Leuk, zulke rollenspelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb de oude druk laten staan.
Nu denk ik dat de rechtsgeleerdheidstudenten die pas in hun master fiscaal gaan doen nog te weinig bagage hebben en iedereen wil ook belanghebbende zijn in plaats van inspecteur. Dus zie ik hun creatie graag tegemoet
Hey, EG, hoe is het met je baan?quote:
Vals.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, EG, hoe is het met je baan?
Oprechte interesse is niet vals.quote:
Ik ben eerlijk en oprecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oprechte interesse is niet vals.
Als jij het zou zeggen, ex falso sequitur quodlibet, zou jouw opmerking gegrond zijn.
Bwaha, iedereen die haat op dit kabinet is een PVVerquote:Op woensdag 14 september 2011 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
D66-kiezer steeds positiever over kabinet, PVV'ers juist niet
Ik heb daar nog twee of drie videobanden van in mijn kast. Ik heb alleen geen videospeler.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef eriksd het volgende:
Vroeger had je nog zo'n lange Jerry Springer compilatie op YT.
Eerlijk en oprecht ongeinteresseerdquote:
Jawel. Maar teveel juristen in een familie is zo ongezellig.quote:
Denk niet dat het kabinet de eurocrisis overleeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bwaha, iedereen die haat op dit kabinet is een PVVer
Da's weer een ander uiterste natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Maar teveel juristen in een familie is zo ongezellig.
Zo'n Bram Moszkowicz bende.
Welk een optimismequote:Op woensdag 14 september 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
Geen regering, geen voorzitter van het constitutioneel hof, binnenkort geen premier...België wordt nog eens het libertarisch paradijs.
Een libertarisch paradijs met de hoofdstad van de EUSSR. Best hilarisch.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
Geen regering, geen voorzitter van het constitutioneel hof, binnenkort geen premier...België wordt nog eens het libertarisch paradijs.
We zullen zien.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:47 schreef Reya het volgende:
quote:Following new legislation in Hottubs, 'Anarchy in Hottubs!' is a popular TV program in foreign countries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |