Knap. Als ze dood zijn.quote:
Dat zeg ik.quote:
Leuke grap. Een ruime 7.quote:
7,5.quote:
Je bent een goede grappenrecensent.quote:
Daar kan je niets mee verdienen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een goede grappenrecensent.
Koppel dat aan je politieke interesses en ik zie in jou een potentiele eigenaar van politiekeonelinerreview.blogspot.com
Och, ik ken vriendjes die toch een aardige boterham verdienen aan de ad-inkomsten op hun blogje.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar kan je niets mee verdienen.
Geld maakt niet gelukkig, erik.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar kan je niets mee verdienen.
No shit. Maar arm zijn ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, erik.
Dat programma Op. Repo : Payback of zoiets is ook dikke fake. Laatst hadden ze zon Porsche waarbij de eigenaar na enkele minuten ruzie met een Bigoot eroverheen reed. Frappant dat er in die Porsche camera's zaten geplaatst.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is nep ja. Lijkt me nogal duidelijk gezien de reacties van de mensen.
Goede return.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit. Maar arm zijn ook niet.
Mensen die dat zeggen kunnen niet met geld omgaanquote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, erik.
Willen jullie soms wat alone-time?quote:
Ben je jaloers?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Willen jullie soms wat alone-time?
Ja.quote:
Hm juist, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen kunnen niet met geld omgaan
Je moet dan wel een platgegeld kapsel hebben. Bij voorkeur naar achteren.quote:
Sorry. Het zit juist een beetje naar voren.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet dan wel een platgegeld kapsel hebben. Bij voorkeur naar achteren.
Het is niet anders knul.quote:
Blijf mij er altijd over verbazen hoezeer jij in stereotypen denkt.quote:
Zolang ik er geen last van heb moet je dat gewoon doen. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijf mij er altijd over verbazen hoezeer jij in stereotypen denkt.
Deed ik bij La Place vandaag (10:15).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |