Kan ik niet rekenen, of is het na 21 jaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef tong80 het volgende:
Woensdagavond gaat in Amerika,na 30 jaar,Dallas verder.
Dallas was van 1978 tot 1991 op tv.
Dacht ik ook al aan. Het de titel dan ook niet overgenomen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kan ik niet rekenen, of is het na 21 jaar?
quote:Nieuwe Dallas op de buis bij SBS
Het vervolg op de legendarische tv-serie Dallas komt ook in Nederland op tv. De uitzendrechten zijn in handen van SBS. Dat heeft de zendergroep vrijdag laten weten. Na negen jaar afwezigheid trok Dallas woensdag een indrukwekkende 6,9 miljoen kijkers naar kabelzender TNT, en dat is men ook in Nederland niet ontgaan. “We zijn nog even aan het kijken op welk kanaal Dallas het beste past. Zowel SBS, Veronica als Net5 komen in aanmerking“, aldus een woordvoerster van SBS.
De kijker hoeft niet lang te wachten op Dallas. “Wat in ieder geval vaststaat is dat we er niet al te lang mee willen wachten en de show snel op de buis willen brengen. Denk daarbij aan het komende najaar, het winterseizoen.”
Dallas was van 1978 tot 1991 op tv. De serie draaide voornamelijk om de ruzie tussen de broers JR en Bobby Ewing. In de nieuwe versie zetten de neven John Ross (Josh Henderson) en Christopher Ewing (Jesse Metcalfe) de vete voort.
Bron
Ja, dat stond al in de laatste zin van de OP.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Karina het volgende:
En het komt ook in Nederland op de buis, bij SBS
[..]
Ach wat extra informatie is nooit wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat stond al in de laatste zin van de OP.
Kijkcijfers waren 6.8 miljoen en dat voor een zender achter de kabel (TNT) is idioot goed. Dus tot zover je voorspelling...quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:32 schreef JayHovah het volgende:
In de jaren 80 was de plaats Dallas booming, new-found-glory in de Lone Star State door een groeiende zakenmarkt, (collage) footballteams die iedereen z'n ass kickte, de Texas-lifestyle dat opeens "in" werd en toen de serie op de buis kwam kon er weinig mis gaan. Tegenwoordig denk ik echt niet dat er enige interesse is, simpelweg omdat Dallas (de plaats) tegenwoordig de flair van vroeger mist... Nee, ook ik zal deze serie niet gaan kijken.
Niet alleen voor de kabel:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren 6.8 miljoen en dat voor een zender achter de kabel (TNT) is idioot goed. Dus tot zover je voorspelling...
quote:The two-hour-and-change premiere averaged 6.9 million viewers, making it the most-watched show on TV Wednesday night -- both cable and broadcast.
Nooit conclusies trekken op basis van 1 of 2 afleveringen. Veel mensen zullen wel aangetrokken zijn door de nostalgie, maar of TNT die kijkers kan vasthouden zullen we snel genoeg zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren 6.8 miljoen en dat voor een zender achter de kabel (TNT) is idioot goed. Dus tot zover je voorspelling...
ik ook ! ik keek destijds ook naar Dallas met Lucy, Miss Ellie, JR, Bobby, Pamela, Sue Ellen, de vader van JR en Bobby.quote:
Waar is Pam?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
De cast:
[ afbeelding ]
Met Sue Ellen, JR en Bobby
Ik ga zo kijken, dan kan ik het je vertellenquote:
Blijkbaar had ik het (voorlopig) mis, en ik zal dit ook zeker niet ontkennen. Maar zoals Mr.Silencer al zegt.....na 1 of 2 afleveringen kan je moeilijk oordelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Ik heb ook net de eerste gekeken, ik vond het leuk: spanning en intriges, liefdesperikelen, leugens, alles zit er weer in, net als vroeger.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:52 schreef linebear het volgende:
Heb de eerste aflevering gezien. Vond het zeker de moeite waard om ook aflevering 2 dit weekend kijken
Nee bij NET5quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Karina het volgende:
En het komt ook in Nederland op de buis, bij SBS
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee bij NET5
SBS zet nieuwe Dallas op Net5
SBS gaat de revival van de hitserie Dallas uitzenden op haar vrouwenzender Net5, en niet op vlaggenschip SBS 6 of mannenzender Veronica. Dat heeft de omroep laten weten aan Shownieuws. De terugkeer van Dallas deed het woensdag goed op de Amerikaanse tv met 6,9 miljoen kijkers op kabelkanaal TNT. SBS heeft de uitzendrechten in Nederland, maar twijfelde nog voer de thuiszender. “Zowel SBS, Veronica als Net5 komen in aanmerking“, zei een persvoorlichter.
De keuze is gevallen op Net5. De eerste aflevering van de serie is al in september. “We willen er niet al te lang mee wachten en de show snel op de buis brengen.”
Het is nog niet bekend op welke uitzendavond Dallas te zien zal zijn.
BRON
Als je hem 1 keer zo debiel hebt zien zwemmen, vergeet je dat nooit meerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Man van AtlantisZullen niet heel veel mensen meer kennen denk ik.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:17 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Als je hem 1 keer zo debiel hebt zien zwemmen, vergeet je dat nooit meer![]()
Ik houd mijn mond in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Niks vertellen ik ken het orgineel wel.
Nee in het najaar kijk ik..quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:14 schreef Karina het volgende:
Niemand die het volgt? Net aflevering drie gekeken, heel klein spoilertje: Cliff Barnes doet ook weer mee
quote:
quote:De terugkeer van de klassieke tv-serie Dallas is zo'n groot succes in de Verenigde Staten, dat de zender TNT nu reeds een tweede seizoen heeft besteld. Dat is vanavond bekendgemaakt.
Het vervolg van de serie die tussen 1978 en 1991 door miljoenen wereldwijd werd gevolgd, keerde begin deze maand na 21 jaar terug op tv. In Nederland zullen de nieuwe afleveringen komen najaar bij Net 5 te zien zijn. Volgens TNT doet Dallas 2.0 het op alle gebieden goed: 'De kijkcijfers, perfect scenario, prachtige regie en een goede klik tussen de nieuwe acteurs en de iconen uit de eerste reeksen', meldt de zender.
Ouder
Behalve de 80-jarige J.R. Ewing, gespeeld door Larry Hagman, zijn ook weer zijn ex-vrouw Sue Ellen, gespeeld door Linda Gray, en zijn broer Bobby, gespeeld door Patrick Duffy, van de partij. Gray is 71 en Duffy 63. Allemaal zijn ze ouder geworden, maar het verhaal van de Ewings is in de kern hetzelfde gebleven. Het is een epos, waarin de strijd tussen goed en kwaad zich afspeelt binnen één Texaanse familie. De strijd tussen J.R. en Bobby is in de nieuwe reeks vooral de strijd tussen hun zonen. Het thema is helemaal van de 21ste eeuw: het gaat niet zozeer over olie alleen, maar ook over duurzame energie.
Met gemiddeld zeven miljoen kijkers per aflevering is Dallas één van de best bekeken kabelseries in de VS.
Bron
Zie je DMquote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef maryen65 het volgende:
Weet iemand waar ik het terug kan kijken? Heb het gisteravond gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 12:13:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg zonde wat mij betreft, want ik heb deze zomer seizoen 1 en 2 eens aangeschaft en ben er werkelijk doorheen gevlogen. Vooral seizoen 2 was echt briljant qua plotwendingen en cliffhangersquote:Vierde seizoen Dallas is van de baan
De Amerikaanse omroep TNT heeft besloten te stoppen met de vernieuwde tv-serie Dallas wegens tegenvallende kijkcijfers.
''We zijn erg trots op de serie, die de hoge verwachtingen waarmaakte en een waardige opvolger was van de Ewing-saga. We danken iedereen die betrokken was bij de serie, van de buitengewone cast tot het onberispelijke productieteam'', bracht TNT in een persverklaring naar buiten. Ook de bewoners van Dallas worden bedankt, voor hun gastvrijheid tijdens de opnamen.
Na het overlijden van hoofdrolspeler Larry Hagman tijdens het tweede seizoen leek het einde van de serie onvermijdelijk, maar toch bestelde TNT nog een derde seizoen.
Hagman vertolkte vanaf het begin van de oorspronkelijke serie in 1978 de hoofdrol van J.R. Ewing. In november 2012 overleed de geroemde acteur aan kanker op 81-jarige leeftijd. Andere acteurs van het eerste uur die in de nieuwe serie terugkeerden waren Patrick Duffy en Linda Gray.
In Nederland was de nieuwe Dallas te zien bij Net5.
Ben ik zeer benieuwd naarquote:
Kan op de site van Net5 ook niets vinden. Misschien een idee om ze te mailen?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef luciano het volgende:
Iemand die enig idee heeft wanneer S 3 in NEDERLAND nou eens eindelijk vertoond gaat worden !? Ik google elke maand wel een keer, maar NADA !
En in het Engels kijken ga ik pas doen als er definitief geen Nederlandse afleveringen gaan komen.
Jammer. Ik moet zeggen dat ik er wel goede ervaringen mee heb. Of eigenlijk 1 ervaringquote:Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef luciano het volgende:
Yep, maar ik heb in het verleden al vaker omroepen gemailed, o.a. voor Nikita toen, maar ze reageren niet eens, OF in een ander geval: hou onze site in de gaten meneer..........waste of time.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |