Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
pino's bazenragequote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:05 schreef mash_ het volgende:
Ik speel helemaal niet de demoZit nog op mijn werk school tot half 6.
Begin wel steeds meer benieuwd te worden.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:05 schreef mash_ het volgende:
Ik speel helemaal niet de demoZit nog op mijn werk tot half 6 5 uur.
Ik welquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:05 schreef mash_ het volgende:
Ik speel helemaal niet de demoZit nog op mijn werk tot half 6.
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Fenomeno het volgende:
Morgen laatste 2 uur college skippen voor fifa demo denk ik
Paar mooie acties maar ook idd mooie missersquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik welMeteen wat fuck-ups etc in een video geplempt:
[..]
Goed bezig
Thx. Op professional vind ik het al moeilijk om de bal te krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Paar mooie acties maar ook idd mooie missers
PS3 users moet nog een dag wachten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef Caland het volgende:
Server XBL overbelastEn daar betaal je dan voor.
Touchéquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PS3 users moet nog een dag wachten.
Ik zit nu te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PS3 users moet nog een dag wachten.
Die betalen er dan ook niet voor. En ps3 kan ook vanaaf al spelen. moet je alleen even ffn usa account makenquote:
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:53 schreef Caland het volgende:
Demo download blijft bij mij op 99% hangen
je hoeft het niet te spelen hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Kheb hem nou. Dat verdedigen is echt tyfus.
Lijkt ook allemaal wat langzamer te gaan.
Pappen en nathouden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef Mansjester het volgende:
Bij mij loopt ie ook vast als ik FIFA opstart. Iemand die een oplossing weet?
ik vind het best leuk tot nu toe, realistischer is het iig welquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef Fenomeno het volgende:
Jezus wat zijn jullie een stel verzuurde conservatieven, geef die nieuwe shit gewoon een kans. Ik vond Fifa 11 in het begin ook kut, gewoon effe doorbijten tot je alles onder controle hebt
dat kan hier als je dat wil, maar niemand speelt carrière dus ja...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Zenit- het volgende:
Is er ook een topic waar je je FIFA 11 carriere kan vertellen?
Judithquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Zenit- het volgende:
Is er ook een topic waar je je FIFA 11 carriere kan vertellen?
Fixed :pquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan hier als je dat wil, maar niemand boeit dat een fuck dus ja...
Dat kan je wijzigen in de settings.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef Caland het volgende:
I know. Op zich lijkt me dit systeem veel beter, verdedigend was FIFA 11 gewoon vaak kut.
Maar 't is gewoon irritant als je telkens een tackle maakt als je druk wilt zetten
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:55 schreef KentdeBruin het volgende:
Vanaf Fifa 12 heb ik een nieuw FOK!account.!
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:01 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000921830297
Ben jij dit?
eehm?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:01 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000921830297
Ben jij dit?
quote:
Die middelste.....quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hou je bek, Kevin Simons
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002480570246
ik hossel die chicks jwzquote:
Lolwut?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
(SUB) ST - DC United's Barrack Obama
1 uur geleden
Ik dacht aan Charlie Davies, omdat Chris Pontius er al in stond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nee Chris Pontius
en ik zie nu pas IF Wernbloom staan
Sciscoring hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/92919433
Dikke vette impact engine jonge.
Moet mij online gebeuren dit.
Gouden Wernbloom?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ik dacht aan Charlie Davies, omdat Chris Pontius er al in stond.
IF WernbloomAggressie 99?
Is dat niet elk jaar zo? Dat je die van vorig jaar nooit meer aanraakt?quote:
06, 07 en 08 heb ik sowieso nooit aangeraaktquote:Op woensdag 14 september 2011 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat gebeurde ook met 10, 09, 08, 07, 06 etc
Hier alle ratings. Misschien toch nog even Miccoli halen, maar ik denk dat ik dat met 50k niet ga redden. Ik heb de demo even gespeeld maar ik moet wel even wennen. Ik gebruik normaal gesproken heel vaak B om een 2e man naar de bal te laten gaan. Nu is dat RB geworden en als je B aanraakt maakt je eigen ventje een verdedigende beweging, als je niet dichtbij de bal staat krijg je gelijk een hele achterstand.quote:The Team of the week will be available on Wednesday 6pm London time.
The Team can be viewed here:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jXaVqGHfbbnC6
http://twitter.com/#!/TheRealGraoully
Starting 11
GK - Rostov's Stipe Pletikosa 77>81
RWB - Sporting's Joao Pereira 76>81
CB - Valencia's Victor Ruiz 77>81
CB - Stoke's Ryan Shawcross 78>82
RWB - Juve's Stephan Lichtsteiner 75>80
CAM - Lazio's Stefano Mauri 79>82
CAM - Mineiro's Daniel Carvalho 75>80
CAM - PSG's Javier Pastore 82>85
LW - Lille's Eden Hazard 81>85
CF - Palermo's Fabrizio Miccoli 83>85
CF - Man City's Sergio Aguero 85>88
Subs:
(SUB) ST - Werder's Claudio Pizarro 82>85
(SUB) ST - DC United's Chris Pontius 64>71
(SUB) ST - Morecambe's Danny Carlton 60>64
(SUB) CM - AZ's Pontus Wernbloom 69>74
(SUB) CB - Hertha's Andre Mijatovic 70>74
(SUB) CB - Lokomotiv Moscow's Manual Da Costa 69>74
(SUB) GK - Zaragoza's Roberto 76>80
Idd. Vanavond nog Ajax ook, ik wacht nog wel even..quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mash_ vandaag komt de demo toch ook gewoon voor de PS3 uit? Daar hoef je geen amerikaans account voor te hebben toch
Ja vandaag komt die uit ja. Vanaaf ergens. rond 5/6/7 uurquote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mash_ vandaag komt de demo toch ook gewoon voor de PS3 uit? Daar hoef je geen amerikaans account voor te hebben toch
Ik ga met mn slaapzak voor mn PS3 liggenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vandaag komt die uit ja. Vanaaf ergens. rond 5/6/7 uurAls je hem al eerder wilt spelen kan je hem met een amerikaans account al spelen.
Ben benieuwd. Ik vind het juist wel vet als je het helemaal weer moet aanleren. Denk dat je het niveau van iedereen dan weer een beetje naar elkaar toe trekt.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:21 schreef KrAlex het volgende:
Heb hem net op de PS3 gespeeld en ik vind hem eigenlijk tegenvallen. Het speelt in vergelijking met FIFA erg traag en het zijn iedere keer halve passes. De ballen gaan gewoon niet strak genoeg om lekker te combineren. En het verdedigen is ook erg wennen.
Heb pas 2 wedstrijden er op zitten, maar het eerste indruk is tot nog toe niet positief. Toch is FIFA een spel voor mij die ik ieder jaar koop.
De betere zullen altijd de betere blijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik vind het juist wel vet als je het helemaal weer moet aanleren. Denk dat je het niveau van iedereen dan weer een beetje naar elkaar toe trekt.
Ja dat begrijp ik. Maar toch zullen de wat mindere goden dichterbij elkaar komen denk ik. Daarbij is het voor mij wel een nadeel. Aangezien het verdedigen juist iets was waar ik het van moest hebben. Als dat nu veranderd is, hoop ik dat het me ligt hahaquote:Op woensdag 14 september 2011 11:30 schreef Santello het volgende:
[..]
De betere zullen altijd de betere blijven.
Same herequote:Op woensdag 14 september 2011 11:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aangezien het verdedigen juist iets was waar ik het van moest hebben. Als dat nu veranderd is, hoop ik dat het me ligt haha
6 uur Nederlandse tijd ja. Maar een USA account aanmaken is zo gedaan. 2min werk.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef Cashjoewel het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n Amerikaans account? Of is ie nu ook voor mensen met een Nederlands account de downloaden in de Playstion Store?
[FIFA 12] #2 Waar we eindelijk de demo hebben!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:05 schreef Vrieskist het volgende:
Gister was de FIFA 12 demo alleen voor Gold users te downloaden op de Xbox. Wanneer is deze voor de normale accounts te downloaden?
Leuke truc! Maar het is dus niet bekend wanneer de demo 'normaal' uit komt?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[FIFA 12] #2 Waar we eindelijk de demo hebben!
Google is je vriend.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leuke truc! Maar het is dus niet bekend wanneer de demo 'normaal' uit komt?
Sorry dat ik iets vraag op een forum. Toch bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 14 september 2011 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Google is je vriend.
http://in.answers.yahoo.c(...)0100915011159AAGbwWS
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets vraag op een forum. Toch bedankt voor de informatie
quote:Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
4-2-3-1 > 4-2-2-2quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Ter verveling maar weer een nieuw teampje gekocht in een formatie die ik nooit gebruikt maar wel erg fijn speelt. Aguero is echt een baasje, ik dribbel met gemak langs tegenstanders en hij is ook lekker agressief in de duels
En ik moet dis half 6 werken en daarna Ajax kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij is er vanaf 6 uur nederlandse tijdik vind hem zelf wel leuk, alleen wennen aan verdedigen
das kutquote:Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En ik moet dis half 6 werken en daarna Ajax kijken
Het is ze geraden dat ze winnen! Anders is het wel heel snel einde oefening in CLquote:Op woensdag 14 september 2011 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
das kutajax gaat wel winnen toch
Jep, ben ook aan het downloadenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
Met een NL account, want hij is al beschikbaar blijkbaar!
Alle winnaars van de afgelopen maanden. Met FIFA 12 zullen dat er meer zijn aangezien daarmee gelijk in oktober wordt begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef laucas het volgende:
Ik kan niet meer quoten en editen ofzo :/
@omnirocket: beetje weinig goals als je het mij vraagt, er waren toch wel meer inzendingen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef Stringer het volgende:
Mooi filmpje, welk nummer is dat eigenlijk eronder?
thxquote:
Lekker kort door de bochtquote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, wat ben ik blij dat ik hem niet ge-pre-orderd heb....
Het speelt echt totaal niet lekker en ook helemaal niet intuïtief...
Druk zetten en duel aangaan met x werkt niet meer... In plaats daarvan móet je een tackle uitvoeren met O en dan timen enzo....
Ook lijken de passes vrijwel nooit aan te komen....
En als laatste voelt het geheel ontzettend traag aan qua spelsnelheid....
Dat wordt denk ik toch wachten op de platinum edition....
Tot die tijd maar ff bij een maat van mij op de xbox oefenen...
Functie uit zetten is geen optie, want online zul je er echt aan moeten geloven. En het is juist het FUT concept dat me gegrepen heeft, en je geile teams wil je toch vooral online showen. Het zal idd wel wennen zijn, maar ik vraag me echt af waarom EA een jaar de tijd heeft gehad, en hiermee gekomen is...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lekker kort door de bochtNieuwe manier van verdedigen is natuurlijk wennen, dat is altijd zo. Je kunt het ook uit zetten
Plus dat het een demo is, er zullen nog dingen veranderen.
EA doet er een jaar over om dit te creeren inderdaad, en jullie een uurtje ofzo om het af te schrijven... Op dit moment vind ik het ook niet geweldig, maar iedereen zal het moeten leren.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Functie uit zetten is geen optie, want online zul je er echt aan moeten geloven. En het is juist het FUT concept dat me gegrepen heeft, en je geile teams wil je toch vooral online showen. Het zal idd wel wennen zijn, maar ik vraag me echt af waarom EA een jaar de tijd heeft gehad, en hiermee gekomen is...
maar dan verdienen ze minder dus je weet al wat ze gaan kiezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik ea was zou ik 1 x per 2 jaar een fifa game uitbrengen en gewoon tot die tijd updates enzo blijven uitbrengen bij elke transfer....
Zo hebben ze veel meer tijd om echt te innoveren....
Dat zeg ik niet alleen nu maar bij elke versie...
Das waar....quote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan verdienen ze minder dus je weet al wat ze gaan kiezen.
ik vind het ook lastig, maar ik blijf het gewoon oefenen tot ik het onder de knie heb.
''zat'' is niet genoeg, voor geen enkel bedrijf trouwensquote:Op woensdag 14 september 2011 18:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das waar....
Maar daarnaast verdienen ze zat met andere games....
Zal van het weekend weer verder spelen maar hou het voorlopig toch bij 11...
Voorlopig geen zin om er op dit moment 50 euro aan uit te geven....
Hier ook ja, heb in het begin in dit topic ook goed zitten zeiken en steunen, maar uiteindelijk alles goedgekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:06 schreef Cashjoewel het volgende:
Bij FIFA 11 dacht ik ook WTF :S Maar wat een bazenspel is het geworden
wat?!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:48 schreef Doublepain het volgende:
hahah wat een faaaal!!
Wil ik een legend Holland team maken met creation center. Kan ik Jaap Stam niet maken omdat, dat een vloekwoord is.
Je kan het 'oude' verdedigen aan zetten in je controller settings.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik bak er echt helemaal niks van met die FIFA 12 demo. Ik kan de bal gewoon niet afpakken. Tactisch verdedigen is moeilijk.
En dan? alleen offline spelen?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Je kan het 'oude' verdedigen aan zetten in je controller settings.
Dat. En hopen dat het in FUT ook kanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Stringer het volgende:
[..]
En dan? alleen offline spelen?
Niet bevestigd. Wel in de lijn der verwachting. EA gaat dit niet implementeren om vervolgens toe te staan dat 99% het meteen uit zet voor Online h2h/UT.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het al bevestigd dat het in FUT niet kan dan?
Huh je controls kon je toch altijd naar eigen smaak aanpassen? Onafhankelijk waar je in speelt? Of heeft dit met standaard professional skill te maken oid?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet bevestigd. Wel in de lijn der verwachting. EA gaat dit niet implementeren om vervolgens toe te staan dat 99% het meteen uit zet voor Online h2h/UT.
Controls wel ja, sommige instellingen niet. Zo kun je bijvoorbeeld online kaarten en buitenspel niet uitzetten maar offline wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh je controls kon je toch altijd naar eigen smaak aanpassen? Onafhankelijk waar je in speelt? Of heeft dit met standaard professional skill te maken oid?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Vind het trouwens wel jammer dat de Engelse commentator Andy Gray weg is. Nu hebben ze Kermit de kikker als vervanger
Als het begrijpt misschien wel. Ik zie 2 knoppen om om de tegenstanders heen te zwerven en 2 om penals mee weg te geven :pquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
tactical defendingNiet zo zeiken het is gewoon wennen en maakt het leuker omdat je nu wat meer moeite moet doen inplaats van button bashen op de afpak knop
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:55 schreef OmniRocket het volgende:
FIFA moet eens crossplatform worden!
FIFA 12 demoquote:
Daar heb je niks aan, want bij de normale versie heb je die optie niet bij onlinewedstrijden. Je kan er beter nu gewoon aan geloven.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:41 schreef OmniRocket het volgende:
ja kan trouwens gewoon op de oude manier verdedigen instellen door naar je controllerinstellingen te gaan.
speel de pc gelijk helemaal wegnu alleen eens leren scoren
ahw , ff oefenen dus.. tot nu toe ziet het er lomp uitquote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan, want bij de normale versie heb je die optie niet bij onlinewedstrijden. Je kan er beter nu gewoon aan geloven.
Op amateur?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ahw , ff oefenen dus.. tot nu toe ziet het er lomp uit
Hulp bij passen waarschijnlijk ook uit gok ik dan
4e wedstrijd 1-0 gewonnen
http://www.easports.com/media/play/video/93092635
EA media says nooooquote:
De keeper misschien, maar het spelniveau staat op Wereldklasse (ervaren gekozen bij selectie hoe je in voetbalspellen bent)quote:
Het is sowieso allemaal nep. FUT wordt straks 1 grote pace-abuse boel.. nog erger dan in 2011. Aangezien je nu geen druk meer kan zetten ren je iedereen straal voorbij.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
ik loop net voor Ibrahimovic uit.. op het moment dat de steekbal komt gaat Puyol ineens langzamer lopen en loopt Ibrahimovic hem eruit... heel erg nep O.o
Hoe weet je dat? Is dat al zo in de demo dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan, want bij de normale versie heb je die optie niet bij onlinewedstrijden. Je kan er beter nu gewoon aan geloven.
Is gewoon logica.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is dat al zo in de demo dan?
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:16 schreef Leanishibe het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93095498
FIFA12 impact engine in actie jonge!
Als mij dit online gaat gebeuren.
Heeft EA zelf bekend gemaakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is dat al zo in de demo dan?
Einde verhaal dus, of is ruud een silver geworden?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef StijnDa het volgende:
Van Nistelrooy 55, 78, 64, 73, 59, 70![]()
Robben en Persie kan ik al niet vinden.
Christian Eriksen 80quote:Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand ff wat NL spelers en Eredivisie materiaal met ratings dumpen? Nu op werk geen mogelijkheid excel sheet door te werken
El hamdaoui is verreweg de beste spits met 78quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef mash_ het volgende:
Ajax spelers die ik kon vinden:
Alderweireld 75
The janssen: 79
Eriksen: 80
Siem de Jong 75
Sightorson 74
Niet zoveel dusWel leuk Middenveld zo.
Vorig jaar kreeg je er 1 toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef mash_ het volgende:
Over 5 dagen de eerste 2 goude pakjes bij de web appBen benieuwd
Vorig jaar had ik alonso er inzitten die toen nog 25K waard was. Is wel een leuk begin.
Geen idee hoeveel je er kreeg. Weet alleen dat je er dit jaar 2 krijgt als je al inlogt op de web appquote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je er 1 toch?
Ik had VermaelenWas ik ook best tevreden mee.
Ik moet zeggen, het begint wel weer te kriebelen bij mijquote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel je er kreeg. Weet alleen dat je er dit jaar 2 krijgt als je al inlogt op de web app+ nog de packs die je krijgt voor pre order. Wel leuk begin
Hoe werkt dat precies dat je er dan al bij kan in de webapp?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef mash_ het volgende:
Over 5 dagen de eerste 2 goude pakjes bij de web appBen benieuwd
Vorig jaar had ik alonso er inzitten die toen nog 25K waard was. Is wel een leuk begin.
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je de instellingen verranderen van Fifa12? hji staat nu een beetje te hoog.
bij instellingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je de instellingen verranderen van Fifa12? hji staat nu een beetje te hoog.
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef zerokil het volgende:
11 of 12?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef zerokil het volgende:
Bij Fifa 11 menu staat nergens instellingen
Poste het net al in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef mash_ het volgende:
Ja kunnen we niet gewoon niet over fifa 11 hebben hier voor de mensen die het nog spelen. En als je iets over 12 te melden hebt in het fifa 12 topic?
Ik heb hem niet, al helemaal niet in 4222. Issie veel te traag voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:56 schreef Dopekoe het volgende:
Niemand die mij kan voorzien van een vdvaart 4222 CAM ?
Ik heb 200c en jullie hebben die coins toch niet meer nodig
Traag maakt niet uit bij mijquote:Op donderdag 15 september 2011 16:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb hem niet, al helemaal niet in 4222. Issie veel te traag voor.
Wel platform zit je?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Traag maakt niet uit bij mij
Heb toch al niet het snelste team
Dan kan ik je niet helpen.quote:
Dan moet je wel autistisch zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Tim86 het volgende:
sick..'
http://forum.ea.com/uk/posts/list/990951.page
Autist en sick idd!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Tim86 het volgende:
sick..'
Waar heb je em gehaald voor 60 dollar? Kan em pas vanaf 80 euro vindenquote:Op donderdag 15 september 2011 09:17 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Jaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Autist en sick idd!
Maarrrrr hij had hier toch nog grof geld mee kunnen verdienen?
Allemaal bought for: ----- Is dit die kerel van de database? die zou ook alle spelers in FUT hebben toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef Tim86 het volgende:
sick..'
Dat topic gaat er juist over dat hij nu alle spelers heeft in FUT. Hij is van de database ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allemaal bought for: ----- Is dit die kerel van de database? die zou ook alle spelers in FUT hebben toch?
Klopt, daarom ook de vraag of het dezelfde wasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat topic gaat er juist over dat hij nu alle spelers heeft in FUT. Hij is van de database ja.
Meldt zich :pquote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook de vraag of het dezelfde wasTrouwens, iemand nog behoefte aan een IF Heitinga? In ruil voor een mooi bronzen kaartje. Op 10.000 bood nog niemand, dus geef ik m liever gratis weg aan iemand van hier, dan voor een fooi aan een vreemde. Eerste reactie is prijs.
Ohja, voor PS3 trouwens
Kun je niet op de webapp al een bronzen kaartje opgooien? Wie weet kun je m wel ruilen voor je 4-2-2-2 vdvquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Meldt zich :p
Maar morgen pas online...
Precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef laucas het volgende:
Mwoa, vind niet dat je te snel conclusies kan trekken. Heb een paar potjes op de demo gedaan en toen had ik het ook wel gezien. Je weet hoe kut H2H speelt vergeleken met FUT dus ik wacht wel lekker tot de release
Ik net ook, beste speler voor mij was Manuel fucking Neuer hahaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
40k aan pakjes uitgegeven.
Beste speler?
Shay fucking Given
Wtf, ik krijg bijna het idee dat deze ratings door een Nederlander zijn verzonnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:40 schreef psychedelicate het volgende:
Even wat FUT12 stats.
10 beste spelers (OVR):
Iniesta, 91
Robben, 90
Rooney, 90
Casillas, 89
Heb jij die toevallig ook nog over?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je niet op de webapp al een bronzen kaartje opgooien? Wie weet kun je m wel ruilen voor je 4-2-2-2 vdv
Ik zou het net zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:46 schreef OmniRocket het volgende:
750 views al naar Goal of the Year filmpje
Zag vdv al voor 4K staan in 4-2-2-2. Moet Heitinga makkelijk op kunnen leveren. Denk met een BN van 8K dat je m in een half uurtje kwijt bent. Heb je nog 4 K over voor flauwekul dingetjes als contracten enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:50 schreef Dopekoe het volgende:
Toefjes al online, ben klaar om mn heitinga en wie weet mn 4222 vdvaart te ontvangen
Oh ja dat was jij. Wie had je er ook alweer mee gekocht? Maar nee, houd het maar. Ik heb ook die Afellay van jou gehadquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag vdv al voor 4K staan in 4-2-2-2. Moet Heitinga makkelijk op kunnen leveren. Denk met een BN van 8K dat je m in een half uurtje kwijt bent. Heb je nog 4 K over voor flauwekul dingetjes als contracten enzo.
Haha mooiquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef laucas het volgende:
IF Lensie waar ik 100K winst op had gemaakt
Iemand wilde 'm zo graag en bleef maar offers sturen, ik rejecte elke keer totdat ie 100K + 3 IF's van 120K stuurde.
Wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:40 schreef psychedelicate het volgende:
10 beste passers (PAS):
Xavi, 92
Iniesta, 90
Fabregas, 89
Gerrard, 88
Sneijder, 88
Janssen, 87
Beckham, 87
Pirlo, 87
Van der Vaart, 86
Schweinsteiger, 86
geen Bent?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
uitieindelijk de heitinga voor 7k verkocht
En vdvaart voor 3900 gekocht
100 chemistry en 82 rating en eindelijk een 5 sterren team en geen 4,5 meer
Hij was dus echt mijn missing link
[ link | afbeelding ]
Als jij de coins voor me wilt sponsorenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen Bent?ik zou nog wel Cole of Kolarov kopen, veel beter dan Assou-Ekotto
Met de coins die je over hebt van Heitinga kun je Kolarov denk ik wel halenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als jij de coins voor me wilt sponsoren
Ik zie hem niet ertussen staan.... in 4222 danquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met de coins die je over hebt van Heitinga kun je Kolarov denk ik wel halenKolarov is een mooooonster
Als ik met niet vergis kun je hem ook als LWB in 4222 of als LB in een formatie met 4 defenders halen en nog steeds 9 chem hebben vanwege de link met Nigel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie hem niet ertussen staan.... in 4222 dan
Nog steeds beetje te duurquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik met niet vergis kun je hem ook als LWB in 4222 of als LB in een formatie met 4 defenders halen en nog steeds 9 chem hebben vanwege de link met Nigel.
Ik zie hem op de ps3 er echt niet tussen staan voor zo'n prijs hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon willekeurige formatie met 4 verdedigers kan je halen voor 1 à 1,5k hoor
Hoezo sluit hij aan bij Modric? Dan moet je wel de goede versie halenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Saha moet vervangen voor adebayor....
Sluit wel aan bij Modric in de spits
Foutjequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo sluit hij aan bij Modric? Dan moet je wel de goede versie halen
Vorig jaar was het toch zo dat alle mensen die FUT 10 gespeeld hadden gratis bonuspacks kregen, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij krijg je die sowieso, of je nou op de 20e inlogt of niet.
Ik verwacht IF Narsing, IF Assaidi en IF Dost!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef potienza het volgende:
Ik verwacht ook een IF Vorm in 12.
Inderdaad. Het was prettig met jullie te discussieren over Fifa, FUT en GTST. Ben benieuwd of ongeveer dezelfde mensen overblijven in het Fifa 12 topic na een paar maandenquote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Rijstbal het volgende:
Deze reeks is aan het sterven!Het was leuk geweest jongens.
ik hoop het wel, ik ga fifa 12 iig wel weer spelenquote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was prettig met jullie te discussieren over Fifa, FUT en GTST. Ben benieuwd of ongeveer dezelfde mensen overblijven in het Fifa 12 topic na een paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |