Dat is het verschil, de meeste vrouwen vinden een andere vrouw of wel interessant of hebben iig nooit absolute desinteresse in andere dames. Ik heb zelf echt geen enkele interesse in een andere man en dat is bij de meeste mannen ook wel zo.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hoor, daar zou ik totaal geen probleem mee hebben, ik ben zelf ook niet vies van vrouwen.Maar dan moet ze net wat minder leuk zijn als ikzelf dan is het goed.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Alex, ik ga morgen uit in jouw stadje, kom je ook ff langs dan? Gaan we ff chillen/adten/zuipen/sletjes towerbridgen.
Nee als je niet sterk in je schoenen staat en onzeker over jezelf bent moet je zoiets niet doen. Ik ben dat niet dus kan zoiets prima. Maar ik bedoel meer van dat ze wel een beetje gelijk aan met mij moet zijn, anders zou ik het inderdaad iets minder vinden. En sowieso een brunette.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dus je hebt zelf ook wel die angst dan.
regel het maar, ik ben van de partijquote:Op woensdag 14 september 2011 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee als je niet sterk in je schoenen staat en onzeker over jezelf bent moet je zoiets niet doen. Ik ben dat niet dus kan zoiets prima. Maar ik bedoel meer van dat ze wel een beetje gelijk aan met mij moet zijn, anders zou ik het inderdaad iets minder vinden. En sowieso een brunette.
Dat was natuurlijk ook ontzettend serieus en alles.quote:
Morgen avond 9 uur?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
regel het maar, ik ben van de partij
Is die van Michh lekker groot ja?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke. bij michh op de bank, die is lekker groot
zijn bank wel jaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is die van Michh lekker groot ja?
Wanneer lekken je bootlegs uit op het i-netquote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Hier bij Michiel onder de snuggy,
is MW2 niet zo laggy en buggy.
Helaas is het leven niet altijd zo fiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjn,
want je zou ook onderdeel van kk's eifeltower kunnen zijn
Nou voor de juiste cash kan bijna alles worden gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Rossdale het volgende:
Misschien wil MC Soldmayor mijn teksten wil inzingen
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou voor de juiste cash kan bijna alles worden gedaan.
Maar eerst ga ik jawel AJAX supporten tegen lyon.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Hier bij Michiel onder de snuggy,
is MW2 niet zo laggy en buggy.
Helaas is het leven niet altijd zo fiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjn,
want je zou ook onderdeel van kk's eifeltower kunnen zijn
Been there, done that.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat bijna geen een man een trio zou willen met nog een andere man erbij. Je hoeft elkaars ballen niet aan te raken hoor.
Een of andere film?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
Vandaag al zeker weer 10 keer MC Soldmayor geluisterd
Wie kijkt er nog meer RTL7 nu![]()
Dat lijkt mij echt niksquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PierreTT het volgende:
Vandaag al zeker weer 10 keer MC Soldmayor geluisterd
Wie kijkt er nog meer RTL7 nu![]()
Mega Shark vs Crocosaurus....quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt niks. Is een vervolg ofzo?!
Ja EPG zegt : nadat de grote prehistorische haai het gevecht heeft overleefd, krijgt de wereld opnieuw te maken met een grote bedreiging : De Crocosaurusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |