Is dat niet elk jaar zo? Dat je die van vorig jaar nooit meer aanraakt?quote:
06, 07 en 08 heb ik sowieso nooit aangeraaktquote:Op woensdag 14 september 2011 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat gebeurde ook met 10, 09, 08, 07, 06 etc
Hier alle ratings. Misschien toch nog even Miccoli halen, maar ik denk dat ik dat met 50k niet ga redden. Ik heb de demo even gespeeld maar ik moet wel even wennen. Ik gebruik normaal gesproken heel vaak B om een 2e man naar de bal te laten gaan. Nu is dat RB geworden en als je B aanraakt maakt je eigen ventje een verdedigende beweging, als je niet dichtbij de bal staat krijg je gelijk een hele achterstand.quote:The Team of the week will be available on Wednesday 6pm London time.
The Team can be viewed here:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jXaVqGHfbbnC6
http://twitter.com/#!/TheRealGraoully
Starting 11
GK - Rostov's Stipe Pletikosa 77>81
RWB - Sporting's Joao Pereira 76>81
CB - Valencia's Victor Ruiz 77>81
CB - Stoke's Ryan Shawcross 78>82
RWB - Juve's Stephan Lichtsteiner 75>80
CAM - Lazio's Stefano Mauri 79>82
CAM - Mineiro's Daniel Carvalho 75>80
CAM - PSG's Javier Pastore 82>85
LW - Lille's Eden Hazard 81>85
CF - Palermo's Fabrizio Miccoli 83>85
CF - Man City's Sergio Aguero 85>88
Subs:
(SUB) ST - Werder's Claudio Pizarro 82>85
(SUB) ST - DC United's Chris Pontius 64>71
(SUB) ST - Morecambe's Danny Carlton 60>64
(SUB) CM - AZ's Pontus Wernbloom 69>74
(SUB) CB - Hertha's Andre Mijatovic 70>74
(SUB) CB - Lokomotiv Moscow's Manual Da Costa 69>74
(SUB) GK - Zaragoza's Roberto 76>80
Idd. Vanavond nog Ajax ook, ik wacht nog wel even..quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mash_ vandaag komt de demo toch ook gewoon voor de PS3 uit? Daar hoef je geen amerikaans account voor te hebben toch
Ja vandaag komt die uit ja. Vanaaf ergens. rond 5/6/7 uurquote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mash_ vandaag komt de demo toch ook gewoon voor de PS3 uit? Daar hoef je geen amerikaans account voor te hebben toch
Ik ga met mn slaapzak voor mn PS3 liggenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vandaag komt die uit ja. Vanaaf ergens. rond 5/6/7 uurAls je hem al eerder wilt spelen kan je hem met een amerikaans account al spelen.
Ben benieuwd. Ik vind het juist wel vet als je het helemaal weer moet aanleren. Denk dat je het niveau van iedereen dan weer een beetje naar elkaar toe trekt.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:21 schreef KrAlex het volgende:
Heb hem net op de PS3 gespeeld en ik vind hem eigenlijk tegenvallen. Het speelt in vergelijking met FIFA erg traag en het zijn iedere keer halve passes. De ballen gaan gewoon niet strak genoeg om lekker te combineren. En het verdedigen is ook erg wennen.
Heb pas 2 wedstrijden er op zitten, maar het eerste indruk is tot nog toe niet positief. Toch is FIFA een spel voor mij die ik ieder jaar koop.
De betere zullen altijd de betere blijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik vind het juist wel vet als je het helemaal weer moet aanleren. Denk dat je het niveau van iedereen dan weer een beetje naar elkaar toe trekt.
Ja dat begrijp ik. Maar toch zullen de wat mindere goden dichterbij elkaar komen denk ik. Daarbij is het voor mij wel een nadeel. Aangezien het verdedigen juist iets was waar ik het van moest hebben. Als dat nu veranderd is, hoop ik dat het me ligt hahaquote:Op woensdag 14 september 2011 11:30 schreef Santello het volgende:
[..]
De betere zullen altijd de betere blijven.
Same herequote:Op woensdag 14 september 2011 11:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aangezien het verdedigen juist iets was waar ik het van moest hebben. Als dat nu veranderd is, hoop ik dat het me ligt haha
6 uur Nederlandse tijd ja. Maar een USA account aanmaken is zo gedaan. 2min werk.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef Cashjoewel het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n Amerikaans account? Of is ie nu ook voor mensen met een Nederlands account de downloaden in de Playstion Store?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |