Jaja, crossing swords met Patatje zul je bedoelenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Alex, ik ga morgen uit in jouw stadje, kom je ook ff langs dan? Gaan we ff chillen/adten/zuipen/sletjes towerbridgen.
Eerder muntjes in elkaars reet stoppen dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, crossing swords met Patatje zul je bedoelenGekke lui die corporalen
Bedoel jij niet eiffel tower?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben jij wel eens ge-towerbridged titty?
Wel een goeie naam trouwens: Towerbridge Titty. Die houden we erin.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder muntjes in elkaars reet stoppen dan.
Geniaal!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
Wat ik nu weer meemaak!
Die printer
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
Wat ik nu weer meemaak!
Die printer
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Rossdale het volgende:
Wat ik nu weer meemaak!
Die printer
gelukkig is het nooit zomer in nederlandquote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
In de zomer na een buitje stinkt dat altijd zo
Nee.quote:
Bedoelen ze daar niet gewoon dit mee?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Mag jij bedenken wat er gebeurd bij towerbridgen.
beter bekend als een eifeltowerquote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Mag jij bedenken wat er gebeurd bij towerbridgen.
Absoluut.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoelen ze daar niet gewoon dit mee?
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij de enige die daar zo over denkt, hoor er allen maar negatieve dingen overquote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
Begonnen aan Alan Wake, vette shit hoor
quote:Kids hebben het tegenwoordig maar makkelijk. Toen ik klein was hadden we nog nooit van pedo's gehoord en moesten we ons eigen snoep kopen!
CE liggen hier, geen kut mee gedaanquote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef Frankii het volgende:
Begonnen aan Alan Wake, vette shit hoor
Die hebben wij ook! Geniaal zo'n dingquote:Op woensdag 14 september 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gisteren gewoon een motherfucking Snuggie voor mijn verjaardag gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gisteren gewoon een motherfucking Snuggie voor mijn verjaardag gekregen
[ afbeelding ]
Nee. Er is gewoon totaal geen gelijkenis met een fucking eiffeltoren.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Er is gewoon totaal geen gelijkenis met een fucking eiffeltoren.
quote:9. Eiffeltoren: Dit is een triootje met ten minste twee mannen. De vrouw gaat op handen en voeten zitten, terwijl ze een man oraal bevredigt die rechtstaat, de andere man penetreert haar. De twee mannen houden elkaars handen hoog vast, zodat je de vorm van de Eiffeltoren krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |