Weeshuizen stinken niet alleen dan hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
In de zomer na een buitje stinkt dat altijd zo
Het is vandermar niet he.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weeshuizen stinken niet alleen dan hoorW
Ha-ha.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Alex, ik ga morgen uit in jouw stadje, kom je ook ff langs dan? Gaan we ff chillen/adten/zuipen/sletjes towerbridgen.
Ben jij wel eens ge-towerbridged titty?quote:
Jaja, crossing swords met Patatje zul je bedoelenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Alex, ik ga morgen uit in jouw stadje, kom je ook ff langs dan? Gaan we ff chillen/adten/zuipen/sletjes towerbridgen.
Eerder muntjes in elkaars reet stoppen dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, crossing swords met Patatje zul je bedoelenGekke lui die corporalen
Bedoel jij niet eiffel tower?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben jij wel eens ge-towerbridged titty?
Wel een goeie naam trouwens: Towerbridge Titty. Die houden we erin.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder muntjes in elkaars reet stoppen dan.
Geniaal!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
Wat ik nu weer meemaak!
Die printer
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
Wat ik nu weer meemaak!
Die printer
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
Wat ik nu weer meemaak!
Die printer
gelukkig is het nooit zomer in nederlandquote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
In de zomer na een buitje stinkt dat altijd zo
Nee.quote:
Bedoelen ze daar niet gewoon dit mee?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Mag jij bedenken wat er gebeurd bij towerbridgen.
beter bekend als een eifeltowerquote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Mag jij bedenken wat er gebeurd bij towerbridgen.
Absoluut.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoelen ze daar niet gewoon dit mee?
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij de enige die daar zo over denkt, hoor er allen maar negatieve dingen overquote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
Begonnen aan Alan Wake, vette shit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |