Als ik met niet vergis kun je hem ook als LWB in 4222 of als LB in een formatie met 4 defenders halen en nog steeds 9 chem hebben vanwege de link met Nigel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie hem niet ertussen staan.... in 4222 dan
Nog steeds beetje te duurquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik met niet vergis kun je hem ook als LWB in 4222 of als LB in een formatie met 4 defenders halen en nog steeds 9 chem hebben vanwege de link met Nigel.
Ik zie hem op de ps3 er echt niet tussen staan voor zo'n prijs hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon willekeurige formatie met 4 verdedigers kan je halen voor 1 à 1,5k hoor
Hoezo sluit hij aan bij Modric? Dan moet je wel de goede versie halenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Saha moet vervangen voor adebayor....
Sluit wel aan bij Modric in de spits
Foutjequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo sluit hij aan bij Modric? Dan moet je wel de goede versie halen
Vorig jaar was het toch zo dat alle mensen die FUT 10 gespeeld hadden gratis bonuspacks kregen, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij krijg je die sowieso, of je nou op de 20e inlogt of niet.
Ik verwacht IF Narsing, IF Assaidi en IF Dost!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef potienza het volgende:
Ik verwacht ook een IF Vorm in 12.
Inderdaad. Het was prettig met jullie te discussieren over Fifa, FUT en GTST. Ben benieuwd of ongeveer dezelfde mensen overblijven in het Fifa 12 topic na een paar maandenquote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Rijstbal het volgende:
Deze reeks is aan het sterven!Het was leuk geweest jongens.
ik hoop het wel, ik ga fifa 12 iig wel weer spelenquote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was prettig met jullie te discussieren over Fifa, FUT en GTST. Ben benieuwd of ongeveer dezelfde mensen overblijven in het Fifa 12 topic na een paar maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |