Is die van Michh lekker groot ja?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke. bij michh op de bank, die is lekker groot
zijn bank wel jaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is die van Michh lekker groot ja?
Wanneer lekken je bootlegs uit op het i-netquote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Hier bij Michiel onder de snuggy,
is MW2 niet zo laggy en buggy.
Helaas is het leven niet altijd zo fiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjn,
want je zou ook onderdeel van kk's eifeltower kunnen zijn
Nou voor de juiste cash kan bijna alles worden gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Misschien wil MC Soldmayor mijn teksten wil inzingen
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou voor de juiste cash kan bijna alles worden gedaan.
Maar eerst ga ik jawel AJAX supporten tegen lyon.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Hier bij Michiel onder de snuggy,
is MW2 niet zo laggy en buggy.
Helaas is het leven niet altijd zo fiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjn,
want je zou ook onderdeel van kk's eifeltower kunnen zijn
Been there, done that.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat bijna geen een man een trio zou willen met nog een andere man erbij. Je hoeft elkaars ballen niet aan te raken hoor.
Een of andere film?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
Vandaag al zeker weer 10 keer MC Soldmayor geluisterd
Wie kijkt er nog meer RTL7 nu![]()
Dat lijkt mij echt niksquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
Mega Shark vs Crocosaurus....quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt niks. Is een vervolg ofzo?!
Ja EPG zegt : nadat de grote prehistorische haai het gevecht heeft overleefd, krijgt de wereld opnieuw te maken met een grote bedreiging : De Crocosaurusquote:
Kut zooi.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
Heb ik al gedaan en was best lachen. Zolang je elkaar maar neit aanraakt of aankijkt is het prima te doenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat bijna geen een man een trio zou willen met nog een andere man erbij. Je hoeft elkaars ballen niet aan te raken hoor.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef marimelo het volgende:
feestende moslims?? indiers zou je bedoelen... check het blijf niet dromen!![]()
.... wordt je bang van blije gezichtjes
:D
het is gewoon dubbele punt D... netzoals bij hyves en msn is dit ingebakken als ik een smiley plaatstLOL
ga lekker voetballen of zo... als je toch alleen maar reageerd, en niet gaat onderzoeken...
COEN VERMEEREN.... check het!
UW OVERHEID GAAT OVER LIJKEN !!!
Jarenlang liep ik mee met de massa...
Onwetend en blind ik was éen met de massa!
Shit ik heb geen zin meer om mijn bek te houden !!
Want we worden met zijn allen voor de gek gehouden !!!
Ik las "één man tegen de staat" van Fred Spijkers
Uw overheid gaat over lijken!
AB23 malafide landmijnen
Niet in de media ik laat je via Frans kijken!
Mensen wordt wakker en open je ogen!
Niet alles wat ze vertellen mag je geloven...
Check de feiten en blijf niet dromen.
Zodat het volk aan de waarheid kan komen!
Ik heb kamervragen
Kamervragen
Ik heb kamervragen!!
Aldus Lange Frans En Baas B.... zijn zeker ook kk mongolen en debielen !!! ??? !!!
DIT IS NIET WAT WE WILLEN
Als je niet kan slapen Stoma, Complot denkers (op hyves)quote:Op donderdag 15 september 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MENSEN OPEN JE OGEN!1!!1!
Nog nooit een trio gedaan maar wel een keer tegelijk met een ander stel in dezelfde kamer geneukt. Dat was achteraf behoorlijk awkward toen ik die lui weer zag.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan en was best lachen. Zolang je elkaar maar neit aanraakt of aankijkt is het prima te doen
quote:Op donderdag 15 september 2011 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tja een paar dingen kloppen er idd niet bij 9/11.
Jup, dat is idd het beste antwoordquote:
Lol, zag gisteren op CNN hoe die gasten die auto even op gingen tillen en die kerel redden.quote:
ik eis dat deze film een Oscar krijgtquote:
Juist,wat een artistiek hoogstandje!quote:Op donderdag 15 september 2011 07:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik eis dat deze film een Oscar krijgt![]()
Vanavond gaan wij Estate Takedown op Veteran halen.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist,wat een artistiek hoogstandje!
Die heb ik al gehaald.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond gaan wij Estate Takedown op Veteran halen.
Op Veteran?!quote:Op donderdag 15 september 2011 08:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald.Alles bijna al, behalve die met die 15 juggernauts op dat platform, en met die juggernauts in de favela.
Nou ga ik twijfelen, zal eens kijken zodra ik weer op de xbox kan.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op Veteran?!
Die Echo Ops zijn zooooo kut op Veteran, bijna onmogelijk.
Vooral de scene waar de chopper neerstort en die neger de drama queen uithangt, om vervolgens 5 minuten later gered te worden door de zelfde chopperquote:Op donderdag 15 september 2011 07:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist,wat een artistiek hoogstandje!
Been there, done that. Die ene in de Favela heb ik Soldmayor mee geholpen, gewoon in de deur opening down gaan en de andere die dan tubes blijft schieten.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op Veteran?!
Die Echo Ops zijn zooooo kut op Veteran, bijna onmogelijk.
Ja godverdomme. 16 pakken peuken erbij en knallen!quote:Op donderdag 15 september 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je doet nu wel zo, maar ik weet dat jij ook zwaar hebt zitten stressen om die dingen op Veteran te halenquote:Op donderdag 15 september 2011 08:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Been there, done that. Die ene in de Favela heb ik Soldmayor mee geholpen, gewoon in de deur opening down gaan en de andere die dan tubes blijft schieten.
Ik liep altijd helemaal naar achter, daar heb je ergens zo'n open ruimte met een klein trapje en dan maar wachten tot ze kwamen maar ik raak zwaar in paniek van die missie.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Been there, done that. Die ene in de Favela heb ik Soldmayor mee geholpen, gewoon in de deur opening down gaan en de andere die dan tubes blijft schieten.
Dat is niet eens zo moeilijk. Ze zijn met teringveel man en ze hoeven maar een klein deel van het gewicht op te tillen, omdat het grootste gewicht nog steeds op de andere wielen staat. Daarbij zit het zwaartepunt van het gewicht half zo ver van het draaipunt af als die gasten, dus hoeven ze maar half de kracht te leveren, die toch al niet zo groot was. Valt allemaal wel mee dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lol, zag gisteren op CNN hoe die gasten die auto even op gingen tillen en die kerel redden.
Dat is geen werktuigbouwkunde dat is gewoon statica. En omdat het zwaarte punt van de auto vrij laag ligt en ook de hefboom vrij kort is is het nog een behoorlijke kluif.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo moeilijk. Ze zijn met teringveel man en ze hoeven maar een klein deel van het gewicht op te tillen, omdat het grootste gewicht nog steeds op de andere wielen staat. Daarbij zit het zwaartepunt van het gewicht half zo ver van het draaipunt af als die gasten, dus hoeven ze maar half de kracht te leveren, die toch al niet zo groot was. Valt allemaal wel mee dus.
Zo, m'n werktuigbouwkundig analyseren ook weer gehad.
Werktuigbouw is dan ook voor een heel groot deel veredelde statica. Over dat zwaartepunt heb je gelijk. De hefboom maakt niet uit dat hij kort is want hij is nog altijd 2 keer zo lang als die van het zwaartepunt, als je kijkt naar de beginsituatie tenminste. Prima te doen. Het is niet voor niks dat je met z'n 3en een auto in de gracht kan duwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is geen werktuigbouwkunde dat is gewoon statica. En omdat het zwaarte punt van de auto vrij laag ligt en ook de hefboom vrij kort is is het nog een behoorlijke kluif.
Ik moet alleen de allerlaatste 3 op veteran. Mag ik ook hulp krijgen?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voor 800ms points.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet alleen de allerlaatste 3 op veteran. Mag ik ook hulp krijgen?
Wat heb jij gerookt? Wat is dit voor een onsamenhangend verhaalquote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
ROfl, ik heb mezelf verslapen, ik was zo in de veronderstelling dat ik pas 1 uur college had maar had er ook een goed gevoel bij. Ik wakker worden om 10 uur, kijk op rooster en oh fuck, kwart over 9 al :lolcry: ik bellen ja, is er nu college bezig, zegt hij nee man, groep 1 dus hij was voor jan lul op school hihi. Goed verslapen dus.
[x] csb
[x] in b4 leuk verhaal koene man
[x] care
Ik ben nog slaperig, kom net uit bed want die kut vliegtuigen maken zo'n herrie en wanneer ik uit bed ben stoppen ze er ineens mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt? Wat is dit voor een onsamenhangend verhaal
-Tl;drquote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
ROfl, ik heb mezelf verslapen, ik was zo in de veronderstelling dat ik pas 1 uur college had maar had er ook een goed gevoel bij. Ik wakker worden om 10 uur, kijk op rooster en oh fuck, kwart over 9 al :lolcry: ik bellen ja, is er nu college bezig, zegt hij nee man, groep 1 dus hij was voor jan lul op school hihi. Goed verslapen dus.
[x] csb
[x] care
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
[x] csb
[x] care
Wat nou slaperig? Je zegt net dat je veel te laat je nest uit rolt, luie donderquote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben nog slaperig, kom net uit bed want die kut vliegtuigen maken zo'n herrie en wanneer ik uit bed ben stoppen ze er ineens mee.
Daar wordt hij verslonden manquote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Vandermar, post het in KLB, dan kan je lachen.
Die drommelse jeugd van tegenwoordig! *vuistzwaai*quote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar wordt hij verslonden man
Wij zijn nog mild.
waarschijnlijk de tsquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die drommelse jeugd van tegenwoordig! *vuistzwaai*
Eens kijken wie er meer geflamed wordt, hij of ik door dit te posten
Die single player van 1 vond ik echt vet met die focking droge humor.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef badboynova het volgende:
Zo bf1 uitgespeeld, en nu snel bf2 nog.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt? Wat is dit voor een onsamenhangend verhaal
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die humor is inderdaad heel droog, ik zie die ene gozer nog steeds achter het goud aan rennen DWARS HE VIJANDELIJK KAMPquote:Op donderdag 15 september 2011 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die single player van 1 vond ik echt vet met die focking droge humor.
Bij 2 is dat niet zo helaas.
Ik voorspel HITH part 2 binnenkort.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:50 schreef SoldMayor het volgende:
En weer vrij vandaag en morgen.
Zwaar leven hier in Oss.
Real street shit.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Infection het volgende:
TS is een oude zeikerd. En nu terug achter de geraniums!
Kan jij dat even doen? Ik moet namelijk een juridisch advies schrijven.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Vandermar, post het in KLB, dan kan je lachen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stoer man.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij dat even doen? Ik moet namelijk een juridisch advies schrijven.
Begin deze week nog een spreekbeurt van 3 minuten en nu een "juridisch advies"?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij dat even doen? Ik moet namelijk een juridisch advies schrijven.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin deze week nog een spreekbeurt van 3 minuten en nu een "juridisch advies"?
En dat terwijl je gisteren nog bijna al je huiswerk vragen hier door ons moest laten beantwoorden
Ik zou het niet eens rekken tot februari, maar gewoon alvast stoppen met je studie. Dit wordt niks.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand tips voor headset? Max. ¤10.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja doorsparenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik moest hard lachenquote:
Heb nog wel zo'n normale headset in de verpakking zitten, weet niet waar je vandaan komt?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekker op dreef Rossquote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl je gisteren nog bijna al je huiswerk vragen hier door ons moest laten beantwoorden
Ik zou het niet eens rekken tot februari, maar gewoon alvast stoppen met je studie. Dit wordt niks.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |