quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij komt naar jou en het is zijn relatie die hij op het spel zet. Of te wel, lekker genieten en nergens schuldig over voelen
Moet ze bij haar man zijn, niet bij de dame die door hem wordt versierd!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Ach, als zij er achterkomt en uit d'r dak gaat zijn de gevolgen ook voor jezelf.
Hoezo faalhaas? Wat kan zij er nou aan doen dat hij getrouwd is? Is toch niet haar fout of haar probleem?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]faalhaas
Afkappen je moet hier niet aan mee willen werken.
Dat kan wel zijn, maar zo gaat t niet altijd hè.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Moet ze bij haar man zijn, niet bij de dame die door hem wordt versierd!
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Ach, als zij er achterkomt en uit d'r dak gaat zijn de gevolgen ook voor jezelf.
Zielig is een groot woord maar als zij hem had versierd was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar zo gaat t niet altijd hè.
Of is degene die dan op d'r falie krijgt ook nog eens zielig?
Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.quote:Pff Hij zei dat we nog niet klaar waren met praten... en kwam een beetje ongevraagd binnen. Ik zei dat ik net in bad wou gaan waarna hij zei "dan ga ik met je mee" Ik werd rood en zei dat ik veel te oud voor hem was en dat hij maar beter kon gaan. Hij kwam naar mij toe en zei "Dit wil jij wel"
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.
Het maakt weinig uit wie wie versiert, TS weet dat d'r rommeltje bezet is, en de vriendin van d'r rommeltje zal niet de eerste zijn die niet de partner maar de buitenstaander aanpakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zielig is een groot woord maar als zij hem had versierd was het een heel ander verhaal geweest.
Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!quote:Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.
Die conclusie uit de tweede zin vind ik nogal vreemd. Maar ik denk dat je beter ermee kunt stoppen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:
[..]
Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!
Rot toch op, iemand die vreemdgaat is allesbehalve lief. En jij die dat faciliteert ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:
[..]
Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!
Jij denk met je flamoesquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:
[..]
Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:
[..]
Ik denk dat TS het antwoord daar zelf wel op weet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaadHeb je wel een gevraagd of hij het verteld thuis?
Me werk, ja?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:00 schreef DTW het volgende:
Hallo topic lezers,
Ik ben een vrouw van 54 niet onaantrekkelijk, geen relatie, geen kinderen, mooi huis en veel vrienden... Ik werk als data assistent bij een groot bedrijf met vestigingen in heel Europa. Voor me werk ga ik
Als mijn partner tijdens mijn zwangerschap vreemdging met een vrouw die oud genoeg is om z'n moeder te zijn dan kon hij doodvallen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:
[..]
Wat denk je zelf na het lezen van dit stuk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaadHeb je wel een gevraagd of hij het verteld thuis?
quote:Nu woont hij alweer 2 maand in Nederland en het probleem is dat hij niet ver van mij woont ±30 km. We blijven elkaar ontmoeten bij mij thuis, na het werk (overwerk) je kent het wel of laatst zelfs een dag vrij genomen om lekker van elkaar te genieten.
Voor de zekerheid vraag ik het evenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je zelf na het lezen van dit stuk?
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |