das kutquote:Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En ik moet dis half 6 werken en daarna Ajax kijken
Het is ze geraden dat ze winnen! Anders is het wel heel snel einde oefening in CLquote:Op woensdag 14 september 2011 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
das kutajax gaat wel winnen toch
Jep, ben ook aan het downloadenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
Met een NL account, want hij is al beschikbaar blijkbaar!
Alle winnaars van de afgelopen maanden. Met FIFA 12 zullen dat er meer zijn aangezien daarmee gelijk in oktober wordt begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef laucas het volgende:
Ik kan niet meer quoten en editen ofzo :/
@omnirocket: beetje weinig goals als je het mij vraagt, er waren toch wel meer inzendingen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef Stringer het volgende:
Mooi filmpje, welk nummer is dat eigenlijk eronder?
thxquote:
Lekker kort door de bochtquote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, wat ben ik blij dat ik hem niet ge-pre-orderd heb....
Het speelt echt totaal niet lekker en ook helemaal niet intuïtief...
Druk zetten en duel aangaan met x werkt niet meer... In plaats daarvan móet je een tackle uitvoeren met O en dan timen enzo....
Ook lijken de passes vrijwel nooit aan te komen....
En als laatste voelt het geheel ontzettend traag aan qua spelsnelheid....
Dat wordt denk ik toch wachten op de platinum edition....
Tot die tijd maar ff bij een maat van mij op de xbox oefenen...
Functie uit zetten is geen optie, want online zul je er echt aan moeten geloven. En het is juist het FUT concept dat me gegrepen heeft, en je geile teams wil je toch vooral online showen. Het zal idd wel wennen zijn, maar ik vraag me echt af waarom EA een jaar de tijd heeft gehad, en hiermee gekomen is...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lekker kort door de bochtNieuwe manier van verdedigen is natuurlijk wennen, dat is altijd zo. Je kunt het ook uit zetten
Plus dat het een demo is, er zullen nog dingen veranderen.
EA doet er een jaar over om dit te creeren inderdaad, en jullie een uurtje ofzo om het af te schrijven... Op dit moment vind ik het ook niet geweldig, maar iedereen zal het moeten leren.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Functie uit zetten is geen optie, want online zul je er echt aan moeten geloven. En het is juist het FUT concept dat me gegrepen heeft, en je geile teams wil je toch vooral online showen. Het zal idd wel wennen zijn, maar ik vraag me echt af waarom EA een jaar de tijd heeft gehad, en hiermee gekomen is...
maar dan verdienen ze minder dus je weet al wat ze gaan kiezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik ea was zou ik 1 x per 2 jaar een fifa game uitbrengen en gewoon tot die tijd updates enzo blijven uitbrengen bij elke transfer....
Zo hebben ze veel meer tijd om echt te innoveren....
Dat zeg ik niet alleen nu maar bij elke versie...
Das waar....quote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan verdienen ze minder dus je weet al wat ze gaan kiezen.
ik vind het ook lastig, maar ik blijf het gewoon oefenen tot ik het onder de knie heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |