O, daar pas ik prima bij.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
Het zal me allemaal worst wezen eigenlijk. Den Haag momenteel is gewoon een kinderachtig zooitje.
Eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
Het zal me allemaal worst wezen eigenlijk. Den Haag momenteel is gewoon een kinderachtig zooitje.
Ze zeggen dat harentrekken één van de meer effectievere gevechtstechnieken is, maar niet iedereen heeft haar.quote:
Op 5.45 valt volgens mij de enige rake tikquote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze zeggen dat harentrekken één van de meer effectievere gevechtstechnieken is, maar niet iedereen heeft haar.
Jah, heb de hele familie al gebeld wegens dit drama.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Reya het volgende:
Het verdere schokkende nieuws van de dag: de Heideroosjes stoppen.
* remlof zet de Internationale vast inquote:Op woensdag 14 september 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Probleem is dat met name de traditionele partijen hun ideologische veren hebben afgeschud en als gevolg daarvan vooral reactionair te werk gaan. Het is tijd om de ideologische strijd terug te brengen. Beetje zoals wij hier af en toe doen. Dat gebeurt te weinig in de Nederlandse politiek.
Ik weet het eigenlijk niet. Alleen van die Steve weet ik dat hij agent was.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op 5.45 valt volgens mij de enige rake tik
Het zijn ook allemaal NYPD agenten die beveiligers, toch?
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
[me=remlof]zet de Internationale vast in
[/me]
Wat een stel reactionaire liberalen.quote:Producteurs, sauvons-nous nous-mêmes!
Dat is nep ja. Lijkt me nogal duidelijk gezien de reacties van de mensen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Alleen van die Steve weet ik dat hij agent was.
Tegenwoordig kijk ik regelmatig Operation Repo, waar ze soms ook 'vechten', maar volgens mij is de helft echt hardstikke nep. Halen ze een auto op bij een schilder, gooit die persoon met verf. Halen ze een auto op bij een karateka, staat die al klaar in haar karate outfit om te vechten. Komen ze langs bij een bibliothecaris, gooit die met boeken. Halen ze een auto op bij een honkbalteam, en ja hoor..
Nooit gedachtquote:Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef fokthesystem het volgende:
Damn girls i told u so en ik herhaal, leer chinees !![]()
China stelt voorwaarden voor hulp aan Europa
quote:..waaronder het erkennen van de Chinese status als een markteconomie.
Hahaha, je vindt er geen bal an? squote:Op woensdag 14 september 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat balansgezeik.
Je moet wel in balans blijven Erik.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat balansgezeik.
Ik heb helaas het figuur van een peer.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet wel in balans blijven Erik.
Doe een liquid lunch.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet nog een beetje op gang komen. Schrijven gaat nog voor geen ene meter.
Rouwadvertenties vergen toch niet zoveel skillsquote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet nog een beetje op gang komen. Schrijven gaat nog voor geen ene meter.
Die schrijven mensen zelf.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rouwadvertenties vergen toch niet zoveel skills
Knap. Als ze dood zijn.quote:
Dat zeg ik.quote:
Leuke grap. Een ruime 7.quote:
7,5.quote:
Je bent een goede grappenrecensent.quote:
Daar kan je niets mee verdienen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een goede grappenrecensent.
Koppel dat aan je politieke interesses en ik zie in jou een potentiele eigenaar van politiekeonelinerreview.blogspot.com
Och, ik ken vriendjes die toch een aardige boterham verdienen aan de ad-inkomsten op hun blogje.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar kan je niets mee verdienen.
Geld maakt niet gelukkig, erik.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar kan je niets mee verdienen.
No shit. Maar arm zijn ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, erik.
Dat programma Op. Repo : Payback of zoiets is ook dikke fake. Laatst hadden ze zon Porsche waarbij de eigenaar na enkele minuten ruzie met een Bigoot eroverheen reed. Frappant dat er in die Porsche camera's zaten geplaatst.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is nep ja. Lijkt me nogal duidelijk gezien de reacties van de mensen.
Goede return.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit. Maar arm zijn ook niet.
Mensen die dat zeggen kunnen niet met geld omgaanquote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, erik.
Willen jullie soms wat alone-time?quote:
Ben je jaloers?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Willen jullie soms wat alone-time?
Ja.quote:
Hm juist, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen kunnen niet met geld omgaan
Je moet dan wel een platgegeld kapsel hebben. Bij voorkeur naar achteren.quote:
Sorry. Het zit juist een beetje naar voren.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet dan wel een platgegeld kapsel hebben. Bij voorkeur naar achteren.
Het is niet anders knul.quote:
Blijf mij er altijd over verbazen hoezeer jij in stereotypen denkt.quote:
Zolang ik er geen last van heb moet je dat gewoon doen. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijf mij er altijd over verbazen hoezeer jij in stereotypen denkt.
Deed ik bij La Place vandaag (10:15).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |