Dat is geen werktuigbouwkunde dat is gewoon statica. En omdat het zwaarte punt van de auto vrij laag ligt en ook de hefboom vrij kort is is het nog een behoorlijke kluif.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo moeilijk. Ze zijn met teringveel man en ze hoeven maar een klein deel van het gewicht op te tillen, omdat het grootste gewicht nog steeds op de andere wielen staat. Daarbij zit het zwaartepunt van het gewicht half zo ver van het draaipunt af als die gasten, dus hoeven ze maar half de kracht te leveren, die toch al niet zo groot was. Valt allemaal wel mee dus.
Zo, m'n werktuigbouwkundig analyseren ook weer gehad.
Werktuigbouw is dan ook voor een heel groot deel veredelde statica. Over dat zwaartepunt heb je gelijk. De hefboom maakt niet uit dat hij kort is want hij is nog altijd 2 keer zo lang als die van het zwaartepunt, als je kijkt naar de beginsituatie tenminste. Prima te doen. Het is niet voor niks dat je met z'n 3en een auto in de gracht kan duwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is geen werktuigbouwkunde dat is gewoon statica. En omdat het zwaarte punt van de auto vrij laag ligt en ook de hefboom vrij kort is is het nog een behoorlijke kluif.
Ik moet alleen de allerlaatste 3 op veteran. Mag ik ook hulp krijgen?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond gaan wij Estate Takedown op Veteran halen.
Voor 800ms points.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet alleen de allerlaatste 3 op veteran. Mag ik ook hulp krijgen?
Wat heb jij gerookt? Wat is dit voor een onsamenhangend verhaalquote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
ROfl, ik heb mezelf verslapen, ik was zo in de veronderstelling dat ik pas 1 uur college had maar had er ook een goed gevoel bij. Ik wakker worden om 10 uur, kijk op rooster en oh fuck, kwart over 9 al :lolcry: ik bellen ja, is er nu college bezig, zegt hij nee man, groep 1 dus hij was voor jan lul op school hihi. Goed verslapen dus.
[x] csb
[x] in b4 leuk verhaal koene man
[x] care
Ik ben nog slaperig, kom net uit bed want die kut vliegtuigen maken zo'n herrie en wanneer ik uit bed ben stoppen ze er ineens mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt? Wat is dit voor een onsamenhangend verhaal
-Tl;drquote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
ROfl, ik heb mezelf verslapen, ik was zo in de veronderstelling dat ik pas 1 uur college had maar had er ook een goed gevoel bij. Ik wakker worden om 10 uur, kijk op rooster en oh fuck, kwart over 9 al :lolcry: ik bellen ja, is er nu college bezig, zegt hij nee man, groep 1 dus hij was voor jan lul op school hihi. Goed verslapen dus.
[x] csb
[x] care
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef vandermar het volgende:
[x] csb
[x] care
Wat nou slaperig? Je zegt net dat je veel te laat je nest uit rolt, luie donderquote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben nog slaperig, kom net uit bed want die kut vliegtuigen maken zo'n herrie en wanneer ik uit bed ben stoppen ze er ineens mee.
Daar wordt hij verslonden manquote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Vandermar, post het in KLB, dan kan je lachen.
Die drommelse jeugd van tegenwoordig! *vuistzwaai*quote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar wordt hij verslonden man
Wij zijn nog mild.
waarschijnlijk de tsquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die drommelse jeugd van tegenwoordig! *vuistzwaai*
Eens kijken wie er meer geflamed wordt, hij of ik door dit te posten
Die single player van 1 vond ik echt vet met die focking droge humor.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef badboynova het volgende:
Zo bf1 uitgespeeld, en nu snel bf2 nog.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt? Wat is dit voor een onsamenhangend verhaal
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die humor is inderdaad heel droog, ik zie die ene gozer nog steeds achter het goud aan rennen DWARS HE VIJANDELIJK KAMPquote:Op donderdag 15 september 2011 12:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die single player van 1 vond ik echt vet met die focking droge humor.
Bij 2 is dat niet zo helaas.
Ik voorspel HITH part 2 binnenkort.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:50 schreef SoldMayor het volgende:
En weer vrij vandaag en morgen.
Zwaar leven hier in Oss.
Real street shit.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Infection het volgende:
TS is een oude zeikerd. En nu terug achter de geraniums!
Kan jij dat even doen? Ik moet namelijk een juridisch advies schrijven.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Vandermar, post het in KLB, dan kan je lachen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stoer man.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij dat even doen? Ik moet namelijk een juridisch advies schrijven.
Begin deze week nog een spreekbeurt van 3 minuten en nu een "juridisch advies"?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij dat even doen? Ik moet namelijk een juridisch advies schrijven.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin deze week nog een spreekbeurt van 3 minuten en nu een "juridisch advies"?
En dat terwijl je gisteren nog bijna al je huiswerk vragen hier door ons moest laten beantwoorden
Ik zou het niet eens rekken tot februari, maar gewoon alvast stoppen met je studie. Dit wordt niks.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand tips voor headset? Max. ¤10.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja doorsparenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik moest hard lachenquote:
Heb nog wel zo'n normale headset in de verpakking zitten, weet niet waar je vandaan komt?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekker op dreef Rossquote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl je gisteren nog bijna al je huiswerk vragen hier door ons moest laten beantwoorden
Ik zou het niet eens rekken tot februari, maar gewoon alvast stoppen met je studie. Dit wordt niks.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |