abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:52:05 #76
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101923527
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit dus. ^O^
Je loopt te klagen over mijn Nederlands, maar jij kunt niet eens Engels schrijven.

bother i.p.v. brother :')

Faalhaas dat je bent
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:52:58 #77
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101923567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef sanasoufi het volgende:
WTF IK HEB ALLE MODS gemaild!!! Waarom is hij nog niet GEBAND?
Omdat ik de Mods prijs en ze allemaal een film van mij mogen en ik geen regels overtreed.

Jij doet dat wel!

En ik was trouwens geband de afgelopen dagen, tevens overtreed je nu een regel, want je doet een ban aanvraag. Zal het even mailen.
pi_101923589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:51 schreef sanasoufi het volgende:
WTF IK HEB ALLE MODS gemaild!!! Waarom is hij nog niet GEBAND?
Vraag ik me ook af.
pi_101923598
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je loopt te klagen over mijn Nederlands, maar jij kunt niet eens Engels schrijven.

bother i.p.v. brother :')

Faalhaas dat je bent
Gozer, ik heb nooit geklaagd over jouw Nederlands. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101923626
Moet hier geen heel groot slot op?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101923690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:54 schreef JustinK het volgende:
Moet hier geen heel groot slot op?
Liever een slotje op TS zelf.
pi_101923695
computerprobleem

Zo zie ik zijn username het liefste. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101923713
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:52 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Omdat ik de Mods prijs en ze allemaal een film van mij mogen en ik geen regels overtreed.

Jij doet dat wel!

En ik was trouwens geband de afgelopen dagen, tevens overtreed je nu een regel, want je doet een ban aanvraag. Zal het even mailen.
En ze noemen mij hier dom ;(

Ik schrijf: Waarom is hij nog niet geband?

Hij beweert dat dit een aanvraag is ;(

Volgens mij stel ik gewoon een algemene vraag :(
pi_101923801
Ik krijg een normale behandeling? ;( Ik wil graag speciaal zijn. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:03:40 #85
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924012
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
computerprobleem

Zo zie ik zijn username het liefste. :)
Indirecte ban-aanvraag.

Ik ben het troll van jou, Plastic_Zak en sanasoufi beu.

Jullie proberen al dagen lang mij van dit forum weg te krijgen, enkel en alleen omdat wij een meningsverschil hebben.

Dit forum is bedoeld om meningen en gedachten met elkaar uit te wisselen en deze dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Jullie zijn op dit moment zeer dictatoriaal bezig en daarmee bedoel ik dus dat jullie proberen mij het zwijgen op te laten leggen, terwijl ik mij gedraag naar de leef en welzijn regels van dit forum. Ik ben het beu om constant door jullie nagejaagd te worden en beschuldigd te worden van allerlei feiten die ik nooit heb begaan. Dit doen jullie enkel en alleen om mij zwart te maken bij de moderators die het beste met iedereen voor hebben, maar wanneer zij door het bos de bomen niet meer zien en maar moeten ingaan op het irritante, kinderachtige geklaag van dictatoriale users zoals jij, Plastic_Zak en sanasoufi, hebben zij geen keus meer om te doen wat de massa wilt. Ik neem hen dit niet kwalijk, zij doen enkel hun werk en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.

Ik zal een aantal mods naar dit topic doorverwijzen, want wat jullie mij sturen via DM, toezeggen in andere diverse topics overal op dit forum, dat gaat gewoon te ver en moet per direct stoppen.

Met vriendelijke groeten,

Computerprobleem
pi_101924068
dat ts nog iets wil betekenen voor dit land, ga aub je paspoor inleveren en kom nooi meer terug!!! :r
pi_101924177
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Indirecte ban-aanvraag.

Ik ben het troll van jou, Plastic_Zak en sanasoufi beu.

Jullie proberen al dagen lang mij van dit forum weg te krijgen, enkel en alleen omdat wij een meningsverschil hebben.

Dit forum is bedoeld om meningen en gedachten met elkaar uit te wisselen en deze dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Jullie zijn op dit moment zeer dictatoriaal bezig en daarmee bedoel ik dus dat jullie proberen mij het zwijgen op te laten leggen, terwijl ik mij gedraag naar de leef en welzijn regels van dit forum. Ik ben het beu om constant door jullie nagejaagd te worden en beschuldigd te worden van allerlei feiten die ik nooit heb begaan. Dit doen jullie enkel en alleen om mij zwart te maken bij de moderators die het beste met iedereen voor hebben, maar wanneer zij door het bos de bomen niet meer zien en maar moeten ingaan op het irritante, kinderachtige geklaag van dictatoriale users zoals jij, Plastic_Zak en sanasoufi, hebben zij geen keus meer om te doen wat de massa wilt. Ik neem hen dit niet kwalijk, zij doen enkel hun werk en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.

Ik zal een aantal mods naar dit topic doorverwijzen, want wat jullie mij sturen via DM, toezeggen in andere diverse topics overal op dit forum, dat gaat gewoon te ver en moet per direct stoppen.

Met vriendelijke groeten,

Computerprobleem
Kan je dit even aanwijzen in de algemene voorwaarden?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101924506
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Indirecte ban-aanvraag.

Ik ben het troll van jou, Plastic_Zak en sanasoufi beu.

Jullie proberen al dagen lang mij van dit forum weg te krijgen, enkel en alleen omdat wij een meningsverschil hebben.

Dit forum is bedoeld om meningen en gedachten met elkaar uit te wisselen en deze dienen door iedereen gerespecteerd te worden. Jullie zijn op dit moment zeer dictatoriaal bezig en daarmee bedoel ik dus dat jullie proberen mij het zwijgen op te laten leggen, terwijl ik mij gedraag naar de leef en welzijn regels van dit forum. Ik ben het beu om constant door jullie nagejaagd te worden en beschuldigd te worden van allerlei feiten die ik nooit heb begaan. Dit doen jullie enkel en alleen om mij zwart te maken bij de moderators die het beste met iedereen voor hebben, maar wanneer zij door het bos de bomen niet meer zien en maar moeten ingaan op het irritante, kinderachtige geklaag van dictatoriale users zoals jij, Plastic_Zak en sanasoufi, hebben zij geen keus meer om te doen wat de massa wilt. Ik neem hen dit niet kwalijk, zij doen enkel hun werk en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.

Ik zal een aantal mods naar dit topic doorverwijzen, want wat jullie mij sturen via DM, toezeggen in andere diverse topics overal op dit forum, dat gaat gewoon te ver en moet per direct stoppen.

Met vriendelijke groeten,

Computerprobleem
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

IK HOU VAN JE! Zeg aub dat je 55 bent en rijk? Ik ben de hele dag al verdrietig...jouw post heeft me laten lachen :* BEDANKT dat je weer een lach op mijn gezicht hebt getoverd :*
pi_101924543
Neem je pilletjes eens in.
pi_101924588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Neem je pilletjes eens in.
Nee ik ben serieus vind zijn laatste post best leuk. Ineens die deftige taalgebruik en deze zin:

en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.

_O- _O- _O-
pi_101924605
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:16 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Nee ik ben serieus vind zijn laatste post best leuk. Ineens die deftige taalgebruik en deze zin:

en ik zal er alles aan doen om hen te helpen bij hun moderatie op dit prachtige forum.

_O- _O- _O-
Ik denk dat hij het tegen TS heeft. :{
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101924623
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het tegen TS heeft. :{
oke...
  woensdag 14 september 2011 @ 00:22:56 #93
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101924807


Snel terug naar Loenatik, TS
Ik geef hem je morgen wel terug.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:23:34 #94
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101924831
Ik sta er niet bij ondanks de woordenwisseling vanmiddag :P
Wat doe ik hier?
  woensdag 14 september 2011 @ 00:25:08 #95
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_101924895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef tdrone het volgende:
Ik sta er niet bij ondanks de woordenwisseling vanmiddag :P
Vind je diep van binnen eigenlijk best erg hé? Je denkt nu vast 'al die mensen die niets voorstellen staan in die 2 lijstjes, maar ik sta er niet in? Wat is deze?!?! :'( :'('

Sorry, ik was je al lang vergeten :P
  woensdag 14 september 2011 @ 00:26:41 #96
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101924955
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Vind je diep van binnen eigenlijk best erg hé? Je denkt nu vast 'al die mensen die niets voorstellen staan in die 2 lijstjes, maar ik sta er niet in? Wat is deze?!?! :'( :'('

Sorry, ik was je al lang vergeten :P
waarom denk je dat ik nog wakker ben.. ik kan er niet van slapen :'( :'(

en er staan veel leuke users in het rijtje :)
Wat doe ik hier?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:07:48 #97
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_115872153
Wat een kut-topic.

Kicked door deze. De FOK! Gevangenis....
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_115873067
Ik sta er niet eens bij
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:36:57 #99
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115873322
Computerprobleem :')

Is je sociale project al afgelopen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')