Een Toyota Avensis voor de gezinsmanquote:Op woensdag 14 september 2011 09:49 schreef Picchia het volgende:
Neem een Audi A4, net als iedere andere vertegenwoordiger.
Een Volkswagen Golf, voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Toyota Avensis voor de gezinsman
Een Renault Espace voor de extreme gezinsmanquote:Op woensdag 14 september 2011 09:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een Volkswagen Golf, voor Henk en Ingrid.
Sorry, uitsluitend Duitse auto's zijn toegestaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Renault Espace voor de extreme gezinsman
Zoals de Toyotaquote:Op woensdag 14 september 2011 09:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sorry, uitsluitend Duitse auto's zijn toegestaan.
Maar een frietje zonder is wel gratis dus?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef Picchia het volgende:
Zoveel kost het, omgerekend in guldens, om saus bij je gratis Febo patatje te krijgen.
Vandaag kun je een gratis kroketje met mosterd halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar een frietje zonder is wel gratis dus?
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:07 schreef remlof het volgende:
Waarom staat de lelijkste munt ooit in de OP?
En morgen?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vandaag kun je een gratis kroketje met mosterd halen.
Softijs, maar het is alleen tussen de middag.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En morgen?
Vaste stapavond, jeweetz
Zal je goed doenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog interesse in een netwerkborrel met Stef Blok?
Jup.quote:
Gadverdamme erik, echt?quote:
Is niet lullig hoor, Harvey Specter.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef eriksd het volgende:
We moeten zo'n verweerschrift schrijven tegen medestudenten enzo, en ik kwam erachter dat er welgeteld 1 boek in de bieb is dat alle informatie bevat in de vorm van een proefschrift. Zo kwam ik ook achter het arrest van de Hoge Raad waaraan de casus is ontleed.
Needless to say dat ik beide exemplaren heb geleend en meteen verlengd tot na de deadline. Beetje lullig, maarja.
Nee, dat doe ik ook met key data.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:31 schreef eriksd het volgende:
We moeten zo'n verweerschrift schrijven tegen medestudenten enzo, en ik kwam erachter dat er welgeteld 1 boek in de bieb is dat alle informatie bevat in de vorm van een proefschrift. Zo kwam ik ook achter het arrest van de Hoge Raad waaraan de casus is ontleed.
Needless to say dat ik beide exemplaren heb geleend en meteen verlengd tot na de deadline. Beetje lullig, maarja.
[..]
Jup.
Leuk, zulke rollenspelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb de oude druk laten staan.
Nu denk ik dat de rechtsgeleerdheidstudenten die pas in hun master fiscaal gaan doen nog te weinig bagage hebben en iedereen wil ook belanghebbende zijn in plaats van inspecteur. Dus zie ik hun creatie graag tegemoet
Hey, EG, hoe is het met je baan?quote:
Vals.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, EG, hoe is het met je baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |