zit mobiel. Morgen even makkelijk op de pc doenquote:
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Kerel, jij weet geeneens wat oorlog is, kleuter die je bent.
Jij zeker met je 19 jaar, ga janken in je bed johquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.
Ik praat niet meer tegen jou ik vind jou stom.
Hoezo mag jij nog steeds baggeren hier?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.
Ik praat niet meer tegen jou ik vind jou stom.
Je bent geschorst. Je bent geen loyale medewerker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zit mobiel. Morgen even makkelijk op de pc doen
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jij zeker met je 19 jaar, ga janken in je bed joh
O en wie bepaalt dat dit bagger is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo mag jij nog steeds baggeren hier?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent geschorst. Je bent geen loyale medewerker.
Misschien vermoord je mij op een dag nog omdat je je pistool niet bij hebt en even naar huis moet fietsen om je munitie te halen en in de tussentijd schieten deze vulle trolls 88 ak47's op mij leeg.
Natuurlijk overleef ik dat want ik heb kogelvrij uniform aan maar daar gaat het even niet om.
Klacht: 17-jarigen die denken dat VP de toekomst is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
19-jarige die denken dat ze alles hebben gezien
Slijmbal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat dit bagger is?
Dat is nog altijd de taak van de vol geprezen, met licht uit de hemel overgoten en stralende moderators die dit prachtige forum beheren en ze mogen van mij allemaal een film.
Dat is niet jouw taak!
Haha, Feyenoord. Jij komt niet eens op die lijst. Je hebt het al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Leer eerst maar 'ns Nederlands, klapjosti.
O en wie bepaalt dat ik een slijmbal ben?quote:
Mensen die graag een slaaf zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klacht: 17-jarigen die denken dat VP de toekomst is.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat ik een slijmbal ben?
Dat is nog altijd de taak van de vol geprezen, met licht uit de hemel overgoten en stralende moderators die dit prachtige forum beheren en ze mogen van mij allemaal een film.
Dat is niet jouw taak!
Ik heb het gevoel dat dit een eindeloze cyclus wordt.quote:
Mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die graag een slaaf zijn
O en wie bepaalt dat dit een eindeloze cyclus wordt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gevoel dat dit een eindeloze cyclus wordt.
Kap eens met dat getroll, klein kind dat je bent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat dit een eindeloze cyclus wordt?
Dat is niet jouw taak!
Prima idee allemaal, maar dat ene uur moeten alle posts die ze dan maken natuurlijk wel vooraf gescreened worden voordat ze geplaatst worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo allemaal,
...
Maar ze mogen wel één uur per dag naar buiten om lucht te happen en dan mogen ze in een andere subforum naar keuze posten.
...
JIJ bent een toekomstige baas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:49 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Prima idee allemaal, maar dat ene uur moeten alle posts die ze dan maken natuurlijk wel vooraf gescreened worden voordat ze geplaatst worden.
En bij een foute post word de straf langer
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Kap eens met dat getroll, klein kind dat je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |