SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 12:13:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg zonde wat mij betreft, want ik heb deze zomer seizoen 1 en 2 eens aangeschaft en ben er werkelijk doorheen gevlogen. Vooral seizoen 2 was echt briljant qua plotwendingen en cliffhangersquote:Vierde seizoen Dallas is van de baan
De Amerikaanse omroep TNT heeft besloten te stoppen met de vernieuwde tv-serie Dallas wegens tegenvallende kijkcijfers.
''We zijn erg trots op de serie, die de hoge verwachtingen waarmaakte en een waardige opvolger was van de Ewing-saga. We danken iedereen die betrokken was bij de serie, van de buitengewone cast tot het onberispelijke productieteam'', bracht TNT in een persverklaring naar buiten. Ook de bewoners van Dallas worden bedankt, voor hun gastvrijheid tijdens de opnamen.
Na het overlijden van hoofdrolspeler Larry Hagman tijdens het tweede seizoen leek het einde van de serie onvermijdelijk, maar toch bestelde TNT nog een derde seizoen.
Hagman vertolkte vanaf het begin van de oorspronkelijke serie in 1978 de hoofdrol van J.R. Ewing. In november 2012 overleed de geroemde acteur aan kanker op 81-jarige leeftijd. Andere acteurs van het eerste uur die in de nieuwe serie terugkeerden waren Patrick Duffy en Linda Gray.
In Nederland was de nieuwe Dallas te zien bij Net5.
Ben ik zeer benieuwd naarquote:
Kan op de site van Net5 ook niets vinden. Misschien een idee om ze te mailen?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef luciano het volgende:
Iemand die enig idee heeft wanneer S 3 in NEDERLAND nou eens eindelijk vertoond gaat worden !? Ik google elke maand wel een keer, maar NADA !
En in het Engels kijken ga ik pas doen als er definitief geen Nederlandse afleveringen gaan komen.
Jammer. Ik moet zeggen dat ik er wel goede ervaringen mee heb. Of eigenlijk 1 ervaringquote:Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef luciano het volgende:
Yep, maar ik heb in het verleden al vaker omroepen gemailed, o.a. voor Nikita toen, maar ze reageren niet eens, OF in een ander geval: hou onze site in de gaten meneer..........waste of time.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |