abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115850187
Ik hoor steeds vaker, " Altair, jij geweldige toffe user, en geoien knaap, vertel ons wat meer over de FOK!gevangenis". Ik kijk dan meestal om, het is te weerzinwekkend te vertellen, maar vandaag. Ben ik bereid het te doen, ik waarschuw je alvast, Dit verhaal, is geen pretje om aan te horen...

Allereerst een beschrijving en uitgebreid verhaal, De FOK!gevangenis, ook wel alcaFOK! Is gebouwd in 2002 als idee van danny, om mensen met een ban, of schrikbarend veel notes, te laten straffen voor hun dade, alcaFOK! Is een donkere plek, meer negers dan in de bijlmer, meer douches dan in Auschwitz, meer mensen met een baard dan in die gevangenissen in afghanistan, meer dikke mensen met een 3delig paken een sigaar in de bek, dan in alcatraz, Het is een donkere en duisterige plek, midden in het hartje van madagascar, aan de rand van het land aan de klippen met het wilde water, en het duistere weer, ligt AlcaFOK! Een plek. Die niet te vergeten is, niet te wissen, zwlfs niet nadat je het spel Amnesia hebt uitgespeeld :o

Voordat je word "toegelaten" voor alcaFOK! Word je veroordeelt door de FOK! Justitie, de zurige kutzeiker, pardon, ik bedoel de aanklager (oerbeer) klaagt je aan voor je daden, en is heul gemeen. De rechter is niemand meer dan Danny, maar soms wordt hij tijdelijk vervangen door smegmanus. Als je voordat de rechter zijn vonnis uitspreekt, word er gekeken naar je gedrag, uiterlijk, signature, posthistory, zeik-o meter. En je statussen, wat jou mentaal zowel fysieke reacties zijn op afbeeldingen van dolfijnen en alpaca's. De zitting duurt zo'n drie minuten, Daarna wordt je veroordeelt en de rechtzaal uitgeslepen, Er zijn maar een zelden aantal mensen die vrijgelaten werden, die mensen leedden aan een levenslange trauma, en werden gelockt in een gekkenhuis gesticht,

De afvoering en reis...
Nadat je veroordeelt bent en met kettingen de rechtzaal bent uitgesleept, wordt je samen met 50 andere gevangenen in een smerig sperma wit en vies stinkend busje in gegooid, onderweg krijg je niks te eten, geen plaspauses en spelen de chaffeurs urenlang, smartlappen muziek af, wat knaagt aan je trommelvlies, de reis duurt zo'n 3 uur, en met de minuut stinkt het busje erger, nadat je eindelijk na een lange reis het busje uit mag stappen, en weer zon licht ziet wat brand als een bosbrand in je nek en ogen, wordt je aan een kring ketting geketend en moet je met een stomp in je rug doorlopen, gevangenen die probeerden te ontsnappen, werden zonder pardon neergeschoten door phasers, Je bent geketend en moet doorlopen, je ziet een grauwgrijze hal en daarachter een nog vieser dan het busje, een vliegtuig, je krijgt een dreun op je bek, en een steek in je rug en moet dan doorlopen het vliegtuig in, in je arm word verplicht een spierverslapper geinjecteerd, zodat je geen rare shizzle kan doen, als je in het vliegtuig zit, je krijgt nare en stekende kutterige oordopjes in van de aldi, die daarmee geconnecteerd staan aan een mp3 speler,, die de vreselijkste gejank afspeelt waaronder:

-justin bieber
-smartlappen
-dubstep
-rebecca black

Je kunt helaas niks doen, omdat je zit vastgeketend met de rug naar anderen, en je hebt een spierverslapper, dus je kunt niks bewegen, de reis is verschrikkelijk, en de muziek nog erger, zelfs beethoven was nog beter dan dit.

De eindreis en dropping plus looptocht naar AlcaFOK!
Nadat wat een eeuwigheid leek te zijn, hoor je van de sadistische piloten dat je bestemming bereikt, maar als je denkt te landen is het goed mis, je wordt keihard genaaid doordat ze je gewoon lukraak vanuit de luchtdroppen, nadat je met een harde klap neergestort bent, zie je dat je in madagascar bent, veel tijd om te genieten van het uitzicht heb je niet. Want na een seconde komen er een groep mannen in witte pakken met geweren naar je toe stormen, nog voordat je je kunt afvragen wat er gaat gebeuren, krijg je een harde klap tegen je nek, en val je bewusteloos ter aarde

Nadat je wakker word, zie je duister, heel erg duister, je denkt dat je je ogen nog dicht hebt, maar dat is niet zo, Je bent beland op alcaFOK! Een van de duisterste plekken op aarde, je ziet hekken overal, en hoort water keihard klotsen tegnen de rotsen en de muren van alcaFOK! Je ziet veel gevangenen achter de hekken schreeuwen en dreunen om aandacht, je word weer met een keiharde stomp in je rug naar voren geduwd, langs een corrupte bewaker, waar diens je ook maar verkeerd kijkt of door je mond ademt, je tegen de grond word gewerk en genadeloos in elkaar word gemept door gummy knuppels, nadat je omhoog weer kruipelt, wordt je weer in de lijn geduwd, en ga je de grote zwarte stalen deur binnen....

Ontmoeting in alcaFOK! Enn afdeling indeling
Nadat je gemarteld werd, en langs een saddist liep met zijn tyfus oneliners zoals yo don't drop the soap! Word je gesleept door wat de hel wel lijkt, en kom je langs pigstein, een mod die hier op dit forum onbekend is, maar bekend van de kpd en tweakers.net. Hij schreeuwt als hitler naar je toe dat hij hier de baas is, en dat enig fout of misgedrag word bestraft, en bestraft dat wordt het, je wordt ingedeeld in 1 van de 3 afdelingen, die zijn

-negers
-dementors
-gekke dames van in de 40 met pittig kort rood kapseltje

De afdelingen zijn alle 3 een hel, ik kan het weten, je hebt geen vrijheid. Geen blijheid, er is 1 netwerk maar je krijgt het wachtwoord er niet van, voedsel word maar 2 keer per dag naar je binnen geschoven en je lijd een treurig bestaan, zelfmoord is geen uitweg, want elk ding wat je kan vast houden Is van je weggenomen, over nemen gesproken..

De douches, het laadte gruwekkende deel,
De douches zijn het ergst, 5 keer per dag, en de bewakers staan als sadisten een jointje te roken, terwijl jij je zonder hairconditioner moet zien te redden, je doucht gezamelijk, en ieder krijgt 1 stuk zeep, wat erg glad is, en sowieso 5 keer per douche uit je hand valt, Als dit gebeurd lachen de bewakers je uit, en ben je letterlijk verplicht de zeep op te pakken.... Ineens voel je handen op je zij, en wordt alles zwart voor je ogen...., nadat je wakker wordt met een levens trauma erbij, zit je in een kamer met een zogenaamde "hulpverlener" genaamd. Sjonnie de biker, wat jij hem vertelde wat raar is, beshreef hij met een spugende ondertoon dit: "Raar? Wat is raar? Raar is benjamin franklin, softbal te spelen met van helsing, raar is een freak met een grote teen, vervloekt in de ondergang van het verleden, RAAR IS EEN 45 JAAR OUWE HULPVERLENER DIE TEVENS EEN BIKER IS EN DROOMT VAN EEN REIS ROND ZIJN BESTAAN NOOIT ACHTERUITKIJKEN EN NOOIT MEER TERUGKOMEN NAAR WAT WAS! Tot hij gaat verkopen in burgerking, fucking lekkere burgers zegt ie, "neej gevangene, dit is niet raar, dit is de revelation, ". Je valt door een harde klap op de grond, en verliest je bewustzijn

De rest, blijft duister, een code, een code tussen de gevangenen, genaamd : "Wie het eerste koekje pakt, mag de hele trommel houden". We hebben nog meer van deze codes zoals; "iene miene mutte over 9000 kilo grutten". En de laatste maar meest stricte en duisterste code:" iet wiet waai, is eerlijk weg". Het spijt me dat ik jullie niks meer kan vertellen, over deze ervaring en marteling, het is te pijnelijk, Ik zeg alleen maar,

Wees blij. Dat je nooit een bnan zult krijgen. Tot nu toe....
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_115850222
Dat heet de oubliėtte.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_115850273
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Rezania het volgende:
Dat heet de oubliėtte, daar kom je terecht als je een permban krijgt.
mijn knul. Hier in de gevangenis kom je door de meest knullige bans. Onderschat het niet
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_115850288
quote:
Altair, jij geweldige toffe user
Noem drie users die dit zeiden en laat hun dat bevestigen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_115850293
Ik ben vrij gelaten _O_ ik werd veroordeeld dooropa bakkebaard voor levenslang, maar wegens goed gedrag eerder vrij gelaten dankzijyvonne _O_
pi_115850302
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Noem drie users die dit zeiden en laat hun dat bevestigen.
Ik bevestig dit
pi_115850331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:43 schreef Nestalgie het volgende:
Ik ben vrij gelaten _O_ ik werd veroordeeld dooropa bakkebaard voor levenslang, maar wegens goed gedrag eerder vrij gelaten dankzijyvonne _O_
welkom terug broeder _O_
pi_115850339
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:43 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Ik bevestig dit
das al 1
  woensdag 22 augustus 2012 @ 01:06:54 #9
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_115851474
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:06 schreef computerprobleem het volgende:
Onoriginele faalhaas

13 september 2011 aangemaakt

Gevangenis Subforum voor baggeraars en trolls

ik haat jou zo, Dit is een beschrijving van de gevangenis, jij achterlijke debiel
pi_115851615
Nice, een Moslim tegen een Jood. Net het echte leven.
Extremistisch gematigd.
pi_115851636
En ook hier boeit het me niet wie wie afslacht, omdat ze het beiden even hard verdienen :7
Extremistisch gematigd.
pi_115851964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:27 schreef P8 het volgende:
En ook hier boeit het me niet wie wie afslacht, omdat ze het beiden even hard verdienen :7
Hoe weet jij van mijn geloof af? :o
pi_115852011
Mooie verhaal, Altair. Ik vind het knap hoe iemand zo'n grote fantasie kan hebben, dus als je tijd hebt, wil ik dat verhaal ook wel van jouw hand lezen.
pi_115852056
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:42 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie verhaal, Altair. Ik vind het knap hoe iemand zo'n grote fantasie kan hebben, dus als je tijd hebt, wil ik dat verhaal ook wel van jouw hand lezen.
zeg je nou indirect dat ik dit verhaal ergens gejat heb?
pi_115852079
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

zeg je nou indirect dat ik dit verhaal ergens gejat heb?
Helemaal niet. Ben nieuwsgierig waar je je fantasie vandaan haalt en zou graag willen dat je dat deelt met FOK!
pi_115852155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:45 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ben nieuwsgierig waar je je fantasie vandaan haalt en zou graag willen dat je dat deelt met FOK!
Uit mijn brein, gewoon lukraak dingen bedenken en opschrijven, dit topic had overigens al 2 dagen eerder moet gepost worden, maar door een tablad refreshing was het hele verhaal weg, en nam ik gwn niet meer de moeite om het opnieuw te schrijven, tot nu toe
pi_115852208
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Uit mijn brein, gewoon lukraak dingen bedenken en opschrijven, dit topic had overigens al 2 dagen eerder moet gepost worden, maar door een tablad refreshing was het hele verhaal weg, en nam ik gwn niet meer de moeite om het opnieuw te schrijven, tot nu toe
Ah, met je fantasie zit het wel snor. Dat kunnen we wel aan jou overlaten. _O_ :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115852213
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

Hoe weet jij van mijn geloof af? :o
Je komt uit 1165 en je vader was Moslim. Do the math.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 01:51:00 #20
380938 duranduran
af en toe een rokertje
pi_115852220
-Reageer dan gewoon niet-

[ Bericht 64% gewijzigd door Oerbeer op 22-08-2012 15:57:18 ]
kan geen kwaad
pi_115852273
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:50 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ah, met je fantasie zit het wel snor. Dat kunnen we wel aan jou overlaten. _O_ :7
tis meer om de vreselijke hitte en verveling hier te doden, overigens zit ik uittestellen, moest gister al mijn kamer afplakken en verven en weer niet gedaan, dus dat wordt vandaag
pi_115852275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:50 schreef P8 het volgende:

[..]

Je komt uit 1165 en je vader was Moslim. Do the math.
:P
pi_115852283
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:51 schreef duranduran het volgende:
-
stoere boii :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Oerbeer op 22-08-2012 15:57:27 ]
pi_115852287
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

tis meer om de vreselijke hitte en verveling hier te doden, overigens zit ik uittestellen, moest gister al mijn kamer afplakken en verven en weer niet gedaan, dus dat wordt vandaag
Haha, je stelt het wel uit, maar als je dit soort werk aflevert, dan zit het wel goed.
pi_115852347
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, je stelt het wel uit, maar als je dit soort werk aflevert, dan zit het wel goed.
he, niet al mijn topics zijn bagger *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')