EA doet er een jaar over om dit te creeren inderdaad, en jullie een uurtje ofzo om het af te schrijven... Op dit moment vind ik het ook niet geweldig, maar iedereen zal het moeten leren.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Functie uit zetten is geen optie, want online zul je er echt aan moeten geloven. En het is juist het FUT concept dat me gegrepen heeft, en je geile teams wil je toch vooral online showen. Het zal idd wel wennen zijn, maar ik vraag me echt af waarom EA een jaar de tijd heeft gehad, en hiermee gekomen is...
maar dan verdienen ze minder dus je weet al wat ze gaan kiezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik ea was zou ik 1 x per 2 jaar een fifa game uitbrengen en gewoon tot die tijd updates enzo blijven uitbrengen bij elke transfer....
Zo hebben ze veel meer tijd om echt te innoveren....
Dat zeg ik niet alleen nu maar bij elke versie...
Das waar....quote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan verdienen ze minder dus je weet al wat ze gaan kiezen.
ik vind het ook lastig, maar ik blijf het gewoon oefenen tot ik het onder de knie heb.
''zat'' is niet genoeg, voor geen enkel bedrijf trouwensquote:Op woensdag 14 september 2011 18:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das waar....
Maar daarnaast verdienen ze zat met andere games....
Zal van het weekend weer verder spelen maar hou het voorlopig toch bij 11...
Voorlopig geen zin om er op dit moment 50 euro aan uit te geven....
Hier ook ja, heb in het begin in dit topic ook goed zitten zeiken en steunen, maar uiteindelijk alles goedgekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:06 schreef Cashjoewel het volgende:
Bij FIFA 11 dacht ik ook WTF :S Maar wat een bazenspel is het geworden
wat?!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:48 schreef Doublepain het volgende:
hahah wat een faaaal!!
Wil ik een legend Holland team maken met creation center. Kan ik Jaap Stam niet maken omdat, dat een vloekwoord is.
Je kan het 'oude' verdedigen aan zetten in je controller settings.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik bak er echt helemaal niks van met die FIFA 12 demo. Ik kan de bal gewoon niet afpakken. Tactisch verdedigen is moeilijk.
En dan? alleen offline spelen?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Je kan het 'oude' verdedigen aan zetten in je controller settings.
Dat. En hopen dat het in FUT ook kanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Stringer het volgende:
[..]
En dan? alleen offline spelen?
Niet bevestigd. Wel in de lijn der verwachting. EA gaat dit niet implementeren om vervolgens toe te staan dat 99% het meteen uit zet voor Online h2h/UT.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het al bevestigd dat het in FUT niet kan dan?
Huh je controls kon je toch altijd naar eigen smaak aanpassen? Onafhankelijk waar je in speelt? Of heeft dit met standaard professional skill te maken oid?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet bevestigd. Wel in de lijn der verwachting. EA gaat dit niet implementeren om vervolgens toe te staan dat 99% het meteen uit zet voor Online h2h/UT.
Controls wel ja, sommige instellingen niet. Zo kun je bijvoorbeeld online kaarten en buitenspel niet uitzetten maar offline wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh je controls kon je toch altijd naar eigen smaak aanpassen? Onafhankelijk waar je in speelt? Of heeft dit met standaard professional skill te maken oid?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Vind het trouwens wel jammer dat de Engelse commentator Andy Gray weg is. Nu hebben ze Kermit de kikker als vervanger
Als het begrijpt misschien wel. Ik zie 2 knoppen om om de tegenstanders heen te zwerven en 2 om penals mee weg te geven :pquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
tactical defendingNiet zo zeiken het is gewoon wennen en maakt het leuker omdat je nu wat meer moeite moet doen inplaats van button bashen op de afpak knop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |