Erg slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef computerprobleem het volgende:
Wat vinden jullie van dit idee?
Ik heb wel gelezen, tenminste even snel scannend. En ik vind het geen goed idee om jou macht te geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:31 schreef computerprobleem het volgende:
JIJ HOORT TOT DIE BAGGERAARS WANT JE LEEST NIET
Als ik Moderator-Rechter was, zou jij nu 50 jaar krijgen vrind!
Ik ben de president van het interim Computerprobleem Democratische Volksrepubliek en Proletariaat. Ik ben heel belangrijk in dat land.quote:
Nu klopt het.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb waanideeën. ben de president van het interim Computerprobleem Democratische Volksrepubliek en Proletariaat. Ik ben heel belangrijk in dat land.
Lijst word trouwens elke minuut bijgewerkt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
TS is pissig, omdat wij niet zijn vrienden willen zijn.
Jij krijgt de zo gehete Speciale Behandeling.quote:
Nou, Al Qaida is natuurlijk een goede bondgenoot van ons en Kadhaffi is een goede vriend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lijst word trouwens elke minuut bijgewerkt.
Mijn veiligheidsdienst wilt wel weten wie mijn bondgenoten en vrienden zijn voor het geval dat.
Al Qaida is de naam van een database bij de CIAquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, Al Qaida is natuurlijk een goede bondgenoot van ons en Kadhaffi is een goede vriend.
En jij bent achterlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij krijgt de zo gehete Speciale Behandeling.
Gozer, nu even niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Al Qaida is de naam van een database bij de CIA
net het venus projectquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef aight1 het volgende:
Zoveel tekst en dan zo'n kutidee. Jammer dit.
Ik gniffelde.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De dyslectische zus van MarokkaanseKip
Halloquote:
Nee, ik wil geen film. Ik wil dat jij een stel hersenen krijgt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef computerprobleem het volgende:
Namens Computerprobleem, de woordvoerder van mijn interim regering, verklaar ik de oorlog aan iedereen in dit topic. Behalve de moderators en crew, want die maken maar geintje en wij als maffia onder elkaar begrijpen deze humor. Zelfde als wanneer een van ons een van ons dood schiet, dat is maffia humor en dan zijn we gewoon broeders, dus broeders GGMM en LudoSanders, dat was echt fantastisch. Alleen wij begrijpen dat. Had ik al verteld dat jullie mijn favoriete moderators en crew zijn? Wil je film?
Je vraagt of ik ban krijg! DAS IST VERBOTEN AUF DIESER FORUM!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen film. Ik wil dat jij een ban of een stel hersenen krijgt.
vetquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hallo
er is nog een belangrijke functie vrij in mijn interim regering.
Jij mag hoofd van defensie worden
Zet maar onder je naam
Je bent aangenomen
Jij behoorde altijd tot mijn favoriete moderators en crews wist je dat?quote:
Nee nu!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vetmorgen even ondertitel aanpassen
Ik vraag het niet, ik zeg dat ik het wil. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je vraagt of ik ban krijg! DAS IST VERBOTEN AUF DIESER FORUM!
Kerel, jij weet geeneens wat oorlog is, kleuter die je bent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef computerprobleem het volgende:
Namens Computerprobleem, de woordvoerder van mijn interim regering, verklaar ik de oorlog aan iedereen in dit topic. Behalve de moderators en crew, want die maken maar geintje en wij als maffia onder elkaar begrijpen deze humor. Zelfde als wanneer een van ons een van ons dood schiet, dat is maffia humor en dan zijn we gewoon broeders, dus broeders GGMM en LudoSanders, dat was echt fantastisch. Alleen wij begrijpen dat. Had ik al verteld dat jullie mijn favoriete moderators en crew zijn? Wil je film?
zit mobiel. Morgen even makkelijk op de pc doenquote:
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Kerel, jij weet geeneens wat oorlog is, kleuter die je bent.
Jij zeker met je 19 jaar, ga janken in je bed johquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.
Ik praat niet meer tegen jou ik vind jou stom.
Hoezo mag jij nog steeds baggeren hier?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.
Ik praat niet meer tegen jou ik vind jou stom.
Je bent geschorst. Je bent geen loyale medewerker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zit mobiel. Morgen even makkelijk op de pc doen
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jij zeker met je 19 jaar, ga janken in je bed joh
O en wie bepaalt dat dit bagger is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo mag jij nog steeds baggeren hier?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent geschorst. Je bent geen loyale medewerker.
Misschien vermoord je mij op een dag nog omdat je je pistool niet bij hebt en even naar huis moet fietsen om je munitie te halen en in de tussentijd schieten deze vulle trolls 88 ak47's op mij leeg.
Natuurlijk overleef ik dat want ik heb kogelvrij uniform aan maar daar gaat het even niet om.
Klacht: 17-jarigen die denken dat VP de toekomst is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
19-jarige die denken dat ze alles hebben gezien
Slijmbal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat dit bagger is?
Dat is nog altijd de taak van de vol geprezen, met licht uit de hemel overgoten en stralende moderators die dit prachtige forum beheren en ze mogen van mij allemaal een film.
Dat is niet jouw taak!
Haha, Feyenoord. Jij komt niet eens op die lijst. Je hebt het al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Leer eerst maar 'ns Nederlands, klapjosti.
O en wie bepaalt dat ik een slijmbal ben?quote:
Mensen die graag een slaaf zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klacht: 17-jarigen die denken dat VP de toekomst is.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat ik een slijmbal ben?
Dat is nog altijd de taak van de vol geprezen, met licht uit de hemel overgoten en stralende moderators die dit prachtige forum beheren en ze mogen van mij allemaal een film.
Dat is niet jouw taak!
Ik heb het gevoel dat dit een eindeloze cyclus wordt.quote:
Mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die graag een slaaf zijn
O en wie bepaalt dat dit een eindeloze cyclus wordt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gevoel dat dit een eindeloze cyclus wordt.
Kap eens met dat getroll, klein kind dat je bent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat dit een eindeloze cyclus wordt?
Dat is niet jouw taak!
Prima idee allemaal, maar dat ene uur moeten alle posts die ze dan maken natuurlijk wel vooraf gescreened worden voordat ze geplaatst worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo allemaal,
...
Maar ze mogen wel één uur per dag naar buiten om lucht te happen en dan mogen ze in een andere subforum naar keuze posten.
...
JIJ bent een toekomstige baas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:49 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Prima idee allemaal, maar dat ene uur moeten alle posts die ze dan maken natuurlijk wel vooraf gescreened worden voordat ze geplaatst worden.
En bij een foute post word de straf langer
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Kap eens met dat getroll, klein kind dat je bent.
Je loopt te klagen over mijn Nederlands, maar jij kunt niet eens Engels schrijven.quote:
Omdat ik de Mods prijs en ze allemaal een film van mij mogen en ik geen regels overtreed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef sanasoufi het volgende:
WTF IK HEB ALLE MODS gemaild!!! Waarom is hij nog niet GEBAND?
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef sanasoufi het volgende:
WTF IK HEB ALLE MODS gemaild!!! Waarom is hij nog niet GEBAND?
Gozer, ik heb nooit geklaagd over jouw Nederlands.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je loopt te klagen over mijn Nederlands, maar jij kunt niet eens Engels schrijven.
bother i.p.v. brother
Faalhaas dat je bent
En ze noemen mij hier domquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Omdat ik de Mods prijs en ze allemaal een film van mij mogen en ik geen regels overtreed.
Jij doet dat wel!
En ik was trouwens geband de afgelopen dagen, tevens overtreed je nu een regel, want je doet een ban aanvraag. Zal het even mailen.
Indirecte ban-aanvraag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
computerprobleem
Zo zie ik zijn username het liefste.
Kan je dit even aanwijzen in de algemene voorwaarden?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Indirecte ban-aanvraag.
Ik ben het troll van jou, Plastic_Zak en sanasoufi beu.
Jullie proberen al dagen lang mij van dit forum weg te krijgen, enkel en alleen omdat wij een meningsverschil hebben.
Dit forum is bedoeld om meningen en gedachten met elkaar uit te wisselen en deze dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Jullie zijn op dit moment zeer dictatoriaal bezig en daarmee bedoel ik dus dat jullie proberen mij het zwijgen op te laten leggen, terwijl ik mij gedraag naar de leef en welzijn regels van dit forum. Ik ben het beu om constant door jullie nagejaagd te worden en beschuldigd te worden van allerlei feiten die ik nooit heb begaan. Dit doen jullie enkel en alleen om mij zwart te maken bij de moderators die het beste met iedereen voor hebben, maar wanneer zij door het bos de bomen niet meer zien en maar moeten ingaan op het irritante, kinderachtige geklaag van dictatoriale users zoals jij, Plastic_Zak en sanasoufi, hebben zij geen keus meer om te doen wat de massa wilt. Ik neem hen dit niet kwalijk, zij doen enkel hun werk en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.
Ik zal een aantal mods naar dit topic doorverwijzen, want wat jullie mij sturen via DM, toezeggen in andere diverse topics overal op dit forum, dat gaat gewoon te ver en moet per direct stoppen.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Indirecte ban-aanvraag.
Ik ben het troll van jou, Plastic_Zak en sanasoufi beu.
Jullie proberen al dagen lang mij van dit forum weg te krijgen, enkel en alleen omdat wij een meningsverschil hebben.
Dit forum is bedoeld om meningen en gedachten met elkaar uit te wisselen en deze dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Jullie zijn op dit moment zeer dictatoriaal bezig en daarmee bedoel ik dus dat jullie proberen mij het zwijgen op te laten leggen, terwijl ik mij gedraag naar de leef en welzijn regels van dit forum. Ik ben het beu om constant door jullie nagejaagd te worden en beschuldigd te worden van allerlei feiten die ik nooit heb begaan. Dit doen jullie enkel en alleen om mij zwart te maken bij de moderators die het beste met iedereen voor hebben, maar wanneer zij door het bos de bomen niet meer zien en maar moeten ingaan op het irritante, kinderachtige geklaag van dictatoriale users zoals jij, Plastic_Zak en sanasoufi, hebben zij geen keus meer om te doen wat de massa wilt. Ik neem hen dit niet kwalijk, zij doen enkel hun werk en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.
Ik zal een aantal mods naar dit topic doorverwijzen, want wat jullie mij sturen via DM, toezeggen in andere diverse topics overal op dit forum, dat gaat gewoon te ver en moet per direct stoppen.
Met vriendelijke groeten,
Computerprobleem
Nee ik ben serieus vind zijn laatste post best leuk. Ineens die deftige taalgebruik en deze zin:quote:
Ik denk dat hij het tegen TS heeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus vind zijn laatste post best leuk. Ineens die deftige taalgebruik en deze zin:
en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.
![]()
![]()
oke...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tegen TS heeft.
Vind je diep van binnen eigenlijk best erg hé? Je denkt nu vast 'al die mensen die niets voorstellen staan in die 2 lijstjes, maar ik sta er niet in? Wat is deze?!?!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef tdrone het volgende:
Ik sta er niet bij ondanks de woordenwisseling vanmiddag
waarom denk je dat ik nog wakker ben.. ik kan er niet van slapenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vind je diep van binnen eigenlijk best erg hé? Je denkt nu vast 'al die mensen die niets voorstellen staan in die 2 lijstjes, maar ik sta er niet in? Wat is deze?!?!![]()
'
Sorry, ik was je al lang vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |