Erg slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef computerprobleem het volgende:
Wat vinden jullie van dit idee?
Ik heb wel gelezen, tenminste even snel scannend. En ik vind het geen goed idee om jou macht te geven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:31 schreef computerprobleem het volgende:
JIJ HOORT TOT DIE BAGGERAARS WANT JE LEEST NIET
Als ik Moderator-Rechter was, zou jij nu 50 jaar krijgen vrind!
Ik ben de president van het interim Computerprobleem Democratische Volksrepubliek en Proletariaat. Ik ben heel belangrijk in dat land.quote:
Nu klopt het.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb waanideeën. ben de president van het interim Computerprobleem Democratische Volksrepubliek en Proletariaat. Ik ben heel belangrijk in dat land.
Lijst word trouwens elke minuut bijgewerkt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
TS is pissig, omdat wij niet zijn vrienden willen zijn.
Jij krijgt de zo gehete Speciale Behandeling.quote:
Nou, Al Qaida is natuurlijk een goede bondgenoot van ons en Kadhaffi is een goede vriend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lijst word trouwens elke minuut bijgewerkt.
Mijn veiligheidsdienst wilt wel weten wie mijn bondgenoten en vrienden zijn voor het geval dat.
Al Qaida is de naam van een database bij de CIAquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, Al Qaida is natuurlijk een goede bondgenoot van ons en Kadhaffi is een goede vriend.
En jij bent achterlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij krijgt de zo gehete Speciale Behandeling.
Gozer, nu even niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Al Qaida is de naam van een database bij de CIA
net het venus projectquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef aight1 het volgende:
Zoveel tekst en dan zo'n kutidee. Jammer dit.
Ik gniffelde.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De dyslectische zus van MarokkaanseKip
Halloquote:
Nee, ik wil geen film. Ik wil dat jij een stel hersenen krijgt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef computerprobleem het volgende:
Namens Computerprobleem, de woordvoerder van mijn interim regering, verklaar ik de oorlog aan iedereen in dit topic. Behalve de moderators en crew, want die maken maar geintje en wij als maffia onder elkaar begrijpen deze humor. Zelfde als wanneer een van ons een van ons dood schiet, dat is maffia humor en dan zijn we gewoon broeders, dus broeders GGMM en LudoSanders, dat was echt fantastisch. Alleen wij begrijpen dat. Had ik al verteld dat jullie mijn favoriete moderators en crew zijn? Wil je film?
Je vraagt of ik ban krijg! DAS IST VERBOTEN AUF DIESER FORUM!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen film. Ik wil dat jij een ban of een stel hersenen krijgt.
vetquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hallo
er is nog een belangrijke functie vrij in mijn interim regering.
Jij mag hoofd van defensie worden
Zet maar onder je naam
Je bent aangenomen
Jij behoorde altijd tot mijn favoriete moderators en crews wist je dat?quote:
Nee nu!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vetmorgen even ondertitel aanpassen
Ik vraag het niet, ik zeg dat ik het wil. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je vraagt of ik ban krijg! DAS IST VERBOTEN AUF DIESER FORUM!
Kerel, jij weet geeneens wat oorlog is, kleuter die je bent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef computerprobleem het volgende:
Namens Computerprobleem, de woordvoerder van mijn interim regering, verklaar ik de oorlog aan iedereen in dit topic. Behalve de moderators en crew, want die maken maar geintje en wij als maffia onder elkaar begrijpen deze humor. Zelfde als wanneer een van ons een van ons dood schiet, dat is maffia humor en dan zijn we gewoon broeders, dus broeders GGMM en LudoSanders, dat was echt fantastisch. Alleen wij begrijpen dat. Had ik al verteld dat jullie mijn favoriete moderators en crew zijn? Wil je film?
zit mobiel. Morgen even makkelijk op de pc doenquote:
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Kerel, jij weet geeneens wat oorlog is, kleuter die je bent.
Jij zeker met je 19 jaar, ga janken in je bed johquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.
Ik praat niet meer tegen jou ik vind jou stom.
Hoezo mag jij nog steeds baggeren hier?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb meer van oorlog gezien dan jij noep.
Ik praat niet meer tegen jou ik vind jou stom.
Je bent geschorst. Je bent geen loyale medewerker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zit mobiel. Morgen even makkelijk op de pc doen
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jij zeker met je 19 jaar, ga janken in je bed joh
O en wie bepaalt dat dit bagger is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo mag jij nog steeds baggeren hier?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent geschorst. Je bent geen loyale medewerker.
Misschien vermoord je mij op een dag nog omdat je je pistool niet bij hebt en even naar huis moet fietsen om je munitie te halen en in de tussentijd schieten deze vulle trolls 88 ak47's op mij leeg.
Natuurlijk overleef ik dat want ik heb kogelvrij uniform aan maar daar gaat het even niet om.
Klacht: 17-jarigen die denken dat VP de toekomst is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht.
19-jarige die denken dat ze alles hebben gezien
Slijmbal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O en wie bepaalt dat dit bagger is?
Dat is nog altijd de taak van de vol geprezen, met licht uit de hemel overgoten en stralende moderators die dit prachtige forum beheren en ze mogen van mij allemaal een film.
Dat is niet jouw taak!
Haha, Feyenoord. Jij komt niet eens op die lijst. Je hebt het al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Leer eerst maar 'ns Nederlands, klapjosti.
O en wie bepaalt dat ik een slijmbal ben?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |