Klacht 1: Notoire hangjeugd-taal niet begrijpenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
ROfl, ik heb mezelf verslapen, ik was zo in de veronderstelling dat ik pas 1 uur college had maar had er ook een goed gevoel bij. Ik wakker worden om 10 uur, kijk op rooster en oh fuck, kwart over 9 al :lolcry: ik bellen ja, is er nu college bezig, zegt hij nee man, groep 1 dus hij was voor jan lul op school hihi. Goed verslapen dus.
[x] csb
[x] in b4 leuk verhaal koene man
[x] care
Ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
10 uur opstaan ? Ik ben net wakker.!
quote:
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef Levolution het volgende:
Ik ben vanochtend vrijwillig om 7 uur wakker geworden terwijl ik pas om 15:00 uur op de faculteit moet zijn.
Dit was wel een uitzondering, moest nog het een en ander voorbereiden.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef PierreTT het volgende:
TS verdient 4 ton per jaar door hard te werken en vroeg op te staan
Doe toch eens niet zo mal, ventje.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef Snuwerd het volgende:
NEE! GEEF HET GEEN GEZICHT! Nu moeten er meningen bijgeschaafd worden ;/
Bwhehehe jonkie, ga toch knikkerenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Infection het volgende:
TS is een oude zeikerd. En nu terug achter de geraniums!
Knikkeren is zo 100 jaar terug opaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwhehehe jonkie, ga toch knikkeren
quote:
Ik doe hetzelfde maar krijg geen 4 ton.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef PierreTT het volgende:
TS verdient 4 ton per jaar door hard te werken en vroeg op te staan
TS is heul niet oud te noemenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Infection het volgende:
TS is een oude zeikerd. En nu terug achter de geraniums!
heb jij geen spreekbeurt die je moet voorbereiden?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Knikkeren is zo 100 jaar terug opa
Ben ik ondertussen mee bezig. Is wel moeilijk om van hoog niveau naar dit lage niveau hier te switchen maar tot nu toe gaat het prima.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb jij geen spreekbeurt die je moet voorbereiden?
Mocht het te moeilijk worden, kun je dit opzetje wel gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen mee bezig. Is wel moeilijk om van hoog niveau naar dit lage niveau hier te switchen maar tot nu toe gaat het prima.
Laag niveau? stop maar eens met posten dan..quote:Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen mee bezig. Is wel moeilijk om van hoog niveau naar dit lage niveau hier te switchen maar tot nu toe gaat het prima.
Wordt het dan nog lager? Dat wil je toch zeggen met je post? Of wilde je het anders verwoorden? Ik wil je later wel bijstaan wanneer je een geschil moet oplossen, iemand moet toch de niet vaardige mensen helpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laag niveau? stop maar eens met posten dan..
Tegen de tijd dat jij weet hoe een geschil opgelost moet worden is de aarde al vergaan man, maar bedankt voor je aanbod motherfucker.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wordt het dan nog lager? Dat wil je toch zeggen met je post? Of wilde je het anders verwoorden? Ik wil je later wel bijstaan wanneer je een geschil moet oplossen, iemand moet toch de niet vaardige mensen helpen.
Keep crying tosser.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weet hoe een geschil opgelost moet worden is de aarde al vergaan man, maar bedankt voor je aanbod motherfucker.
Vanwaar al die haat vanuit MW2 topic richting mij? Ik vraag het mij ook af.quote:
Jezelf verheven voelen ten opzichte van anderen omdat je HBO-rechten doetquote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wordt het dan nog lager? Dat wil je toch zeggen met je post? Of wilde je het anders verwoorden? Ik wil je later wel bijstaan wanneer je een geschil moet oplossen, iemand moet toch de niet vaardige mensen helpen.
Daar ging mijn cola bijna over het toetsenbordquote:Op donderdag 15 september 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanwaar al die haat vanuit MW2 topic richting mij? Ik vraag het mij ook af.
Ach, laat hem. Hij komt er zelf toch vroeg of laat achter.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jezelf verheven voelen ten opzichte van anderen omdat je HBO-rechten doet
Tuurlijk niet maar moet ik over mij heen laten lopen door anderen die zich wel verheven voelen?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jezelf verheven voelen ten opzichte van anderen omdat je HBO-rechten doet
In plaats van dat te doen wil ik feiten zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar ging mijn cola bijna over het toetsenbord
Nee daar heb je gelijk in. Wat je wel moet doen is een dagboek kopen, zodat we niet meer naar je gezwam hoeven te luisteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar moet ik over mij heen laten lopen door anderen die zich wel verheven voelen?nee zo ben ik niet.
Artikel 7 van de grondwet, hoiquote:Op donderdag 15 september 2011 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Wat je wel moet doen is een dagboek kopen, zodat we niet meer naar je gezwam hoeven te luisteren.
Ik ben over drie kwartier thuis, dan zal ik je even uitleggen waarom.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
In plaats van dat te doen wil ik feiten zien.
Artikel 2.3 van de Michhaswet, doei.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Artikel 7 van de grondwet, hoi
Daar veeg ik mijn reet mee af.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Artikel 2.3 van de Michhaswet, doei.
Heb je dat helemaal zelf opgezocht? Of heeft iemand onze jurist in spé moeten helpen met zijn huiswerk?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Artikel 7 van de grondwet, hoi
Fixed.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar veegt mijn moeder mijn billetjes mee af.
Toen ik 3 was ja of 1 of 2 kan ook.quote:
Nou nee, als je al je huiswerk op fok moet navragen en hoe je het beste je spreekbeurt kan gaan doen, heb ik van jou iig geen hulp nodigquote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hey verrek, ik heb een juridisch advies zojuist helemaal alleen gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou nee, als je al je huiswerk op fok moet navragen en hoe je het beste je spreekbeurt kan gaan doen, heb ik van jou iig geen hulp nodig
Veel plezier met je 1quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hey verrek, ik heb een juridisch advies zojuist helemaal alleen gemaakt.
Je krijgt er geen cijfer op. OWNEDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |