Hallo allemaal,
ik heb een heel goed democratisch idee wat bedoeld is om het Proletarisch Volksrepubliek te redden van de troll en baggeraar plaag op het world wide web en met name op het machtige, stralende, door zonlicht uit de hemel overgoten en wereldwijd geprezen FOK!
Ook wil ik alvast een nieuwe spelling van FOK! introduceren, namelijk fOk!
Dat lijkt mij namelijk best stoer.
Oké, nu verder op mijn briljante idee voor een gevangenis subforum.
Zoals jullie weten zijn er heel veel baggeraars en trolls op fOk!
Hieronder staan genomineerden voor de lijst nach den lager.
Als ik aan de macht kom krijgen alle onderstaande mensen een democratische rechtszaak en is de minimumstraf slechts niet meer dan het maximum in Nederland. Mensen met een speciale behandeling zijn niet echt lief geweest tegen mij.
Speciale behandeling
Plastic_zak
aight1
Dimens
Marokkaansekip
JustinK
Prof_Hoax
stroopdoosch Normale behandeling
Coban
Gulmez
Angel-Joy
Spaghettivreter
Rezania
TwyLight
Saisai
Etsu
Kaasrol
bosi_wa
FreezePopIk weet dat de volgende mensen gewoon grapje maken en deze komen dan ook op mijn green list want moderators en crew is altijd grappig xD
GGMM
LudoSanders
En nog heel veel anderen.
Mijn idee zit dus:
___
Baggeraars worden door de Moderator-Rechter (dat word ik dan in dit geval) veroordeeld op basis van hun vergrijpen. Plastic_Zak krijgt bijvoorbeeld 1 miljoen jaar omdat hij van Plastic is en dat is slecht voor het milieu en dus voor fOk! En daarnaast mag ik hem gewoon niet.
Het idee is dus dat Plastic_Zak (en al zijn nakomelingen *hihi ik zei nakomelingen

*) de komende een miljoen jaar slechts in één subforum kunnen posten.
Dat subforum heet: GEVANGENIS
Of Jail of Lager. Maakt niet uit welke taal. Als het maar slecht is en staat voor issolatie van slechte mensen.
Ze kunnen dan alleen in dat subforum posten en ze kunnen ook niet lurken in andere topics. Behalve in heel erg leuke en grappige topics, zodat ze lijden omdat ze er niet mogen posten.
Maar ze mogen wel één uur per dag naar buiten om lucht te happen en dan mogen ze in een andere subforum naar keuze posten.
Als de slechte mensen die gevangen gezet zijn in het GEVANGENIS subforum zich mishandelen (bijvoorbeeld wanneer ze een verkrachtings topic aanmaken en iemand via het world wide web verkrachten door b.v. Justin Bieber foto's te plaatsen) dan moeten ze in de issolatie.
In de issolatie cel kan de slechterik dan voor een bepaalde tijd alleen maar daar posten binnen het subforum GEVANGENIS. Ze mogen niet praten met andere opgesloten mensen.
Maar er is wel een bot die ik heb ingesteld. Deze bot scheld de slechterik in de issolatie cel gedurende de gehele issolatie uit en laat hem heel erg ver zinken door b.v. te zeggen wat voor een slechte, gefaalde troll het is en dat hij niets waard is voor het internet enzo. Hierdoor word de geïsoleerde gevangene gek en dat is leuk.
Wat vinden jullie van dit idee?
[ Bericht 0% gewijzigd door computerprobleem op 13-09-2011 23:42:12 ]