Tja, wie zou wel zijn trio's op het spel zettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Joh, natuurlijk vertelt-ie het niet. Loopt-ie anders zijn trio's thuis mis.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:33 schreef Northside het volgende:
54 en 29? Doe je goed. Ben benieuwd hoe zijn vrouw daarop zou reageren als het uitkomt.
Als jij geen schuldgevoel hebt, wat maakt het dan nog uit wat wij er van vinden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:00 schreef DTW het volgende:
Ik heb tot op heden geen schuldgevoel en ga dat denk ik ook niet krijgen maar zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.
Ik vind het in dit geval niet iets om trots op te zijn. Misschien krijgt dat joch bij zijn vriendin geen seks wegens zwangerschapscomplicaties. Hij zag een hongerige vrouw die in geen jaren seks heeft gehad, en greep zijn kans.quote:
Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval niet iets om trots op te zijn. Misschien krijgt dat joch bij zijn vriendin geen seks wegens zwangerschapscomplicaties. Hij zag een hongerige vrouw die in geen jaren seks heeft gehad, en greep zijn kans.
Zulks een geschikte basis voor een goede relatie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...
Het is een tijdelijk probleem. Zodra zijn vriendin niet meer zwanger is zal de seksdrive waarschijnlijk weer terugkeren. Hij heeft nooit gezegd dat hij voor altijd met TS vreemd wil blijven gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zulks een geschikte basis voor een goede relatie.
Waarom is eenmaal over die grens niets hetzelfde? Ik denk toch dat je hier een groot gedeelte eigen mening verward met wat echte feiten zijn. Mijn mening is anders en de echte feiten ken ik niet...quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef zarGon het volgende:
De enige (en de beste, blijkbaar) mogelijke denkbare reactie op weinig seks is scheiden. Ja.
Vreemdgaan is niet tijdelijk (hij gaat nog stééds vreemd). Eenmaal over die grens is niets hetzelfde. Ook meteen de reden dat hij de ballen niet heeft om het aan z'n vriendin te vertellen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Ireyon het volgende:
Vreemdgaan goedpraten. Vreemdgangers verdienen een nekschot, klaar. En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:36 schreef deadly_kiss het volgende:
ik ben nog lang geen 40+ rubriek maar dat terzijde,
bedenk je 2 dingen...
1: je verziekt het leven van ZIJN vrouw + kind
2: ooit zal jij je net zo voelen als zijn vrouw, want mensen die vreemdgaan zullen (meestal dan) nooit veranderen.
en ook al gaat hij scheiden en met jou verder, als hij zo harteloos is om dit soort situatie's te creëren dan zal hij hier niks van leren en het herhalen.
als je hiermee doorgaat, hoop ik dat als jij ooit gelukkig zal worden met de man van je leven...
jouw droom net zo in elkaar stort als die van zijn vrouw .. en kind!
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef Black_Ninja het volgende:
Het is een tijdelijk probleem. Zodra zijn vriendin niet meer zwanger is zal de seksdrive waarschijnlijk weer terugkeren.
Je begrijpt echt niet wat liegen, bedriegen, vreemdgaan, huichelen en verraad veroorzaakt? Wat het doet met een persoon, het vertrouwen? Moet ik je nou echt uitleggen waarom vreemdgaan zo erg is voor zijn zwangere vriendin? (Was zijn vriendin tijdig op de hoogte, was het geen vreemdgaan meer.) Hij is onvolwassen en laf. Hoe kan je nou je pik in een andere vrouw stoppen en vrolijk thuiskomen en kroelen met je vriendin terwijl je haar in haar ogen aankijkt? Hoe kan je dat nog oprechte liefde noemen? Wat is een relatie zonder eerlijkheid en vertrouwen? Het is vast spannend, stiekem bezig zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom is eenmaal over die grens niets hetzelfde? Ik denk toch dat je hier een groot gedeelte eigen mening verward met wat echte feiten zijn. Mijn mening is anders en de echte feiten ken ik niet...
Vreemdgangers zijn gewoon tuig uit dezelfde categorie als dieven en moordenaars, met het verschil dat het helaas niet wettelijk strafbaar is. Voor eigen gewin bewust leed veroorzaken is walgelijk, daar sta ik niet open voor nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat zijn mensen toch open minded voor de wereld ideeën van een ander
Gelukkig MOETEN we allemaal hetzelfde denken anders verdien je een nekschot of erger
1) Hoe zou jij het vinden als je vriendin vreemdgaat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]Wat zijn mensen toch open minded voor de wereld ideeën van een ander
Gelukkig MOETEN we allemaal hetzelfde denken anders verdien je een nekschot of erger
Wat is er mis met een beetje solidariteit? Daar ben je een stel voor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:
Waardoor hij thuis er niet om zeurt en waardoor zijn relatie thuis soepel blijft lopen en ze niet om de ruzies scheiden...
Jeetje, wat een bekrompen ideeen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vreemdgangers zijn gewoon tuig uit dezelfde categorie als dieven en moordenaars, met het verschil dat het helaas niet wettelijk strafbaar is. Voor eigen gewin bewust leed veroorzaken is walgelijk, daar sta ik niet open voor nee.
O boy, pas maar op, nu ga je het krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bekrompen ideeen.
Het is maar seks, joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |