abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101901510
Hallo topic lezers,

Ik ben een vrouw van 54 niet onaantrekkelijk, geen relatie, geen kinderen, mooi huis en veel vrienden... Ik werk als data assistent bij een groot bedrijf met vestigingen in heel Europa. Voor me werk ga ik ook wel eens naar conferenties. Zo had ik 8 maand geleden een conferentie in Berlijn. Ik vloog daarheen en ontmoette daar 3 andere collega's van een vestiging in Londen. We reden naar het hotel en aten wat. De volgende dag moesten we rond een uurtje of 10 in de universiteit zijn. We besloten nog even aan de bar wat te gaan drinken. Onder de 3 collega's uit Londen zat ook een erg aantrekkelijke jongeman van 29. Hij vertelde dat hij 3 jaar geleden overgeplaatst was van Nederland naar Engeland omdat hij dan bij zijn toenmalige vriendin kon wonen. Dat ging uit en bleef in Londen Hij kreeg al snel een andere relatie waar hij tot op heden gelukkig mee is, ze verwachten zelf een kindje eind dit jaar. Maar hij mist Nederland en komt met zijn vriendin terug. Algoed tijdens het gesprek voelde ik al wel wat spanning tussen ons gewoon lekker losje. We liepen terug naar onze hotelkamer en spraken met ons 4 af hoelaat we aan het ontbijt zouden zitten. Ik trok de deur achter me dicht en besloot lekker in bad te gaan, ik deed de kraan aan en liep terug naar het bed om mij uit te kleden totdat er op de deur word geklopt. Ik was verbaast en deed de deur open. Daar stond mijn collega waar ik het zo goed mee kon vinden... Pff Hij zei dat we nog niet klaar waren met praten... en kwam een beetje ongevraagd binnen. Ik zei dat ik net in bad wou gaan waarna hij zei "dan ga ik met je mee" Ik werd rood en zei dat ik veel te oud voor hem was en dat hij maar beter kon gaan. Hij kwam naar mij toe en zei "Dit wil jij wel" En toen knapte er iets in mij! Ik ken mijzelf hierin helemaal niet ik ben al jaren single en ook geen sex gehad in die tijd (mijzelf plezieren reken ik niet mee) Net of voor de eerste keer weer sex ging hebben... De spanning van voor de eerste keer sex hebben kwam terug en we hadden een nacht met veel geile sex!
Nu woont hij alweer 2 maand in Nederland en het probleem is dat hij niet ver van mij woont ±30 km. We blijven elkaar ontmoeten bij mij thuis, na het werk (overwerk) je kent het wel of laatst zelfs een dag vrij genomen om lekker van elkaar te genieten.
Ik heb tot op heden geen schuldgevoel en ga dat denk ik ook niet krijgen maar zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.

Bedankt!
pi_101901644
Hij komt naar jou en het is zijn relatie die hij op het spel zet. Of te wel, lekker genieten en nergens schuldig over voelen :)
Domo Arigato!
pi_101901738
Voel je je niet als ''tweede keus''?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_101901762
Ach, als zij er achterkomt en uit d'r dak gaat zijn de gevolgen ook voor jezelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101901783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:03 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij komt naar jou en het is zijn relatie die hij op het spel zet. Of te wel, lekker genieten en nergens schuldig over voelen :)
:') faalhaas
Afkappen je moet hier niet aan mee willen werken.
pi_101901798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Ach, als zij er achterkomt en uit d'r dak gaat zijn de gevolgen ook voor jezelf.
Moet ze bij haar man zijn, niet bij de dame die door hem wordt versierd!
Domo Arigato!
pi_101901824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

:') faalhaas
Afkappen je moet hier niet aan mee willen werken.
Hoezo faalhaas? Wat kan zij er nou aan doen dat hij getrouwd is? Is toch niet haar fout of haar probleem?
Domo Arigato!
pi_101901898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Moet ze bij haar man zijn, niet bij de dame die door hem wordt versierd!
Dat kan wel zijn, maar zo gaat t niet altijd hè.

Of is degene die dan op d'r falie krijgt ook nog eens zielig?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101901935
Die vent zou me niet boeien, dat ze een kindje krijgen vind ik een veel belangrijker punt..
pi_101901937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Vind ik ook.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:11:24 #11
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101901943
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar zo gaat t niet altijd hè.

Of is degene die dan op d'r falie krijgt ook nog eens zielig?
Zielig is een groot woord maar als zij hem had versierd was het een heel ander verhaal geweest.
Domo Arigato!
pi_101902054
quote:
Pff Hij zei dat we nog niet klaar waren met praten... en kwam een beetje ongevraagd binnen. Ik zei dat ik net in bad wou gaan waarna hij zei "dan ga ik met je mee" Ik werd rood en zei dat ik veel te oud voor hem was en dat hij maar beter kon gaan. Hij kwam naar mij toe en zei "Dit wil jij wel"
Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.
pi_101902095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Vraag me af als je nog een keer nee had gezegd of je dan verkracht was. Klinkt me als een zeer enge vent als ik heel eerlijk mag zijn.
:')
ICT-er...
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:16:04 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101902134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Zielig is een groot woord maar als zij hem had versierd was het een heel ander verhaal geweest.
Het maakt weinig uit wie wie versiert, TS weet dat d'r rommeltje bezet is, en de vriendin van d'r rommeltje zal niet de eerste zijn die niet de partner maar de buitenstaander aanpakt.

En als dat gebeurt dan vind ik dat gewoon een risico dat TS neemt, dus nee, dan is ze niet zielig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101902166
quote:
Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!
pi_101902223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:16 schreef DTW het volgende:

[..]

Buiten dit verhaal om is het een hele lieve jongeman! Daar kan menig Topic lezer aan puntje aanzuigen!
Die conclusie uit de tweede zin vind ik nogal vreemd. Maar ik denk dat je beter ermee kunt stoppen. :)
pi_101902259
quote:

[..]

Rot toch op, iemand die vreemdgaat is allesbehalve lief. En jij die dat faciliteert ook niet.
pi_101902303
quote:

[..]

Jij denk met je flamoes ;) Maar wees nu gewoon eerlijk. Hij bedriegt zijn zwangere vrouw en jij denk dat het een lieve man is _O-

Onthoud een ding goed. Wat hij nu bij zijn vrouw doet zal die ook gewoon bij jou doen. Blijkbaar heeft hij er geen moeite mee om te liegen en is er geen enkele reden dat hij dat tegen jou ook niet zal doen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:20:46 #19
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101902320
quote:

[..]

Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaad :) Heb je wel een gevraagd of hij het verteld thuis?
Domo Arigato!
pi_101902332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Sommige mensen zien seks als iets anders dan liefde en kunnen dat heel goed gescheiden houden inderdaad :) Heb je wel een gevraagd of hij het verteld thuis?
Ik denk dat TS het antwoord daar zelf wel op weet. :)
pi_101902403
quote:
Ik denk dat TS het antwoord daar zelf wel op weet.
Niet verteld...
pi_101902412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:00 schreef DTW het volgende:
Hallo topic lezers,

Ik ben een vrouw van 54 niet onaantrekkelijk, geen relatie, geen kinderen, mooi huis en veel vrienden... Ik werk als data assistent bij een groot bedrijf met vestigingen in heel Europa. Voor me werk ga ik
Me werk, ja?
Dit, dus.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:23:30 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101902418
quote:

[..]

Als mijn partner tijdens mijn zwangerschap vreemdging met een vrouw die oud genoeg is om z'n moeder te zijn dan kon hij doodvallen.

Op andere momenten ook trouwens, maar dan extra hard :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101902421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wat denk je zelf na het lezen van dit stuk?

quote:
Nu woont hij alweer 2 maand in Nederland en het probleem is dat hij niet ver van mij woont ±30 km. We blijven elkaar ontmoeten bij mij thuis, na het werk (overwerk) je kent het wel of laatst zelfs een dag vrij genomen om lekker van elkaar te genieten.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:24:44 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101902465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je zelf na het lezen van dit stuk?

[..]

Voor de zekerheid vraag ik het even :)
Domo Arigato!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')