijven en worden de burgers gegijzeld door de ene opruiende regering na de andere. Een beetje meer op gelijke voet staan met de buurlanden zorgt voor verlichting.
Dat is deels al, grootste geloof en zo, diverse landen die nu islamitisch zijn, elders oorlogen onder wel en niet islam burgers.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
Sterker, ik denk dat de islamitische landen de wereld overnemen. Of niet, Geert?
Inderdaad. We hebben hier genoeg Breivikjes die met alle plezier de Rambo willen uithangen in het M-O.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Daar zijn ze sowieso te dom voor, bovendien onderschatten ze de onderliggende kracht van het Westen.
Die landen hebben al genoeg Rambo-wannabees. De beelden van de laatste tijd tonen niets anders.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben hier genoeg Breivikjes die met alle plezier de Rambo willen uithangen in het M-O.
Als het er op aan komt wel ja, maar dat zou jij ook doen als iemand je een manier van leven op tracht te dringen waar je haaks op staat. Of zou jij een Mullah/Ayatollah invasie hier leuk vinden?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben hier genoeg Breivikjes die met alle plezier de Rambo willen uithangen in het M-O.
En zo hebben we ook al sinds jaar en dag, o.a. getraind in jouw omgeving op 'campings' mohamvikjes die nu/straks een islam divisie gaan versterken.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Rambo blaast zichzelf niet op, naar mijn weten. Overigens is het M-O echt een stuk minder eng dan jij lijkt te denken.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die landen hebben al genoeg Rambo-wannabees. De beelden van de laatste tijd tonen niets anders.
Als er iets is wat moslims en vooral de leiders van islamitische staten niet kunnen is het zichzelf verenigen in iets wat echte bedreiging vormt, vandaar terrorisme ipv oorlog.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is deels al, grootste geloof en zo, diverse landen die nu islamitisch zijn, elders oorlogen onder wel en niet islam burgers.
Israël echter zal een soort asterix en obelix dorpje blijven
IN die landen zullen ze een hond/varken als wij niet zo snel 'slachten', want dan bezoedelen ze hun woonplek, en dat mag niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
Rambo blaast zichzelf niet op, naar mijn weten. Overigens is het M-O echt een stuk minder eng dan jij lijkt te denken.
Neuh, maar dat gaat dan ook nooit gebeuren. In dat opzicht heeft Bolkestein gelijk. De islam heeft meer te vrezen van ons dan andersom.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het er op aan komt wel ja, maar dat zou jij ook doen als iemand je een manier van leven op tracht te dringen waar je haaks op staat. Of zou jij een Mullah/Ayatollah invasie hier leuk vinden?
Libië gevolgd de laatste tijd? Die rebellen vonden het maar wat prachtig met zon stoer wapen rond te wapperen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rambo blaast zichzelf niet op, naar mijn weten. Overigens is het M-O echt een stuk minder eng dan jij lijkt te denken.
Heeft het ook, al was het maar om het feit dat we 100 keer zo slim, bewapend en rijk zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gaat dan ook nooit gebeuren. In dat opzicht heeft Bolkestein gelijk. De islam heeft meer te vrezen van ons dan andersom.
Tsja, dat krijg je met een burgeroorlog.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Libië gevolgd de laatste tijd? Die rebellen vonden het maar wat prachtig met zon stoer wapen rond te wapperen.
Dus Rambo wannabees.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je met een burgeroorlog.
Burgeroorlog?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je met een burgeroorlog.
Westerse troepen met geweren zijn met speren en pijl en boog verdrongen tig keer in de geschiedenis in bijv. korea, vietnam, indie e.d.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft het ook, al was het maar om het feit dat we 100 keer zo slim, bewapend en rijk zijn.
Wat heeft onze beschaving te vrezen van een stel woestijn grotbewoners met wat AK's? Hah, laat me niet lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |