Einde verhaal dus, of is ruud een silver geworden?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef StijnDa het volgende:
Van Nistelrooy 55, 78, 64, 73, 59, 70![]()
Robben en Persie kan ik al niet vinden.
Christian Eriksen 80quote:Op donderdag 15 september 2011 11:41 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand ff wat NL spelers en Eredivisie materiaal met ratings dumpen? Nu op werk geen mogelijkheid excel sheet door te werken
El hamdaoui is verreweg de beste spits met 78quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef mash_ het volgende:
Ajax spelers die ik kon vinden:
Alderweireld 75
The janssen: 79
Eriksen: 80
Siem de Jong 75
Sightorson 74
Niet zoveel dusWel leuk Middenveld zo.
Vorig jaar kreeg je er 1 toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef mash_ het volgende:
Over 5 dagen de eerste 2 goude pakjes bij de web appBen benieuwd
Vorig jaar had ik alonso er inzitten die toen nog 25K waard was. Is wel een leuk begin.
Geen idee hoeveel je er kreeg. Weet alleen dat je er dit jaar 2 krijgt als je al inlogt op de web appquote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je er 1 toch?
Ik had VermaelenWas ik ook best tevreden mee.
Ik moet zeggen, het begint wel weer te kriebelen bij mijquote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel je er kreeg. Weet alleen dat je er dit jaar 2 krijgt als je al inlogt op de web app+ nog de packs die je krijgt voor pre order. Wel leuk begin
Hoe werkt dat precies dat je er dan al bij kan in de webapp?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef mash_ het volgende:
Over 5 dagen de eerste 2 goude pakjes bij de web appBen benieuwd
Vorig jaar had ik alonso er inzitten die toen nog 25K waard was. Is wel een leuk begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |