abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101901510
Hallo topic lezers,

Ik ben een vrouw van 54 niet onaantrekkelijk, geen relatie, geen kinderen, mooi huis en veel vrienden... Ik werk als data assistent bij een groot bedrijf met vestigingen in heel Europa. Voor me werk ga ik ook wel eens naar conferenties. Zo had ik 8 maand geleden een conferentie in Berlijn. Ik vloog daarheen en ontmoette daar 3 andere collega's van een vestiging in Londen. We reden naar het hotel en aten wat. De volgende dag moesten we rond een uurtje of 10 in de universiteit zijn. We besloten nog even aan de bar wat te gaan drinken. Onder de 3 collega's uit Londen zat ook een erg aantrekkelijke jongeman van 29. Hij vertelde dat hij 3 jaar geleden overgeplaatst was van Nederland naar Engeland omdat hij dan bij zijn toenmalige vriendin kon wonen. Dat ging uit en bleef in Londen Hij kreeg al snel een andere relatie waar hij tot op heden gelukkig mee is, ze verwachten zelf een kindje eind dit jaar. Maar hij mist Nederland en komt met zijn vriendin terug. Algoed tijdens het gesprek voelde ik al wel wat spanning tussen ons gewoon lekker losje. We liepen terug naar onze hotelkamer en spraken met ons 4 af hoelaat we aan het ontbijt zouden zitten. Ik trok de deur achter me dicht en besloot lekker in bad te gaan, ik deed de kraan aan en liep terug naar het bed om mij uit te kleden totdat er op de deur word geklopt. Ik was verbaast en deed de deur open. Daar stond mijn collega waar ik het zo goed mee kon vinden... Pff Hij zei dat we nog niet klaar waren met praten... en kwam een beetje ongevraagd binnen. Ik zei dat ik net in bad wou gaan waarna hij zei "dan ga ik met je mee" Ik werd rood en zei dat ik veel te oud voor hem was en dat hij maar beter kon gaan. Hij kwam naar mij toe en zei "Dit wil jij wel" En toen knapte er iets in mij! Ik ken mijzelf hierin helemaal niet ik ben al jaren single en ook geen sex gehad in die tijd (mijzelf plezieren reken ik niet mee) Net of voor de eerste keer weer sex ging hebben... De spanning van voor de eerste keer sex hebben kwam terug en we hadden een nacht met veel geile sex!
Nu woont hij alweer 2 maand in Nederland en het probleem is dat hij niet ver van mij woont ±30 km. We blijven elkaar ontmoeten bij mij thuis, na het werk (overwerk) je kent het wel of laatst zelfs een dag vrij genomen om lekker van elkaar te genieten.
Ik heb tot op heden geen schuldgevoel en ga dat denk ik ook niet krijgen maar zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.

Bedankt!
pi_101901644
Hij komt naar jou en het is zijn relatie die hij op het spel zet. Of te wel, lekker genieten en nergens schuldig over voelen :)
Domo Arigato!
pi_101901738
Voel je je niet als ''tweede keus''?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_101901762
Ach, als zij er achterkomt en uit d'r dak gaat zijn de gevolgen ook voor jezelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101901783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij komt naar jou en het is zijn relatie die hij op het spel zet. Of te wel, lekker genieten en nergens schuldig over voelen :)
:') faalhaas
Afkappen je moet hier niet aan mee willen werken.
pi_101901798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Ach, als zij er achterkomt en uit d'r dak gaat zijn de gevolgen ook voor jezelf.
Moet ze bij haar man zijn, niet bij de dame die door hem wordt versierd!
Domo Arigato!
pi_101901824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

:') faalhaas
Afkappen je moet hier niet aan mee willen werken.
Hoezo faalhaas? Wat kan zij er nou aan doen dat hij getrouwd is? Is toch niet haar fout of haar probleem?
Domo Arigato!
pi_101901898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Moet ze bij haar man zijn, niet bij de dame die door hem wordt versierd!
Dat kan wel zijn, maar zo gaat t niet altijd hè.

Of is degene die dan op d'r falie krijgt ook nog eens zielig?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101901935
Die vent zou me niet boeien, dat ze een kindje krijgen vind ik een veel belangrijker punt..
pi_101901937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Vind ik ook.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:11:24 #11
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101901943
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar zo gaat t niet altijd hè.

Of is degene die dan op d'r falie krijgt ook nog eens zielig?
Zielig is een groot woord maar als zij hem had versierd was het een heel ander verhaal geweest.
Domo Arigato!
pi_101902054
quote:
Pff Hij zei dat we nog niet klaar waren met praten... en kwam een beetje ongevraagd binnen. Ik zei dat ik net in bad wou gaan waarna hij zei "dan ga ik met je mee" Ik werd rood en zei dat ik veel te oud voor hem was en dat hij maar beter kon gaan. Hij kwam naar mij toe en zei "Dit wil jij wel"
Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.
pi_101902095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.
:')
ICT-er...
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:16:04 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101902134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Zielig is een groot woord maar als zij hem had versierd was het een heel ander verhaal geweest.
Het maakt weinig uit wie wie versiert, TS weet dat d'r rommeltje bezet is, en de vriendin van d'r rommeltje zal niet de eerste zijn die niet de partner maar de buitenstaander aanpakt.

En als dat gebeurt dan vind ik dat gewoon een risico dat TS neemt, dus nee, dan is ze niet zielig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101902166
quote:
Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!
pi_101902223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:

[..]

Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!
Die conclusie uit de tweede zin vind ik nogal vreemd. Maar ik denk dat je beter ermee kunt stoppen. :)
pi_101902259
quote:

[..]

Rot toch op, iemand die vreemdgaat is allesbehalve lief. En jij die dat faciliteert ook niet.
pi_101902303
quote:

[..]

Jij denk met je flamoes ;) Maar wees nu gewoon eerlijk. Hij bedriegt zijn zwangere vrouw en jij denk dat het een lieve man is _O-

Onthoud een ding goed. Wat hij nu bij zijn vrouw doet zal die ook gewoon bij jou doen. Blijkbaar heeft hij er geen moeite mee om te liegen en is er geen enkele reden dat hij dat tegen jou ook niet zal doen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:20:46 #19
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101902320
quote:

[..]

Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaad :) Heb je wel een gevraagd of hij het verteld thuis?
Domo Arigato!
pi_101902332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaad :) Heb je wel een gevraagd of hij het verteld thuis?
Ik denk dat TS het antwoord daar zelf wel op weet. :)
pi_101902403
quote:
Ik denk dat TS het antwoord daar zelf wel op weet.
Niet verteld...
pi_101902412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:00 schreef DTW het volgende:
Hallo topic lezers,

Ik ben een vrouw van 54 niet onaantrekkelijk, geen relatie, geen kinderen, mooi huis en veel vrienden... Ik werk als data assistent bij een groot bedrijf met vestigingen in heel Europa. Voor me werk ga ik
Me werk, ja?
Dit, dus.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:23:30 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101902418
quote:

[..]

Als mijn partner tijdens mijn zwangerschap vreemdging met een vrouw die oud genoeg is om z'n moeder te zijn dan kon hij doodvallen.

Op andere momenten ook trouwens, maar dan extra hard :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101902421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wat denk je zelf na het lezen van dit stuk?

quote:
Nu woont hij alweer 2 maand in Nederland en het probleem is dat hij niet ver van mij woont ±30 km. We blijven elkaar ontmoeten bij mij thuis, na het werk (overwerk) je kent het wel of laatst zelfs een dag vrij genomen om lekker van elkaar te genieten.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:24:44 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101902465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je zelf na het lezen van dit stuk?

[..]

Voor de zekerheid vraag ik het even :)
Domo Arigato!
pi_101902485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:23 schreef DTW het volgende:

[..]

Niet verteld...
Joh, natuurlijk vertelt-ie het niet. Loopt-ie anders zijn trio's thuis mis.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:29:31 #27
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101902655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Joh, natuurlijk vertelt-ie het niet. Loopt-ie anders zijn trio's thuis mis.
Tja, wie zou wel zijn trio's op het spel zetten ;) :P
Domo Arigato!
pi_101902809
54 en 29? Doe je goed. Ben benieuwd hoe zijn vrouw daarop zou reageren als het uitkomt. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_101902829
Waar woon je TS en heb je niet veel liever een vrijgezel van 21?
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:11:15 #30
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101904451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Northside het volgende:
54 en 29? Doe je goed. Ben benieuwd hoe zijn vrouw daarop zou reageren als het uitkomt. :)
Wat denk je zelf? ;)
Domo Arigato!
pi_101904612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:00 schreef DTW het volgende:

Ik heb tot op heden geen schuldgevoel en ga dat denk ik ook niet krijgen maar zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.

Als jij geen schuldgevoel hebt, wat maakt het dan nog uit wat wij er van vinden?
De 1 zal het afkeuren, de ander zal het prima vinden en de meesten zullen het niets interesseren.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 17:35:46 #32
137949 Disana
pi_101905319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Northside het volgende:
54 en 29? Doe je goed.
Ik vind het in dit geval niet iets om trots op te zijn. Misschien krijgt dat joch bij zijn vriendin geen seks wegens zwangerschapscomplicaties. Hij zag een hongerige vrouw die in geen jaren seks heeft gehad, en greep zijn kans.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:00:09 #33
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101906032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het in dit geval niet iets om trots op te zijn. Misschien krijgt dat joch bij zijn vriendin geen seks wegens zwangerschapscomplicaties. Hij zag een hongerige vrouw die in geen jaren seks heeft gehad, en greep zijn kans.
Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...
Domo Arigato!
pi_101906084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...
Zulks een geschikte basis voor een goede relatie.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:10:49 #35
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101906338
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zulks een geschikte basis voor een goede relatie.
Het is een tijdelijk probleem. Zodra zijn vriendin niet meer zwanger is zal de seksdrive waarschijnlijk weer terugkeren. Hij heeft nooit gezegd dat hij voor altijd met TS vreemd wil blijven gaan.

Dus vinden jullie dat hij moet scheiden omdat hij te weinig seks krijgt of dan maar vreemd gaan omwille van het kind en de latere (waarschijnlijke) goede relatie?
Domo Arigato!
pi_101906532
De enige (en de beste, blijkbaar) mogelijke denkbare reactie op weinig seks is scheiden. Ja.

Vreemdgaan is niet tijdelijk (hij gaat nog stééds vreemd). Eenmaal over die grens is niets hetzelfde. Ook meteen de reden dat hij de ballen niet heeft om het aan z'n vriendin te vertellen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:22:01 #37
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101906693
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef zarGon het volgende:
De enige (en de beste, blijkbaar) mogelijke denkbare reactie op weinig seks is scheiden. Ja.

Vreemdgaan is niet tijdelijk (hij gaat nog stééds vreemd). Eenmaal over die grens is niets hetzelfde. Ook meteen de reden dat hij de ballen niet heeft om het aan z'n vriendin te vertellen.
Waarom is eenmaal over die grens niets hetzelfde? Ik denk toch dat je hier een groot gedeelte eigen mening verward met wat echte feiten zijn. Mijn mening is anders en de echte feiten ken ik niet...
Domo Arigato!
pi_101906701
Vreemdgaan goedpraten :') . Vreemdgangers verdienen een nekschot, klaar. En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
pi_101907067
ik ben nog lang geen 40+ rubriek maar dat terzijde,
bedenk je 2 dingen...

1: je verziekt het leven van ZIJN vrouw + kind
2: ooit zal jij je net zo voelen als zijn vrouw, want mensen die vreemdgaan zullen (meestal dan) nooit veranderen.
en ook al gaat hij scheiden en met jou verder, als hij zo harteloos is om dit soort situatie's te creëren dan zal hij hier niks van leren en het herhalen.

als je hiermee doorgaat, hoop ik dat als jij ooit gelukkig zal worden met de man van je leven...
jouw droom net zo in elkaar stort als die van zijn vrouw .. en kind! :r
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:39:38 #40
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101907164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Ireyon het volgende:
Vreemdgaan goedpraten :') . Vreemdgangers verdienen een nekschot, klaar. En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:36 schreef deadly_kiss het volgende:
ik ben nog lang geen 40+ rubriek maar dat terzijde,
bedenk je 2 dingen...

1: je verziekt het leven van ZIJN vrouw + kind
2: ooit zal jij je net zo voelen als zijn vrouw, want mensen die vreemdgaan zullen (meestal dan) nooit veranderen.
en ook al gaat hij scheiden en met jou verder, als hij zo harteloos is om dit soort situatie's te creëren dan zal hij hier niks van leren en het herhalen.

als je hiermee doorgaat, hoop ik dat als jij ooit gelukkig zal worden met de man van je leven...
jouw droom net zo in elkaar stort als die van zijn vrouw .. en kind! :r
:) Wat zijn mensen toch open minded voor de wereld ideeën van een ander :') Gelukkig MOETEN we allemaal hetzelfde denken anders verdien je een nekschot of erger ;)
Domo Arigato!
pi_101907266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef Black_Ninja het volgende:

Het is een tijdelijk probleem. Zodra zijn vriendin niet meer zwanger is zal de seksdrive waarschijnlijk weer terugkeren.
Waarop baseer je dat?
Jij denkt dat als er 24 uur per dag voor een baby gezorgd moet worden dat de seksdrive weer aantrekt? Vooral die gebroken nachten schijnen erg goed te zijn voor de seksdrive. :s)
pi_101907330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Waarom is eenmaal over die grens niets hetzelfde? Ik denk toch dat je hier een groot gedeelte eigen mening verward met wat echte feiten zijn. Mijn mening is anders en de echte feiten ken ik niet...
Je begrijpt echt niet wat liegen, bedriegen, vreemdgaan, huichelen en verraad veroorzaakt? Wat het doet met een persoon, het vertrouwen? Moet ik je nou echt uitleggen waarom vreemdgaan zo erg is voor zijn zwangere vriendin? (Was zijn vriendin tijdig op de hoogte, was het geen vreemdgaan meer.) Hij is onvolwassen en laf. Hoe kan je nou je pik in een andere vrouw stoppen en vrolijk thuiskomen en kroelen met je vriendin terwijl je haar in haar ogen aankijkt? Hoe kan je dat nog oprechte liefde noemen? Wat is een relatie zonder eerlijkheid en vertrouwen? Het is vast spannend, stiekem bezig zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 18:46:14 ]
pi_101907352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Black_Ninja het volgende:

:) Wat zijn mensen toch open minded voor de wereld ideeën van een ander :') Gelukkig MOETEN we allemaal hetzelfde denken anders verdien je een nekschot of erger ;)
Vreemdgangers zijn gewoon tuig uit dezelfde categorie als dieven en moordenaars, met het verschil dat het helaas niet wettelijk strafbaar is. Voor eigen gewin bewust leed veroorzaken is walgelijk, daar sta ik niet open voor nee.
pi_101907442
Je ontmoette hem 8 maanden geleden en ze verwachten een kindje eind van dit jaar? Dus dit was al aan de gang voordat zijn vriendin zwanger was? Ach laat ik maar geen moreel oordeel vellen. Als jij maar plezier hebt. ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_101907445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

[..]

1) Hoe zou jij het vinden als je vriendin vreemdgaat?
2) Ben jij weleens vreemdgegaan?
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 19:02:02 #46
137949 Disana
pi_101907966
quote:

Wat is er mis met een beetje solidariteit? Daar ben je een stel voor.
pi_101908523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:45 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Vreemdgangers zijn gewoon tuig uit dezelfde categorie als dieven en moordenaars, met het verschil dat het helaas niet wettelijk strafbaar is. Voor eigen gewin bewust leed veroorzaken is walgelijk, daar sta ik niet open voor nee.
Jeetje, wat een bekrompen ideeen.
Het is maar seks, joh.
pi_101908561
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:16 schreef cafca het volgende:

[..]

Het is maar seks, joh.
Wat een bekrompen idee.
pi_101908656
quote:

[..]

Het is maar seks, joh.
O boy, pas maar op, nu ga je het krijgen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:19:53 #50
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101908665
Kan dit naar PUB?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:27:43 #51
351225 cohorne
cocaine en aapjes
pi_101908965
gewoon lekker doornaaien en je nergens schuldig over voelen.

heb het zelf ook zo gedaan bij alle 4 de zwangerschappen van mn vrouw, ben op die periodes na nooit meer vreemd gegaan. we zijn al 35 jaar gelukkig getrouwd inmiddels en ze weet het nog steeds niet.
cohorne heeft geen premium account
pi_101909027
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O boy, pas maar op, nu ga je het krijgen.
Ah, ga ik nu eindelijk seks krijgen? :P
pi_101910646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Ireyon het volgende:
En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
Je hebt PM oO<

Neeeee, geintje :')

Mijn Trolalarm gaat af hier :D

Maar als het waar is heb echt medelijden met die vrouw of vriendin van die goser,
want dit is natuurlijk letterlijk een KUTstreek ...

Het zal je gebeuren :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 13-09-2011 20:16:33 ]
pi_101910720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef static het volgende:
Kan dit naar PUB?
of naar Onzin... effe wachten :P
pi_101911708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt PM oO<

Mijn Trolalarm gaat af hier :D

Maar als het waar is heb echt medelijden met die vrouw of vriendin van die goser,
want dit is natuurlijk letterlijk een KUTstreek ...

Het zal je gebeuren :'(
En toch, om even serieus te reageren, vind ik het de verantwoordelijkheid van de man die vreemdgaat, niet van TS.
pi_101912126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je hebt PM oO<

Jammer
pi_101929676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef cohorne het volgende:

heb het zelf ook zo gedaan bij alle 4 de zwangerschappen van mn vrouw, ben op die periodes na nooit meer vreemd gegaan. we zijn al 35 jaar gelukkig getrouwd inmiddels en ze weet het nog steeds niet.
Dat deed je vrouw ook voordat ze zwanger werd. Hoe voelt dat om 4 kinderen op te voeden die niet van jezelf zijn?
pi_101932283
Ik wacht met spanning op de terugkomst van TS. Die zal vast verheugd zijn over alle leuke- en opbouwende tips die ze hier gelezen heeft! :)
pi_101932319
Op de manier waar hij zichzelf uitnodigde lijkt het me zo wie zo dat het niet de eerste keer is dat hij dat doet. Ts schijnt zelf het niet erg te vinden dat ze mee helpt aan het bedriegen van zijn vriendin, waarom zou ze ook, zij is immer vrijgezel. Als iemand vreemd gaat is dat met een reden en zal diegene ook de gevolgen ervan moeten aanvaarden. Als je toch al uit de relatie wil dan snap ik die stap, want je gaat verder en zal ook binnen de kortste keren je partner vertellen, luister ik heb een ander ik stop met deze relatie. Als je helemaal ruggegraat hebt stop je ook met naar bed gaan met je partner als je op een ander verliefd bent geworden en ga je met jouw partner ook zo snel mogelijk " het gesprek " aan om de relatie te beeindigen.. Deze echter wil vast geen relatie met de TS, maar gewoon lekker buiten de deur neuken en dan terug naar zijn bezwangerde vriendin. Dan is waardeloos en ik vraag me ook af hoe hij dat doet. Lijkt me een zeer egositisch, gevoelloos persoon.
hi there good people
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 11:33:32 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_101932388
Ik vermoed dat TS niet meer terug komt en eerlijk gezegd vind ik het nogal een vaag verhaal. ALS het waar is tenminste. Het klinkt meer als een soort dagdroom: oudere vrouw wordt verleid door jonge vent.

En wat is eigenlijk een "data assistent"? Niet dat, dat relevant is, maar dat viel me op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101932487
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat TS niet meer terug komt en eerlijk gezegd vind ik het nogal een vaag verhaal. ALS het waar is tenminste. Het klinkt meer als een soort dagdroom: oudere vrouw wordt verleid door jonge vent.
Kan me voorstellen dat je twijfelt aan de waarheid van het verhaal, maar echt onmogelijk is het ook weer niet, kan ik uit eigen ervaring zeggen. O-) Waarbij mijn "oude vrouw" geen relatie had, maar qua genoemde leeftijden komt het bijna exact overeen.

quote:
En wat is eigenlijk een "data assistent"? Niet dat, dat relevant is, maar dat viel me op.
Geen idee....assisteren bij data-verwerking ofzo?
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 11:58:41 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_101933183
'S avonds zomaar bij een vrouw die je net hebt ontmoet aankloppen en meteen het bed induiken, terwijl je een vriendin hebt die zwanger is EN de vrouw ook nog eens bijna twee keer zo oud is als jij zelf?

Het zal wel aan mij liggen, maar het leest een beetje als een slechte film (over het slechte Nederlands maar te zwijgen).

Als het wel waar is, dan is die gozer een egoïstische eikel en voor TS heb ik ook geen goed woord over, stoken in een huwelijk waarbij de vrouw nog zwanger is ook... wat ze vantevoren wist als ik het goed lees. En de enige opmerking die ze dan maakt is "ik ben te oud voor je" en niet "je hebt een vriendin en ze is zwanger"!
niet zo tof doen
pi_101934940
Natuurlijk is het verzonnen.
Mijn troll alarm ging af bij "een nacht met veel geile sex!"

Keep on dreaming TS
  woensdag 14 september 2011 @ 13:07:28 #64
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101935034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:03 schreef RVP67 het volgende:

Keep on dreaming TS
Want een nacht vol geile sex kan niet? :?
Domo Arigato!
pi_101935088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Want een nacht vol geile sex kan niet? :?
Als de man van 29 het had geschreven hadden meer mensen het geloofd dan als een vrouw van 54 dat neerzet. Past niet in het man/vrouw beeld, zeker niet gekoppeld aan deze leeftijd.

Als ze had geschreven: "een passionele nacht hebben beleefd", dan werd er anders tegenaan gekeken, terwijl er precies hetzelfde wordt bedoelt.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 13:10:18 #66
137949 Disana
pi_101935097
Ik geloof er ook niet meer in. Waarschijnlijk heeft de troll uit R&P zijn werkterrein verlegd naar hier :D
pi_101935107
Geile sex kan niet meer in 40+ ;(
pi_101935117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:10 schreef Disana het volgende:
Ik geloof er ook niet meer in. Waarschijnlijk heeft de troll uit R&P zijn werkterrein verlegd naar hier :D
Wie is de troll uit R&P? oO<
pi_101935160
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:11 schreef seasushi het volgende:
Geile sex kan niet meer in 40+ ;(
Precies seasuhsi! Je bent nu een dame als veertig plusser en die gebruikt dat soort termen niet op een forum! :D
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 14:24:27 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_101937336
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:03 schreef RVP67 het volgende:

Keep on dreaming TS
Dat was inderdaad ook nogal verdacht, een vrouw van 54 die zo een uitdrukking gebruikt :') Het viel me nog mee dat er niet stond "geile neucksex".
niet zo tof doen
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:25:56 #71
137949 Disana
pi_101937384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:11 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wie is de troll uit R&P? oO<
Ik heb geen flauw benul, maar z/hij heeft wel een fiks aantal vergelijkbare topics geproduceerd die in het begin nog best vermakelijk waren :D
pi_101937459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw benul, maar z/hij heeft wel een fiks aantal vergelijkbare topics geproduceerd die in het begin nog best vermakelijk waren :D
Als het vermakelijk is, dan hoop ik dat hij/zij hier blijft met een hoop nieuwe topics! :7
pi_101937670
quote:

[..]

Het is maar seks, joh.
Het is niet alleen meer seks als iemand 8 maanden lang vreemdgaat.
Dan is het meer een aaneenschakeling van leugens en bedrog, wat dan ook het grote pijnpunt van vreemdgaan is ipv die seks alleen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_101937891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Precies seasuhsi! Je bent nu een dame als veertig plusser en die gebruikt dat soort termen niet op een forum! :D
Zolang de de manier waarop de geslachtsdaad plaats vindt , nog maar wel plaatsvindt zoalsTS die beschrijft :@ gepassioneerd copuleren klinkt toch euhhhh niet helemaal het zelfde
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 14:43:25 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_101937951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef seasushi het volgende:

[..]

Zolang de de manier waarop de geslachtsdaad plaats vindt , nog maar wel plaatsvindt zoalsTS die beschrijft :@ gepassioneerd copuleren klinkt toch euhhhh niet helemaal het zelfde
Copuleren vind ik zo een vies woord eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_101939170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef seasushi het volgende:

[..]

Zoals bij sommigen het troll alarm afgaat als iemand van 54 het over "geile seks" heeft, zo gaat bij mij altijd het Duitse "geil" belletje rinkelen als ik het woord geil zie verschijnen.
Dan klinkt "geile seks" ook opeens niet meer hetzelfde. ;(
pi_101942412
quote:

[..]

Wat een nonsens, daarbij ga je er wel verdomd makkelijk vanuit dat hij "er niet op mag" omdat ze zwanger is.
Waar blijft je hypocriete betoog als er niets mis is met haar sexdrive maar dat hij haar zwanger minder aantrekkelijk vindt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 september 2011 @ 16:57:51 #78
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101942797
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een nonsens, daarbij ga je er wel verdomd makkelijk vanuit dat hij "er niet op mag" omdat ze zwanger is.
Waar blijft je hypocriete betoog als er niets mis is met haar sexdrive maar dat hij haar zwanger minder aantrekkelijk vindt?
Dan blijft hetzelfde gelden. Ze kan er misschien weinig aan doen dat ze er uit ziet als een opgeblazen ballon maar doordat hij het nu buiten de deur doet heeft dat kind straks wel een vader en een moeder die gelukkig zijn en samenwonen.
Domo Arigato!
pi_101942990
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Dan blijft hetzelfde gelden. Ze kan er misschien weinig aan doen dat ze er uit ziet als een opgeblazen ballon maar doordat hij het nu buiten de deur doet heeft dat kind straks wel een vader en een moeder die gelukkig zijn en samenwonen.
Behalve als zij het weet, want dan is de kans groot dat hij kan vertrekken.

Je kunt natuurlijk als volwassen vent die een kind krijgt ook op seksueel gebied volwassen doen, en niet meer doen alsof je doodgaat als je een paar maanden niet kunt neuken.

Ik denk niet dat ik de enige ben die hem de deur uit zou zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101943169
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Leandra het volgende:

Ik denk niet dat ik de enige ben die hem de deur uit zou zetten.
Klopt en daarom doen mensen het dus stiekem en conferenties in Verweggistan (Berlijn in dit geval), zijn wat dat betreft ideaal. Doorgaan met iemand die 30 km bij je vandaan woont, wordt al een stuk gevaarlijker qua ontdekt worden.
pi_101943461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt en daarom doen mensen het dus stiekem en conferenties in Verweggistan (Berlijn in dit geval), zijn wat dat betreft ideaal. Doorgaan met iemand die 30 km bij je vandaan woont, wordt al een stuk gevaarlijker qua ontdekt worden.
Tijdens dat congres was z'n vrouw toch nog niet zwanger?
Hij is dus gewoon het type vreemdganger, en dan kunnen er 1000 excuses verzonnen worden omdat ze nu toevallig zwanger is, maar daar heeft t dus niets mee te maken, t is gewoon permanent gebrek aan karakter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101943797
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tijdens dat congres was z'n vrouw toch nog niet zwanger?
Hij is dus gewoon het type vreemdganger, en dan kunnen er 1000 excuses verzonnen worden omdat ze nu toevallig zwanger is, maar daar heeft t dus niets mee te maken, t is gewoon permanent gebrek aan karakter.
Dat congres was 8 maanden geleden, dus als ze toen al zwanger was, dan was dat in een heel pril stadium, maar wrs. dus niet. De zwangerschap lijkt er dan in beginsel ook weinig mee te maken te hebben.

Voor jou is vreemdgaan een gebrek aan karakter en anderen hebben er weer een andere kijk op.
Dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.
pi_101944035
Ze is aan t eind van t jaar uitgerekend, dus 8 maanden geleden was ze nog niet zwanger.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 september 2011 @ 17:28:16 #84
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101944064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat congres was 8 maanden geleden, dus als ze toen al zwanger was, dan was dat in een heel pril stadium, maar wrs. dus niet. De zwangerschap lijkt er dan in beginsel ook weinig mee te maken te hebben.

Voor jou is vreemdgaan een gebrek aan karakter en anderen hebben er weer een andere kijk op.
Dat is altijd zo met dit soort onderwerpen.
Eindelijk een normale reactie in dit topic in plaats van iemand. Sommige mensen denken er nou eenmaal anders over dan andere...
Domo Arigato!
pi_101944260
Ach kom, het is niet meer dan jezelf goedpraten.
Vreemdgaan is gewoon not done, als je echt zo'n andere kijk op zaken had dan vertelde je het wel gewoon, koos je een andere lifestyle.
Vreemdgaan gaat over stiekum, dus dat je best weet dat je fout zit, iets anders valt er eigenlijk niet van te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_101944441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:33 schreef erodome het volgende:
Ach kom, het is niet meer dan jezelf goedpraten.
Vreemdgaan is gewoon not done, als je echt zo'n andere kijk op zaken had dan vertelde je het wel gewoon, koos je een andere lifestyle.
Vreemdgaan gaat over stiekum, dus dat je best weet dat je fout zit, iets anders valt er eigenlijk niet van te maken.
Gelukkig hoef ik mezelf niet goed te praten en het gaat idd over stiekem, zoals zoveel dingen in het leven stiekem gedaan worden. Als jij op dieet bent en stiekem toch snoept weet je ook dat je fout zit.

Het is veel interessanter wmb hoe mensen met fouten omgaan en de fouten van anderen be/veroordelen.
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 17:38:43 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_101944470
Zwanger of niet (ik had dat verkeerd begrepen uit de OP), vreemdgaan zou voor mij een reden zijn om die vent meteen de deur uit te gooien: als je niet meer gelukkig bent met je partner, vertel dat dan, ga uit elkaar en ga dan op zoek.

Wat erodome zegt: vreemdgaan is stiekem en heel iets anders dan een open relatie, maar daar hebben we het in een ander topic ook al ruimschoots over gehad.
niet zo tof doen
  woensdag 14 september 2011 @ 17:41:46 #88
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101944587
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef Karina het volgende:
Zwanger of niet (ik had dat verkeerd begrepen uit de OP), vreemdgaan zou voor mij een reden zijn om die vent meteen de deur uit te gooien: als je niet meer gelukkig bent met je partner, vertel dat dan, ga uit elkaar en ga dan op zoek.

Wat erodome zegt: vreemdgaan is stiekem en heel iets anders dan een open relatie, maar daar hebben we het in een ander topic ook al ruimschoots over gehad.
Ik heb ex'en gehad die het prima vonden zolang ze het maar niet wisten (hun eigen woorden)
Domo Arigato!
pi_101944589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:28 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als het vermakelijk is, dan hoop ik dat hij/zij hier blijft met een hoop nieuwe topics! :7
Trol of niet. Het maakt mij niet zo veel uit eigenlijk. Het gaat om de discussie en dit komt zeker vaak voor. Leeftijd is verder niet zo belangrijk lijkt me. Wel het feit dat iemand buiten de pot pist terwijl vrouwlief zwanger (of niet) thuis zit. En ik ben van mening dat die vent zwaar fout zit. Dat zij ervan geniet en "gebruik van maakt" tja. Ik zou het niet kunnen denk ik. De verwijten mogen wat mij betreft richting de man in dit geval.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_101945095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Trol of niet. Het maakt mij niet zo veel uit eigenlijk. Het gaat om de discussie en dit komt zeker vaak voor. Leeftijd is verder niet zo belangrijk lijkt me. Wel het feit dat iemand buiten de pot pist terwijl vrouwlief zwanger (of niet) thuis zit. En ik ben van mening dat die vent zwaar fout zit. Dat zij ervan geniet en "gebruik van maakt" tja. Ik zou het niet kunnen denk ik. De verwijten mogen wat mij betreft richting de man in dit geval.
Leeftijd kan in dit geval een rol spelen, omdat je mss eerder overstag gaat als je als 54-jarige al jaren droog staat en dan de verleiding van een jonge adonis minder makkelijk weerstaat. Zeer vleiend voor haar ego lijkt me. Als ze 32 was geweest en een actief seksleven had, dan zou ze anders hebben kunnen reageren.
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 18:05:54 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_101945322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb ex'en gehad die het prima vonden zolang ze het maar niet wisten (hun eigen woorden)
Hoe kun je het ook erg vinden als je het niet weet?
niet zo tof doen
pi_101945439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Leeftijd kan in dit geval een rol spelen, omdat je mss eerder overstag gaat als je als 54-jarige al jaren droog staat en dan de verleiding van een jonge adonis minder makkelijk weerstaat. Zeer vleiend voor haar ego lijkt me. Als ze 32 was geweest en een actief seksleven had, dan zou ze anders hebben kunnen reageren.
Ik denk niet dat dat er toe doet, je kan 32 zijn en een kut seks leven hebben of 54 en je prima in bed vermaken. O.k. ze gaf aan al een tijdje droog te staan. Voor de één is een tijdje 3 maanden voor de ander 3 jaar. Zij is vrij, hij niet.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_101945600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat er toe doet, je kan 32 zijn en een kut seks leven hebben of 54 en je prima in bed vermaken. O.k. ze gaf aan al een tijdje droog te staan. Voor de één is een tijdje 3 maanden voor de ander 3 jaar. Zij is vrij, hij niet.
Ik had het specifiek over dit geval:

quote:
Ik ken mijzelf hierin helemaal niet ik ben al jaren single en ook geen sex gehad in die tijd
54....jaren geen seks gehad en dan een jonge vent die haar wil. Kan zeker een rol spelen om eerder overstag te gaan.
pi_101947001
quote:
99s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Copuleren vind ik zo een vies woord eigenlijk.
:Y samenleving hebben ook :')
hi there good people
pi_101947518
Schopje R&P. Daar past dit topic beter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101948467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je begrijpt echt niet wat liegen, bedriegen, vreemdgaan, huichelen en verraad veroorzaakt? Wat het doet met een persoon, het vertrouwen? Moet ik je nou echt uitleggen waarom vreemdgaan zo erg is voor zijn zwangere vriendin? (Was zijn vriendin tijdig op de hoogte, was het geen vreemdgaan meer.) Hij is onvolwassen en laf. Hoe kan je nou je pik in een andere vrouw stoppen en vrolijk thuiskomen en kroelen met je vriendin terwijl je haar in haar ogen aankijkt? Hoe kan je dat nog oprechte liefde noemen? Wat is een relatie zonder eerlijkheid en vertrouwen? Het is vast spannend, stiekem bezig zijn.
dit
pi_101948522
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef cohorne het volgende:

Geen enkele schuldgevoelens? Dan ben je echt egocentrisch bezig.
pi_101951394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik had het specifiek over dit geval:

[..]

54....jaren geen seks gehad en dan een jonge vent die haar wil. Kan zeker een rol spelen om eerder overstag te gaan.
Overstag gaan lijkt me duidelijk, ik zie nog steeds niet waar leeftijd daar iets mee te maken heeft.
Of bedoel je dat ze gestreeld is door een jonger iemand? Ik zie het nog steeds als je leeftijd er bij wil trekken, goed gedaan meis. (dombezig maar ja) Die gozer zoekt het zelf maar uit :W
pi_101954251
Op lijkt net een goedkoop erotisch verhaal internet. Klinkt heel fake :{
Soms
  woensdag 14 september 2011 @ 21:37:17 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101954927
Hoax of niet, discussiemateriaal is er wel genoeg lijkt me

Ik kijk het nog wel ff aan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101957981
het is wel weer duidelijk dat de moraalridders weer wakker zijn vannacht hoor... TS en die jongen worden voor alles en nogwat uitgemaakt, terwijl beiden gewoon een begrijpelijke rationele keuze maken. En nee, ik vind ook niet dat je zomaar moet gaan vreemdgaan als je partner zwanger is en geen zin meer in sex heeft, maar om dan maar te gaan scheiden zoals hier boven me wordt voorgesteld is een veel slechter idee. Een relatie is meer dan alleen sex, en bovendien slachtoffer je meteen het kind, dat gewoon recht heeft op twee ouders.
De vriend van TS moet voor zichzelf maar uitmaken of hij nog wel in de spiegel kan kijken, maar goed, in ieder geval TS heeft het gezellig met haar jongere toyboy dus ik zou zeggen: laat haar maar genieten.
pi_101958545
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Overstag gaan lijkt me duidelijk, ik zie nog steeds niet waar leeftijd daar iets mee te maken heeft.
Of bedoel je dat ze gestreeld is door een jonger iemand? Ik zie het nog steeds als je leeftijd er bij wil trekken, goed gedaan meis. (dombezig maar ja) Die gozer zoekt het zelf maar uit :W
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoe ouder hoe minder aandacht. Aandacht is vleiend en als je dat op je oude dag dan weer eens krijgt maakt dat de knietjes makkelijker zwak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')